Naja, ik kan het wel begrijpen ergens. Gaat een of andere interviewer je even vertellen hoe het allemaal zit enzo. Af en toe tegen ingaan ipv die politieke antwoorden.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar wat dan nog? Je bent captain van Feyenoord, je kan toch gewoon een journalist normaal te woord staan. Waar gaat dit over?
Je haalt het toch al weg door hem niet voor een camera te zetten? Kortom; die band wegnemen. Heeft Feyenoord echt geen goed gedaan, die wissel van captain.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een wereldvreemde opmerking van je.
Alsof je dit soort frustraties zomaar weg kunt halen bij een speler.
Bij de 1-2 zag hij er ook niet goed uit. Gestuntel altijd van hem. Hij heerst niet bepaald in z'n strafschopgebied.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
Mulder dan bij die 1-1. Die bal kan hij op twee momenten hebben
1) bij de voorzet
2) bij het inschieten.
ik vond hem daar ook erg zwak jaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
1) bij de voorzet
2) bij het inschieten.
Juist ja. Je bent net praktisch kampioen geworden. Ga ergens feest vieren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True, tijd dat ze even op hun bakkes gaan met de grote mond. Laat ze maar 5e worden en kansloos in de nacompetitie zijn. PSV verdient het meer dan dit lamlendige zooitje.
Die 1-2 was ook erg. De bal stuitert gewoon vlak voor zijn neus maar Muldertje blijft op de doellijn staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Muto het volgende:
1) bij de voorzet
2) bij het inschieten.
Maar die vraag was toch geen rare?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef Pascalus het volgende:
Ondanks dat het een hele domme opmerking van Pellè is heeft hij wel gelijk.
Jan Jood is overduidelijk een Ajacied, net zoals Sjek van Gelder dat is. Maar dan wel doen alsof je neutraal bent op TV.
Waar neem ik dit mee in mijn oordeel?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iemand een Ajacied noemen is erg beledigend ja. Je zou er maar last van hebben...
Je hebt erg blijkbaar erg moeite mee? Hij zegt toch niets verkeerd?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar neem ik dit mee in mijn oordeel?
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Vak 818 is weer in volle getale afgereisd zo te merken.
Gelijkspel had meer terecht geweest, maar als je zo makkelijk corners gaat weggeven dan vraag je er gewoon om.
Van Gangelen zal voorafgaand aan het interview wel even een feestje hebben gevierd of zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar wat dan nog? Je bent captain van Feyenoord, je kan toch gewoon een journalist normaal te woord staan. Waar gaat dit over?
Volgens mij snap je me niet helemaal. Niet dat dat uitmaakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt erg blijkbaar erg moeite mee? Hij zegt toch niets verkeerd?
Waarom kom je het dan voor de 3e keer aanhalenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet helemaal. Niet dat dat uitmaakt.
Inderdaad. Gewoon een erg matige keeper. Pakt echt nooit punten. Dat lijstje van van de week zei al genoeg. Nu haalt hij dat gemiddelde niet eens meer.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Mulder neem ik deze wedstrijd wel enorm kwalijk. Er wordt gewoon niet gecommuniceerd, wat wel erg duidelijk werd bij hoe de corner werd weggegeven waar de 1-2 uit viel.
Mwah, Janmaat kan ook gewoon de andere kant op koppen toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Dekatria het volgende:
Mulder neem ik deze wedstrijd wel enorm kwalijk. Er wordt gewoon niet gecommuniceerd, wat wel erg duidelijk werd bij hoe de corner werd weggegeven waar de 1-2 uit viel.
Toen Janmaat die bal zo over kopte heb ik echt een partij staan schelden, niet normaal. Práát nou eens met elkaar man, echt. En hop, er valt een tegengoal uitquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon een erg matige keeper. Pakt echt nooit punten. Dat lijstje van van de week zei al genoeg. Nu haalt hij dat gemiddelde niet eens meer.
Mulder kan ook roepen dat hij alleen staat. Dan hoeft Janmaat alleen maar de bal op zijn borst laten vallen en kan Mulder die bal vangen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, Janmaat kan ook gewoon de andere kant op koppen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |