Ah zo, en dan, NS treintjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee ik loop veel rond op het rangeerterrein. 7 maart heb ik de 2 na laatste en de laatste slag die kant op.
Kyk deze man beseft tenminste, letten jullie op tjacke en littlrabit????quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?
Ik een dolfijn in de sportschool lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we weer terug naar de orde van de dag dan?
Wie heeft er nog een alpaca of een dolfijn gespot?
Ik heb een tijdje een alpaca verzorgd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we weer terug naar de orde van de dag dan?
Wie heeft er nog een alpaca of een dolfijn gespot?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik een dolfijn in de sportschool lol
Ze was iets aan het doen wat op fietsen moest lijken en na 5 min een uur lang in de koffiehoek tijdschriften lezen he lolquote:
Loop niet zo te janken mang, gwn lekker posten jatogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
maar snowbells haal jij hier nu echt plezier uit?
Het antwoord is hetzelfde als het antwoord op de vraag of jij een autist bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
maar snowbells haal jij hier nu echt plezier uit?
wat een vreemde vergelijkingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het antwoord is hetzelfde als het antwoord op de vraag of jij een autist bent
tjacka in het topic hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Ohmygod er wordt hier naar gedaan en ik heb niet eens actief meegepost of een bijdrage geleverd.
Ik moet nu aan de reclame van dyvis denken lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod en ik nu ook. Dat gaat een dolle boel worden.
Dat is Snowbells haar ding kennelijk. Niet hoeven ingaan op posts door iets totaal willekeurig te posten en zo de werkelijke essentie van het gesprek naar de achtergrond te drijven.quote:
ja enormquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Je baalt nu wel dat je geen mod bent he
Haten op snowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Snowbells haar ding kennelijk. Niet hoeven ingaan op posts door iets totaal willekeurig te posten en zo de werkelijke essentie van het gesprek naar de achtergrond te drijven.
Waarschijnlijk heeft ze dit van FOK!-grootmeester Tong80 overgenomen. Al zijn bij hem de willekeurigheden nog enigszins interessant te noemen. Dit is gewoon treurig.
Ja ik. Heb een potje curvefever gespeeld met mijn maten.quote:
Omg cosmo omgquote:
Snowieieie chickieeeequote:
Ik word liever aan de AH gerelateerd dan aan een duyvis reclame ripquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik moet nu aan de reclame van dyvis denken lol
Ik ook, werd steeds 2e achter roze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ik. Heb een potje curvefever gespeeld met mijn maten.
En jij?
Probeer jij hier een gesprek met mij aan te gaan LittleRabbit? Weet je heel zeker dat dit is wat je wil?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee best wel een kutdag. Zelfs hier haal ik in verhouding nog redelijk wat voldoening uit.
Oh nice, met een knuppel op zijn gelaat mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jan Kooijman gespankt zien worden.
Sorry ik kan er ook niks meer van makenquote:[b]Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Flippiee het volgende
[..]
Ik word liever aan de AH gerelateerd dan aan een duyvis reclame rip
Zolang je mij maar niet belerend toespreekt over de DM naderhand.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Probeer jij hier een gesprek met mij aan te gaan LittleRabbit? Weet je heel zeker dat dit is wat je wil?
kutroze ook he..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook, werd steeds 2e achter roze.
Toen had ik je even goed te pakken vriend!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet belerend toespreekt over de DM naderhand.
Ik had niet verwacht dat je mij zo serieus zou nemen nee, en dat terwijl ik je enkel een kapotte tandenborstel toewenste.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen had ik je even goed te pakken vriend!
Smakelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Fopje het volgende:
Noueh, er staat een appelflap voor me klaar in de woonkamer.
LATER.
Je weet niet wat ik meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je mij zo serieus zou nemen nee, en dat terwijl ik je enkel een kapotte tandenborstel toewenste.
Vandaar sow bellsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon
goh wat ben je toch stoer zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef Snowbells het volgende:
Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |