Ik vind de BahnCard vooral handig als ik zonder voorafgesteld Reiseplan door Duitsland reis. Ik koop dan een Fernverkehrticket op het Bahnhof. Maar ook mooi dat zelfs EuropaSpezials met korting verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:48 schreef greavy het volgende:
DB BahnCard heb ik niet, daarvoor reis ik te weinig met Fernverkehr ofzo. Meestal die regionale tickets. Maar heb er wel 1 gehad, maar heb hem toen beëindigd. Zat er laatst weer aan te denken, Bahncard nemen. Worden de Fernverkehrs-ritten ineens wat interessanter.
Ik vindt het bijvoorbeeld leuk om even een paar uur rond te reizen, en dan niet alleen maar met regionaalverkeer (hoewel ik dat ook niet mijdt).
Vanaf Hengelo-o-o wel. In Nederland heb ik gewoon op mijn chip gereisd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef greavy het volgende:
[..]
Met het laatste Nieuwjaarsrondje waren ik (en Ziggy³?) de enige 2 met papieren tickets? Geen gemekker met ID-kaarten enzo
Je moet hem ook zelf aanschieten he.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef Monopoly het volgende:
En die vervelende overweg daar ook. Sta zelf ook bijna dagelijks te wachten tot dicht is en ik groen krijg
Zonde, voor dezelfde prijs is Groningen - Leer via route in kwestie te boeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vanaf Hengelo-o-o wel. In Nederland heb ik gewoon op mijn chip gereisd.
ik had er ook eentjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef greavy het volgende:
[..]
Met het laatste Nieuwjaarsrondje waren ik (en Ziggy³?) de enige 2 met papieren tickets? Geen gemekker met ID-kaarten enzo
Ik reisde t/m Hengelo ook "met de OV-chipkaart" maar ben niet gaan inchecken: Had toch een internationaal kaartje :pquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vanaf Hengelo-o-o wel. In Nederland heb ik gewoon op mijn chip gereisd.
Ik had ook een papieren thuisprint DB-kaart en een Hema-dagkaart, dus chiploosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef greavy het volgende:
[..]
ik had het kaartje gewoon vanaf Leeuwarden. kon prima, want was geen cent duurderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik reisde t/m Hengelo ook "met de OV-chipkaart" maar ben niet gaan inchecken: Had toch een internationaal kaartje :p
Homeprintquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik had ook een papieren thuisprint DB-kaart en een Hema-dagkaart, dus chiploos.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef greavy het volgende:
[..]
HomeprintDat heet iets anders als een "papieren kaartje"
Juistem!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had het kaartje gewoon vanaf Leeuwarden. kon prima, want was geen cent duurder
Hij duurt 25 seconden vanaf het afschieten tot het uit de stand stop komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je moet hem ook zelf aanschieten he.
Wow, ik heb ergens een foto van deze gast die deze foto neemt. Ik moest werken die avond in het Studielandschap van Sucksion.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef greavy het volgende:
Vroegah in Deventer:
[ afbeelding ]
Foto: Ronny Broekgaarden
De laatste vuiltrein uit Deventer bij de Schonevaardersstraat, 9 mei 2003.
Er werden nog geen uur na passeren van deze trein al sporen opgebroken...
maar met een echt papieren kaartje had James weer naar huis gekund...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef greavy het volgende:
[..]
HomeprintDat heet iets anders als een "papieren kaartje"
Studielandschapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wow, ik heb ergens een foto van deze gast die deze foto neemt. Ik moest werken die avond in het Studielandschap van Sucksion.
Ik bedacht het me toen ik op het station stond. Ik had nog terug naar huis kunnen lopen, maar dan was ik waarschijnlijk net niet op tijd in Hengelo geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef greavy het volgende:
Zoiets heet: Controleren of je je vervoersbewijs mee hebt
Inderdaad, men neemt ook een paspoort mee bij grensoverschrijdende treinreizen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef greavy het volgende:
Zoiets heet: Controleren of je je vervoersbewijs mee hebt
Ja, en dat is dus te laat om dat te controleren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ik op het station stond. Ik had nog terug naar huis kunnen lopen, maar dan was ik waarschijnlijk net niet op tijd in Hengelo geweest
Ik was tussen 2001 en 2006 die eikel die je account disablede als je aan het bellen was in het SLS hehehehehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |