Klopt, een kleine explosie gehad dus alle spullen in dozen en tassen gedaan en mee genomen naar het noorden.quote:
Oh dat is niet zo leuk, maar fijn dat het weer goed lijkt te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, een kleine explosie gehad dus alle spullen in dozen en tassen gedaan en mee genomen naar het noorden.
Heeft wel geholpen geloof ik want er lijkt nu wat te veranderen aan liefs gedrag...
yep.... is eigenlijk ook noodzaak want mijn baan zou eindelijk verplaatst kunnen worden naar midden van het land... en dan moet ik straks zeggen dat het niet meer hoeft... grijnz ben er al 2 jaar mee bezig om het rond te krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo leuk, maar fijn dat het weer goed lijkt te komen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep.... is eigenlijk ook noodzaak want mijn baan zou eindelijk verplaatst kunnen worden naar midden van het land... en dan moet ik straks zeggen dat het niet meer hoeft... grijnz ben er al 2 jaar mee bezig om het rond te krijgen
Hopen dat het gewoon weer helemaal leuk wordt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef Nizno het volgende:
Lief en ik hebben afgesproken dat we in elk geval tijdelijk in 1 huis gaan wonen als het niet zou gaan qua relatie en dat ik dan vanuit daar een woning kan regelen nabij mn werk.
ja dat hoop ik sowieso. uiteraard.. En anders wordt het gewoon zoeken naar eigen huis en kom ik alleen op visite voor de seksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopen dat het gewoon weer helemaal leuk wordt!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoop ik sowieso. uiteraard.. En anders wordt het gewoon zoeken naar eigen huis en kom ik alleen op visite voor de seks
leek mij best een goede oplossingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]werkt gedurende een bepaalde periode prima
nee hoor. als je maar niet vloekt wanneer je hem niet hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is het te erg om tijdens seks naar het scherm te staren in de hoop op een box?
En er dan snel afvliegen als er een komtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is het te erg om tijdens seks naar het scherm te staren in de hoop op een box?
Wat is er besteld?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
Zoooo toch maar gebruik gemaakt van de ibood20-code bij justeat
boxen tijdens de seks.quote:
of sex tijdens boxenquote:
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.quote:
vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.
ow ben jij er zo 1? een meekijker?quote:
in het geval van boxen welquote:
jammer hoorquote:
smakelijk!quote:
hoiquote:
ik eet naast laptop hoorquote:
alsnog hoop ik dat het smaaktquote:
quote:
quote:
ik denk dat dat lastig wordt naast de laptopquote:
Dank je, de samosa's vooraf zijn erg lekkerquote:
de wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, de samosa's vooraf zijn erg lekker
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.
klinkt goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Samosa
ik heb mn eten al opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar eens kijken wat we gaan bestellen vanavond![]()
Geen zin om te koken nadat ik vrijmibo heb gehad
vis, gebakken aardappels en courgettequote:
hoe laat was die?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Nizno het volgende:
ik allang... aten tijdens de laatste box
Hmm nee dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vis, gebakken aardappels en courgette
toen was ik nog in de supermarktquote:
ja, daar eet je bijna een week vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Nizno het volgende:
wel lekker ham, maar nee, iets te veel van het goede
nou euh.... 1 jaar denk ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar eet je bijna een week van
toch lijkt het me leuk voor op de ontbijttafelquote:
ik zat r nog over te denken en weg waren zequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die oortjes waren wel een goede deal!
Samequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zat r nog over te denken en weg waren ze
Vorige hunt gekocht en ik vind het echt troepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die oortjes waren wel een goede deal!
a joy foreverquote:
Ohhh ik kon enkel zeer positieve reviews vinden. maar men betaalde ook maar ¤50,- en niet de ¤100 die zij suggereerde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vorige hunt gekocht en ik vind het echt troep
Geluid is prima. Maar bouwkwaliteit valt mij tegen. Een van de twee setjes was binnen 2 dagen verrot en heb ik zelf met lijm gerepareerd. Maar ook de kabel gaf flink gekraak als deze bewoog (beide setjes). Daarnaast is het afstandsbedieninkje echt kut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh ik kon enkel zeer positieve reviews vinden. maar men betaalde ook maar ¤50,- en niet de ¤100 die zij suggereerde.
uh?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
64 micro sd? Had er laatst een met zo'n dag aanbieding, maar deze was gecanceled omdat de kwaliteit te laag was... Na 2 maanden kwamen ze erachter.
dat snap ik wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil een 64 GB. Geen 32 GB. Ik had deze laatst besteld bij een andere dagaanbieder en 2 maanden later kreeg ik een mail: Kwalitatief niet goed, daarom geven we uw geld terug.
Nee was even thee makenquote:
beetje hoofdauw en ben aan het uitzoeken wat ik morgen ga koken.quote:
en Melleyn? Tijgertje? Karina?quote:
Goed idee, dat moet ik ook nog even doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje hoofdauw en ben aan het uitzoeken wat ik morgen ga koken.
Karina, schaatsen of spangas ofzo.quote:
Ik heb nu een 16GBx2 en een 64gb vind ik nog een waardige upgrade, maar 32 gb :/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik wel!
ik heb genoeg aan 32gb in mn telefoon. en merk bij Transcend eigenlijk nooit problemen. Maar heb ik 2 en 2 telefoons dus das wel genoeg
maar we hebben Uccie nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Karina, schaatsen of spangas ofzo.
Ess is denk ik onderweg naar haar ouders en Melleyn, geen idee
Ik compenseer natuurlijk niet die 3 toppers, maar Nizno en ik doen ons best.quote:
alle kleine Ucjes helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik compenseer natuurlijk niet die 3 toppers, maar Nizno en ik doen ons best.
Ceviche is trouwens de hele hunt al vermist
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
WHAT ABOUT ME?
Ik kan single-handedly het topic sluiten!
Nee, zou wel moeten uitgaan hèquote:
Te laatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef gianni61 het volgende:
wiens kind kan ik lenen dat ik dit kan kopen?
Speciaal ess...dat ze weet dat het een ding is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
16gb
usb 2.0
up to 10mbps
BLACK
wie verzint die specs
Ik zie toch echt iets paars.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
16gb
usb 2.0
up to 10mbps
BLACK
wie verzint die specs
hoe vaak heb ik de workmate al gemist?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
Deze hunt heeft meer huis, tuin en keukengadgets nodig
Niet geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe vaak heb ik de workmate al gemist?
Veel plezier!quote:
jawel. ik ben al aan het terugkijkenquote:
Oh, maar niet vaak dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. ik ben al aan het terugkijken
neh... heb genoeg troepquote:
Vershoudbakjes en de Senz-paraplu...oh je vroeg het aan Niznoquote:
zie wel een paar dingen vandaag die ik wel had gekocht als ik aanwezig was geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
Het is weer kijken kijken nie kope dus_
zou toch liever deze hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
Die andere Nikon is duidelijk populairder
ja, maar een stukje duurder.quote:
en beterquote:
Ja, maar ik wil liever een spiegelreflex, dus hopelijk een paar maandjes wachten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en beter
en mooier
en verwisselbare lenzen
wil je de mijne?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil liever een spiegelreflex, dus hopelijk een paar maandjes wachten.
Nee, ik krijg er eentje van mijn ouders als ik afstudeer, maar met mijn schema wordt dat wel 2084 ofzoquote:
nee. jij studeert deze zomer afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er eentje van mijn ouders als ik afstudeer, maar met mijn schema wordt dat wel 2084 ofzo
Ik wist heul niet dat je nog studeerdequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er eentje van mijn ouders als ik afstudeer, maar met mijn schema wordt dat wel 2084 ofzo
dat ligt even aan wat ik je van de week vertelde, maar half maart weet ik meerquote:
master/post-master combi ja...had al 5jr geleden klaar moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat je nog studeerde![]()
i know, maar onze date is er van afhankelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat ligt even aan wat ik je van de week vertelde, maar half maart weet ik meer
Bel jij de uni even dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, maar onze date is er van afhankelijk
Ach komt vanzelf goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
master/post-master combi ja...had al 5jr geleden klaar moeten zijn
Nizno, aangenaamquote:
kusje der op?quote:
*smok!quote:
quote:
ik niet, maar zou niet weten wat ik er mee moet. ik heb dikke murenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dit is een goede koptelefoon maar i heb er al een D:
voor in de bus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, maar zou niet weten wat ik er mee moet. ik heb dikke muren
voor in de liftquote:
oke hij is toch al uitverkochtquote:
is het dekbed zo goed als de kussens?quote:
ligt eraan....als j e hem als kussen wil gebruiken, nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het dekbed zo goed als de kussens?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
ligt eraan....als j e hem als kussen wil gebruiken, niet
Vast welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eens tijd wordenquote:
it's an invasionquote:
Ik had er nog geen en heb hem gekocht met de yolo-swag mentaliteit van ik kan nog altijd annuleren maar ik zag dat hij op tweakers 149 euro was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dit is een goede koptelefoon maar i heb er al een D:
en het dekbed?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
Melleyn en ik komen hier de boel even opschudden
Nee, de kussensquote:
quote:
wil ik ook wel met ess opschuddenquote:
zolang je geen insectenetende negert bent......weinig kans.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil ik ook wel met ess opschudden
Ja dat zal welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil ik ook wel met ess opschudden
Die schudde regelmatig mijn dekensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
zolang je geen insectenetende negert bent......weinig kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
i knowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
zolang je geen insectenetende negert bent......weinig kans.
RELLENquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
Melleyn en ik komen hier de boel even opschudden
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die schudde regelmatig mijn dekensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
absoluut!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die schudde regelmatig mijn dekensVreselijk is dat. Maar als je er fris beddengoed om hebt is het wel chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Maar als je er fris beddengoed om hebt is het wel chill
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:56 schreef Melleyn het volgende:
Met ergosensor, dan gaat het beeld op zwart als je te lang zit te hunten
Dat is handigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar mijn grote negert de insectenetert is nogal groot en heeft lange armen. Dus die schudt even 3 keer en het is weer goed terwijl ik een kwartier later nog verstrikt tussen de lakens op bed zou liggen
Dat verstrikt liggen niet hoorquote:
Voor net bij het Philips beeldscherm?quote:
daarm heb ik 2 dekbeddenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat verstrikt liggen niet hoor![]()
Laatst was ik aan het vloeken tot ik om 1 uur 's nachts nog bezig wasToen kwam m'n huisgenootje thuis en die hoorde me bezig en is toen even komen helpen
Nee, maar dat je insectennegert zo lang is welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat verstrikt liggen niet hoor![]()
Laatst was ik aan het vloeken tot ik om 1 uur 's nachts nog bezig wasToen kwam m'n huisgenootje thuis en die hoorde me bezig en is toen even komen helpen
ze is een reus!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar dat je insectennegert zo lang is wel
WhahaHoe groot ben je dan als ik vragen mag?
Maar je moet je beddengoed toch ook wel eens verschonen?quote:
Geen 1+1=2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben wel veel telefoons, maar geen enkele dualsim lijkt wel
Ik ben reusachtig!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeleken met jou?
Hoe lang ben jij dan?
Scheelt geloof ik 4 of 5 cmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeleken met jou?
Hoe lang ben jij dan?
Eerst de punten, wasknijper erop, in het midden een wasknijper en dan schudden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je moet je beddengoed toch ook wel eens verschonen?![]()
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon 20 paar dekbedden + overtrekken koop, m'n negert de insectenetert die 1x laat opmaken zodat ik een tijdje toe kan
Ja dat doe ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst de punten, wasknijper erop, in het midden een wasknijper en dan schudden.
Vanaf de punt en dan aan de zijkant steeds iets lager beetpakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ookMaar dat schudden lukt mij nooit
ben nog steeds groterquote:
Ik moet gewoon andere overtrekken hebben, deze zijn half dicht als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanaf de punt en dan aan de zijkant steeds iets lager beetpakken
Ohja dat is wel lastig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet gewoon andere overtrekken hebben, deze zijn half dicht als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan heel intimiderend zijn met een lampquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik heb ook een Olight. wel geen intimidatorquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heel intimiderend zijn met een lampIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....totdat ze me horen of zien
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Oh, issie zo klein?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook een Olight. wel geen intimidator
Een oud, tweedehands...ietsquote:
Nee dat is juist de grapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...totdat ze me horen of zien
dat hoor ik vakerquote:
Een is.quote:
Ja, ik word ook altijd onderschatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is juist de grapNiemand is onder de indruk van mij als ze me zien
![]()
Zie er ook veel te lief uit enzo, maar soms hè, als ik het echt wil en als het echt moet.. Kan ik iemand zo wegkijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
Tweehihizijdig ambilight..
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Als je aan de achterkant zit kun je ook meekijken?
Ja, ook zo sneu als ik iets moet kopen waar op af te dingen valt.. dan sturen ze altijd zo'n jonkie op me af zo van 'oefen maar in je verkoopskills'quote:
Spannend. Misschien komt ie weer bijnaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ìk drukte net vorige en toen plots: DE IBOODBOX.
En toen flashte die weg.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ook zo sneu als ik iets moet kopen waar op af te dingen valt.. dan sturen ze altijd zo'n jonkie op me af zo van 'oefen maar in je verkoopskills'
ja..maar.. jij.....quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou begin ik wel nieuwsgierig naar je te worden...je bent denk ik een ginger-uccie.....of ik ben een indiase-ess
Jij zou toch juist gaan tellen hoevaak iemand Box riep ofzo?quote:
20 spectaculair lelijke overtrekken....oh je hebt meteen leeggekochtquote:
2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou toch juist gaan tellen hoevaak iemand Box riep ofzo?
Ik denk ik doe jullie een plezierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
20 spectaculair lelijke overtrekken....oh je hebt meteen leeggekocht
ik wilde er eentje...uitverkochtquote:
Ik erger me ook wel eens aan mezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Omdat appel
ik erger me altijd een beetje aan vrouwen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Omdat appel
Mijn collega's zeiden vanmiddag dat ik niet echt een vrouw benquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Omdat appel
Refurbquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega's zeiden vanmiddag dat ik niet echt een vrouw ben
Of een ding vermomd als ietsquote:
Jij kent ibooders?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken een ibooder die hem heeft
Omdat ik het stom vond dat mijn mannelijke collega de deur open hield en mij voor liet gaan.quote:
Hij wou naar je kont kijken. Waarom gun je hem dat niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik het stom vond dat mijn mannelijke collega de deur open hield en mij voor liet gaan.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij wou naar je kont kijken. Waarom gun je hem dat niet?
Hij doet 1,8 uur zonder zonquote:
Dat had ie al gedaan, toen ik vroeg of ik een dikke kont had in die broek die ik aan had....en toen was ik trouwens wel een vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij wou naar je kont kijken. Waarom gun je hem dat niet?
pics enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat had ie al gedaan, toen ik vroeg of ik een dikke kont had in die broek die ik aan had....en toen was ik trouwens wel een vrouw
Zie je welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat had ie al gedaan, toen ik vroeg of ik een dikke kont had in die broek die ik aan had....en toen was ik trouwens wel een vrouw
Nee je hebt altijd een dikke kontquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |