SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Spectaculair lelijke dan...sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef essnhills het volgende:
Slechte TT
Gaarne lelijke vervangen voor spectaculaire
Goed compromisquote:
Mutoquote:
Essnquote:
Wow, goed statement wel danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Nizno het volgende:
KIJK DIT ZIJN DE GOEDE DEKBEDDENNNNNNNNNNNNNN
en mn caps stond niet aan, dat was shift
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter dan dat rare gouden ding van gister
Vandaar ook dat ik het er bij zet. Dat dit dekbed zo geweldig is dat ik de shift er voor misbruik.quote:
Is het ook wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk een kookprogramma, en daar maakt ze iets met biefstuk reepjes.
Ik vind het altijd zo zonde als je een mooie biefstuk in reepjes bakt.
Dat blijkt, anders had je deze niet lelijk genoemdquote:
Dat vind ik helemaal niet lekker met mager vlees, lekker stoofvlees is dan veel lekkerder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Net als biefstuk gebruiken voor stoofpotjes.. 'Want dan krijg je zulk lekker zacht mals vlees!'
Wat denk je wat de bedoeling is van een goed gemaakt stoofpotje
Ik gebruik lekker het goedkoopste vlees dat ik kan vinden in mijn stoofpot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel.
Net als biefstuk gebruiken voor stoofpotjes.. 'Want dan krijg je zulk lekker zacht mals vlees!'
Wat denk je wat de bedoeling is van een goed gemaakt stoofpotje
Begrijpelijk,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik het er bij zet. Dat dit dekbed zo geweldig is dat ik de shift er voor misbruik.
Maar dat is altijd zo Muutjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Essn
Alle artikelen komen alweer voor de derde of vierde keer voorbij
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar, deze afleiding is niet goed voor mijn werkritme
Tot later
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet lekker met mager vlees, lekker stoofvlees is dan veel lekkerder.
Sommige mensen
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik lekker het goedkoopste vlees dat ik kan vinden in mijn stoofpot.
Zelfs dat is hier een beetje nutteloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef Nizno het volgende:
Ik vind het best verleidelijk om deze te kopen gewoon voor er bij als reserve enzo, in de toekomst op logeerbed enzo
Mijn moeder heeft nog heel lang zo'n petroleum pitje gehad voor het sudderen....dat is gewoon niet te evenaren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding idd![]()
En dan 's avonds opzetten, lekker zachtjes in genoeg vocht laten stoven tot het lekker zacht begint te worden.. En dan uitzetten en lekker de hele dag laten staan
En dan de volgende dag vlak voor het eten weer aanzetten
Dat is nog het beste ja, maar dat heb ik helaas niet. Dus dan maar the next best thingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog heel lang zo'n petroleum pitje gehad voor het sudderen....dat is gewoon niet te evenaren.
ja wij ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier een beetje nutteloos.
Als ik ga samenwonen met m'n vriend hebben we al 2 bedden + beddengoed..
Daarom koop ik het maar nietquote:
Zij ook niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog het beste ja, maar dat heb ik helaas niet. Dus dan maar the next best thing
quote:
Ik zet het gewoon in de middag op, en laat het dan zo'n 5 uur op een klein vuurtje staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker goedkoop vlees in de aanbieding idd![]()
En dan 's avonds opzetten, lekker zachtjes in genoeg vocht laten stoven tot het lekker zacht begint te worden.. En dan uitzetten en lekker de hele dag laten staan
En dan de volgende dag vlak voor het eten weer aanzetten
Nachtje laten staan is lekkerderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zet het gewoon in de middag op, en laat het dan zo'n 5 uur op een klein vuurtje staan.
Oh ik wel, al had die van creuset me wel wat gelekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maargoed, ik heb nu niet eens een echte stoofpan
Ik doe het maar in de hapjes pan
Ja mij ook wel, maar ik heb geen 130 euro voor een pan die ik niet zo vaak gebruik en waarvoor ik nu ook nog een redelijk alternatief heb..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wel, al had die van creuset me wel wat geleken
Ik weet niet of dat HACCP verantwoord is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nachtje laten staan is lekkerderGewoon 's avonds klaarmaken, gas uit als je gaat slapen en de pan langzaam op het fornuis laten afkoelen
Als ik ¤160,- uitgeef aan een electrische tandenborstel kan ik ook wel ¤130,- uitgeven aan een panquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mij ook wel, maar ik heb geen 130 euro voor een pan die ik niet zo vaak gebruik en waarvoor ik nu ook nog een redelijk alternatief heb..
Maar als ik later groot ben
Kan prima voor een nachtje en een dagjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat HACCP verantwoord is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik ¤160,- uitgeef aan een electrische tandenborstel kan ik ook wel ¤130,- uitgeven aan een pan
Ik maak ook veel stoofschotels in mijn Römertopf....ik houd echt zielsveel van mijn Römertopf, het is bijna triestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan prima voor een nachtje en een dagje
Zoiets wil ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak ook veel stoofschotels in mijn Römertopf....ik houd echt zielsveel van mijn Römertop, het is bijna triest
Kringloopwinkels hebben ze ook wel staan, ik heb er zelfs eentje helemaal nieuw gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo blij dat ik de le creuset van mijn moeder mocht houden. Het ding is misschien al behoorlijk oud, maar het blijft mijn lievelingspan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kringloopwinkels hebben ze ook wel staan, ik heb er zelfs eentje helemaal nieuw gevonden.
Speciaal voor appel
heb het ook niet gedaanquote:
Jaquote:
Toen het over pannen en koken ging, weggerendquote:
quote:
quote:
quote:
Zo leek het wel jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen het over pannen en koken ging, weggerend
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!quote:
zeker weten dat jij een man bent?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een goed luchtje...
Nu je het zegt, volgens mij is dat helemaal niet voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Fiorano het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op een goed luchtje...
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!
Oh tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar om er op terug te komen, ik heb van die nep-mini creusets, daar moet ik ook eens wat mee doen!
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.
Nee, nog helemaal niet neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij is dat helemaal niet voorbij gekomen.
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik ook, leuk om eten in te presenteren. Maar weet echt niet wat ik er verder mee kan. Misschien een éénpersoons ovengerechtje.
Xenosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Een mini lasagne of iets anders![]()
Ik wil ook zulke dingen
Ik maak mini mini quiches in muffinvormpjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.
Een echt vent heeft een lekker luchtjequote:
I knowquote:
okeuj.... jij je zin...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Een echt vent heeft een lekker luchtje
Daar gebruik ik liever mijn kleine springvormpjes voor, dan komt het er tenminste altijd mooi uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje maakt er mini quiche in als voorgerecht, maar daar vind ik ze eigenlijk te diep voor.
Ja en je bent pas over een lange tijd jarig....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
maar nu gebruik ik het toch niet en eigenlijk toch geen geld voor
Ik geef vaak genoeg hints aan mensen maar ik krijg het nooit als cadeautje ofzo
Wel in de buurt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
Over eten gesproken
10 gangen diner in een michelinster restaurant voor 45 euro!
je hebt zo'n website voor verjaardagscadeautjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
maar nu gebruik ik het toch niet en eigenlijk toch geen geld voor
Ik geef vaak genoeg hints aan mensen maar ik krijg het nooit als cadeautje ofzo
Als dat normaal ook maar 100 euro kost.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
Over eten gesproken
10 gangen diner in een michelinster restaurant voor 45 euro!
jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en je bent pas over een lange tijd jarig....
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel in de buurt!
Tenminste, als het de goede Rijswijk is, er zijn er 2
Het zal de goede wel zijnquote:Het Westland is de groententuin van Nederland en de achtertuin van Restaurant NIVEN in Rijswijk.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt zo'n website voor verjaardagscadeautjesKunnen mensen aanstrepen wat ze je gaan geven.Stuur je die link naar iedereen met alleen maar creusets
Ik heb mijn gietijzeren poffertjespan al zeker 6 jr en nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja
De enige die nog wel eens lijkt op te letten is mijn vriendDie gaf vorig jaar Kerst (dit jaar was hij er natuurlijk niet
) een echte gietijzeren poffertjespan voor op het fornuis
![]()
![]()
Zo tof
Oh well, leuk als Sinterklaaslijstje oid..
Mijn moeder wordt altijd blij van specifieke verzoeken, hoeft ze tenminste niet voor iedereen te bedenken wat leuk is
Zal wel een groupon menu zijn oid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dat normaal ook maar 100 euro kost.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef Nizno het volgende:
zet je deze er op
[ afbeelding ]
en een paar ronde enzo
Ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn gietijzeren poffertjespan al zeker 6 jr en nog nooit gebruikt
Ik heb echt regelmatig met Groupon ergens gegeten, echt enorm leuke dingen soms. Maar juist zulke dure dingen word je echt compleet anders behandeld dan de standaard mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal wel een groupon menu zijn oid.
KOEL!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit erbij:
http://www.lecreuset.nl/Fondueset-voor-ministoofpannetje-nl.aspx
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.123 posts in 1 topic
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind het een stuk minder zielig klinken dan de mensen die maar elke dag kant en klaar maaltijden eten, omdat ze koken voor één niet gezellig vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het is
lol dan zou ik er toch twee kopen zodat je het ook aan een andere vrijgezel kan gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn verlanglijstje zetten, kan ik in mijn eentje kaasfonduen....oh dat klinkt wel een stuk zieliger dan het is
Wij hebben het ook wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt regelmatig met Groupon ergens gegeten, echt enorm leuke dingen soms. Maar juist zulke dure dingen word je echt compleet anders behandeld dan de standaard mensen.
Ik kwam een keer bij een tentje om een 5 gangen diner te eten, warme zomerse dag. Mochten we alleen binnen zitten.Dat soort dingen vind ik wel rot.
OMGquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit erbij:
http://www.lecreuset.nl/Fondueset-voor-ministoofpannetje-nl.aspx
Jaquote:
Die bonnen koop ik dus niet meer. De onbeperkt spareribs bonnen wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben het ook wel eens gedaan jaKan prima
Maar idd in de wat duurdere tenten wordt je zo raar behandeld 'Heb je weer zo'n grouponklant'-houding
Voor bepaalde tenten wel nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die bonnen koop ik dus niet meer. De onbeperkt spareribs bonnen wel.
Oh ik kook prima voor mezelf alleen. Ik houd van etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk minder zielig klinken dan de mensen die maar elke dag kant en klaar maaltijden eten, omdat ze koken voor één niet gezellig vinden.
Ik wil die ook hoor..daar begon de pannenellende meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
Over pannen gesproken, ik wil die Le Creuset die gister voorbij kwam!
Huidige bodem van huidige pan is versleten, na 18 jaar ofzo.
En aangezien mijn familie/vrienden/vagekennisen eisen dat ik af en toe Friet+Stoofvlees serveer, kan ik wel een nieuwe pan voor weinig gebruiken
(Alleen is 26cm / 4.1L wat klein denk ik)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
En aangezien mijn familie/vrienden/vagekennisen eisen dat ik af en toe Friet+Stoofvlees serveer, kan ik wel een nieuwe pan voor weinig gebruiken
http://www.12cook.com/braadpan-zwart-ovaal-29cm47l/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil die ook hoor..daar begon de pannenellende mee
Daarmee begon het kook en pannen gesprek hier iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:21 schreef wimbo het volgende:
Maar dan is koken toch niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Fiorano het volgende:
Wij hebben hier zo'n slowcooker. Ideaal ding, je flikkert er wat vlees, aardappels en groenten in laat het een paar uur staan en klaar
Als fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
Zou je die kat erbij krijgen trouwens? bij deze camera?
Klopt, maar het is wel makkelijk haha. Ga in het weekend wel weer los met kokenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is koken toch niet leuk meer
Ah, zo'n niet-verwijderbare fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als fotodie zit al standaard op je geheugenkaartje
Die heb ik nu, maar dan Oranje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
http://www.12cook.com/braadpan-zwart-ovaal-29cm47l/
slechts 235 euro!!
29cm 4.7l
Waarmee?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef Fiorano het volgende:
Pff ik ga nu al de tijd doden met het kijken van youtube filmpjes...
De aanbiedingen zijn niet echt spectaculair neequote:
Wel veel nieuwe dingen....alleen niet die ik wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
De aanbiedingen zijn niet echt spectaculair nee
gelukkig wel weer nieuwe dingen ja, maar niet echt interessant verderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel veel nieuwe dingen....alleen niet die ik wil.
Gelukkig heb iik mijn bakjes dan heb ik nog iets gekocht.
Ha, wacht maar...straks is je insecteneter terug en heb je een leven....dat zal mij echt niet gebeuren....oh wachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://arcee862.com/foktop500extended.php
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ha, wacht maar...straks is je insecteneter terug en heb je een leven....dat zal mij echt niet gebeuren....oh wacht
ze pesten onsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is er nog geen box, normaal is die er wel ergens in de ochtend.
Nee joh gekkie. De balk versprong in stukjes dus ze hadden er minstens 5quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:41 schreef Fiorano het volgende:
Zo die ging snel, hadden ze vast 1 van ofzo
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. De balk versprong in stukjes dus ze hadden er minstens 5
Wel een beetje blijven opletten hè?quote:
Ja zeg, ik zit ook nog oude TopGear filmpjes te kijken hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een beetje blijven opletten hè?
Slap excuusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zit ook nog oude TopGear filmpjes te kijken hoor
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slap excuus
Als straf moet je deze Lego samurai kopen
Ja wel gezelligquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:37 schreef essnhills het volgende:
Wel lekker knus zo dicht bij elkaar nu hè?
quote:
Ja wat.... Tss I'm not your bitch, bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Lijkt welquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja wat.... Tss I'm not your bitch, bitch.Iedereen hier is mijn bitch, bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja het zijn inderdaad goede acties, wat dat betreft snap ik die mini ipad actie niet helemaal. Want die korting is minimaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel
Naja, kan het ook wel begrijpen hoor. Als je (klein)kinderen hebt of binnenkort een neefje jarig ofzo..
Het is wel gewoon een goede prijs voor echte legoZovaak heeft lego geen goede kortingsacties
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef essnhills het volgende:
Het valt mij trouwens de laatste tijd op dat 'trut' tegenwoordig meer liefkozend wordt gebruikt dan als scheldwoord.. Bitch heeft die functie overgenomen
Ja. Dat die lego goed loopt is veel logischer dan die ipad iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het zijn inderdaad goede acties, wat dat betreft snap ik die mini ipad actie niet helemaal. Want die korting is minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |