En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Zeetakje het volgende:
Nee dan beter bij Liekendiek aankloppen voor een betrouwbare automobiel
Dat begrijp ik dus wélquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet begrijpen dat het oplichters zijn
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"
Niet meer, vervangen door een kei en kei harde Seicentoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan geholpen worden door de eigenaar en zijn fantastische companion "Chuck"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef lulzy het volgende:
Alsof jij mag autorijden van de begeleiding op de groep.
Ik rij nog helemaal niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef john-hert het volgende:
TS zoekt op pauperbakken.
TS rijdt waarschijnlijk ook een pauperbak
Dit is vast een FOK!kerquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Autodrop het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/liekendiek-verkoopt-gevaarlijk-vieze-auto/
Lolwat?
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.
In een BX? Jawelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Ik wou net vragen wat je bezielde, toen zag ik je username en dat verklaard al veelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij nog helemaal niksWant ik heb nog geen rijbewijs.
Mijn eigen auto word iets in de trant van een Citroen BX.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
En had jij niet zo'n verneukte cinquecento?
TS is de meest naïeve persoon op aardequote:Als je hem bij een particulier koopt betaal je 300-400 euro meer, maar dan weet je zeker dat hij WEL een fatsoenlijke APK heeft, en wél uit één auto bestaat.
Onur Torko?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Nikmans het volgende:
Liekendiek
Snackbar "De Fer"
Noem nog eens een paar beroemde FOK! spots?
de park?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Nikmans het volgende:
Liekendiek
Snackbar "De Fer"
Noem nog eens een paar beroemde FOK! spots?
Iddquote:
Dan zien we tegen die tijd wel een topic verschijnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
In een BX? JawelHeeerrliiijjkkkkeee auto`s
Die veering
(En daarbij komt nog, ik wil van de zomer een roadtrip gaan maken met wat vrienden naar Spanje, en dan wil ik uiteraard een comfortabele en betrouwbare auto... en een 1,4 deauville is betrouwbaar)
Okquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef TGun het volgende:
Bij Liekendiek kostte de reparatie van m'n auto maar 450¤ ipv 85¤ elders!
Dat was echt geweldig!
Ik krijg nog altijd een PS3quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Catkiller het volgende:
Net zulke louche praktijken als de Bradster zijn V&A handel in "nieuwe" spulletjes.
Ik ben 23, en .. Naja, ik vind het qua styling een prachtige auto om te zien, en het zijn zeer betrouwbare auto`s (zeker de 1,4 en de 1,9 diesel blokken) En ze zijn verdomde comfortabel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik wou net vragen wat je bezielde, toen zag ik je username en dat verklaard al veel
Maar sereieus, waarom? Je bent toch niet 60+?
Je hebt al een goede Phase II voor rond de 800-1000 euro, het enige wat duur is (naja, *duur*) zijn die veerbollen, 180 euro voor 5 bollen inclusief montage... Is natuurlijk nog wel te overzien, maar de vraag is maar hoe vaak dat moet gebeuren ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Catch22- het volgende:
BX is toch vrij duur in aanschaf of valt dat wel mee?
Wat is de wegenbelasting van zo een 1.9 diesel dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt al een goede Phase II voor rond de 800-1000 euro, het enige wat duur is (naja, *duur*) zijn die veerbollen, 180 euro voor 5 bollen inclusief montage... Is natuurlijk nog wel te overzien, maar de vraag is maar hoe vaak dat moet gebeuren ...
Zo zonde... alleen die eerste pagina al.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef klawie het volgende:
http://jetcars.nl/index.php?occasions=1
Ook van hun lol
257 per kwartaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Wat is de wegenbelasting van zo een 1.9 diesel dan?
De oude alfa's zijn zowiezo kut auto'squote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo zonde... alleen die eerste pagina al.
Alfa 145/146, prachtige italiaanse auto`s, behalve als je ze bij hun koopt
Mwa.... Elke auto is een kut auto als je hem niet onderhoud, dat kan een oude Alfa zijn, maar dat kan ook een Golf IV zijn of een Toyota Corolla.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef klawie het volgende:
[..]
De oude alfa's zijn zowiezo kut auto's
Blijf jij nog onder die grens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet meer, vervangen door een kei en kei harde SeicentoLang leven mijn moeder en haar "Ja, maar.. Ik wil onder de 750 kilo blijven hoor qua gewichtklasse"
257 valt mee hoor, meeste diesels zitten rond de 300-400¤quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
257 per kwartaal.
Daarom ga ik ook geen diesel rijden.
Mij te duur, zo`n 1.4 kost 73 per kwartaal... Dat scheelt even gauw 180 euro per 3 maanden ofwel... 60 euro per maand![]()
Tuurlijk is zo`n diesel zuiniger (1 op 22 schijnt geen probleem te zijn, terwijl die benzine 1 op 17 haalt) En is diesel goedkoper (1,50 per liter diesel tegen over 1,80 per liter benzine) Maar de wegenbelasting is absurd duur.... En voor een beginnend bestuurder is een diesel absoluut niet rendabel.
Jij bent verkoper bij Jet Cars?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Fer het volgende:
Tis makkelijk verkopen. Mensen die nog geen 500¤ hebben om een auto te kopen, zijn meestal niet zo slim of kunnen niet goed plannen of met geld omgaan.
Ze zijn dus een stuk minder kritisch en kopen zo;n wrak zonder veel vragen te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |