quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef remlof het volgende:
Waarom wil het Russische parlement de ambassadeur uit de VS terugroepen?
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL6N0LY0HP20140301
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de ambassadeur in de US weinig te maken met Oekraine... Maar komt blijkbaar door de statements van Obama gisteren over de mogelijke gevolgen van Russische militaire actie.
Ja hoor, en dan krijgen we een Russische lente en dan ist alles vorbei.quote:
Wie zegt dat Rusland een opsplitsing van het land wil?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof die het met elkaar eens kunnen worden. Het is daar zo weer een janboel. Oplossing van de Russen is wel te prijzen. Een deel bij Rusland en een deel wat meer richting Europa. Hoeven ze elkaar niet meer de koppen in te slaan en kan elke groep zich richten op de opbouw van hun eigen stukje land.
Je gaat toch geen land laten zitten als ze om hulp roepen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin, diegene die lachen zijn zo debiel als maar kan.
Je gaat toch geen risico,s nemen om een land als Oekraïne..
gaan ze dan wel eerlijk stemmen, zonder oppositie op te sluiten of te vergiftigen ??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:26 schreef chroestjov het volgende:
Rusland wil de Krim eigenlijk helemaal niet annexeren, Oekraïne behouden zoals het nu is heeft de voorkeur maar dan wel onder hoede van een andere leiding in Kiev dan dat er nu heeft plaatsgenomen.
Misschien wel belangrijker!quote:"We’ll regain our status as a nuclear power and that’ll change the conversation. Ukraine has all the technological means needed to create a nuclear arsenal – which would take us about three to six months,” Svoboda party MP Mikhail Golovko said.
Zal best, je moet toch wat. Zal de moraal heel laag zijn, maar als je niet ingrijpt als een vreemde je halve land inlijft heeft je land sowieso geen enkel bestaansrecht. Dan is het wachten op de volgende happen die uit je land worden genomen en regio's die onafhankelijk worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:31 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik heb die militairen gezien vorige week, daar walst Rusland zo overheen
Dat lijkt me aannemelijk. Voor hun ook de meest risicoloze optie. Als ze alles willen annexeren, hebben ze natuurlijk wat meer kans op ongein.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland een opsplitsing van het land wil?
Al zou dat natuurlijk uiteindelijk wel de uitkomst van dit conflict kunnen zijn.
Die had clapyourhands al aan de russen gegeven, vreemd eigenlijk, je zou van hem verwachten dat de Turken Griekenland zouden overnemen.quote:
Strak planquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En Spanje en Portugal aan Marokko geven, en Zuid-Italie aan Libie
?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen land laten zitten als ze om hulp roepen?
Dus dan maar bezetten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen land laten zitten als ze om hulp roepen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die had clapyourhands al aan de russen gegeven, vreemd eigenlijk, je zou van hem verwachten dat de Turken Griekenland zouden overnemen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strak plan
En Griekenland aan Turkije geven
Dat is een quote van een extreemrechts parlementslid, niet van iemand van de regeringquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://rt.com/news/ukraine-nuclear-arsenal-threat-314/
[..]
Misschien wel belangrijker!
Overigens waarom grijpt het leger van Ukraine niet in?
Het land heeft ook in het westen een behoorlijk aantal militairen zitten.
Goed plan. Doe Bulgarije er maar bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die had clapyourhands al aan de russen gegeven, vreemd eigenlijk, je zou van hem verwachten dat de Turken Griekenland zouden overnemen.
Ik vrees dat het Oekraïense leger nog steeds nauwe banden met de Russen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://rt.com/news/ukraine-nuclear-arsenal-threat-314/
[..]
Misschien wel belangrijker!
Overigens waarom grijpt het leger van Ukraine niet in?
Het land heeft ook in het westen een behoorlijk aantal militairen zitten.
Weet ik, wel is het zo dat hij volgensmij niet overdrijft qua mogelijkheden. Tot niet zo heel lang geleden bezat oekraine 100den kernkoppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is een quote van een extreemrechts parlementslid, niet van iemand van de regering
Dan zouden juist al in hebben gegrepen lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Oekraïense leger nog steeds nauwe banden met de Russen heeft.
Lekker effectief dan ook, zo'n leger.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Oekraïense leger nog steeds nauwe banden met de Russen heeft.
Er zijn vooral zorgen om de mogelijkheden van een vuile bom met nucleair restmateriaal. Lijkt me een realistischer scenario...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Weet ik, wel is het zo dat hij volgensmij niet overdrijft qua mogelijkheden. Tot niet zo heel lang geleden bezat oekraine 100den kernkoppen.
Wat is daar mis mee? De meerderheid van de bevolking ziet dat zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
Nu op RT: It's not an invasion, it's a liberation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |