Op zich is het geen verkeerde krant maar ze hebben zich de kritiek van Koeman van vorige week blijkbaar aangetrokken.quote:
Mwa, het ging gelijk op hoor. Feyenoord was ook bij vlagen de betere ploeg, tenminste ze hadden het meeste balbezit. Ajax was wel duidelijk effectiever, Feyenoord heeft nauwelijks een echt kans gehad in de tweede helft. Ik snap niet waar dat 'lucky Ajax' vandaan komt, met die bal van Klaassen op de paal.quote:
PSV heeft nog eerder de vierde ster dan Feyenoord de tweedequote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Seam het volgende:
Lekker als we eerder de vierde ster hebben dan PSV hun derde
We hebben eerder de 5e ster dan Feyenoord hun 2equote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Seam het volgende:
Lekker als we eerder de vierde ster hebben dan PSV hun derde
Dat sowieso, maar goed Feyenoord is sowieso al decennia lang topclub af. Dat is vandaag maar weer bewezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben eerder de 5e ster dan Feyenoord hun 2e
dit soort posts ookquote:Op zondag 2 maart 2014 08:56 schreef Old_Pal het volgende:
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
quote:
Ik zie Feyenoord dan ook niet als topclubquote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed Feyenoord is sowieso al decennia lang topclub af. Dat is vandaag maar weer bewezen.
zelfs bij 0-0 en 1-0 was het stilquote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze zijn in die Kuip alleen uitzinnig als ze voorstaan ja.
Only singing when....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |