Hij heeft billen gezien en beseft dat er veel keuze is in Nederland. (Globaal gelezen dus pin me er niet op vast.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
Dit zijn de kontjes waar ts op valt:#durrrr #swag #bitches #money #dietryingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
Dit zijn de kontjes waar ts op valt:TS heeft geen smaak dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Huiliequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:29 schreef Solo14 het volgende:
Nederland goed vinden.
Er is hier zoveel te klagen, had liever in een armer land geleefd waar mensen gelukkiger zijn met minder.
Inderdaad ja. Dat zijn durrrr en Dimaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
#durrrr #swag #bitches #money #dietrying
Daarvoor naar de stad gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilie
Pronte billendagje stad en je kijkt je ogen uit
Ja, waarom niet? jij wandelt lekker door je inteeltdorpje zeker? kijken naar je nichtje haar pronte billetjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Daarvoor naar de stad gaan.
Triest figuur.
In bijvoorbeeld Brazilië, daar heb je mooie vrouwen.
Ik weet niet of ze in Afrika veel gelukkiger zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:29 schreef Solo14 het volgende:
Nederland goed vinden.
Er is hier zoveel te klagen, had liever in een armer land geleefd waar mensen gelukkiger zijn met minder.
Dit. Eergister de mooiste billen ooit gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilie
Pronte billendagje stad en je kijkt je ogen uit
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt mij op dat jouw beschouwingen op het leven zelden een positieve insteek hebben.
Ts heeft deze gelezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt mij op dat jouw beschouwingen op het leven zelden een positieve insteek hebben.
En dat terwijl ik redelijks goedlachs ben in het dagelijks leven. Maar alles om een ikhouvanholland sfeertje te vermijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Er zijn maar weinig dingen in het leven verschrikkelijker dan een ikhouvanholland-sfeertje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En dat terwijl ik redelijks goedlachs ben in het dagelijks leven. Maar alles om een ikhouvanholland sfeertje te vermijden.
Benieuwd hoe je dat uit krijgt, daarom verwacht ik een een luikje waar de penis naar binnen kan.quote:
Vraag me altijd af wat voor mensen daar zitten met hun oranje vlaggetjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Er zijn maar weinig dingen in het leven verschrikkelijker dan een ikhouvanholland-sfeertje.
er is een ritssluiting als je goed kijkt dan zie je hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je dat uit krijgt, daarom verwacht ik een een luikje waar de penis naar binnen kan.
Bedankt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef Yiha het volgende:
[..]
er is een ritssluiting als je goed kijkt dan zie je het
In elk latex broekje zit een soort wormhole, een geheim luik die onzichtbaar gemaakt is, maar wanneer je de code ontrafeld kun je het luik met je gewone ogen zien. Schijnt dat je er soms zelfs in kan kruipen mocht je daar belang bij hebben. En dan kun je van binnenuit haar baarmoeder kietelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je dat uit krijgt, daarom verwacht ik een een luikje waar de penis naar binnen kan.
Koningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
#durrrr #swag #bitches #money #dietrying
Zal vast wel, daar nemen ze genoegen met minder. Zijn al gelukkig met een boterham bij wijze van. Hier zijn we allemaal verwend, maar we moeten zoveel inleveren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Afrika veel gelukkiger zijn.
Is dit geen materiaal voor een boek?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In elk latex broekje zit een soort wormhole, een geheim luik die onzichtbaar gemaakt is, maar wanneer je de code ontrafeld kun je het luik met je gewone ogen zien. Schijnt dat je er soms zelfs in kan kruipen mocht je daar belang bij hebben. En dan kun je van binnenuit haar baarmoeder kietelen.
Ik verbaas me er altijd over dat ze helemaal wild worden, fanatiek en enthousiast meedoen, terwijl ze gewoon zitten te kijken naar een stel galbakken, die men BN'ers noemt, die een hoop lol hebben met elkaar, door melige spelletjes te spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat voor mensen daar zitten met hun oranje vlaggetjes.
Liedjes raden en dan iedereen blij meezingen en klappenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat ze helemaal wild worden, fanatiek en enthousiast meedoen, terwijl ze gewoon zitten te kijken naar een stel galbakken, die men BN'ers noemt, die een hoop lol hebben met elkaar, door melige spelletjes te spelen.
In principe getuigen onze ergernissen van luxe. We hebben het meer dan prima hier in Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Liedjes raden en dan iedereen blij meezingen en klappen, kenmerkt Nederland wel een beetje met geforceerde gezelligheid. Je ziet het overal terug. Dat is dan ook mijn enige kritiek op Nederland, voor de rest is het hier prima vertoeven.
Klopt, eigenlijk is Nederland met nog een aantal andere landen het enige land waarin je alles kan verpesten en toch nog door een sociaal zorgstelsel opgevangen kan worden, zodat je zelfs dan nog een redelijk luxe bestaan kan leiden. En dat zijn mensen zijn dan ook weer ondankbaar vaak, maar ja dat kenmerkt de mens meer dan ons systeem.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In principe getuigen onze ergernissen van luxe. We hebben het meer dan prima hier in Nederland.
Het erge is dat je met te veel luxe snel geneigd bent nep gedrag te vertonen, terwijl vrijwel ieder mens van geld eigenlijk een gierige klootzak wordt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In principe getuigen onze ergernissen van luxe. We hebben het meer dan prima hier in Nederland.
Klopt, maar ter zijner tijd denk ik dan ook. Wat ik nu over hem denk, zo denkt hij waarschijnlijk ook over mij, en dat maakt een conversatie dan nog treuriger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Leuk geschreven en herkenbare dingen. Het ene moment doen we aardig tegen iemand omdat die aardig tegen jou is, het andere moment bespot je hem in gedachte omdat het eigenlijk wel een kneus is, niet met een erg hoog intellect geboren is of op handbal zit. Terwijl je het eigenlijk van die aardige mensen moet hebben in het leven. Tsja, wat aan te doen.
Tsja, soms wou ik dat ik dommer geboren was. De wereld begrijpen zoals die ons aan de oppervlakte verschijnt, heerlijk toch als je in Nederland woont.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt, maar ter zijner tijd denk ik dan ook. Wat ik nu over hem denk, zo denkt hij waarschijnlijk ook over mij, en dat maakt een conversatie dan nog treuriger.
Tsjah, bij mij is het vaak wanneer ik een dag thuis zit te lamballen, dat je mijmeringen krijgt, wanneer ik echt druk bezig ben een dag ben je er nauwelijks mee bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tsja, soms wou ik dat ik dommer geboren was. De wereld begrijpen zoals die ons aan de oppervlakte verschijnt, heerlijk toch als je in Nederland woont.
Topics open je voor jezelf niet voor de reactiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:16 schreef Spongeboss het volgende:
Verkeerde tijd om zo'n heel verhaal te posten man. Dat doe je beter op de middag.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef MAHL het volgende:
hakunamatafaka topicEven uitprinten en onder het genot van een goede kop koffie lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |