quote:
Die heeft vast veel anal joy met haar vriend ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft vast veel anal joy met haar vriend ja.
Ik haat niet hoorquote:
Ja, maar dat is pas einde seizoen 3quote:
Ben benieuwd wat ze in seizoen 4 gaan doen.quote:
Ik heb jou al behoorlijk lang geen troll genoemd, Paxcon al heel lang geen racist en Alors noem ik geen lesbienne meer.quote:
Ik wil nieuwe afleveringen van Suitsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze in seizoen 4 gaan doen.
K.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb jou al behoorlijk lang geen troll genoemd, Paxcon al heel lang geen racist en Alors noem ik geen lesbienne meer.
Mijn FOK! reputatie brokkelt langzaam af
Ik ben episode 5 seizoen 3 :$quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pas einde seizoen 3
:$ :$ :$quote:
Fuck the fopjelicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als Fopje dit zou zien dan zou hij hard optreden.
Nicki Minaj82 zit anders ook al op een rating van 1000 in 3 games. Wat een superster.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Fopje is te goed in curvefever.
Wat een baasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki Minaj82 zit anders ook al op een rating van 1000 in 3 games. Wat een superster.
Het heeft geen zin om nog te bashen oo mensen die hier niet meer komen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de serie zou gewoon op dit punt moeten eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Kloonhommel op 28-02-2014 18:11:46 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Bedankt voor de spoiler, lambal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die knakker is dood, de serie zou gewoon op dit punt moeten eindigen. Tenzij zijn tweelingbroer ineens ergens opduikt a la soapserie.
Je moeder.quote:
Oke je vader dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke je vader dan.Heel grappig opa, je weet best dat hij niet meer leeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Nooit maakte ik deze opmerking. Kreeg meteen DM's met sterkte. Fokkers nemen fok serieus RODAWAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heel grappig opa, je weet best dat hij niet meer leeft.
"Nooit maakte ik deze opmerking. Kreeg meteen DM's met sterkte."quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit maakte ik deze opmerking. Kreeg meteen DM's met sterkte. Fokkers nemen fok serieus RODAWA
Ooit*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Nooit maakte ik deze opmerking. Kreeg meteen DM's met sterkte."
??? die steunbetuigingen behoren mij toe.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, dan begrijp ik het wel. Helaas heb ik nog geen steun-DM's ontvangen.
Leuke smiley. Dat wordt mijn nieuwe whatsapp status.quote:
TE LAATquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuke smiley. Dat wordt mijn nieuwe whatsapp status.
Maar lijkt wel zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
Shit. Nu lijkt het alsof ik jou na-aap. Maar dat is helemaal niet zo
◖|◔◡◉|◗quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je nog een andere leuke smiley?
Fixedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
Ik mis -supergirl- in deze sc. Die was altijd gek op mensen van JNG.
bier kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me af wat ze met mijn geld en spullen gaan doen als ik vroeg dood ga
Laat je niet weerhouden omdat je geen slurf maar een scheur tussen je benen hebt joh!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was moet natuurlijk is zijn. Als ik een jongen was dan had ik het wel geweten![]()
Sg heeft al een vriendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat je niet weerhouden omdat je geen slurf maar een scheur tussen je benen hebt joh!
Alles is kapot te krijgen, zeker als je inderdaad een lekker wijf bent.quote:
Dat niet wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alles is kapot te krijgen, zeker als je inderdaad een lekker wijf bent.
Okequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is na jou het belangrijkste ding voor mij in de wereld
Voor mij ben je gewoon een dikke behaarde man tot het tegendeel bewezen is.quote:
Je beschreef zojuist waar ik van droomquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor mij ben je gewoon een dikke behaarde man tot het tegendeel bewezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |