Klopt, maar ter zijner tijd denk ik dan ook. Wat ik nu over hem denk, zo denkt hij waarschijnlijk ook over mij, en dat maakt een conversatie dan nog treuriger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Leuk geschreven en herkenbare dingen. Het ene moment doen we aardig tegen iemand omdat die aardig tegen jou is, het andere moment bespot je hem in gedachte omdat het eigenlijk wel een kneus is, niet met een erg hoog intellect geboren is of op handbal zit. Terwijl je het eigenlijk van die aardige mensen moet hebben in het leven. Tsja, wat aan te doen.
Tsja, soms wou ik dat ik dommer geboren was. De wereld begrijpen zoals die ons aan de oppervlakte verschijnt, heerlijk toch als je in Nederland woont.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt, maar ter zijner tijd denk ik dan ook. Wat ik nu over hem denk, zo denkt hij waarschijnlijk ook over mij, en dat maakt een conversatie dan nog treuriger.
Tsjah, bij mij is het vaak wanneer ik een dag thuis zit te lamballen, dat je mijmeringen krijgt, wanneer ik echt druk bezig ben een dag ben je er nauwelijks mee bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tsja, soms wou ik dat ik dommer geboren was. De wereld begrijpen zoals die ons aan de oppervlakte verschijnt, heerlijk toch als je in Nederland woont.
Topics open je voor jezelf niet voor de reactiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:16 schreef Spongeboss het volgende:
Verkeerde tijd om zo'n heel verhaal te posten man. Dat doe je beter op de middag.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef MAHL het volgende:
hakunamatafaka topicEven uitprinten en onder het genot van een goede kop koffie lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |