SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO Cossers!!!
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
Lennart Bol zit Andrea nog steeds te mailen. Maar hij heeft geen euro's.![]()
volgens mij is er een douche en wc regel: als je er in je eentje bent wordt er niet gefilmd. Ze zien ook of de camera naar beneden draait of niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen zij eigenlijk aan de camera zien wanneer deze op de livestream is?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
Lennart Bol zit Andrea nog steeds te mailen. Maar hij heeft geen euro's.![]()
Wat ben je streng vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Slikken hoer, anders hou je niet van me![]()
Ze heeft ook al geen post gehad vandaagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Rica het volgende:
Isa wil een knuffel. Ja mijne ligt bij de redactie. Kan voortaan beter drugs en pillen sturen, dat mag wel naar binnen.
Ahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij is er een douche en wc regel: als je er in je eentje bent wordt er niet gefilmd. Ze zien ook of de camera naar beneden draait of niet.
Mag knuffel niet naar binnen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Rica het volgende:
Isa wil een knuffel. Ja mijne ligt bij de redactie. Kan voortaan beter drugs en pillen sturen, dat mag wel naar binnen.
Stuur jij anders even een lieve briefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen post gehad vandaag
als je met zn 2en gaat niet dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Ik vind het anders ook wel raar dat je zelfs daar gefilmd wordt maar dat heb je dus in eigen hand
neen wel dat ze bewegen, wat logisch is, maar niet zoals je wel eens in een studio ziet, de bekende rode lampquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
nee kunnen ze nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga los, heb mijn medicijnen niet gehadquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Manlief roept vanuit bed....
sorry schat, ik kom zo
![]()
[..]
Ik ga los, heb mijn medicijnen niet gehad
Jep de camera's konden het geslacht van Ruud niet aan, te veel pixels voor nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef cindy11 het volgende:
Streams overbelast ofzo....kan niet eens inloggen?!
Ze lijkt wel 82quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Terminaal ziek. Althans, zo doet ze.
Weet niet of het niet mag maar ze houden hem nog achter in ieder geval.quote:
Nu moet je kunnen aantonen dat je boven de 18 bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef cindy11 het volgende:
Streams overbelast ofzo....kan niet eens inloggen?!
ja zo'n rode lamp zat ik inderdaad aan te denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef martend het volgende:
[..]
neen wel dat ze bewegen, wat logisch is, maar niet zoals je wel eens in een studio ziet, de bekende rode lamp
Zet je webcam aan en geef ons de url van de streamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Manlief roept vanuit bed....
sorry schat, ik kom zo
![]()
[..]
Ik ga los, heb mijn medicijnen niet gehad
Misschien heb ik de plaatselijke postbode al een hernia bezorgdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stuur jij anders even een lieve brief
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu moet je kunnen aantonen dat je boven de 18 bent
Ben ik ruimquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu moet je kunnen aantonen dat je boven de 18 bent
Een kind van 52 jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef Vompie1 het volgende:
En ze ligt alweer te kauwen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet je webcam aan en geef ons de url van de stream
Watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef -sabine- het volgende:
Andrea over de schilderijmail:
Ik heb genoeg voor de biomarkt dus deze blijft hier, ik heb genoeg, maar ik maak er morgen nog een.
So wath? Vies ventje..wat wil hij hier nou mee zeggen??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:50 schreef formule het volgende:
Emil weet wat er is gebeurd in de douce
Knuffel met drugs erin dan, win-winquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Rica het volgende:
Ja. en ook maar 1 paar sokken. Heeft hij wel vaker gezegdquote:
Ze hadden een afspraak met Ruud gemaakt, die wilde niet meer met Billyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
So wath? Vies ventje..wat wil hij hier nou mee zeggen??
Dacht ik ook alquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is die vent? Nieuwe bewoner?
True, maar bij de afdeling hersens was ie mooi te laat ......quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die stond niet achteraan de rij met uitdelen.
Komt die tweede van Humana dan?quote:
You win some...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar bij de afdeling hersens was ie mooi te laat ......
Ja je kunt niet in twee rijen tegelijk staan he. Da mag nie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik deed een streamwissel en bedekte van schrik een stukje van m'n scherm.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef cindy11 het volgende:
Ben ik de enige die kotsmisselijk word van die lelijke kop van andrea telkens in beeld?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk het, hij heeft er nu echt twee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt die tweede van Humana dan?
Dat had Emil bedacht in zijn gedachte..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef frensje het volgende:
[..]
Ze hadden een afspraak met Ruud gemaakt, die wilde niet meer met Billy
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:57 schreef martend het volgende:
zoooo blij dat die billy niet kookt hé daar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:57 schreef martend het volgende:
![]()
Een teddybeer vol coke. Weet je zeker dat Kees hem convesceert.quote:
Oh ja, jij gaat daar etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:57 schreef martend het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Who te f#$&k is Kees??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Een teddybeer vol coke. Weet je zeker dat Kees hem convesceert.
Hoop dat Isa morgen dan dat knuffeltje krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Een teddybeer vol coke. Weet je zeker dat Kees hem convesceert.
Ja soms werkt dat idd niet lekker...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Poolhond39 het volgende:
Grrrr.. ik kan op mijn tablet alleen maar stream 1 zien, in tegenstelling tot op de PC.
Hebben daar meer mensen last van?
Toen is ze er pas achter gekomen denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:02 schreef frensje het volgende:
Lot voor de zoveelste keer: ik vind bier helemaal niet lekkerverleden week ofzo stond ze
lekker te lurken van een halve liter
je kan op je tablet ook switchen, dat rode halve cirkeltje omhoog swipen dan krijg je optiesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Poolhond39 het volgende:
Grrrr.. ik kan op mijn tablet alleen maar stream 1 zien, in tegenstelling tot op de PC.
me too! Welkom in TEAM BR!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik vind Ruud en Bill wel een leuk stel.
Oja die had ze van Vanes gejat en haar xcuus was "Oh, ik dacht dat die van iedereen was"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:02 schreef frensje het volgende:
Lot voor de zoveelste keer: ik vind bier helemaal niet lekkerverleden week ofzo stond ze
lekker te lurken van een halve liter
Brrrrrrrrrrrr. Ik helemaal niet. Ruud is te dom om te poepen en Billy vind ik een onaangenaam mens in vele opzichten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
nee ze zegt het al heeeel langquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Toen is ze er pas achter gekomen denk ik
Ja, ze kunnen zo figureren in The Walking Deadquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hangt er vanaf, gisteren had ik geen enkele stream nergens op..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Poolhond39 het volgende:
ze passen wel bij elkaar eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Aha weer een bewijs dat ze goed op weg is om later Andrea te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja die had ze van Vanes gejat en haar xcuus was "Oh, ik dacht dat die van iedereen was"
Ik heb ook geen enkele stream, maar dat kan ook zijn doordat ik mezelf nooit heb aangemeldquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, gisteren had ik geen enkele stream nergens op..
Ook die mensen hebben liefde nodig in hun leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrr. Ik helemaal niet. Ruud is te dom om te poepen en Billy vind ik een onaangenaam mens in vele opzichten.
quote:
Buutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat doet Gio daar in de kas?
[ afbeelding ]
Ben, you're always running here and therequote:
We both found what we were looking forquote:
Bedankt.. na wat 'swipen' is het me gelukt om de andere streams te vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef martend het volgende:
[..]
je kan op je tablet ook switchen, dat rode halve cirkeltje omhoog swipen dan krijg je opties
Ben ik totaal niet met je eens hoor. Bill verandert 1.000 x per dag van mening, ze is opdringerig, egocentrisch, een fantast, geen kunstenaar, onoprecht, een charlatan, nietsnut ---- en dat zijn dan nog maar een paar onaangename trekken van Bill.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:04 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ook die mensen hebben liefde nodig in hun leven.![]()
Ik deel je mening ook niet, Ruud is naast een leeghoofd wel heel lief, en Bill vind ik stukken opgeknapt sinds stemronde 1.
Heb ook al een keer op de nacht camera een rat of muis onder Lot haar bed zien verdwijnen, en dat was al 3 weken geleden ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We both found what we were looking for![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar kon je op wachten..
[ afbeelding ]
weer eens wat anders dan de fluffy bunny'squote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar kon je op wachten..
[ afbeelding ]
zijn broerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:09 schreef Poolhond39 het volgende:
Wie loopt er zo te hijgen buiten? Toch niet die rat? Lol
joggen 's nachts, trekker begraven 's nachts, eten 's nachts, stemmen horen 's nachts en soms ook nog slapen 's nachtsquote:
Hakim is weer terug...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar kon je op wachten..
[ afbeelding ]
Zal ze leuk vinden om te weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook al een keer op de nacht camera een rat of muis onder Lot haar bed zien verdwijnen, en dat was al 3 weken geleden ofzo.
And you my friend will seequote:
Ik kan dat mens echt niet hebben.quote:
Geen last van zijn schouder meer, die lag vanmiddag nog uit de kom dankzij dokter Speelman ofzo.quote:
Nee joh. Naar de Utopia-Markt gaan en vragen of ze kaas onder haar bed verstopt.quote:
Ik was er gewoon helemaal naar van...wat had hij een pijn zeg...stond hier ook een .gif van...pffquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen last van zijn schouder meer, die lag vanmiddag nog uit de kom dankzij dokter Speelman ofzo.
was idd geen fijn gezichtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik was er gewoon helemaal naar van...wat had hij een pijn zeg...stond hier ook een .gif van...pff
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee joh. Naar de Utopia-Markt gaan en vragen of ze kaas onder haar bed verstopt.
"Hoezo?"
"Op de streams is al een paar keer gezien dat er een rat steeds onder je bed gaat."
En dan met een man of 5 gaan, die steeds hetzelfde vragen, maar in andere formulering en verspreid over de hele dag....
Vind ik wel een top idee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee joh. Naar de Utopia-Markt gaan en vragen of ze kaas onder haar bed verstopt.
"Hoezo?"
"Op de streams is al een paar keer gezien dat er een rat steeds onder je bed gaat."
En dan met een man of 5 gaan, die steeds hetzelfde vragen, maar in andere formulering en verspreid over de hele dag....
Nee, weinig tot niets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:15 schreef frensje het volgende:
Maar na Centraal met de dokter vanmiddag, is niemand meer over Andrea haar situatie begonnen
Als ik dat allemaal hoor, ga ik aan mezelf twijfelen. Ik vind het echt allemaal veel te duur,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef Urb het volgende:
20 euro per poppetje wil Lot dat ze gaan vragen.
Denk dat zijn dagen ook geteld zijn in Utopia. Lijkt mij niet dat hij er voor een operatie uit mag?quote:
vind dat raar, er waren meerdere bij het gesprek die het niet eens waren met de suggesties diequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, weinig tot niets.
Billy heeft voor de tractor grap gezegd dat ze Andrea niet echt geloofd meer.
En volgens mij Isa bij Paul.
Maar was vaak maar 1 zinnetje en was weer gebeurd.
ja omdat ze zelf niet kan draaien volgens mijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:18 schreef misssnapshot het volgende:
Lot heeft de wiet aan Joey gegeven volgens mij.
Is dat oud of ondertussen nieuw?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:18 schreef misssnapshot het volgende:
Lot heeft de wiet aan Joey gegeven volgens mij.
Alles bedekt onder de mantel der liefde.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef frensje het volgende:
[..]
vind dat raar, er waren meerdere bij het gesprek die het niet eens waren met de suggesties die
de dokter voorstelde, hopen dat dat later nog komt, miss als ze iets horen op de markt zondag
Vanessa houdt dat nooit vol, hoorde Rienk vanmiddag dat hij niet tegen leugens kan en die kanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alles bedekt onder de mantel der liefde.
Andrea is een beetje verward en de bewoners moeten lief zijn voor haar.
En zo geschiede ..
Die Gooise dealer die herkent werd op het feest zal wel wat meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:20 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
dat weet ik niet.. kan me niet voorstellen dat er nog over is van die biomarkt-wiet..
Vind ze altijd wel leuk samen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Toch hebben Emil en Rienk soms best leuke gesprekken
Zei Emilquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Toch hebben Emil en Rienk soms best leuke gesprekken
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
Rienk staat open voor een romance met Nicolien, geeft hij toe
Vooral Rienk was vrij kortaf vandaag tegen Andrea.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:24 schreef frensje het volgende:
[..]
Vanessa houdt dat nooit vol, hoorde Rienk vanmiddag dat hij niet tegen leugens kan en die kan
ook aardig uit zijn slof schieten, Ruud wilde ook door praten met de dokter maar die dokter was er naar mijn mening ook klaar mee
zij ook met hem?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
Rienk staat open voor een romance met Nicolien
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral Rienk was vrij kortaf vandaag tegen Andrea.
Andrea vroeg, blijf je boos op mij ?
Rienk : nee.
Andrea: waarom praat je dan niet met mij ?
Rienk: wat valt er te zeggen dan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral Rienk was vrij kortaf vandaag tegen Andrea.
Andrea vroeg, blijf je boos op mij ?
Rienk : nee.
Andrea: waarom praat je dan niet met mij ?
Rienk: wat valt er te zeggen dan.
Was die vraag net aan het typen. Zal wel te ouderwets zijn ofzoquote:
Ik denk dat zijn blote vieze gore voeten sowieso een flink obstakel zijn? Of zijn er hier vrouwen die dat sexy vinden?quote:
Ja dat is Gay. Dan kap ik direct.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:28 schreef tonja het volgende:
Altijd zo'n hekel aan als iemand je gaat 'helpen' als je aan het schaken bent met iemand. Ik verlies liever dan dat ik 'geholpen' win.
Hij noemde het een perfect match, alsof ze het hele land doorgespit hadden. Emiel vroeg of hij vorderingen maakte, Rienk zei van niet, Emiel zei dat hij door moest zetten. Dat maakt het denk ik kapot, Nico ziet hem als leuk maatje n.m.i.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
Rienk staat open voor een romance met Nicolien
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn blote vieze gore voeten sowieso een flink obstakel zijn? Of zijn er hier vrouwen die dat sexy vinden?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij noemde het een perfect match, alsof ze het hele land doorgespit hadden. Emiel vroeg of hij vorderingen maakte, Rienk zei van niet, Emiel zei daat hij door moest zetten. Dat maakt het denk ik kapot, Nico ziet hem als leuk maatje n.m.i.
Die twee kunnen toch nooit samen gaan ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij noemde het een perfect match, alsof ze het hele land doorgespit hadden. Emiel vroeg of hij vorderingen maakte, Rienk zei van niet, Emiel zei daat hij door moest zetten. Dat maakt het denk ik kapot, Nico ziet hem als leuk maatje n.m.i.
Nog even en hij heeft haar bekeerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die twee kunnen toch nooit samen gaan ?
Rienk zijn geloof gaat tegen alles in wat Nico geloofd.
Nico vind Rienk inderdaad alleen spannend om inzichten van verschillende kanten te krijgen.
Nico heeft inderdaad al aangegeven dat het verschil in inzicht zeg maar, een onoverkomelijk obstakel is voor een relatie met Rienk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nico vind Rienk inderdaad alleen spannend om inzichten van verschillende kanten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ruud heeft ook Billy veroverd! Dus misschien kan het toch welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Euhmm, ik denk dat dat andersom was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruud heeft ook Billy veroverd! Dus misschien kan het toch wel
Aan de andere kant. Buiten de hekken wordt het helemaal niks tussen die twee. Als Rienk een kans op iets wil hebben moet hij het hier doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij noemde het een perfect match, alsof ze het hele land doorgespit hadden. Emiel vroeg of hij vorderingen maakte, Rienk zei van niet, Emiel zei dat hij door moest zetten. Dat maakt het denk ik kapot, Nico ziet hem als leuk maatje n.m.i.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:33 schreef Baconbus het volgende:
Is dat Isa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie zijn allemaal geweldig mensen*
jij ook, helemaal top en dat meen ik oprechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
Dank je wel, en dat meen ik oprecht. Jullie zijn allemaal TOP en we zijn hier allemaal om te leruh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen hier is helemaal geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ja toch .. Mij zul je sowieso niet horen klagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan mag ze van mij de hele dag die Katrien Duck stem opzetten.
Heb geen verstand van die plaatjes, maar was het heel crue geweest om op de dag van dat plaatje van Anton te plaatsen met die bekende tekst ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andrea zou dat zeker als compliment opvangenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb geen verstand van die plaatjes, maar was het heel crue geweest om op de dag van dat plaatje van Anton te plaatsen met die bekende tekst ?
Anton doet helaas niet mee aan de dag van het compliment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb geen verstand van die plaatjes, maar was het heel crue geweest om op de dag van dat plaatje van Anton te plaatsen met die bekende tekst ?
Die dus...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Anton doet helaas niet mee aan de dag van het compliment.
[ afbeelding ]
Vind ik altijd zo dom van mensen, als ze woorden gebruiken die ze niet kennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:43 schreef Flow3r het volgende:
" Hij heeft afgunst, hij staat niet meer in de pictie, ik sta nu in de pictie "
hebzuchtige kleptomaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Andrea heeft anton wel spijt. De brief was voor haar zus. Zij wil alles hebben, de tuin enzovoorts, ze wil alles..Met Anton wil ze niks meer, Billy brengt haar morgen koffie op bed. Ga lekker naar bed, veels te koud zo.
Eerder de duivel, die moet er mee omgaan straks en oppassen dat Andrea zijn plek niet inpikt..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mensen als Andrea krijg ik altijd medelijden met God.
Als ze meisje dat ziet mag ze trots zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
Emil zit al de hele dag aan zijn brieven te ruiken, die waarschijnlijk met censuur uitgeprint zijn door de redactie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
Emil zit al de hele dag aan zijn brieven te ruiken, die waarschijnlijk met censuur uitgeprint zijn door de redactie
[ afbeelding ]
Isa doet wel veel hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:44 schreef Punkman het volgende:
Stream 3. De kaasjes van Isa/boer Klaver zien er goed uit.
Kaasjes zien er nu eindelijk eens lekker uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:47 schreef formule het volgende:
[..]
Isa doet wel veel he
Maar niemand wil het zien
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gadver, zo voor het slapen gaan en dan dit op je scherm zien ..
ja griezel he die Ruud!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik probeer na de douche scene al 2 uur mijn netvlies schoon te krijgen met schuurpapier
Volgens mij gaat bij jou de tijd 2 keer zo snel of ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik probeer na de douche scene al 2 uur mijn netvlies schoon te krijgen met schuurpapier
Ben erg slecht in op de tijd lettenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat bij jou de tijd 2 keer zo snel of ...
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb bij de supermarkt kleiner worsten zien liggen ..
Ja van die bierworstjes zijn dat geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb bij de supermarkt kleiner worsten zien liggen ..
Dit was meer salami ... Of het smaakje klopte mag je B vragenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja van die bierworstjes zijn dat geloof ik
Heeft Ruud vanavond/vanmiddag gevraagdquote:
Ja wil Isa geloof ik weer te pakken, grazen, nou bij de poot nemen dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:56 schreef Urb het volgende:
Joey is goed bezig met die web-shop![]()
Ondertussen is Ruud aan het rommelen in het klus-hok, krijgen we domino-d-day vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |