Nog een hint?quote:
Goed genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Gister gekeken en ik weet nou al geen karakternamen meer...
Ik weet wel dat er een Jack White nog wattes in speeltZo'n Britse komiek, maar ben zij naam half vergeten...
Ludacrus en clarence zijn foutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
denzel washington
chiwetel ejiofor
clarence williams III
russell crowe?
ludacris?
Clarence zit er wel in, dyon kijkt niet goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmmm, zou toch zweren dat clarence erin zit...
idris elba?
terrence howard?
Ik zag em er niet bij staan. Mijn excuus... dus dan zijn het er 4/5quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Clarence zit er wel in, dyon kijkt niet goed.
Nee we laten je alleen geloven dat je aan het aftakelen bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig, zo slecht is mijn geheugen dus ook weer niet
Elba zit er trouwens ook in. Kun je jezelf het punt geven?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmmm, zou toch zweren dat clarence erin zit...
idris elba?
terrence howard?
oh wtf , zie nu pas dat het geshopt isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dyon antwoord dat al jaren op dit soort vragen, maar die is nog steeds niet voorbijgekomen
Inderdaad, die hebben 4 keer op rij gewonnen.quote:
Ja, maar dat zijn nog geen namen.quote:
Dat is 2.quote:
Die verloren van Pattinson/Stewart.quote:
Film?quote:Plot Keywords: train | church | china |
quote:Grinko wears his wedding ring on left hand. While Russians (as well as many other nations of the former Soviet Union) actually wear wedding rings on right hand, they will wear wedding rings on their left hands when they are divorced or widowed.
quote:
quote:It shows a temperature of -26, supposedly in Celsius, yet she wears only jeans pants and a light jacket.
Daar deed ik dan ook niks mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het keyword "china" is wat misleiden imo
Porselein?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het keyword "china" is wat misleiden imo
nah.quote:
quote:Taglines: Arrive on time.
quote:
quote:He presents the entire movie from the restricted point of view of a likable young man, a hard-drinking, cash-poor writer, who has been hired to finish the memoirs of, a former Prime Minister clearly modelled on Blair.
Volgens mij niet de eerste keer dat je dit doet. Beantwoord dan de vraag niet!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben momenteel niet echt in de gelegenheid om snel een vraag te bedenken (visite), dus ik geef de beurt door.
Nou, vooruit danquote:
Oh ja, dat maakte het wel meteen heel makkelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef hornage het volgende:
Steven Spielberg - Amistad - Morgan Freeman - The Shawshank Redemption
Yupsquote:
quote:CE and the other soldiers in the film did a three-day training program with real soldiers to help them learn how to carry themselves believably.
geef jezelf maar een pint. ben mobiel nu.quote:
napoleonquote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef wyccie het volgende:
Tussenstand Maart 2014:
3 Mint_Clansell
2 SaintOfKillers
1 dyonvbaal
1 SamuelofSEK
1 Ahmad1nejad
1 Racerblade
1 Hornage
1 Robby87
1 Morpheus32
1 drakin
1 wyccie
Hebben jullie geen tablet of laptop? Ik stel me zo altijd voor dat het maar heel zielig meespelen is op de telefoon, dat minischempje.
Over welke andere historische figuur zou Kubrick eigenlijk een film maken?
Het onmogelijke is gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ik nou het punt voordat ik de vraag beantwoord heb? Dit verneukt de hele tijdlijn!
Stel maar gewoon een nieuwe vraag zodat we de tijdlijn kunnen herstellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ik nou het punt voordat ik de vraag beantwoord heb? Dit verneukt de hele tijdlijn!
quote:
Ik las de vraag verkeerd...quote:
eddie 5, arsenio 2 dacht ik. En waarom pas je nu een vraag halverwege aan?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Graag het aantal rollen vermelden.
Als ik het meteen over de rollen zou hebben, dat zou het een hele makkelijke vraag worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
eddie 5, arsenio 2 dacht ik. En waarom pas je nu een vraag halverwege aan?
sasquatsch +1quote:
quote:
2/7quote:
7/7quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
to die for
gladiator
walk the line
signs
the master
quote:
Niet precies genoeg.quote:
En deze welquote:
Ja die welquote:
Ik wilde net een foto van Velma en Fred gaan posten. Maar dat is dus al niet meer nodigquote:
Klopt.quote:
Tussenstand Maart 2014:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef Racerblade het volgende:
Trolljegeren, maar bovenstaand wordt vast wel goed gerekend.
Streng maar rechtvaardigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef Hulkio het volgende:
Poe, wat zijn we streng vandaag!Toch mijn Noors maar wat beter onder de knie krijgen.
Is dat rechtvaardig? Ik vind het wel overdreven.quote:
Snel!quote:
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Hulkio het volgende:
Deerhunter volgens mij, daar dacht ik net al aan.
Correct!quote:
Score !quote:
De vrouw van Tom Hanks, maar ze zit niet veel in de film.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef DragonFodder het volgende:
bovenste plaatje doet me denken aan The 'Burbs, maar daar kan ik me Carrie Fisher niet uit herinneren.
quote:
Clint Eastwood is niet goed...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:00 schreef wyccie het volgende:
Jongste: Adrien Brody
Oudste: Clint Eastwood
Heeft nooit een Oscar gewonnen.quote:
For shame!quote:
Ja, dacht ik ook. Maar hij is wel dood.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:02 schreef sasquatsch het volgende:
Die had toch nooit een Oscar gewonnen, ondanks zijn vele nominaties?
Ook niet...hint 3: zijn dochter met dezelfde achternaam is ook een zeer bekende actricequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Laurence Olivier? Hij overleed in '82, dacht ik.
Scoooore !quote:
quote:That shit is purer than a preacher daughter's pussy, right there.
quote:You know what? You don't deserve my money, you homophobic asshole.
Die is goed.quote:
quote:
quote:
Tussenstand Maart 2014:quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef kawa4 het volgende:
Josh Hartnett,
lucy lu
morgan freeman
bruce willis
ben kingsley? ( the rabbi)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Jaws![]()
Anaconda![]()
Piranha![]()
Tremors![]()
Critters![]()
bedoelde eigenlijk "echte dieren"maar dat stond er niet bijquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef Roces18 het volgende:
jurassic park![]()
jaws al gegeven
anaconda
king kong![]()
snakes on a plane![]()
tremors al gegeven
godzilla![]()
cloverfield![]()
Tussenstand Maart 2014:quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:20 schreef hornage het volgende:
The Basketball Diaries
What's Eating Gilbert Grape
Romeo + Juliet
Titanic
The Man In The Iron Mask
Catch Me If You Can
Blood Diamond
The Departed
Inception
Django Unchained
Jawelquote:
bij prometheus zitten de lampen bovenop volgens mij. Dit kan ook een oude alien versie zijn oid.quote:
Hahaha helemaal goed ! :-)quote:
Niet om een zeikerd te zijn. Maar zolang er niet om een youtube filmpje ofzo gevraagd word, valt dit eigenlijk onder opzoeken. Wat dus niet mag...quote:
Als je niet weet dat de film die gevraagd werd Phantoms was en je moet dan ook weten dat Ben Affleck in die film speelt, en die hint is nergens gegeven, zonder die kennis slaat dit filmpje ook nergens op. Ik vind het dus gewoon goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om een zeikerd te zijn. Maar zolang er niet om een youtube filmpje ofzo gevraagd word, valt dit eigenlijk onder opzoeken. Wat dus niet mag...
Je bent wel een zeikerd. Ik wist dat het Phantoms was en moest gelijk denken aan dit stukje uit Jay & Silent Bob Strike Back (de film die me Phantoms heeft doen kijken). Het leek me wel grappig om dmv deze video de vraag te beantwoorden, maar bij sommige mensen is de humor ver te zoeken, geloof ik. Prima hoor, ik zal voortaan wel zonder poespas antwoorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om een zeikerd te zijn. Maar zolang er niet om een youtube filmpje ofzo gevraagd word, valt dit eigenlijk onder opzoeken. Wat dus niet mag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |