Je hebt geen enkel realisme als je echt denkt dat Rusland West-Oekraïne uit eigen beweging gaat aanvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen vergelijking, constatering....
Dikke vieze pad is het.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:41 schreef Be-Smart het volgende:
VAN BAALEN IS NIET IN OEKRAÏNE OM DE BEVOLKING TE BESCHERMEN!
Als je mijn punt nog niet begrijpt nu ben je echt te dom om je eigen reet af te vegen. Je zegt al 3 topics lang dat Rusland toch niet verder gaat dan de Krim, wat ik in twijfel trek. Nu zeg je dat ze toch niet verder gaan dan Oost-Oekraïne. Dus ik constateer dat je al begint op te schuiven.quote:
Een paar honderd mensenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:59 schreef Automatisch het volgende:
10.34 uur Kleine demonstratie in Moskou
In Moskou wordt gedemonstreerd tegen de mogelijke oorlog met Oekraïne. Er zijn niet veel mensen, een paar honderd. Ze worden gearresteerd door de politie.
Ik reageerde op de bewering dat Rusland wel West-Oekraïne gaat aanvallen. Daarmee bedoelde ik niet dat ze wel het oosten gaan aanvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je mijn punt nog niet begrijpt nu ben je echt te dom om je eigen reet af te vegen. Je zegt al 3 topics lang dat Rusland toch niet verder gaat dan de Krim, wat ik in twijfel trek. Nu zeg je dat ze toch niet verder gaan dan Oost-Oekraïne. Dus ik constateer dat je al begint op te schuiven.
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dát Rusland verder gaat dan de Krim, maar ik sluit het, in tegenstelling tot SadPanda, niet uit.
Jij weet het net zo min.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel realisme als je echt denkt dat Rusland West-Oekraïne uit eigen beweging gaat aanvallen.
In Moskou wonen honderdduizenden Oekrainers.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:59 schreef Automatisch het volgende:
10.34 uur Kleine demonstratie in Moskou
In Moskou wordt gedemonstreerd tegen de mogelijke oorlog met Oekraïne. Er zijn niet veel mensen, een paar honderd. Ze worden gearresteerd door de politie.
.... het maakt je niet uit maar je loopt wel het hele topic vol te plempen? Ramptoerist.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:02 schreef Halcon het volgende:
En al doen ze dat, wat dan nog...
Laat ze het lekker uitzoeken daar in UKR.
Ja, en West-Oekraïne aanvallen komt hun niet het beste uit.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jij weet het net zo min.
Rusland doet gewoon wat voor hun het beste uitkomt....
En de VS en Europa kijken gewoon toe.....
Anders ga je naar Noord Korea. Daar hoor je weinig afwijkende meningen.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
.... het maakt je niet uit maar je loopt wel het hele topic vol te plempen? Ramptoerist.
Maar in Syrië voeren ze nog steeds een proxyoorlog.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, en West-Oekraïne aanvallen komt hun niet het beste uit.
Dus? Rusland liet de bombardementen op Libië ook gebeuren. Of de inval in Irak of Afghanistan.
Die bemoeien zich gewoon niet met dat soort irrelevante zaken.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, en West-Oekraïne aanvallen komt hun niet het beste uit.
Dus? Rusland liet de bombardementen op Libië ook gebeuren. Of de inval in Irak of Afghanistan.
De VS ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar in Syrië voeren ze nog steeds een proxyoorlog.
Tuurlijk, ze verkochten toch wapens aan die landen....quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze verkochten toch wapens aan die landen....
Jetta Klijnsma..quote:Op zondag 2 maart 2014 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaat die corrupte snol in die rolstoel ook mee vechten?
Ze hadden liever Kadaffi nog in het zadel gehad, aangezien toen Libië een van de grootste afnemers was van Russische wapens.....quote:Op zondag 2 maart 2014 11:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]Wie zijn ze? Rusland had geen wapens aan Libië verkocht na de opstand. En ze gebruikten hun veto expres niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |