geef jezelf maar een pint. ben mobiel nu.quote:
napoleonquote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef wyccie het volgende:
Tussenstand Maart 2014:
3 Mint_Clansell
2 SaintOfKillers
1 dyonvbaal
1 SamuelofSEK
1 Ahmad1nejad
1 Racerblade
1 Hornage
1 Robby87
1 Morpheus32
1 drakin
1 wyccie
Hebben jullie geen tablet of laptop? Ik stel me zo altijd voor dat het maar heel zielig meespelen is op de telefoon, dat minischempje.
Over welke andere historische figuur zou Kubrick eigenlijk een film maken?
Het onmogelijke is gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ik nou het punt voordat ik de vraag beantwoord heb? Dit verneukt de hele tijdlijn!
Stel maar gewoon een nieuwe vraag zodat we de tijdlijn kunnen herstellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Heb ik nou het punt voordat ik de vraag beantwoord heb? Dit verneukt de hele tijdlijn!
quote:
Ik las de vraag verkeerd...quote:
eddie 5, arsenio 2 dacht ik. En waarom pas je nu een vraag halverwege aan?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Graag het aantal rollen vermelden.
Als ik het meteen over de rollen zou hebben, dat zou het een hele makkelijke vraag worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
eddie 5, arsenio 2 dacht ik. En waarom pas je nu een vraag halverwege aan?
sasquatsch +1quote:
quote:
2/7quote:
7/7quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
to die for
gladiator
walk the line
signs
the master
quote:
Niet precies genoeg.quote:
En deze welquote:
Ja die welquote:
Ik wilde net een foto van Velma en Fred gaan posten. Maar dat is dus al niet meer nodigquote:
Klopt.quote:
Tussenstand Maart 2014:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef Racerblade het volgende:
Trolljegeren, maar bovenstaand wordt vast wel goed gerekend.
Streng maar rechtvaardigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef Hulkio het volgende:
Poe, wat zijn we streng vandaag!Toch mijn Noors maar wat beter onder de knie krijgen.
Is dat rechtvaardig? Ik vind het wel overdreven.quote:
Snel!quote:
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Hulkio het volgende:
Deerhunter volgens mij, daar dacht ik net al aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |