Ze vond het geweldig, ze ging meteen helemaal meedenken (ivm onze woonsituatie)! Maar ze vond dat we er goed over na hebben gedacht! Moest er gewoon echt met iemand anders als mijn vriend over praten. Ook omdat ik heel bang ben dat zijn ouders er totaal niet achter gaan staan. En ik moest gewoon even een mening van buitenaf hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:23 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze??
[..]
En al een test gedaan??

Toppie! Dat geeft een goed gevoel. Waarom zouden zijn ouders er niet zo enthousiast over zijn? Vanwege de woonsituatie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ze vond het geweldig, ze ging meteen helemaal meedenken (ivm onze woonsituatie)! Maar ze vond dat we er goed over na hebben gedacht! Moest er gewoon echt met iemand anders als mijn vriend over praten. Ook omdat ik heel bang ben dat zijn ouders er totaal niet achter gaan staan. En ik moest gewoon even een mening van buitenaf hebben

Ja ik ben 25 en mijn vriend 32quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:34 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Toppie! Dat geeft een goed gevoel. Waarom zouden zijn ouders er niet zo enthousiast over zijn? Vanwege de woonsituatie?
Ik heb het naast mijn beste vriendin, niemand nog verteld.
Ik had trouwens zelf het bizarre idee (volgens mijn vriend dan) om pas na ongeveer 3 maanden zwangerschap het aan mijn ouders te vertellen, dacht dat het normaal was, vanwege zekerheid etc..Maar dat zal dus veel eerder worden als het zover is.
Jij bent van '88? Ik ook

Ik net 2 weekjes 26 en m'n vriend over een paar weken 32. Grappig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik ben 25 en mijn vriend 32![]()
Ja ik denk dat mijn schoonouders er op tegen zijn door de woonsituatie (kleine moet misschien de eerste tijd bij ons op de slaapkamer als we nog geen nieuw huis hebben) en ik heb geen vaste baan. (O-urencontract in de kinderopvang) en dat ze deze beslissing echt niet gaan begrijpen/accepteren.
Maar als we ons uitgavepatroon aanpassen, kunnen we het goed redden. Ok, ons kindje zal geen Mexx of Vingino aankrijgen, maar dat vind ik ook niet belangrijk.
Als wij zouden moeten wachten op zekerheid zijn we iig met mijn werk een aantal jaren verder eer dat ik iets vast heb, daar gaan we niet meer op wachten.

Je moet maar zo denken al zou hij wel een baan hebben. Banen zijn op dit moment ook niet zeker als je het heel realistisch bekijkt. En inderdaad, het wil echt niet zeggen dat het meteen allemaal lukt! Dus we gaan het zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:47 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik net 2 weekjes 26 en m'n vriend over een paar weken 32. Grappig!
Inderdaad. Het is nog maar de vraag hoe snel je zwanger bent natuurlijk. En dan duurt het evengoed nog 9 maanden. Er kan nog zoveel gebeuren in die tijd. En de eerste maanden zal je misschien sowieso je kindje op je eigen slaapkamer willen hebben?
Hier mede daarom dus ook de knoop doorgehakt. Enige euvel vind ik eigenlijk zijn werkloosheid, maar mag toch hopen dat hij tegen die tijd werk heeft. Want ik wil dan minder gaan werken.![]()

Dit zijn praktische zaken en dit is alleen maar dikke prima om dat nog uit te vogelen. Lijkt mij helemaal niets mis mee. Is toch hartstikke fijn om te weten dat je niet tegen die tijd loopt te stressen over dit soort zaken. Daarentegen zou ik wel wat gaan stressen, stiekem, denk ik als ik zwanger ben en hij nog werkloos. Maar, denk ook maar zo: het ideale moment voor zwangerschap zal er nooit echt zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken al zou hij wel een baan hebben. Banen zijn op dit moment ook niet zeker als je het heel realistisch bekijkt. En inderdaad, het wil echt niet zeggen dat het meteen allemaal lukt! Dus we gaan het zien.
Ik weet niet of ik mijn kindje lang op mijn kamer zou laten slapen als ik een andere optie zou hebben. Maar goed, het gaan prima het bedje past goed op het stuk bij ons voeteneind en dan hebben we ook nog plek voor de commode. Verder past er met gemak een box in de woonkamer.
(Klinkt stom, maar dat hebben we eerst allemaal opgemeten, wil niet voor verassingen komen te staan. Hebben ook een hele babyuitzetlijst gemaakt om te kijken of we dat financieel redden.)
Hebben jullie al lang een relatie?

Nee, nog geen test. Maar ik voel me wel echt raar nu! Maar goed dat vriendlief me even voorbereidde met een appje net (we werken in het zelfde bedrijf)!quote:[..]
En al een test gedaan??

Nee we zijn al langer bezig, maar tijdje een pauze gehad wegens omstandigheden. Sinds stoppen van de pil is dit mijn 5e cyclus waar ik nu in zitquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:07 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hello! Welkom.
Is dit je tweede cyclus?

Het is dus eindelijk goed doorgebroken? Geeft dat je wat meer duidelijkheid, of ben je toch teleurgesteld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:51 schreef Cholula het volgende:
Ik wals even overal overheen. Mag mijn nod naar 16 april?

Dan kan ik je geen tips geven, ik vond testen op of vlak voor NOD juist rust geven, dan wist ik meteen waar ik aan toe was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:09 schreef Rawedni het volgende:
Hier nog niks!Ook verder geen symptomen dus ben nog steeds sceptisch. NOD vandaag dus ook dat zegt niks, zul je zien dat ik doodleuk overmorgen alsnog ongesteld word
Wie weet er wat tegen het slopende wachten+onzekerheid?
Behalve testen ja maar dat wil ik niet eerder dan zaterdag doen eigenlijk.

Dat is waar, ik kan ook wel morgen testen maar vorige maand liep het ookal zo gek dus ik wil graag meteen een duidelijke testquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dan kan ik je geen tips geven, ik vond testen op of vlak voor NOD juist rust geven, dan wist ik meteen waar ik aan toe was.

verkeerde aanname, dat is namelijk bij iedereen anders. De een ligt al te kotsen een week na bevruchting, de ander heeft een hele zwangerschap nergens last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:35 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kan ook wel morgen testen maar vorige maand liep het ookal zo gek dus ik wil graag meteen een duidelijke testEn denk dat het HCG niveau sowieso nog niet hoog is als het toch raak is, dan had ik wel symptomen gehad?

quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkeerde aanname, dat is namelijk bij iedereen anders. De een ligt al te kotsen een week na bevruchting, de ander heeft een hele zwangerschap nergens last van

Ik denk dat ik wel 30x babyinkopen heb gedaan hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef Risu het volgende:
Poeh, wat een jonge dames allemaal. Wel leuk dat er weer nieuwe aanwas is. Is het tenminste niet meer zo leeg.
Schoonouders, tja.. Ik heb het getroffen zeggen ze. Kan het goed met ze vinden. Maar ik vind ze af en toe wel veeeeel te bemoeizuchtig. Ze zijn er altijd en overal. En vooral schoonmoeder heeft overal een mening over. Ook lijkt ze qua namen vooral voorkeur voor de aparte variant van wat ik leuk vind te hebben. Beetje tokkie idee. Een y in plaats van i bijvoorbeeld. Zou je niet toch een Y? En ze wilt persee een keer naar een grote babyzaak ergens weetikhet waar. Om daar inkopen te doen. Maar ik heb ook een eigen moeder.. En een vriendin... Moet ik dan 3 keer inkopen doen?
Naja, ik zie het wel. Mijn kind wordt iig veel te erg verwend door haar... Nu al.

Ik wacht sowieso af tot zondag. Ook alleen maar 'echte' griep verschijnselen dus ik vermoed eigenlijk gewoon ongesteld te worden!quote:Ga je vandaag wel een test doen of wacht je nog even af...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |