SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!![]()
Oh jee, straks gaat iedereen weer medelijden krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
Dit zijn dingen die gebeuren in het leven zegt Jimmy
Wat moet ik , iedereen is weg, me kind weg, anton weg iedereen boos op mij
Zouden heel goed pammetjes kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
De beruchte pillen echt geen ibrufen http://gyazo.com/b0aa4aa0d2e2e8ce1e2ca3b18ee6d9e5
Ik vind dat Isa vanavond heel moedig bezig is geweest. En dat ze de naam "Isalabiel" echt niet verdient. Ze heeft haar nek heel ver uitgestoken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Isa: "Bil en Lot hadden er niet meteen tegen jou bovenop moeten springen... en ook eerst nog ontkennen ook hè..... en dan tegen Ruud zeggen dat ie ook op feestjes wel een pilletje neemt... en met dat blowen ook: Paul en Hakim kregen de volle laag en zij zitten gewoon in het bos te blowen. En ook dat eerst nog ontkennen."
Zeur daar ff over in het daarvoor beschikbare topic en niet hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef castratortje het volgende:
TT: Waar ik op zoek ben naar beeld......
Nou niet van mij maar gevondenquote:
Die kans zit er helaas in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, straks gaat iedereen weer medelijden krijgen.
Echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft nu toe dat Lot en Billy ook een tablet hebben gekregen
Ze had de meiden belooft niets te vertellen
He doe eens lief naar die oudgediendequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeur daar ff over in het daarvoor beschikbare topic en niet hier
Zijn het. Van 5 mg, dat zijn geel/oranje pilletjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Zouden heel goed pammetjes kunnen zijn.
Ze heeft het vanavond heel erg goed gedaan ja. Echt heel moedig en doortastend.quote:[..]
Ik vind dat Isa vanavond heel moedig bezig is geweest. En dat ze de naam "Isalabiel" echt niet verdient. Ze heeft haar nek heel ver uitgestoken!
Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben. Zodra ze het hek uit is springt half Nederland op haar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy denkt niet dat Andrea klaar is voor de buiten wereld en dat ze daar een manier moet vinden om rustig te worden
naar een ziekenhuis sturen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kans zit er helaas in.
Maar wat moet je met een psychiatrische patient in Utopia?
Miss Oogklep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Gert het volgende:
Lot: "Ook weer een les. Bemoei je niet met iets dat je niet weet."
Uche uchequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Linea het volgende:
[..]
Hoest Vanes? Snel, geef haar een pil ;-)
Ik had afgelopen week ook 6 uur geen streams maar dan ga ik hiet ook niet lope zeuren ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Liyu het volgende:
[..]
He doe eens lief naar die oudgediende
Dit is geen toeval meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef ninalove_34 het volgende:
wordt toch hellemaal nie goed van geen beeld en lang ook zeg
Dast is net als die tas met kleren: "dat lag daar bij HUN...."quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Ebinas het volgende:
A. Het was Ibuprofen
J. Nee
A dan heb ik het verkeerd gepakt
Van Billy en Lot geeft ze nu toe
Iets met apen en mouwen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft nu toe dat Lot en Billy ook een tablet hebben gekregen
Ze had de meiden belooft niets te vertellen
Nog steeds geen beeldquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef formule het volgende:
Ik eis mijn 2.50 terug ik heb geen beeld
JdeM ik sleep je voor de rechter
Yep ze zei eerder al dat ze ook medicijnen van Hakim had idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
Jimmy vraagt of hij in haar tas mag kijken
Ze staat het toe. Ik zie de plastic zak van Happie
Voor Lot nog wel, maar Billy is inmiddels van haar geloof gevallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
Voor lot en bil was het altijd een vriendinnetje geweest. Het is al niet meer zo dus
Ik zie het ook zo voor me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Eveeliinee het volgende:
andrea geeft toe dat ze de medicatie van hakim heeft. Jimmy 'dat meen je niet'. andrea weer erop ja maar het is antibiotica voor als iemand ziek word
wat? ze heeft zelfs hakims meds?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Ebinas het volgende:
Jimmy mag in haar tas kijken naar medicijnen.
De medicijnen van Happy iomen bovenwater
EN volgens mij hoorde ik net op de andere stream Lot tegen Bil zeggen. Maar ze bedoelt het allemaal goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dast is net als die tas met kleren: "dat lag daar bij HUN...."
Lotte en Bil roddelen over Andrea. Kut wijven zeg. Ze doen alsof ze lief is maar er klopt niks van Andrea en ze moet naar huisquote:
Wel afmaken hoor!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het ook zo voor me.
'Bleh, ik ben een beetje verkouden'
'Oh, ik heb nog wel een antibioticakuurtje voor je!'
Nee joh, die gebruikt andrea om te slapen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Linea het volgende:
Ascal... Bloedverdunners zijn dat....
ascal om te slapen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef asini het volgende:
[..]
Nee joh, die gebruikt andrea om te slapen.
Echt, niet te geloven dat we hier zo gestraft worden ??quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik loop Elite punten mis...bij wie kan ik die verhalen???
Domquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
Kut, ik dacht dat een streamwissel nu wel weer mogelijk was maar nu kom ik er niet meer in.
Loggen jullie eens uit!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Eveeliinee het volgende:
andrea:"zal ik maar gewoon weggaan dan?"
zodra ik ingelogd heb zal ik speciaal voor jou uitloggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
Kut, ik dacht dat een streamwissel nu wel weer mogelijk was maar nu kom ik er niet meer in.
Loggen jullie eens uit!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Eveeliinee het volgende:
GGZ is al kapotbezuinigd, jammer maar helaasquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
naar een ziekenhuis sturen?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
"Toeval bestaat niet" Rienk 2014quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef sjaan58 het volgende:
De filmpjes op de site kan je ook niet meer zien, dit is geen streamlock denk ik heur...
Zou voor haarzelf wel het beste zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Eveeliinee het volgende:
Wat denk je van onze gezondheid?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou voor haarzelf wel het beste zijn.
En voor de gezondheid van de andere Utopianen ook.
daarom een ambulance laten komen voor haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Dotteke het volgende:
IK ben alles kwijt me kind ANton, ik heb geen zin meer
Jim zegt dat ze niets kwijt is, ze heeft zichzelf nog
Je kan alles kwijt raken als je je zelf maar niet verliest
Jimmy vind de buiitenwereld nog niet geschikt voor Andrea
Hear hear.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
Ik sta er al met mijn hooivork en brandende fakkel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Dotteke het volgende:
Er staan er duizenden op je te wachten bij de poort zegt Jimmy ha ha ha
En die van onsquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ze iets met de goede intenties doet, hoeft ze ook niet te liegen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Ebinas het volgende:
Laura tegen Bil en Lot: Andrea zal het nooit met verkeerde intenties doen, ze is gewoon een beetje warrig
Afgaand op wat de paar nog streamende mensen hier schrijven kan ik maar één ding concluderen: Jim wéét wat hij doet, loopt daar niet mee te koop, blijft meest op de achtergrond, maar hij wéét wat hij doet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef R0T29 het volgende:
Jim is echt goed! Hij laat Andrea toegeven dat ze fout is geweest.
De buitenwereld is ook nog niet klaar voor een loslopende Andrea ben ik bang.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
DOUW DIE KUT STREAMS MAAR IN JE REET!!!
centraal toch ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat we hier even CENTRAAL moeten mensen!
Hoe gaan we dit oplossen?
Komt wel terugquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef castratortje het volgende:
Ik heb mn cookies eruit gefikkerd en opnieuw ingelogd. Ben ik ineens geen Elite meer.
DOUW DIE KUT STREAMS MAAR IN JE REET!!!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Doorzetten
Strax krijg je een pilletje.
DOUW DIE KUT STREAMS MAAR IN JE AARS!!!
Ja hoe? Heb jij een idee? Boycotten????quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Eveeliinee het volgende:
Anrea: 'Ik ben zo'n lul, elke keer verpest ik het weer'
Nee, omdat de leugens, ook van haar, nu uitkomenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef Starlie het volgende:
Billy doet nu alleen maar zo omdat Andrea het verkeerde pilletje aan haar "vriendje" (Ruud dus) heeft gegeven.
wacht daar ff mee totdat iedereen hier weer streams heeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
Alles van SBS6, Talpa en John de mol boycotten ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hoe? Heb jij een idee? Boycotten????
kutstreams@talpa.nlquote:
Later is ze wel naar de psych gegaan....volgens mij rond half 4quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
Sorry, zie het aub niet als kritiek want ik weet dat het ontzettend veel werk is maar ik wil wel even opmerken dat ik het raar vind dat een SV niet aangepast aan iets wat een streamer heeft gemist. Staat in de SV dat Andrea vanmiddag naar de psych is geweest terwijl er in de Cos uitgebreid is verteld dat ze dat juist niet heeft gedaan. Ze kondigde het idd aan maar ging vervolgens heel sneaky naar de kas om daar een sigaret te gaan roken, waarvan ze eerder zei die niet meer te hebben, vervolgens heeft ze, waarschijnlijk om de rookgeur weg te krijgen, smakkend als een varken een sinasappel weg zitten werken en is toen weer terug gekomen in de groep, dus, althans bij mijn weten, heeft er helemaal geen gesprek plaatsgevonden tussen haar en de psych maar was dat gewoon een kutsmoes om stiekum te gaan roken.
Laura en nadenken in 1 zin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze iets met de goede intenties doet, hoeft ze ook niet te liegen.
Ze weet donders goed dat ze fout zit, anders zou ze niet liegen.
Denk daar maar eens over na, Laura.
Oh maar dan vul je dat gewoon zelf even aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
Sorry, zie het aub niet als kritiek want ik weet dat het ontzettend veel werk is maar ik wil wel even opmerken dat ik het raar vind dat een SV niet aangepast aan iets wat een streamer heeft gemist. Staat in de SV dat Andrea vanmiddag naar de psych is geweest terwijl er in de Cos uitgebreid is verteld dat ze dat juist niet heeft gedaan. Ze kondigde het idd aan maar ging vervolgens heel sneaky naar de kas om daar een sigaret te gaan roken, waarvan ze eerder zei die niet meer te hebben, vervolgens heeft ze, waarschijnlijk om de rookgeur weg te krijgen, smakkend als een varken een sinasappel weg zitten werken en is toen weer terug gekomen in de groep, dus, althans bij mijn weten, heeft er helemaal geen gesprek plaatsgevonden tussen haar en de psych maar was dat gewoon een kutsmoes om stiekum te gaan roken.
Die is echt niet goed hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Eveeliinee het volgende:
Anrea: 'Ik ben zo'n lul, elke keer verpest ik het weer'
Je tekst is worstquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
Teringjantje... Onze dokterassistente wil een RESTANT van een antibioticakuur eventueel aan een ander geven, terwijl antibioticakuren in hun geheel opgemaakt moeten worden!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft antibioticim van Happie, voor als iemand het nodig heeft
Ze heeft ook Ascal
na die rookpartij heeft ze later een gesprek gehad met de psychquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
gewoon een kutsmoes om stiekum te gaan roken.
Iedereen kan de sv doen, dus je kunt je eigen aanpassing er zo bijzetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
De hond wil uit. Mijn man gaat dat doen. Heb even uitgelegd dat ik hier even niet weg kan.
Spannend en jullie op de hoogte houden
Ik stem voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is: Andrea kan niet langer blijven. Voor haar eigen gezondheid en voor alle anderen daar.
Ach, dat moet je positief zien. Zoals "een zetje in de goede richting".quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef Starlie het volgende:
Billy doet nu alleen maar zo omdat Andrea het verkeerde pilletje aan haar "vriendje" (Ruud dus) heeft gegeven.
Zou het?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is: Andrea kan niet langer blijven. Voor haar eigen gezondheid en voor alle anderen daar.
eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Ebinas het volgende:
A Er is iets gebroken bij mij van binnen
Ze wil Anton echt neit meer zien, ze vindt het verraad
Ik heb gister echt te veel genomen, ik wilde niet meer, ik wilde niet meer voelen.
J. Je moet er bovenop zien te komen, je hebt nog zo veel om voor te leven.
A. Wat dan iedereen is boos op me
J ik ben niet boos op je, maar op bepaalde dingen die je doet
Maakt niet uit. Daar heeft ze wel een pilletje voor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Andrea is echt gebroken. Ze wil Anton niet meer zien. Ze roept ook iets als "de typhus voor jullie allemaal" maar dat kan ik ook verkeerd hebben verstaan.
Nou liever nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen kan de sv doen, dus je kunt je eigen aanpassing er zo bijzetten.
streams ook wegquote:
Nope, ze is wel geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
Ascal... Wordt dat nog steeds voorgeschreven...?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Ebinas het volgende:
J. neemt alle medicijnen in, behalve de Ascal
Ze is wel gegaan naar de psych. Ze ging eerst roken, drentelde wat rond en toen ze uiteindelijk ging zei Paul nog tegen haar: oh ik dacht dat je al was geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen kan de sv doen, dus je kunt je eigen aanpassing er zo bijzetten.
Mijn man roept net naar beneden waar ik blijfquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
De hond wil uit. Mijn man gaat dat doen. Heb even uitgelegd dat ik hier even niet weg kan.
Ja en dat laatste, daar baal ik nog het meeste van!quote:
aaah toequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga mijn meds nemen en, nee, jullie krijgen helemaal niks
Sensatie tvquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
Andrea lijkt me wel een type om met zelfmoord te dreigen.
Ze zei: "de pillen voor jullie allemaal"quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Andrea is echt gebroken. Ze wil Anton niet meer zien. Ze roept ook iets als "de typhus voor jullie allemaal" maar dat kan ik ook verkeerd hebben verstaan.
Misschien zo'n pilletje waar je niet op gekauwd hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Ebinas het volgende:
A Er is iets gebroken bij mij van binnen
Ik gok zomaar op inlikken bij de rest. Na zinkend schip verlaten te hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef juul. het volgende:
Wat ik zo lees, pluim voor Jim, waar zijn Billy en Bolly?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Dotteke het volgende:
Oh ja hoor. Kwestie van tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat ze blijft. Ze woont veel te dicht bij mij in de buurt.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Durf niet van stream te wisselenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
Even voor mensen met beeld, Jimmy praat met dre.
Wat doe de rest? staat buiten?
lau billy lot zitten buiten op bankje te kletsenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ze zei: "de pillen voor jullie allemaal"
jouw icom leidt afquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Man va Kaatje50quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
Hey gozertquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ze zei: "de pillen voor jullie allemaal"
Ja maar dan eerst Anton of haar zus bellen om het te zeggen. Zodat ze precies op tijd zijn om haar te redden. Zo laf!quote:
Zeker weten, maar niet doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
Fear not, die kan haar kop daar echt niet meer laten zien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
mijn dank is grootquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
Echt hoor he, en iedere keer weer in de herhalingquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Kom op regie, moet Jimmy dit allemaal in zijn eentje oplossen? Dit gaat je niet in de koude kleren zitten
ISAquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet hoe het nu met Isa gaat ?
Die heeft toch het balletje aan het rollen gebracht.
Ze vinden haar nog steeds warrig en nu gaat het plots over op vakantie gaan,quote:
Nou ja, Patty Brard heeft ook jaren daar aan de overkant gewoond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fear not, die kan haar kop daar echt niet meer laten zien.
Mieke ik denk dat je op mij doelt, maar ze is vanmiddag naar de psyg geweest. en dat heb ik genotuleerdquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Miek37 het volgende:
Kan maar een stream tegelijk, durf niet om te schakelen ha haquote:
Jimmy is altijd een zeikerd overal overquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef Dotteke het volgende:
(Ben een beetje moe hoe Jimmy haar stroop om de bek aan het smeren is)
Hij ziet de laatste weken dat het beter met haar gaat
Als iemand met dat vingertje naar me komt dan raak ik in paniek
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
Hulde voor de mensen met beeld die verslag leggen ... oh oh oh wat is dit spannend en een turning event in Utopia
Ik ook niet!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef juul. het volgende:
Ik heb nou verdorie al een uur geen streams
Je deed een Ruudje?quote:
Dat had ze tch voor de menstruatie?quote:
Inderdaad, hooguit een diazepammetje of 6 erin gooien zodat anderen wel iets moeten doen. En zij in het ziekenhuis zeggen: ik ben een goed mens en dan maar weer bidden. Blegh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet. Puur om aandacht een meelij te genereren.
kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat had ze tch voor de menstruatie?
(volgens mij ook al eens aan bil proberen te slijten als ik het mij goed herinner)
Ja hoor, die zagen we al aankomen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Dotteke het volgende:
In het donker heb ik gewoon de verkeerde pil gegeven zegt Andrea
Ik vind het toch wel schandalig dat ze er haar niet eerder uitgehaald hebben, alles voor sensatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Kom op regie, moet Jimmy dit allemaal in zijn eentje oplossen? Dit gaat je niet in de koude kleren zitten
Nee alleen plaatjesquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelden iemand zo consequent horen liegen. Het is een gave,quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Dotteke het volgende:
In het donker heb ik gewoon de verkeerde pil gegeven zegt Andrea
Isa is niet geschikt voor de explosieven opruimingsdienst iig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet hoe het nu met Isa gaat ?
Die heeft toch het balletje aan het rollen gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |