Klopt, een kleine explosie gehad dus alle spullen in dozen en tassen gedaan en mee genomen naar het noorden.quote:
Oh dat is niet zo leuk, maar fijn dat het weer goed lijkt te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, een kleine explosie gehad dus alle spullen in dozen en tassen gedaan en mee genomen naar het noorden.
Heeft wel geholpen geloof ik want er lijkt nu wat te veranderen aan liefs gedrag...
yep.... is eigenlijk ook noodzaak want mijn baan zou eindelijk verplaatst kunnen worden naar midden van het land... en dan moet ik straks zeggen dat het niet meer hoeft... grijnz ben er al 2 jaar mee bezig om het rond te krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo leuk, maar fijn dat het weer goed lijkt te komen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep.... is eigenlijk ook noodzaak want mijn baan zou eindelijk verplaatst kunnen worden naar midden van het land... en dan moet ik straks zeggen dat het niet meer hoeft... grijnz ben er al 2 jaar mee bezig om het rond te krijgen
Hopen dat het gewoon weer helemaal leuk wordt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef Nizno het volgende:
Lief en ik hebben afgesproken dat we in elk geval tijdelijk in 1 huis gaan wonen als het niet zou gaan qua relatie en dat ik dan vanuit daar een woning kan regelen nabij mn werk.
ja dat hoop ik sowieso. uiteraard.. En anders wordt het gewoon zoeken naar eigen huis en kom ik alleen op visite voor de seksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopen dat het gewoon weer helemaal leuk wordt!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoop ik sowieso. uiteraard.. En anders wordt het gewoon zoeken naar eigen huis en kom ik alleen op visite voor de seks
leek mij best een goede oplossingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]werkt gedurende een bepaalde periode prima
nee hoor. als je maar niet vloekt wanneer je hem niet hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is het te erg om tijdens seks naar het scherm te staren in de hoop op een box?
En er dan snel afvliegen als er een komtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is het te erg om tijdens seks naar het scherm te staren in de hoop op een box?
Wat is er besteld?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
Zoooo toch maar gebruik gemaakt van de ibood20-code bij justeat
boxen tijdens de seks.quote:
of sex tijdens boxenquote:
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.quote:
vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.
ow ben jij er zo 1? een meekijker?quote:
in het geval van boxen welquote:
jammer hoorquote:
smakelijk!quote:
hoiquote:
ik eet naast laptop hoorquote:
alsnog hoop ik dat het smaaktquote:
quote:
quote:
ik denk dat dat lastig wordt naast de laptopquote:
Dank je, de samosa's vooraf zijn erg lekkerquote:
de wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, de samosa's vooraf zijn erg lekker
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat zou ik dan niet doen..... das pijnlijk.
klinkt goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Samosa
ik heb mn eten al opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar eens kijken wat we gaan bestellen vanavond![]()
Geen zin om te koken nadat ik vrijmibo heb gehad
vis, gebakken aardappels en courgettequote:
hoe laat was die?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Nizno het volgende:
ik allang... aten tijdens de laatste box
Hmm nee dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vis, gebakken aardappels en courgette
toen was ik nog in de supermarktquote:
ja, daar eet je bijna een week vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Nizno het volgende:
wel lekker ham, maar nee, iets te veel van het goede
nou euh.... 1 jaar denk ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar eet je bijna een week van
toch lijkt het me leuk voor op de ontbijttafelquote:
ik zat r nog over te denken en weg waren zequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die oortjes waren wel een goede deal!
Samequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zat r nog over te denken en weg waren ze
Vorige hunt gekocht en ik vind het echt troepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die oortjes waren wel een goede deal!
a joy foreverquote:
Ohhh ik kon enkel zeer positieve reviews vinden. maar men betaalde ook maar ¤50,- en niet de ¤100 die zij suggereerde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vorige hunt gekocht en ik vind het echt troep
Geluid is prima. Maar bouwkwaliteit valt mij tegen. Een van de twee setjes was binnen 2 dagen verrot en heb ik zelf met lijm gerepareerd. Maar ook de kabel gaf flink gekraak als deze bewoog (beide setjes). Daarnaast is het afstandsbedieninkje echt kut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh ik kon enkel zeer positieve reviews vinden. maar men betaalde ook maar ¤50,- en niet de ¤100 die zij suggereerde.
uh?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
64 micro sd? Had er laatst een met zo'n dag aanbieding, maar deze was gecanceled omdat de kwaliteit te laag was... Na 2 maanden kwamen ze erachter.
dat snap ik wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil een 64 GB. Geen 32 GB. Ik had deze laatst besteld bij een andere dagaanbieder en 2 maanden later kreeg ik een mail: Kwalitatief niet goed, daarom geven we uw geld terug.
Nee was even thee makenquote:
beetje hoofdauw en ben aan het uitzoeken wat ik morgen ga koken.quote:
en Melleyn? Tijgertje? Karina?quote:
Goed idee, dat moet ik ook nog even doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje hoofdauw en ben aan het uitzoeken wat ik morgen ga koken.
Karina, schaatsen of spangas ofzo.quote:
Ik heb nu een 16GBx2 en een 64gb vind ik nog een waardige upgrade, maar 32 gb :/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik wel!
ik heb genoeg aan 32gb in mn telefoon. en merk bij Transcend eigenlijk nooit problemen. Maar heb ik 2 en 2 telefoons dus das wel genoeg
maar we hebben Uccie nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Karina, schaatsen of spangas ofzo.
Ess is denk ik onderweg naar haar ouders en Melleyn, geen idee
Ik compenseer natuurlijk niet die 3 toppers, maar Nizno en ik doen ons best.quote:
alle kleine Ucjes helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik compenseer natuurlijk niet die 3 toppers, maar Nizno en ik doen ons best.
Ceviche is trouwens de hele hunt al vermist
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
WHAT ABOUT ME?
Ik kan single-handedly het topic sluiten!
Nee, zou wel moeten uitgaan hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |