Jup, maar klopt helemaalquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
http://fokstok.maringo.nl/plaats/1362
2 verplaatsingen daarheen op dezelfde dag, best knap
Waaromquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, maar klopt helemaal
Heb het onlangs nog nagekeken in desbetreffende topic
Omdat iemand uit Zevenaar het leuk vond om die stok 1km te verplaatsen.quote:
Kutvolk ook altijd uit Zevenaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat iemand uit Zevenaar het leuk vond om die stok 1km te verplaatsen.
Dat verklaart ook dat je bij Zevenaar gaat zoeken voor fouten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Kutvolk ook altijd uit Zevenaar.
Heb er zelf 10 jaar gewoond.
Toffe website!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Maringo het volgende:
Importscript aangepast en alle verplaatsingen er opnieuw in gezet (t/m de recentste verplaatsing).
Bart's verplaatsing naar Scherpenzeel staat nu bij de goede Scherpenzeel.Als er nog meer fouten inzitten, hoor ik het graag.
fokstok.maringo.nl
Het enige waar het systeem op faalt is, zijn meerdere plaatsen met dezelfde naam in dezelfde provincie. Zoals Spijk in de gemeentes Lingewaal en Rijnwaarden in Gelderland.
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat verklaart ook dat je bij Zevenaar gaat zoeken voor fouten.
Toffe site!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef Maringo het volgende:
Importscript aangepast en alle verplaatsingen er opnieuw in gezet (t/m de recentste verplaatsing).
Bart's verplaatsing naar Scherpenzeel staat nu bij de goede Scherpenzeel.Als er nog meer fouten inzitten, hoor ik het graag.
fokstok.maringo.nl
Het enige waar het systeem op faalt is, zijn meerdere plaatsen met dezelfde naam in dezelfde provincie. Zoals Spijk in de gemeentes Lingewaal en Rijnwaarden in Gelderland.
Thanks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:26 schreef Thijz het volgende:
[..]
Toffe site!Nog interesse in alle pinpoints t/m 2011?
ik heb gepoogd alle pinpoints op de juiste plek te zetten, heb daarvoor ook alle topics van alle reeksen afgestruind. Helaas waren bij een hele hoop (oudere) posts de foto's niet meer beschikbaar. Sowieso is reeks 6, bij mijn weten, zo veel mogelijk correct op de kaart weergegeven. Zie ook mijn kaartje. Het ontbreekt mij aan tijd (en zinquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Thanks.
In hoeverre wijken ze af de locatie van een pinpoints als ik op Maps naar die plaatsnaam zoek?
Altijd leuk om erbij te doen. Ik hou me aanbevolen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef Thijz het volgende:
ik heb
[..]
ik heb gepoogd alle pinpoints op de juiste plek te zetten, heb daarvoor ook alle topics van alle reeksen afgestruind. Helaas waren bij een hele hoop (oudere) posts de foto's niet meer beschikbaar. Sowieso is reeks 6, bij mijn weten, compleet correct op de kaart weergegeven. Zie ook mijn kaartje. Het ontbreekt mij aan tijd (en zin) om de lijst verder up-to-date te brengen.
Als je wil kan ik een SQL of Excel export doen van de database.
Den Helder heeft hij 2 keer in mei 2011 gelegen en die staan er niet op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Altijd leuk om erbij te doen. Ik hou me aanbevolen.
Maar reeks 6 liep toch tot ergens 2013?
Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Altijd leuk om erbij te doen. Ik hou me aanbevolen.
Maar reeks 6 liep toch tot ergens 2013?
Klopt, dat is verplaatsing 278, en die valt net buiten de boot.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder heeft hij 2 keer in mei 2011 gelegen en die staan er niet op.
Niet geheel t/m 2011 dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef Thijz het volgende:
[..]
Klopt, dat is verplaatsing 278, en die valt net buiten de boot.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet geheel t/m 2011 dus.
Als er een verloren ziel tijd en zin heeft, kan dat altijd nog een keer bij elkaar geschraapt worden.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef Thijz het volgende:
[..]
KloptTot en met verplaatsing 264 staat erin.
Moet ik me geroepen voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet geheel t/m 2011 dus.
Als er een verloren ziel tijd en zin heeft, kan dat altijd nog een keer bij elkaar geschraapt worden.
Genieten van het mooie weer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet pinpointen met dat nieuwe maps... verdomme.
Ik heb hem al wel volgens mij... en ik denk dat ik hem ook morgen wil verplaatsen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |