SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is kenner hequote:
echtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Alpo
En dan niet het topic openen
Echt voor schut
Nee vriend, heb al TR gezetquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog nooit een tr gezet. Wie wel?
Gelukkig is daar niet veel voor nodig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Klokov het volgende:
Ik ga de volgende belangrijke ADO-wedstrijd saboteren. Dit kan ik niet door de vingers zien no1uknow...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Klokov het volgende:
Ik ga de volgende belangrijke ADO-wedstrijd saboteren. Dit kan ik niet door de vingers zien no1uknow...
pleinvrees is al uitverkocht maatjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Alleen bij Seto, maar dat telt niet.
Eens, ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is dit zonder photoshop?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
seto heb jij burberry sjaaltje?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig is daar niet veel voor nodig.
Wel veruit de slechtste fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...).252900268449&type=3
jup
Ik knijp ook een oogje toe bij hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
ja man , hier staat ie er beter op met betere belichtingquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
KANKER dat Pleinvrees is echt al uitverkocht
gvd
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik knijp ook een oogje toe bij hem.
moet ze gvd die steak maar niet doorbakken voorschotelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[spoiler=niet geschikt voor theafbeelding[/url] ][/spoiler]
Stabbening.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet ze gvd die steak maar niet doorbakken voorschotelen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet ze gvd die steak maar niet doorbakken voorschotelen
Maakt niet uit. MODS zien toch wat weg ge-edit is. Het gaat erom dat andere mensen het niet zien en dat ik het weghaal uit respect jegens FOK!quote:
bye bye, youri, nice knowing youquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. MODS zien toch wat weg ge-edit is. Het gaat erom dat andere mensen het niet zien en dat ik het weghaal uit respect jegens FOK!
TR gezet wegens liegenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. MODS zien toch wat weg ge-edit is. Het gaat erom dat andere mensen het niet zien en dat ik het weghaal uit respect jegens FOK!
zieke guns heb ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hi Montelly
[ afbeelding ]
Hi Beach
[ afbeelding ]
Hi VMS & Awesome
[ afbeelding ]
Hi Seto
[ afbeelding ]
Hi ADO
awesomequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hi Montelly
[ afbeelding ]
Hi Beach
[ afbeelding ]
Hi VMS & Awesome
[ afbeelding ]
Hi Seto
[ afbeelding ]
Hi ADO
sry braquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
Kk etha. Waarom krijg ik die kleine ginger toebedeeld.
volgens mij draagt ie van die hoge schoenenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hi Montelly
[ afbeelding ]
Hi Beach
[ afbeelding ]
Hi VMS & Awesome
[ afbeelding ]
Hi Seto
[ afbeelding ]
Hi ADO
Werk je ook bij een grote bank?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan eindelijk mijn droombijbaantje uitoefenen, maar voordat ik dat kan moet ik wel mijn baard scheren aka glad als een aal aka faggot.
Wat een onzin.
LIF / Klassiek scheren #XIVquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan eindelijk mijn droombijbaantje uitoefenen, maar voordat ik dat kan moet ik wel mijn baard scheren aka glad als een aal aka faggot.
Wat een onzin.
Nee, hiker. Maar ik wil mijn baard niet scheren, dus ik weet niet wat ik moet doen nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Werk je ook bij een grote bank?
scheren, baan aannemen, baard weer laten groeien, zeggen dat het je geloof isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, hiker. Maar ik wil mijn baard niet scheren, dus ik weet niet wat ik moet doen nu.
is al begonnen en nee niet live, maar wil je ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, Dreamert, wanneer is Animal Cage nou? En zien we het live?
gatenkaas albert heijn en old amsterdam willen even met je pratenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beemster blauwe verpakking is echt de lekkerste kaas ever.
is die gatenkaas albert heijn goedkoop? Want die beemster is aardig prijzig en zoek toch liever iets goedkopers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gatenkaas albert heijn en old amsterdam willen even met je praten
nee niet heel goedkoop, volgens mij wel goedkoper dan beemsterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
is die gatenkaas albert hein goedkoop? Want die beemster is aardig prijzig en zoek toch liever iets goedkopers.
Graskaas is 't best. Ik kan daar werkelijk kilo's van op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon kaas op de markt kopen, lekkere verse jong belegen.
op de markt lopen altijd vieze mensen bah hoestende tubercolose schooiersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon kaas op de markt kopen, lekkere verse jong belegen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee niet heel goedkoop, volgens mij wel goedkoper dan beemster
als je een baas bent ram je gewoon stukken euroshopper brie weg, zo op de vuist
Sickening endo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Graskaas is 't best. Ik kan daar werkelijk kilo's van op.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op de markt lopen altijd vieze mensen bah hoestende tubercolose schooiers
Nah whiskey.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:19 schreef H1N1 het volgende:
Etha wat ga je drinken dan? Blue curacao + 7up? Spatje vieux 2* pompen?
Ik zie je in de dancing, zit in de r&b zaal.
Ja, wat een kankersysteem zeg. Ik heb mij dus blijkbaar van de week bij elke toets bij IBL ipv IBM ingeschreven. Wat een zooitje man. Moest ook in een andere klas en shit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben in het dagelijks leven best een rustige jongen, maar van het Studenten Informatie Systeem (SIS) van de HvA kan ik echt kankergek worden.
Blue Goose alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:20 schreef dreamerbulk het volgende:
zodra ik aan de vodka zit weet ik dat ik pas rond 11 uur sochtends thuiskom
daarom beperken tot een minimum
Heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, wat een kankersysteem zeg. Ik heb mij dus blijkbaar van de week bij elke toets bij IBL ipv IBM ingeschreven. Wat een zooitje man. Moest ook in een andere klas en shit.
Sickening skittles. Moet je daarvoor bij de KVK ingeschreven staan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef H1N1 het volgende:
Voor goede kaas naar Nettorama, blokken Beemster daar 4e. Kkgoedkoop.
TR gezet vanwege K woord.
Haha, lekker naast Bijlmer Bajes. Sickeninnnng. Je hebt daar ook van die studentencontainers, pal naast de bajes. Lijkt mij niet fijn eigenlijk. Er zit ook een fitness-seller om de hoek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blue Goose alles.
[..]
Heb ik ook eens gehad
Ik zit nu bij de WBW, wat een tyfuslocatie zeg.Gelukkig is het maar voor kort en hoef ik deze periode amper heen.
FMB bedoelde ik ja. Wat een kut naam is het. INTERNATIONAL MASTERRACE.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
FMB zat ik, maar dat wordt International Only. Volgend jaar naar Amstelcampus.
Derde jaar overigens.
Oh, scheel dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Staat er toch in kankerblinde: The enrollment period for B3T is opening: From Monday march 1st until Monday march 17th.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef no1uknow het volgende:
jullie zijn echt kaassukkels
boerenkaas van rauwe melk gemaakt ftw
nachtleven in tilly is ziekquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:27 schreef no1uknow het volgende:
jongons, Tilburg University of de VU?
Die is ook goed. Fromage du pipi huehuehuequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef no1uknow het volgende:
jullie zijn echt kaassukkels
boerenkaas van rauwe melk gemaakt ftw
Treffend, ziek treffend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hi Montelly
[ afbeelding ]
Hi Beach
[ afbeelding ]
Hi VMS & Awesome
[ afbeelding ]
Hi Seto
[ afbeelding ]
Hi ADO
Easyway? Wat een idioten daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, hiker. Maar ik wil mijn baard niet scheren, dus ik weet niet wat ik moet doen nu.
Whahhahaha ja dat is wel zo. Maar goede kaas wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op de markt lopen altijd vieze mensen bah hoestende tubercolose schooiers
Moest je ook schreeuwen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef no1uknow het volgende:
* no1uknow is 3 jaar lang kaasboer geweest op de markt.
* no1uknow weet
Ik wilde daar ook solliciteren, maar je moet blijkbaar 1e-jaars student zijn en dat ben ik niet meer. Geen idee of ze daar moeilijk over doen maar heb de moeite niet meer genomen.quote:
Privéchauffeur misschien wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook solliciteren, maar je moet blijkbaar 1e-jaars student zijn en dat ben ik niet meer. Geen idee of ze daar moeilijk over doen maar heb de moeite niet meer genomen.
Haha sick. Kreeg al brain errors en shit.quote:
Dat was voor hiker, halfjaartje geleden oid. Vroegen ze dat bij jou niet? Moest ik eerst aangeven of ik 1e-jaars was, OV had en een dag per week beschikbaar was.quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef Beach het volgende:
Hey boys ik ben nou een jaar precies bezig en wilde jullie even bedanken voor de steun tips enzo
Hoe snel die shit daar escaleert hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sick hoor.
http://www.liveleak.com/view?i=80a_1393543840
onze cacaovelden zijn al gejat, nu hebben ze ook onze negerzoenen afgenomenquote:
door je vent een doorgebakken steak te serverenquote:
Beter! Hij zit nu standaard in mijn make-up routine.quote:
Het zijn monsters!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
onze cacaovelden zijn al gejat, nu hebben ze ook onze negerzoenen afgenomen
ga je los jos?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Montelly het volgende:
Proost jongens, hier een bacotje op jullie gezondheid
ach kanker toch op ga koken mensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gequote voor in mijn grammarnazi-plakboek.
Godverdomme haha.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ach kanker toch op ga koken mens
[ afbeelding ]
Spinazie, champignons, pasta, uien, knoflook, tomaat en wat kruiden maar wat een drama. Ik was de champignonnen vergeten dus ik wou tijd winnen door de champignonnen in de nieuwe blender te gooien en de tomaten met een staafmixer te pureren. De tomaten vlogen de schaal uit en bij de blender begon het plastic te smeulen omdat het draaiende deel tegen de binnenkant aankomtquote:
klinkt als een feestjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, pasta, uien, knoflook, tomaat en wat kruiden maar wat een drama. Ik was de champignonnen vergeten dus ik wou tijd winnen door de champignonnen in de nieuwe blender te gooien en de tomaten met een staafmixer te pureren. De tomaten vlogen de schaal uit en bij de blender begon het plastic te smeulen omdat het draaiende deel tegen de binnenkant aankomt
Het was wel te eten maar dat komt omdat ik er een boel kruiden overheen gegooid heb, niet omdat het een degelijke combinatie was. Volgende keer gewoon weer met vlees de boel op smaak brengen en geen gezeur
Eerst mascara op doen was het toch en daarna krullen. Wimpers ertussen doen en dan soort van "vastklemmen" voor een paar seconden.quote:
Ik speelde dit alles af in mijn hoofd en het doet me denken aan zo'n film, bijvoorbeeld American Pie waar alles mis gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, pasta, uien, knoflook, tomaat en wat kruiden maar wat een drama. Ik was de champignonnen vergeten dus ik wou tijd winnen door de champignonnen in de nieuwe blender te gooien en de tomaten met een staafmixer te pureren. De tomaten vlogen de schaal uit en bij de blender begon het plastic te smeulen omdat het draaiende deel tegen de binnenkant aankomt
Het was wel te eten maar dat komt omdat ik er een boel kruiden overheen gegooid heb, niet omdat het een degelijke combinatie was. Volgende keer gewoon weer met vlees de boel op smaak brengen en geen gezeur
Nee eerst krullen en daarna mascara opdoen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst mascara op doen was het toch en daarna krullen. Wimpers ertussen doen en dan soort van "vastklemmen" voor een paar seconden.
dit dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee eerst krullen en daarna mascara opdoen.
Als je eerst mascara op doet worden je wimpers minder flexibel en breken ze.
Dat is ook dikke onzin. Want ik doe altijd een soort olie/serum in voordat ik het met een hittebron bewerk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit dus
je gaat ook niet je haar stijlen wanneer je er haarproduct in hebt
voor schut sap
ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is ook dikke onzin. Want ik doe altijd een soort olie/serum in voordat ik het met een hittebron bewerk.
Dubbel voor schut dreamerbulk.
ja pffquote:
Ga lekker het gras maaien, jullie mannen snappen er helemaal niks van. Dat is net zoiets als jezelf aftrekken en dan je piemel in een meisje steken tijdens het klaarkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst mascara op doen was het toch en daarna krullen. Wimpers ertussen doen en dan soort van "vastklemmen" voor een paar seconden.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter! Hij zit nu standaard in mijn make-up routine.
ik gebruik zelf alleen maar conditioner, shampoo verkracht mijn haar tot een droge stro bosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef Klokov het volgende:
Ik heb 0 verstand van haar. Ik dacht dat mijn Head & Shoulders 2 in 1 een Hair & Body shampoo was. Blijkt het dus gewoon een shampoo en conditioner in 1 te zijn, wat is deze?
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ga lekker het gras maaien, jullie mannen snappen er helemaal niks van. Dat is net zoiets als jezelf aftrekken en dan je piemel in een meisje steken tijdens het klaarkomen.
[..]
Goed bezig!
Als je augurk en yoghurt begint te combineren dan heb je 70% kans om zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
Ik heb de laatste tijd zieke cravings voor augurk en citroen.
Misschien maar een zwangerschapstestje doen
Nee nee NEE!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pff
natuurlijk ga je je haar beschermen met een serum voordat je het bewerkt met een fucking vlammenwerper ... anders gespleten haarpunten of andere verkrachtingen van je gezonde haar.
eventuele speciale shampoo om je haarschubben open te gooien, keratine erin, en dan sluiten ze weer met de tang
Hoe werkt een keratinebehandeling:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee nee NEE!
Door hitte gaan haar schubben openstaan ipv sluiten.
WEET JE NOU HELEMAAL NIKS?
zoiets als je balharen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik gebruik zelf alleen maar conditioner, shampoo verkracht mijn haar tot een droge stro bos
tenzij ik murrays heb gebruikt, dan moet ik wel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee nee NEE!
Door hitte gaan haar schubben openstaan ipv sluiten.
WEET JE NOU HELEMAAL NIKS?
Nee, bah. Gewoon veel augurken zonder iets en citroen eet ik gewoon ''rauw''quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
[..]
Als je augurk en yoghurt begint te combineren dan heb je 70% kans om zwanger te zijn.
Dat niet doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ga lekker het gras maaien, jullie mannen snappen er helemaal niks van. Dat is net zoiets als jezelf aftrekken en dan je piemel in een meisje steken tijdens het klaarkomen.
Ga lekker geld verdienen zodat ik 5 gangen menus kan maken in onze 20m² keuken op hoge hakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hoe werkt een keratinebehandeling:
Keratine is een eiwit dat onder andere voorkomt in je haren en nagels.
Met een keratinebehandeling voor je haar wordt tijdelijk extra keratine aan het haar toegevoegd waardoor het haar tijdelijk wordt hersteld.
Er zijn verschillende soorten en merken keratinebehandelingen te krijgen, maar in principe doen ze allemaal hetzelfde, ttijdelijk extra keratine aan het haar toevoegen.
Door een speciale shampoo die je voor de keratinebehandeling gebruikt, gaan de haarschubben open staan. Daarna wordt de keratine aan het haar aangebracht en vervolgens worden de haarschubben weer gesloten met behulp van een stijlstang.
De keratine blijft hierdoor tijdelijk tussen de haarschubben zitten waardoor de beschadigingen worden afgedekt, hierdoor wordt het haar weer egaal en dus glanzend en zacht.
http://www.kieskeurig.nl/stijltang/informatie
Je kunt een haarstyler kopen met een keramische of een ionische toepassing. De keramische toepassing zorgt voor een gelijkmatige warmteverspreiding, waardoor het haar zonder schade kan worden gestyled. Deze keramische laag zorgt er ook voor dat je een extra glans op jouw haren krijgt. Ionische technologie werk heel goed tegen statisch haar. Deze zorgt er voor dat je haarschubben sluiten.
http://www.stijltangwebshop.nl/informatie/stijltangen/
Zowel de keramische platen als de toermalijn geven negatieve ionen af wanneer ze warm worden. Het haar bevat van nature positieve ionen, een positieve elektrische lading. Dit maakt het haar statisch en moeilijk te modelleren. De positieve ionen hebben ook als effect dat de haarschubben opengaan, hierdoor oogt het haar droog en pluizig. De negatieve ionen van de stijltang heffen de positieve ionen in het haar op. Hierdoor sluiten de haarschubben en ziet het haar er weer glanzend en mooi glad uit.
jij weet echt niks domme kut
HAHAHHAHAAHAH en toch had ik gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga lekker geld verdienen zodat ik 5 gangen menus kan maken in onze 20m² keuken op hoge hakken.
Bemoei je met je eigen zaken.
Het is keramisch..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef dreamerbulk het volgende:
fanta jij staat echt voor schut, keramiek zorgt er juist voor dat ze sluiten
ben je wel een vrouw?
Al heb je gelijk, ik zal het niet toegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
HAHAHHAHAAHAH en toch had ik gelijk![]()
een man gevangen in een vrouwenlichaamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef dreamerbulk het volgende:
fanta jij staat echt voor schut, keramiek zorgt er juist voor dat ze sluiten
ben je wel een vrouw?
R.I.P.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Montelly het volgende:
Proost boiss groetjes van mij!!!
JMF & ETHA lobi jullie weten het
Welke pizzadoos?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
#freemontelly
Post die pizzadoos dan ook gewoon now you're at it.
Welke van de twee heb je gemaild?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sridhar Ramaswamy en Susan Wojcicki
Ben je al geweest?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens die blik monster begint nu echt te pieken!!! IK GA KKHARD VRIENDEN
Je hebt wel groene toch? Anders kun je wat mij betreft opkkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens die blik monster begint nu echt te pieken!!! IK GA KKHARD VRIENDEN
witte is beterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt wel groene toch? Anders kun je wat mij betreft opkken
watwatquote:
Kom vechten dan ectojong.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
blauwen zijn hier pas welkom als ze door Sap en Dreamer van achter zijn genomen. #asksnakey
Heb je al meegekregen dat je de minst romantische user in dit topic bent?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al meegekregen dat je de minst romantische user in dit topic bent?
Trainen? Ja dat wel. Vanavond ook op stap met die monster in mijn lijf. Zieke doppen nu mja! Yolo tog?quote:
Nee ik heb niet de groene vms. Maja, ik care eigenlijk niet zoveel om wat jij vindt snapje. Ik drink gewoon lekker lo carb monster, en als je dat niks vindt, dan spreken we gewoon om 3 uur bij de poort afquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt wel groene toch? Anders kun je wat mij betreft opkken
Oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom zelf vechten kkgek, kom naar den haag dan al me matties uit duindorp pakken je
Ja.quote:
Koud, met die van jou?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey smegmanus hoe is het met je moeder?
Dit vind ik romantisch van je, als ik dit had geweten had ik op Eleiko gestemd. Ik snap niet dat Fathank 4 stemmen heeft gekregen trouwens, die man maakt altijd ontbijtjes voor zijn tijdelijke visitiesquote:
Hoi smegmanusquote:
Poll: Wie is de minst romantische user in DE GYM?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:33 schreef smegmanus het volgende:
Maak een nieuwe poll dan! Dan kan ik ook stemmen.
ik zie dat het fanta geworden isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
Twijfel tussen Fanta en Eleiko, wie pusht me met een verhaal of voorbeeld over de grens?
Hommoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb stiekem vanaf 4 andere IP's gestemd wie wil mij aanraken?
Helplessss smelt iig als een blok voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:47 schreef no1uknow het volgende:
ik denk dat we voorzichtig kunnen concluderen dat beide polls een duidelijke uitslag aangeven.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Helplessss smelt iig als een blok voor je
Nee, denk dat hij af wou van zijn negerimagoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
Heeft Cor nu al een keer verteld waarom hij niet meer met CarbonC post?
Wou? Do you even Nederlands bro?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, denk dat hij af wou van zijn negerimago
nicequote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Klokov het volgende:
Sorry boys, 050 does wou not comprehend
lol kijk uti mattie had keer shandyfest hier we gingen echt helemaal wasted was echt nie tmeer normaal bleef niks heelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog een halve liter monster lo carb bijgepakt! Fuck man! Als ik maar niet bad ga!!!
Maak me niet zenuwachtig vriend. Mijn maat evert-Jan-Diederik zit hier al helemaal naar de grote K te gaan, hij had echt gewoon 1 liter in een keer gedowned hAhaha skkltjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol kijk uti mattie had keer shandyfest hier we gingen echt helemaal wasted was echt nie tmeer normaal bleef niks heel
shiiiet bro beter is er wel iemand in de buurt die gwn sober is want echt geak kan soms ziek uit de hand lopen. hoeveel heb je zelf nu genomen???quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak me niet zenuwachtig vriend. Mijn maat evert-Jan-Diederik zit hier al helemaal naar de grote K te gaan, hij had echt gewoon 1 liter in een keer gedowned hAhaha skkltje
Heeft dit toch geholpen:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
GVD ZE HEBBEN MONTELEI TE PAKKEn. ZE HEBBEN MONTELLEY TE PAKKEN!!!!!
quote:
Pas maar op, de adh monster is 250mlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog een halve liter monster lo carb bijgepakt! Fuck man! Als ik maar niet bad ga!!!
hey weissmanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
Nog niet bijgelezen maar alvast een #FreeMontelly #jilla #struggles #dimafeel
Lobi voor al me negers in jilla
Shout out naar zeta, shout out naar lovelotion shout out naar jahr00n
ja toch
Hey VMSDKRquote:
Gew doen alsof ze een 3 is en dan voor de opinion-opener gaan, na het openen snel over naar de omgekeerde shit-test. Je bent aan het wachten op de bus dus gebruik je de tijdsdruk om je value omhoog te krikken. Als je bus in zicht is keihard all-in gaan op #-close.quote:leg me eens uit hoe regel ik die 9/10chicks egt he zag enetje bij de bus vandaag niet normaal
Opgeslagen als .txt en geupload naar telefoon. Tx brah.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
Gew doen alsof ze een 3 is en dan voor de opinion-opener gaan, na het openen snel over naar de omgekeerde shit-test. Je bent aan het wachten op de bus dus gebruik je de tijdsdruk om je value omhoog te krikken. Als je bus in zicht is keihard all-in gaan op #-close.
True true, van maandag tm donderdag al van god los gegaan alles gerookt wat los en vast zat (nee grapje alleen wiet en hasj) dus nu maar ff bijtanken weerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef H1N1 het volgende:
Lekker toch, ik ook. Morgenochtend om 8u eruit om te trainen en daarna een bruiloft. Hotelletje geboekt dus dag erna nog even naar de sauna.
Met deze skills regel jij zeker lekker wijven zoals MsMessy enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey VMSDKR
[..]
Gew doen alsof ze een 3 is en dan voor de opinion-opener gaan, na het openen snel over naar de omgekeerde shit-test. Je bent aan het wachten op de bus dus gebruik je de tijdsdruk om je value omhoog te krikken. Als je bus in zicht is keihard all-in gaan op #-close.
Geen dank.
Hahaha ja toch laters.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Met deze skills regel jij zeker lekker wijven zoals MsMessy enzo
geen pcp rokenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True true, van maandag tm donderdag al van god los gegaan alles gerookt wat los en vast zat (nee grapje alleen wiet en hasj) dus nu maar ff bijtanken weer
is dat een nieuwe serie?quote:
ja, ipv per uur een Russische hoer te betalen, gewoon ene halen uit het land zelf, lekker goedkoop, ja tochquote:
2 maart pas toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
from russia with love, ik zit nu al te genieten met al die golddigers.
Stevie ray vaughn. Jij weetquote:
dreamer is de man waar je moet zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb gehoord dat je hier kuurtjes kunt kopen voor een pijpbeurt eerlijke ruilhandel?
wat voor kuurtje moet je hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb gehoord dat je hier kuurtjes kunt kopen voor een pijpbeurt eerlijke ruilhandel?
Enkel voor vrouwen met piemelsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dreamer is de man waar je moet zijn
eentje voor monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en krachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat voor kuurtje moet je hebben?
winstrolletje pharma grade?
bodyfit webshop is dan je manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
eentje voor monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht
Thnx kan ik daar gewoon met eigen naam bestellen of kan ik beter een alias aanmaken ivm illegale praktijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bodyfit webshop is dan je man
als je hennepzaad gaat bestellen andere naam en 7 proxiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Thnx kan ik daar gewoon met eigen naam bestellen of kan ik beter een alias aanmaken ivm illegale praktijken?
nice!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Grip gets stronger vandaag pr-tje gezet van 220 strapless binnenkort de bar platdrukken
Wist gewoon dat die omhoog ging maar 1e keer mezelf opfokken ( 4everalone )quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
maatje van me had ook 220 vandaag
fanta is nu offlinequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
oooh, lowblowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Enkel voor vrouwen met piemels
gewoon platgooien dat white housequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
speech obama begint zo omtrent oekraine
http://www.whitehouse.gov/live/president-obama-makes-statement-13
voor de eventueel geinteresseerden
zeker nice!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist gewoon dat die omhoog ging maar 1e keer mezelf opfokken ( 4everalone )
Toen pakte ik m de 1e keer iets scheef overhand iets te ver naar buiten wel gelocked ( 1 seconde ofzo )
Daarna dus nog een keer omhoog met knikkende knietjes
gains by the hour gaat echt lekker snel
Ah dat is idd nice next ant!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker nice!
maatje van me is 78kg dus daar zat ik helemaal van te kijken, bijna 3
ja zeker, ook een 180 squat en 125 bench heeft ie .. zeer ziek...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ah dat is idd nice next ant!!
Ik zit net iets onder het dubbele i guess
Ach ik was ff bang dat ik was afgevallen dus heb vanmiddag maar ff wat pizza gehad en net ook na ik t avondeten op hadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja zeker, ook een 180 squat en 125 bench heeft ie .. zeer ziek...
haha , ik zat onbewust in een recomp en ben van 108 naar 106 gegaan , maar dat heb ik alweer rechtgetrokken met negerzoenen
ik hoop dat je t haaltquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach ik was ff bang dat ik was afgevallen dus heb vanmiddag maar ff wat pizza gehad en net ook na ik t avondeten op had
Ik wil dit jaar 7 plates koste wat kost
In het begin gain je heel snel mee eens toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik hoop dat je t haalt
maar als ik er geld op in mag leggen gaat t niet gebeuren
niet natty iig
in het begin gain je snel.. je moet het zien als pyramide.. hoe hoger in de top .. hoe kleiner de gains zijn .quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
In het begin gain je heel snel mee eens toch?
Hoe lang houdt dat aan volgens iemand die 4/5 jaar? ervaring heeft?
Als ik mezelf nu zelf voorhoudt om 80 te pakken pak ik minimaal 60quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
in het begin gain je snel.. je moet het zien als pyramide.. hoe hoger in de top .. hoe kleiner de gains zijn .
ja maar je gaat natty geen 80kg op je deadlift halen in 10 maanden tijd, niet als je al op de 220 zit
maar prove me wrong, want ik gun het je!
mentaal is ook het belangrijkste,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als ik mezelf nu zelf voorhoudt om 80 te pakken pak ik minimaal 60
Mentaal is belangrijker als lichaam
VIndt ik weet niet wat anderen daar van vinden
Hele week nog niet gesquat maandag op werk van trap gevallen precies op me knie painfull als ik diep ga
Toch ben ik er van overtuigd dat ik het haal, kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mentaal is ook het belangrijkste,
maar doelen stellen die te hoog gegrepen zijn help je jezelf ook niet mee.. daar zal je dan frustratie uit halen als je ze niet haalt .. en dan breng je jezelf weer in groter risico om blessures te krijgen.
want dan gaat iemand zich in alle bochten en wegen wringen om toch te halen ..disregard vorm .. en bij deadlift wil je geen disregard vorm hebben om toch maar die pr te halen. 1x het gewicht omhoog hingen bij lockout kan al fataal zijn waardoor je er maanden uitligt. Ik ben zelf altijd een voorzichtige deadlifter geweest, vorm boven alles.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Toch ben ik er van overtuigd dat ik het haal, kan er niets aan doen.
Ik ga er op dit moment vanuit misschien dat ik ze na een half jaar oid aanpas
Het is niet dat ik zon giga ego heb dat ik daar te bang voor ben
380 of 400 , moet ff nakijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk nederlands record DL?
squat hoger als DL?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
380 of 400 , moet ff nakijken
bench 273 , en squat 420
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |