jij bent echt onwetend hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef d4v1d het volgende:
Ga jullie rel eens niet hierheen verplaatsen.
Ksst.
Ey tjacka ik pik dit dus echt niet hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt onwetend he
snowbells deed het
Leeft hij eigelijk nog?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weg gejaagd door Ferry [ afbeelding ]
Ben helaas de tienerfase al gepasseerd. Denk je dat ze bereid zijn een oogje dicht te knijpen??quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Zijn zat milfjes die wachten op een tiener lul
Vriend, luister. Ik reis nu al een halfjaar met de trein. Ik probeer je te vinden in de cabine van zo'n ding maar dat is me nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weg gejaagd door Ferry [ afbeelding ]
Ja boeit geen fuck wie t deed al was t Mono, Moira, Ama, weet ik veel wie.. maar ga niet in andere SC's verder ruzie makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt onwetend he
snowbells deed het
kano's schuldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja boeit geen fuck wie t deed al was t Mono, Moira, Ama, weet ik veel wie.. maar ga niet in andere SC's verder ruzie maken
Ik ga met je mee okéquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Tijd om bier te gaan drinken in de stad.
Het is over voor je. Dit ingestuurde gedicht zal het einde inluiden van je helse praktijken. Nu ga ik even douchenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey tjacka ik pik dit dus echt niet he
je krygt egt klappen
quote:Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin hebben wij de provocaties duur moeten bekopen. Volwassen gedrag van Kanovinnie of niet, hij liet over zich heenlopen
Veel is geprobeerd; Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. Het leek ons een legale wijze om van ons af te bijten.
Toch is ons territorium gesloten zonder het te kunnen verdedigen tot het bittere eind. Geef ons een nieuwe kans om te vechten tegen deze duivel zodat het weer verdwijnt.
Ja ik kom tegenwoordig vrij weinig daar. Laatste keer dat ik die kant op moest had iemand zijn kop op de rails gelegd. Toen kon ik niet verder dan Bedum.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben helaas de tienerfase al gepasseerd. Denk je dat ze bereid zijn een oogje dicht te knijpen??
[..]
Vriend, luister. Ik reis nu al een halfjaar met de trein. Ik probeer je te vinden in de cabine van zo'n ding maar dat is me nog nooit gelukt.
wraakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar waarom ga je hier dan verder ruzie maken?
Maar ook Groningen bedoel ik, nog nooit gezien. Of zit je elke pauze in de Burger King?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik kom tegenwoordig vrij weinig daar. Laatste keer dat ik die kant op moest had iemand zijn kop op de rails gelegd. Toen kon ik niet verder dan Bedum.
Ik zou dr gewoon nog een keer overheen gereden zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik kom tegenwoordig vrij weinig daar. Laatste keer dat ik die kant op moest had iemand zijn kop op de rails gelegd. Toen kon ik niet verder dan Bedum.
Nee ik loop veel rond op het rangeerterrein. 7 maart heb ik de 2 na laatste en de laatste slag die kant op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar ook Groningen bedoel ik, nog nooit gezien. Of zit je elke pauze in de Burger King?
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is over voor je. Dit ingestuurde gedicht zal het einde inluiden van je helse praktijken. Nu ga ik even douchen
[..]
Ik had het niet gedaan, zat er een stuk achterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou dr gewoon nog een keer overheen gereden zijn
Voor jou wel jij bent baasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben helaas de tienerfase al gepasseerd. Denk je dat ze bereid zijn een oogje dicht te knijpen
Ik geloof dat het je eigen intelligentie wel typeert als je hierin dure woorden weet te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent zeker 13 en zoekt dure woorden op op internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |