Ha, gay!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je beschreef zojuist waar ik van droom
Jij wilt zeggen dat die van jouw mooier is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat een niet mooie borstkas in de OP..
Hij heeft wel erg cameraschuwe tepels. je ziet ze gewoon wegkijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat die van jouw mooier is?
Wil ik best toegeven hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat die van jouw mooier is?
Boerenkool is erg lekker. Dat heb ik gisteren ook gegeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg cameraschuwe tepels. je ziet ze gewoon wegkijken.
Ik heb net boerenkool gemaakt.
http://i.imgur.com/EKjLGX1.jpgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat ik noodgedwongen om pics moet vragen?
Op zijn tijd. Genoeg over voor nog een keer in ieder geval. Wat een spannend gesprek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boerenkool is erg lekker. Dat heb ik gisteren ook gegeten.
Je snapt toch wel dat hij ze gewoon van internet af vist. Net zoals jij echt geen foto's van jouw behaarde borst naar mij gaat sturen als ik vraag om jouw tietenfoto?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat ik noodgedwongen om pics moet vragen?
Mijn foto was echt hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat hij ze gewoon van internet af vist. Net zoals jij echt geen foto's van jouw behaarde borst naar mij gaat sturen als ik vraag om jouw tietenfoto?
Ja precies en zij is een lekker wijf. Tuurlijk. Waarom niet?quote:
Laat ik het anders zeggen. Ik ben dat over twee jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja precies en zij is een lekker wijf. Tuurlijk. Waarom niet?
Al een hele week vakantie achter de rug. Maandag weer naar school. Wel zin inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zijn tijd. Genoeg over voor nog een keer in ieder geval. Wat een spannend gesprek.
Wanneer heb jij vakantie?
Positief toch, zeker gezien hoe je er paar weken terug nog overdacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al een hele week vakantie achter de rug. Maandag weer naar school. Wel zin in
Ik heb bijna elke dag niks gedaan. Wel aan mijn rust toegekomen ja. Geen leven hebben heeft toch zo zijn voordeelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Positief toch, zeker gezien hoe je er paar weken terug nog overdacht.
Wel goed kunnen uitrusten dan?
Goed bezig en insgelijks. Jij doet jezelf nog een relatie aan zelfs die verplichtingen heb ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke dag niks gedaan. Wel aan mijn rust toegekomen ja. Geen leven hebben heeft toch zo zijn voordeel![]()
Ja ik spijbel ook al niet meer
Ging je voor de vakantie spijbelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb bijna elke dag niks gedaan. Wel aan mijn rust toegekomen ja. Geen leven hebben heeft toch zo zijn voordeel![]()
Ja ik spijbel ook al niet meer
Welke verplichtingen brengt een relatie met zich mee dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig en insgelijks. Jij doet jezelf nog een relatie aan zelfs die verplichtingen heb ik niet
Heeft je nachtwerk ook enkel voldoendes opgeleverd?
Af en toe je huis verlaten en soms rekening houden met een ander. Poeh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke verplichtingen brengt een relatie met zich mee dan?
Jaja! 2 allebei voldoende
Huh?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ging je voor de vakantie spijbelen?
Ja met school werk wel. Alleen nog binnen een maand een stage plek regelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Af en toe je huis verlaten en soms rekening houden met een ander. Poeh.
En niks mis mee. Helemaal weer bij nu? Geen prestatiestress maakt school ook wel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |