En toen was het daar niet zo'n puinhoop als dat het nu is.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ze hadden liever Kadaffi nog in het zadel gehad, aangezien toen Libië de een van de grootste afnemers was van Russische wapens.....
Buma, de wereldverbeteraar.....quote:Op zondag 2 maart 2014 11:12 schreef Halcon het volgende:
Buma heeft gezegd dat Rusland terug in z'n hok moet. Ik denk dat Poetin zijn troepen nu wel weer terugtrekt.
Ze gebruikten hun veto niet. En Libië gaat gewoon weer wapens afnemen van Rusland: http://en.ria.ru/world/20(...)xports-to-Libya.htmlquote:Op zondag 2 maart 2014 11:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ze hadden liever Kadaffi nog in het zadel gehad, aangezien toen Libië een van de grootste afnemers was van Russische wapens.....
Boeit Rusland geen flikker...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
En toen was het daar niet zo'n puinhoop als dat het nu is.
Duh net als de rest van de wereldmachten het niks boeit.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:14 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Boeit Rusland geen flikker...
Als ze maar wapens verkopen...
It`s all about the money.....
Oorlog is geld verdienen....quote:Op zondag 2 maart 2014 11:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Duh net als de rest van de wereldmachten het niks boeit.
Da's niet erger dan je er wel mee bemoeien.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:14 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Boeit Rusland geen flikker...
Als ze maar wapens verkopen...
It`s all about the money.....
Zat er natuurlijk aan te komen. De kloof wordt groter en groterquote:Op zondag 2 maart 2014 11:23 schreef Halcon het volgende:
Gewapende machtsstructuren erkennen Kiev niet meer, aldus het NRC.
Los van navo interventie heeft Poetin dus al zo goed als gewonnen. Of we moeten nog massaal burgerverzet gaan zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:23 schreef Halcon het volgende:
Gewapende machtsstructuren erkennen Kiev niet meer, aldus het NRC.
Zouden die grootbekken uit Kiev dan naar de Krim gaan om daar te knokken tegen de Russen? Geloof er niet zoveel van.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Los van navo interventie heeft Poetin dus al zo goed als gewonnen. Of we moeten nog massaal burgerverzet gaan zien.
ik weet heel goed als iemand uit Brabant komt, zeker als er opeens 100 om me heen staanquote:Op zondag 2 maart 2014 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ken niet iedereen uit de stad van gezicht. Misschien dat het in Schubbekutveen opvalt, maar in een grote stad is dat stukken minder.
Donetsk heeft volgens mij 1 mio + inwoners.
Zo bedoel ik het niet: als het leger overloopt naar de russen heeft de regering in Kiev geen machtspositie meer. Hoe willen die dan aan de macht blijven. Er ontstaat dan een de facto machtsovername door het Oekraïense leger dat loyaal is aan Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zouden die grootbekken uit Kiev dan naar de Krim gaan om daar te knokken tegen de Russen? Geloof er niet zoveel van.
Yeah right. In Amsterdam wonen genoeg mensen uit de provincie.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik weet heel goed als iemand uit Brabant komt, zeker als er opeens 100 om me heen staan
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet: als het leger overloopt naar de russen heeft de regering in Kiev geen machtspositie meer. Hoe willen die dan aan de macht blijven. Er ontstaat dan een de facto machtsovername door het Oekraïense leger dat loyaal is aan Rusland.
Mijn excuus, zat niet op te lettenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:24 schreef JimmyJames het volgende:
Oftewel het leger is aan het muiten?
Oh wacht "op Krim".
Iedereen heeft het tegenwoordig wel druk met WWI vergelijkingen zeg. Waarschijnlijk durfde hij WWII er niet bij te halentwitter:carlbildt twitterde op zondag 02-03-2014 om 11:05:18On the centenary of 1914, we are suddenly in a Europe of invasion, aggression and threats of massive use of military force. reageer retweet
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
Derde Wereldoorlog. it's happening
illuminadie
nsa
ik ben bang
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:34 schreef JimmyJames het volgende:
Zweedse minister van BuZa:Iedereen heeft het tegenwoordig wel druk met WWI vergelijkingen zeg. Waarschijnlijk durfde hij WWII er niet bij te halentwitter:carlbildt twitterde op zondag 02-03-2014 om 11:05:18On the centenary of 1914, we are suddenly in a Europe of invasion, aggression and threats of massive use of military force. reageer retweet
quote:Oekraïne roept reservisten op
zondag 2 mrt 2014, 11:02 (Update: 02-03-14, 11:11)
Oekraïne heeft alle reservisten opgeroepen. Het land wil dat alle strijdkrachten klaarstaan, zegt een hoge veiligheidsfunctionaris.
Gisteren was het Oekraïense leger al in staat van paraatheid gebracht.
Het besluit volgt op het optreden van Russische militairen op de Krim en in het oosten van het land.
ja en als er 100 naast je ophet plein staan opeens met hetzelfde puur Russische dialect??quote:Op zondag 2 maart 2014 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yeah right. In Amsterdam wonen genoeg mensen uit de provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |