SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Spectaculair lelijke dan...sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef essnhills het volgende:
Slechte TT
Gaarne lelijke vervangen voor spectaculaire
Goed compromisquote:
Mutoquote:
Essnquote:
Wow, goed statement wel danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Nizno het volgende:
KIJK DIT ZIJN DE GOEDE DEKBEDDENNNNNNNNNNNNNN
en mn caps stond niet aan, dat was shift
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter dan dat rare gouden ding van gister
Vandaar ook dat ik het er bij zet. Dat dit dekbed zo geweldig is dat ik de shift er voor misbruik.quote:
Is het ook wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een kookprogramma, en daar maakt ze iets met biefstuk reepjes.
Ik vind het altijd zo zonde als je een mooie biefstuk in reepjes bakt.
Dat blijkt, anders had je deze niet lelijk genoemdquote:
Dat vind ik helemaal niet lekker met mager vlees, lekker stoofvlees is dan veel lekkerder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Net als biefstuk gebruiken voor stoofpotjes.. 'Want dan krijg je zulk lekker zacht mals vlees!'
Wat denk je wat de bedoeling is van een goed gemaakt stoofpotje
Ik gebruik lekker het goedkoopste vlees dat ik kan vinden in mijn stoofpot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Net als biefstuk gebruiken voor stoofpotjes.. 'Want dan krijg je zulk lekker zacht mals vlees!'
Wat denk je wat de bedoeling is van een goed gemaakt stoofpotje
Begrijpelijk,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik het er bij zet. Dat dit dekbed zo geweldig is dat ik de shift er voor misbruik.
Maar dat is altijd zo Muutjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Essn
Alle artikelen komen alweer voor de derde of vierde keer voorbij
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar, deze afleiding is niet goed voor mijn werkritme
Tot later
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet lekker met mager vlees, lekker stoofvlees is dan veel lekkerder.
Sommige mensen
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik lekker het goedkoopste vlees dat ik kan vinden in mijn stoofpot.
Zelfs dat is hier een beetje nutteloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het best verleidelijk om deze te kopen gewoon voor er bij als reserve enzo, in de toekomst op logeerbed enzo
Mijn moeder heeft nog heel lang zo'n petroleum pitje gehad voor het sudderen....dat is gewoon niet te evenaren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding idd![]()
En dan 's avonds opzetten, lekker zachtjes in genoeg vocht laten stoven tot het lekker zacht begint te worden.. En dan uitzetten en lekker de hele dag laten staan
En dan de volgende dag vlak voor het eten weer aanzetten
Dat is nog het beste ja, maar dat heb ik helaas niet. Dus dan maar the next best thingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog heel lang zo'n petroleum pitje gehad voor het sudderen....dat is gewoon niet te evenaren.
ja wij ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier een beetje nutteloos.
Als ik ga samenwonen met m'n vriend hebben we al 2 bedden + beddengoed..
Daarom koop ik het maar nietquote:
Zij ook niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog het beste ja, maar dat heb ik helaas niet. Dus dan maar the next best thing
quote:
Ik zet het gewoon in de middag op, en laat het dan zo'n 5 uur op een klein vuurtje staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding idd![]()
En dan 's avonds opzetten, lekker zachtjes in genoeg vocht laten stoven tot het lekker zacht begint te worden.. En dan uitzetten en lekker de hele dag laten staan
En dan de volgende dag vlak voor het eten weer aanzetten
Nachtje laten staan is lekkerderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in de middag op, en laat het dan zo'n 5 uur op een klein vuurtje staan.
Oh ik wel, al had die van creuset me wel wat gelekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maargoed, ik heb nu niet eens een echte stoofpan
Ik doe het maar in de hapjes pan
Ja mij ook wel, maar ik heb geen 130 euro voor een pan die ik niet zo vaak gebruik en waarvoor ik nu ook nog een redelijk alternatief heb..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wel, al had die van creuset me wel wat geleken
Ik weet niet of dat HACCP verantwoord is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nachtje laten staan is lekkerderGewoon 's avonds klaarmaken, gas uit als je gaat slapen en de pan langzaam op het fornuis laten afkoelen
Als ik ¤160,- uitgeef aan een electrische tandenborstel kan ik ook wel ¤130,- uitgeven aan een panquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mij ook wel, maar ik heb geen 130 euro voor een pan die ik niet zo vaak gebruik en waarvoor ik nu ook nog een redelijk alternatief heb..
Maar als ik later groot ben
Kan prima voor een nachtje en een dagjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat HACCP verantwoord is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik ¤160,- uitgeef aan een electrische tandenborstel kan ik ook wel ¤130,- uitgeven aan een pan
Ik maak ook veel stoofschotels in mijn Römertopf....ik houd echt zielsveel van mijn Römertopf, het is bijna triestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan prima voor een nachtje en een dagje
Zoiets wil ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak ook veel stoofschotels in mijn Römertopf....ik houd echt zielsveel van mijn Römertop, het is bijna triest
Kringloopwinkels hebben ze ook wel staan, ik heb er zelfs eentje helemaal nieuw gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo blij dat ik de le creuset van mijn moeder mocht houden. Het ding is misschien al behoorlijk oud, maar het blijft mijn lievelingspan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kringloopwinkels hebben ze ook wel staan, ik heb er zelfs eentje helemaal nieuw gevonden.
Speciaal voor appel
heb het ook niet gedaanquote:
Jaquote:
Toen het over pannen en koken ging, weggerendquote:
quote:
quote:
quote:
Zo leek het wel jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen het over pannen en koken ging, weggerend
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!quote:
zeker weten dat jij een man bent?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een goed luchtje...
Nu je het zegt, volgens mij is dat helemaal niet voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een goed luchtje...
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!
Oh tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.
Nee, nog helemaal niet neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij is dat helemaal niet voorbij gekomen.
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.
Xenosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Een mini lasagne of iets anders![]()
Ik wil ook zulke dingen
Ik maak mini mini quiches in muffinvormpjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.
Een echt vent heeft een lekker luchtjequote:
I knowquote:
okeuj.... jij je zin...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Een echt vent heeft een lekker luchtje
Daar gebruik ik liever mijn kleine springvormpjes voor, dan komt het er tenminste altijd mooi uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.
Ja en je bent pas over een lange tijd jarig....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
maar nu gebruik ik het toch niet en eigenlijk toch geen geld voor
Ik geef vaak genoeg hints aan mensen maar ik krijg het nooit als cadeautje ofzo
Wel in de buurt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
Over eten gesproken
10 gangen diner in een michelinster restaurant voor 45 euro!
je hebt zo'n website voor verjaardagscadeautjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
maar nu gebruik ik het toch niet en eigenlijk toch geen geld voor
Ik geef vaak genoeg hints aan mensen maar ik krijg het nooit als cadeautje ofzo
Als dat normaal ook maar 100 euro kost.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
Over eten gesproken
10 gangen diner in een michelinster restaurant voor 45 euro!
jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en je bent pas over een lange tijd jarig....
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel in de buurt!
Tenminste, als het de goede Rijswijk is, er zijn er 2
Het zal de goede wel zijnquote:Het Westland is de groententuin van Nederland en de achtertuin van Restaurant NIVEN in Rijswijk.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt zo'n website voor verjaardagscadeautjesKunnen mensen aanstrepen wat ze je gaan geven.Stuur je die link naar iedereen met alleen maar creusets
Ik heb mijn gietijzeren poffertjespan al zeker 6 jr en nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja
De enige die nog wel eens lijkt op te letten is mijn vriendDie gaf vorig jaar Kerst (dit jaar was hij er natuurlijk niet
) een echte gietijzeren poffertjespan voor op het fornuis
![]()
![]()
Zo tof
Oh well, leuk als Sinterklaaslijstje oid..
Mijn moeder wordt altijd blij van specifieke verzoeken, hoeft ze tenminste niet voor iedereen te bedenken wat leuk is
Zal wel een groupon menu zijn oid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dat normaal ook maar 100 euro kost.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef Nizno het volgende:
zet je deze er op
[ afbeelding ]
en een paar ronde enzo
Ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn gietijzeren poffertjespan al zeker 6 jr en nog nooit gebruikt
Ik heb echt regelmatig met Groupon ergens gegeten, echt enorm leuke dingen soms. Maar juist zulke dure dingen word je echt compleet anders behandeld dan de standaard mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal wel een groupon menu zijn oid.
KOEL!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit erbij:
http://www.lecreuset.nl/Fondueset-voor-ministoofpannetje-nl.aspx
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.123 posts in 1 topic
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind het een stuk minder zielig klinken dan de mensen die maar elke dag kant en klaar maaltijden eten, omdat ze koken voor één niet gezellig vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het is
lol dan zou ik er toch twee kopen zodat je het ook aan een andere vrijgezel kan gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het is
Wij hebben het ook wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt regelmatig met Groupon ergens gegeten, echt enorm leuke dingen soms. Maar juist zulke dure dingen word je echt compleet anders behandeld dan de standaard mensen.
Ik kwam een keer bij een tentje om een 5 gangen diner te eten, warme zomerse dag. Mochten we alleen binnen zitten.Dat soort dingen vind ik wel rot.
OMGquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit erbij:
http://www.lecreuset.nl/Fondueset-voor-ministoofpannetje-nl.aspx
Jaquote:
Die bonnen koop ik dus niet meer. De onbeperkt spareribs bonnen wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben het ook wel eens gedaan jaKan prima
Maar idd in de wat duurdere tenten wordt je zo raar behandeld 'Heb je weer zo'n grouponklant'-houding
Voor bepaalde tenten wel nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bonnen koop ik dus niet meer. De onbeperkt spareribs bonnen wel.
Oh ik kook prima voor mezelf alleen. Ik houd van etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk minder zielig klinken dan de mensen die maar elke dag kant en klaar maaltijden eten, omdat ze koken voor één niet gezellig vinden.
Ik wil die ook hoor..daar begon de pannenellende meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
Over pannen gesproken, ik wil die Le Creuset die gister voorbij kwam!
Huidige bodem van huidige pan is versleten, na 18 jaar ofzo.
En aangezien mijn familie/vrienden/vagekennisen eisen dat ik af en toe Friet+Stoofvlees serveer, kan ik wel een nieuwe pan voor weinig gebruiken
(Alleen is 26cm / 4.1L wat klein denk ik)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
En aangezien mijn familie/vrienden/vagekennisen eisen dat ik af en toe Friet+Stoofvlees serveer, kan ik wel een nieuwe pan voor weinig gebruiken
http://www.12cook.com/braadpan-zwart-ovaal-29cm47l/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil die ook hoor..daar begon de pannenellende mee
Daarmee begon het kook en pannen gesprek hier iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
Maar dan is koken toch niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Fiorano het volgende:
Wij hebben hier zo'n slowcooker. Ideaal ding, je flikkert er wat vlees, aardappels en groenten in laat het een paar uur staan en klaar
Als fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
Zou je die kat erbij krijgen trouwens? bij deze camera?
Klopt, maar het is wel makkelijk haha. Ga in het weekend wel weer los met kokenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is koken toch niet leuk meer
Ah, zo'n niet-verwijderbare fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als fotodie zit al standaard op je geheugenkaartje
Die heb ik nu, maar dan Oranje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
http://www.12cook.com/braadpan-zwart-ovaal-29cm47l/
slechts 235 euro!!
29cm 4.7l
Waarmee?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef Fiorano het volgende:
Pff ik ga nu al de tijd doden met het kijken van youtube filmpjes...
De aanbiedingen zijn niet echt spectaculair neequote:
Wel veel nieuwe dingen....alleen niet die ik wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
De aanbiedingen zijn niet echt spectaculair nee
gelukkig wel weer nieuwe dingen ja, maar niet echt interessant verderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel veel nieuwe dingen....alleen niet die ik wil.
Gelukkig heb iik mijn bakjes dan heb ik nog iets gekocht.
Ha, wacht maar...straks is je insecteneter terug en heb je een leven....dat zal mij echt niet gebeuren....oh wachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://arcee862.com/foktop500extended.php
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ha, wacht maar...straks is je insecteneter terug en heb je een leven....dat zal mij echt niet gebeuren....oh wacht
ze pesten onsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is er nog geen box, normaal is die er wel ergens in de ochtend.
Nee joh gekkie. De balk versprong in stukjes dus ze hadden er minstens 5quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:41 schreef Fiorano het volgende:
Zo die ging snel, hadden ze vast 1 van ofzo
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. De balk versprong in stukjes dus ze hadden er minstens 5
Wel een beetje blijven opletten hè?quote:
Ja zeg, ik zit ook nog oude TopGear filmpjes te kijken hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een beetje blijven opletten hè?
Slap excuusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zit ook nog oude TopGear filmpjes te kijken hoor
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slap excuus
Als straf moet je deze Lego samurai kopen
Ja wel gezelligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:37 schreef essnhills het volgende:
Wel lekker knus zo dicht bij elkaar nu hè?
quote:
Ja wat.... Tss I'm not your bitch, bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Lijkt welquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja wat.... Tss I'm not your bitch, bitch.Iedereen hier is mijn bitch, bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja het zijn inderdaad goede acties, wat dat betreft snap ik die mini ipad actie niet helemaal. Want die korting is minimaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel
Naja, kan het ook wel begrijpen hoor. Als je (klein)kinderen hebt of binnenkort een neefje jarig ofzo..
Het is wel gewoon een goede prijs voor echte legoZovaak heeft lego geen goede kortingsacties
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef essnhills het volgende:
Het valt mij trouwens de laatste tijd op dat 'trut' tegenwoordig meer liefkozend wordt gebruikt dan als scheldwoord.. Bitch heeft die functie overgenomen
Ja. Dat die lego goed loopt is veel logischer dan die ipad iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het zijn inderdaad goede acties, wat dat betreft snap ik die mini ipad actie niet helemaal. Want die korting is minimaal.
Nog twee van ¤100quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb gisteren helemaal niets kunnen doen met ibood! Welke boxen zijn er behalve de ¤100,- al voorbij gekomen?
Ik noem mijn bitch regelmatig Trutje ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef essnhills het volgende:
Het valt mij trouwens de laatste tijd op dat 'trut' tegenwoordig meer liefkozend wordt gebruikt dan als scheldwoord.. Bitch heeft die functie overgenomen
Nee. Dezelfde prijs volgens mij, bij iBood Extra.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Fiorano het volgende:
Godver deze was gisteren toch 24.95 ?
Oh, nouja dan nog...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Dezelfde prijs volgens mij, bij iBood Extra.
Maar dat hebben de mensen die het kopen pas door op het moment dat ze het al hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Uccie het volgende:
Ook niet handig een toetsenbord op zonne-energie aanbieden, dan verkoop je je mega-voorraad batterijen toch niet
Oef D:quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik noem mijn bitch regelmatig Trutje ja.
Vandaag pas 1.. vannacht voor de pauze..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oef D:
Vandaag al veel boxjes?
Wie heeft er al eentje bemachtigd?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jammer! Ik ga weer een beetje meehuntenSucces allemaal.
Ahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:57 schreef Fiorano het volgende:
Pfff toetsenbordjes gaan niet zo hard...
Wel handig! Zijn die dingen een beetje van formaat of is het zo'n vasthoud ventilator?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
Nee maar even serieus.. ik heb er vorig jaar naar gezocht.. en je kunt die dingen alleen uit India oid kopen..
Gewoon een tafelmodel ventilator op zonne-energie.. zodat je als het zomers heet is lekker in de tuin kunt zitten met zo'n ding naast je, zonder als die snoerenbende.. Waarom bestaat dat hier niet
quote:
Zal ik hem voor je kopen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:59 schreef Onnoman het volgende:
godver.. mooie tv hoor! als ik het geld had.. had ik hem gekocht
moet je zeker doenquote:
Gewoon zoiets, qua grootte..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wel handig! Zijn die dingen een beetje van formaat of is het zo'n vasthoud ventilator?
Importeren dan maar hé!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zoiets, qua grootte..
[ afbeelding ] op een tafeltje naast je..
Maar een sta ding kan natuurlijk ook, net wat je wilt...
Waarom maakt niemand dit hierIk KAN gewoon niet de enige zijn die zonder gedoe een ventilatortje naast me wil hebebn op hete zomerdagen..
Dat was ook mijn eerste indruk C:quote:
Vorige keer was er toch iemand die deze wilde en steeds nét weg was op het moment dat ie kwam?quote:
De presentatie van sommige producten bij ibood is niet altijd optimaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste indruk C:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch iemand die deze wilde en steeds nét weg was op het moment dat ie kwam?
hou je smoel dan!quote:
deze jaquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Fiorano het volgende:
Nou, House of Cards maar weer aanzetten. Volg de hunt wel mobiel en laat de pc aanstaan voor het geval dat
quote:
Was jij dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch iemand die deze wilde en steeds nét weg was op het moment dat ie kwam?
mooie tv iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:59 schreef Onnoman het volgende:
godver.. mooie tv hoor! als ik het geld had.. had ik hem gekocht
lg zou ik zelf nooit kopen.. ben eens bij de mediamarkt geweest.. maar ik vond het beeld niet scherp vanuit de hoek, en het beeld is schokkerig :Squote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooie tv idd
Ik heb zelf een lg 42" met dat passieve systeem en dat is erg nice!
nee.. ik zei dat ik bij de xenos ook een doos kon kopenquote:
Bazen serie, maar je moet wel het Amerikaanse politieke systeem een beetje kennen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Ik hoor daar steeds meer over, leuke serie?
Ohzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. ik zei dat ik bij de xenos ook een doos kon kopen
Dezequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
ess? welk messenblok had jij nou gekocht uiteindelijk?
En is dat een goede?
ik ben blij voor je dat je er blij mee bentquote:
Het is voor m'n vriendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat je er blij mee bent
wanneer ga je voor me koken? je hebt ook al die pannenset toch?
Ze zijn leuk, maar past niet bij de rest van mijn keuken....wat in mijn hoofd een stuk logischer klonk dan nu ik het uittypequote:
Ahww echte liefde!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is voor m'n vriendDie pannenset
Niet bij die van mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lg zou ik zelf nooit kopen.. ben eens bij de mediamarkt geweest.. maar ik vond het beeld niet scherp vanuit de hoek, en het beeld is schokkerig :S
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zijn leuk, maar past niet bij de rest van mijn keuken....wat in mijn hoofd een stuk logischer klonk dan nu ik het uittype
Ik vind ze prima snijdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahww echte liefde!
Hoe is zo;n ceramische messenset? Ik hoor echt veel diverse dingen en heb daarom nog steeds mijn messenset van de Shell of BP ofzo
ik ben je vriend niet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is voor m'n vriendDie pannenset
Dat kloptquote:
maar je pannenset wil ik op zich wel hebbenquote:
Maar die krijg je nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je pannenset wil ik op zich wel hebben
dan heb je ze voor niks gekochtquote:
Daar weet jij heul niks vanquote:
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand bekend met die Sharing Box?
k weet niet eens wat het doet, maar het is een leuk kleurtjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand bekend met die Sharing Box?
wel waar! conclusie is gemaaktquote:
Denk dat het een externe harde schijf is die je zonder usb aansluiting kan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
k weet niet eens wat het doet, maar het is een leuk kleurtje
Weer eens een andere variatie in de productcategorie 'ding'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
k weet niet eens wat het doet, maar het is een leuk kleurtje
Een ietsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer eens een andere variatie in de productcategorie 'ding'
Je bent gewoon jaloers dusquote:
Ah, goede nieuwe productcategorie.quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hahahah! Alweer? Is hij niet gekoper?
Nee, 2 dagenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht dat die hunt alleen op donderdag was?
Je hebt de rest van de dagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ik was al bang dat ik het gemist had.
quote:
Waarschijnlijk koop ik toch niks, want ik kan het geld beter gebruiken... maar ik vind het sowieso leuk om te kijken of er dingen tussen zitten waar ik wat aan heb.quote:
Ik had nieuwe nodig en je was ze zo aan het aanprijzen dat ik ze ook maar genomen hebquote:
Gisteravondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef R-Tech het volgende:
Is die weegschaal al weer eens voorbij gekomen?
Wel een weegschaalk van ¤15,- en dan met verschillende functies. maar dat was gisteren geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef R-Tech het volgende:
Is die weegschaal al weer eens voorbij gekomen?
Crap, die wil ik eigenljik wel hebben, de mijne is verrotquote:
Meeste dingen komen wel meerdere keren voorbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Crap, die wil ik eigenljik wel hebben, de mijne is verrot
Dat is ook zo'n beetje het hele idee van de huntquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk koop ik toch niks, want ik kan het geld beter gebruiken... maar ik vind het sowieso leuk om te kijken of er dingen tussen zitten waar ik wat aan heb.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had nieuwe nodig en je was ze zo aan het aanprijzen dat ik ze ook maar genomen heb
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef Uccie het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de dingen en de ietsen...nu weer even nuttige aanbiedingen
Pff, dat lucht opquote:
Leeslampjes zijn populairquote:
Dank uquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:49 schreef Zorro het volgende:
Nou, allemaal opletten want ik ga even douchen. Dus gezien mijn geluk komt er dan een box.
Succes.
Nee, dan zetten ze het er wel bijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef wimbo het volgende:
[..]
Idd, goedkoopste via T.net is 270 euro.
Deze zal wel refurbished ofzo zijn.
Ja, alleen dan koop ik het gewoon niet maar heb ik toch het genot van meedoen aan de hunt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het hele idee van de hunt
[..]
Je zult niet teleurgesteld zijn
"with" betekent: metquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef Onnoman het volgende:
waarom nou in het engels GVD
Intenso Memory Case 2,5” HDD with USB 3.0, 1,5TB white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:01 schreef Yngwie het volgende:
[..]
"with" betekent: metik zeg toch ook niet "doe mij maar een patatje with"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Pannenset was nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, alleen dan koop ik het gewoon niet maar heb ik toch het genot van meedoen aan de hunt...
Ik heb genoeg "nodig", alleen het geld is er nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pannenset was nodigVan te voren hier ook gemeld, ik zoek een kookpannenset
Dus als er dan zo'n goeie langskomt voor zo weinig geld dan is het kopen kopen kopen natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb genoeg "nodig", alleen het geld is er niet.
Ja, best wel kutquote:
Terwijl alle schijt aanbiedingen voorbij komen even iets leuksquote:
quote:Wanneer je 1x deze iBOOD bestelt worden de kabels geleverd in een bubbeltjes envelopp
Inderdaad, dat werd op Amazon ook gemeld o.a.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:15 schreef S95Sedan het volgende:
Die dingen zijn toch zo verkleurd meen ik ergens gelezen te hebben.
Het is erger als het niks met katoen te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:21 schreef Nizno het volgende:
katoensatijn bij iBood blijkt vaak niets met satijn te maken te hebben.
Waaaw jaaaa. Ga ik kopen om mijn vrouwtje te controlerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Tactische zaklamp?
Om tactisch iemand zijn hoofd in te beuken zeker.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:37 schreef Fiorano het volgende:
Anyway, ik gaat het hunten verlaten. Zo maar eens richting Amsterdam voor een ouderwets avondje schaatsen kijken in het OS stadion.
Het is ook dit weekend hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nope
Sommige mensen werken 40u per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |