Plan B hebben ze wel ja, nu plan A nog.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel een plan B.
Moet lukken. Dit seizoen hebben we geen Eriksen die op het laatste moment weggaat, alleen Siem maar die is beter op te vangen denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
• 4 titels op rij.
• Volgend jaar CL voor de 5e keer op rij.
• + 20 miljoen opnieuw.![]()
Alleen moet net zoals vorig seizoen de stap Europees nog worden gezet + een nieuwe hoofdsponsor.
En als dat niet lukt, alle ballen hoog voor de pot naar Pelle.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoords Plan A: Alle ballen op Pelle
Plan B: Alle ballen op Pelle
Gewoon doorselecteren. Poulsen, Sigthorsson en van der Hoorn wegdoen. En Zivkovic en Ziyech (hopelijk) erbij. Misschien nog een aanvaller.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Moet lukken. Dit seizoen hebben we geen Eriksen die op het laatste moment weggaat, alleen Siem maar die is beter op te vangen denk ik.
Muric.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doorselecteren. Poulsen, Sigthorsson en van der Hoorn wegdoen. En Zivkovic en Ziyech (hopelijk) erbij. Misschien nog een aanvaller.
Buitenlands toptalent anders niet. Nutteloze breedte aankopen moet je vanaf. Blind, Boilesen en Riedewald is genoeg daar.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En backup voor linksback misschien. De rest kan je wel aanvullen met jeugd.
Daar kunnen we wel een DVD'tje aan wagen...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
Lekker hoor. 3x in 1 seizoen van feyenoord winnen
Dit is het ajax topic.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord
Blind moet je op CVM laten richten, en Riedewald is ook op andere posities beter volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Buitenlands toptalent anders niet. Nutteloze breedte aankopen moet je vanaf. Blind, Boilesen en Riedewald is genoeg daar.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt in de Kuip toch drie punten waar ik niet op had gerekend
Heeft gewoon weer gedaan waar 'ie goed in is...scoren in de toppers!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De gol van Sigthorsson gaf mij de zekerheid dat we gingen winnen.
Voor 16,25 miljoen verkopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft gewoon weer gedaan waar 'ie goed in is...scoren in de toppers!
Op zich is het geen verkeerde krant maar ze hebben zich de kritiek van Koeman van vorige week blijkbaar aangetrokken.quote:
Mwa, het ging gelijk op hoor. Feyenoord was ook bij vlagen de betere ploeg, tenminste ze hadden het meeste balbezit. Ajax was wel duidelijk effectiever, Feyenoord heeft nauwelijks een echt kans gehad in de tweede helft. Ik snap niet waar dat 'lucky Ajax' vandaan komt, met die bal van Klaassen op de paal.quote:
PSV heeft nog eerder de vierde ster dan Feyenoord de tweedequote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Seam het volgende:
Lekker als we eerder de vierde ster hebben dan PSV hun derde
We hebben eerder de 5e ster dan Feyenoord hun 2equote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Seam het volgende:
Lekker als we eerder de vierde ster hebben dan PSV hun derde
Dat sowieso, maar goed Feyenoord is sowieso al decennia lang topclub af. Dat is vandaag maar weer bewezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben eerder de 5e ster dan Feyenoord hun 2e
dit soort posts ookquote:Op zondag 2 maart 2014 08:56 schreef Old_Pal het volgende:
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
quote:
Ik zie Feyenoord dan ook niet als topclubquote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed Feyenoord is sowieso al decennia lang topclub af. Dat is vandaag maar weer bewezen.
zelfs bij 0-0 en 1-0 was het stilquote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze zijn in die Kuip alleen uitzinnig als ze voorstaan ja.
Only singing when....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |