Ah zo, en dan, NS treintjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee ik loop veel rond op het rangeerterrein. 7 maart heb ik de 2 na laatste en de laatste slag die kant op.
Kyk deze man beseft tenminste, letten jullie op tjacke en littlrabit????quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?
Ik een dolfijn in de sportschool lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we weer terug naar de orde van de dag dan?
Wie heeft er nog een alpaca of een dolfijn gespot?
Ik heb een tijdje een alpaca verzorgd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Zullen we weer terug naar de orde van de dag dan?
Wie heeft er nog een alpaca of een dolfijn gespot?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik een dolfijn in de sportschool lol
Ze was iets aan het doen wat op fietsen moest lijken en na 5 min een uur lang in de koffiehoek tijdschriften lezen he lolquote:
Loop niet zo te janken mang, gwn lekker posten jatogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
maar snowbells haal jij hier nu echt plezier uit?
Het antwoord is hetzelfde als het antwoord op de vraag of jij een autist bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
maar snowbells haal jij hier nu echt plezier uit?
wat een vreemde vergelijkingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het antwoord is hetzelfde als het antwoord op de vraag of jij een autist bent
tjacka in het topic hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Ohmygod er wordt hier naar gedaan en ik heb niet eens actief meegepost of een bijdrage geleverd.
Ik moet nu aan de reclame van dyvis denken lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod en ik nu ook. Dat gaat een dolle boel worden.
Dat is Snowbells haar ding kennelijk. Niet hoeven ingaan op posts door iets totaal willekeurig te posten en zo de werkelijke essentie van het gesprek naar de achtergrond te drijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |