SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO Cossers!!!
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
Lennart Bol zit Andrea nog steeds te mailen. Maar hij heeft geen euro's.![]()
volgens mij is er een douche en wc regel: als je er in je eentje bent wordt er niet gefilmd. Ze zien ook of de camera naar beneden draait of niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen zij eigenlijk aan de camera zien wanneer deze op de livestream is?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
Lennart Bol zit Andrea nog steeds te mailen. Maar hij heeft geen euro's.![]()
Wat ben je streng vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Slikken hoer, anders hou je niet van me![]()
Ze heeft ook al geen post gehad vandaagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Rica het volgende:
Isa wil een knuffel. Ja mijne ligt bij de redactie. Kan voortaan beter drugs en pillen sturen, dat mag wel naar binnen.
Ahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij is er een douche en wc regel: als je er in je eentje bent wordt er niet gefilmd. Ze zien ook of de camera naar beneden draait of niet.
Mag knuffel niet naar binnen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Rica het volgende:
Isa wil een knuffel. Ja mijne ligt bij de redactie. Kan voortaan beter drugs en pillen sturen, dat mag wel naar binnen.
Stuur jij anders even een lieve briefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft ook al geen post gehad vandaag
als je met zn 2en gaat niet dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Ik vind het anders ook wel raar dat je zelfs daar gefilmd wordt maar dat heb je dus in eigen hand
neen wel dat ze bewegen, wat logisch is, maar niet zoals je wel eens in een studio ziet, de bekende rode lampquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
nee kunnen ze nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |