quote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
Prima partij. Jullie hebben gedaan wat jullie konden.
Succes in Europa verder... Oh wachtquote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef GwaiLow het volgende:
Prima partij. Jullie hebben gedaan wat jullie konden.
Wat dat aangaat was de wedstrijd van vandaag wel een visitekaartje van de huidige eredivisie. Twee teams die zo slecht zijn in zo'n wedstrijd zal je niet vaak zien. Dat het soms wat zenuwachtig is okay, dat hoort bij een klassieker. Maar ik heb gewoon letterlijk moeten lachen vandaag om de onkunde die beide teams vandaag op de mat legden. Dan is het ook opeens helemaal niet meer vreemd meer dat je door een onbeduidend clubje uit Oostenrijk of Rusland voetballes krijgt.quote:
Ik denk dat er wel behoorlijk wat kwaliteitsverschil zit tussen Krasnodar of Red Bull.... Maar het is ook lastig toegeven dat Ajax wat slimmer speelde.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat was de wedstrijd van vandaag wel een visitekaartje van de huidige eredivisie. Twee teams die zo slecht zijn in zo'n wedstrijd zal je niet vaak zien. Dat het soms wat zenuwachtig is okay, dat hoort bij een klassieker. Maar ik heb gewoon letterlijk moeten lachen vandaag om de onkunde die beide teams vandaag op de mat legden. Dan is het ook opeens helemaal niet meer vreemd meer dat je door een onbeduidend clubje uit Oostenrijk of Rusland voetballes krijgt.
Slimmer? Foutenfestival in zijn puurste vorm. Het was dat Feyenoord zo mogelijk nog slechter was. Of eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel behoorlijk wat kwaliteitsverschil zit tussen Krasnodar of Red Bull.... Maar het is ook lastig toegeven dat Ajax wat slimmer speelde.
Eerlijk gezegd dit seizoen voor het eerst dat ik mij wekelijks verbaas over het feit hoezeer het niveau in de Eredivisie, van alle clubs, is gedaald ten opzichte van 10 tot 20 jaar geleden.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat aangaat was de wedstrijd van vandaag wel een visitekaartje van de huidige eredivisie. Twee teams die zo slecht zijn in zo'n wedstrijd zal je niet vaak zien. Dat het soms wat zenuwachtig is okay, dat hoort bij een klassieker. Maar ik heb gewoon letterlijk moeten lachen vandaag om de onkunde die beide teams vandaag op de mat legden. Dan is het ook opeens helemaal niet meer vreemd meer dat je door een onbeduidend clubje uit Oostenrijk of Rusland voetballes krijgt.
Het ontsteeg de kwaliteit van de Jupiler League niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Zoals ik al zei, als je beide teams de shirts van RKC en Roda had aangedaan had je dat ook wel geloofd.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het ontsteeg de kwaliteit van de Jupiler League niet.
Ajax kan als excuus nog naar de EL wedstrijd wijzen, wij nietquote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het ontsteeg de kwaliteit van de Jupiler League niet.
Zelfs dan moeten ballen over pak 'em beet 4 meter nog wel aankomen lijkt mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax kan als excuus nog naar de EL wedstrijd wijzen, wij niet
Het is toch wel heel erg dat er bij Feyenoord geen betere rechtsbuiten dan Schaken, Armenteros en Verhoek rondloopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Muto het volgende:
Schaken mag ook God op zijn blote knietjes gaan bedanken dat hij met zijn kwaliteiten pak 'm beet 80 wedstrijden voor zo'n mooie club heeft gespeeld.
Geen idee eigenlijk. Krasnodar was toen echt stukken beter maar lieten daarna in de EL ook niets meer zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel behoorlijk wat kwaliteitsverschil zit tussen Krasnodar of Red Bull.... Maar het is ook lastig toegeven dat Ajax wat slimmer speelde.
Hoe kom je erbij dat het supporters zijn en dat ze zijn overleden?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef PIETR het volgende:
2 supporters overleden bij een treinongeluk bij station stadion Feyenoord ..
Treurig. Zeker spoor overgestoken ofzo, anders is het mij een raadsel hoe zoiets kan.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef PIETR het volgende:
Idd. Het is ook gewoon bedroevend als je bedenkt dat ze jarenlang voetballen, 5x per week trainen / wedstrijd spelen en dat dit dan het resultaat is.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan moeten ballen over pak 'em beet 4 meter nog wel aankomen lijkt mij.
Ja, en het debuutseizoen dan. Maar het Guidetti-seizoen was hij toch wel erg bruikbaar en ook vorig jaar heeft ie behoorlijk wat assists afgeleverd.quote:
Triest nieuws.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef PIETR het volgende:
ripquote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef PIETR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |