Snow en haar antwoorden op de vraag hoe onschuldige opmerkingen uit kunnen lopen tot rellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kom ik soms ook. Ik gaf een uiterst normale suggestie over wat de heer Tjacka kon doen in het weekend, met zijn wederhelft.
ONZ slowchat was vroeger echt verbodenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
[..]
Curvefever de nieuwe sc killer.
En nu hebben we ondanks dat er zoveel SC's zijn toch een ONZ SCquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ONZ slowchat was vroeger echt verboden
justice!!!11111!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu hebben we ondanks dat er zoveel SC's zijn toch een ONZ SC
Vroeger was zo lang geleden dat we weer eens wilde kijken of het werktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ONZ slowchat was vroeger echt verboden
ik vind jullie nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Room = De Helden van FOK!
Ww = tong80
Kan hier gewoonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
bestaat de nachtbagger nog of is dit dan de soort van nachtbagger?
Een verslavend soort multiplayer snake spelletjequote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een verslavend soort multiplayer snake spelletje
Dat is het ook mijn vriend... dat is het ook...quote:
Ik word er voornamelijk erg boos van. Gelukkig is FOK! er nog om je af te reageren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een verslavend soort multiplayer snake spelletje
Soms kan het wel frustrerend zijn jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word er voornamelijk erg boos van. Gelukkig is FOK! er nog om je af te reageren.
Toto hacked !!!1!!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef klawie het volgende:
[..]
En dan drogeren en anaal ontmagen he
Uhh ja zelfs dronken val ik niet op mannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof dat nodig is als je dronken bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |