Nee dat jullie uit gc gejaagd zijn door de sc te sluiten betekend niet dat jullie het hier kunnen verzieken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Bommen en granaten! Haal de hooivorken uit de kast! Jaag hem het vuur in!
Eh, dit hier is mijn vaste sc bebe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat jullie uit gc gejaagd zijn door de sc te sluiten betekend niet dat jullie het hier kunnen verzieken.
En als het hem niet bevalt blijft hij toch lekker weg. Dat gezeur altijd.
Dat kan best en toch waren jullie net bezig in GC.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eh, dit hier is mijn vaste sc bebe.
Daar kom ik soms ook. Ik gaf een uiterst normale suggestie over wat de heer Tjacka kon doen in het weekend, met zijn wederhelft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan best en toch waren jullie net bezig in GC.
Omg tlkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
woellie woellie gr gr panjo de wasbeer
Snow en haar antwoorden op de vraag hoe onschuldige opmerkingen uit kunnen lopen tot rellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kom ik soms ook. Ik gaf een uiterst normale suggestie over wat de heer Tjacka kon doen in het weekend, met zijn wederhelft.
ONZ slowchat was vroeger echt verbodenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
[..]
Curvefever de nieuwe sc killer.
En nu hebben we ondanks dat er zoveel SC's zijn toch een ONZ SCquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ONZ slowchat was vroeger echt verboden
justice!!!11111!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu hebben we ondanks dat er zoveel SC's zijn toch een ONZ SC
Vroeger was zo lang geleden dat we weer eens wilde kijken of het werktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ONZ slowchat was vroeger echt verboden
ik vind jullie nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Room = De Helden van FOK!
Ww = tong80
Kan hier gewoonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
bestaat de nachtbagger nog of is dit dan de soort van nachtbagger?
Een verslavend soort multiplayer snake spelletjequote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een verslavend soort multiplayer snake spelletje
Dat is het ook mijn vriend... dat is het ook...quote:
Ik word er voornamelijk erg boos van. Gelukkig is FOK! er nog om je af te reageren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een verslavend soort multiplayer snake spelletje
Soms kan het wel frustrerend zijn jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word er voornamelijk erg boos van. Gelukkig is FOK! er nog om je af te reageren.
Toto hacked !!!1!!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef klawie het volgende:
[..]
En dan drogeren en anaal ontmagen he
Uhh ja zelfs dronken val ik niet op mannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof dat nodig is als je dronken bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |