Ik ben mn ogen aan het uitsteken en mn oren dichtpurren.quote:
Thnx, gemist wegens etentje.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c26-c0a2b226a33e.mp4
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant Gooisch mannetje naast Raoul.
Was beste grap van de uitzendingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
Grap over Mick Jagger vond ik eigenlijk niet zo grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |