Gewoon lekker normaal doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon
Ik snap dat broekje niet zoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
tjacka? wat vind je heirvan???
elke autist is datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom was jij eigenlijk een mod? Van welk forum?
Ik zou haar keihard doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit zou ik niet rakenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
lelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
kryg echt ziek harde lul van zulke fitment is toch niet normaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maakt jij ervan maar voel je vrij het te weerleggen.quote:
Oh. Een verlate maar oprechte excuses bij deze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik meegemaakt heb.
waarom niet?quote:
Oh dear en dan kotsen over een bank?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
OH OH OH
COME FILL MY GLASS UP A LITTLE MOREEEE
Deze steek in mijn rugquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear en dan kotsen over een bank?
kaulo beerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
echt chill zou graag zelfs zon kaolo beer willen als huisdier te houden thuis.
Is goed met je flips. 's Goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK WEET HET IK WEET HET. VANDAAR MIJN PI
Slapen de hele dag die kankerbeestequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
echt chill zou graag zelfs zon kaolo beer willen als huisdier te houden thuis.
lkkr chill doe ik ook. gwn eten in de bakje als ze wakker zijn weten ze de weg wel te vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Slapen de hele dag die kankerbeeste
Ik zal jou zo eens beuken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk komt onze relatie ooit over deze breuk heen.
Ze vreten alleen eucalyptusbladeren hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lkkr chill doe ik ook. gwn eten in de bakje als ze wakker zijn weten ze de weg wel te vinden.
gwn net als de hond van van der gijp die slaapt ook zoveel.
heb wel ekoliptys hoestdrank kan dat ook?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze vreten alleen eucalyptusbladeren he
Dat is primaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb wel ekoliptys hoestdrank kan dat ook?
Hij schiet aardig op jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |