willen jullie meer of minder vuurwerk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn ze slap over Wilders zeg. Had wel wat meer vuurwerk verwacht.
Dank.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c26-c0a2b226a33e.mp4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |