Alleen van naamquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:12 schreef ß het volgende:
Ja die. De andere twee uit mijn top 3 zijn Pine Barrens van de Soprano's en That's My Dog uit Six feet under, ken je die?
Je hebt gelijkquote:
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"quote:
Ninja-edit gespot. Je hebt geen ene biet aan een biet dan denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef ß het volgende:
[..]
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"
Nee, dank u, ik ben geen bierliefhebber.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef ß het volgende:
[..]
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"
Ik vrees van wel, die pensloten zijn behoorlijk taai.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Het zal deze keer ook wel bier uur duren denk ik?
Vandaar ook je dievenklauwen vraag wellicht?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, die pensloten zijn behoorlijk taai.
Vorige keer heeft het me zes zaagjes en anderhalf uur gekost.
Gelukkig sta ik binnen en kan ik met een decoupeerzaag net tussen het kozijn en het raam komen...
Precies!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vandaar ook je dievenklauwen vraag wellicht?
Je hebt toch niet op onze auto geoefend vanavond hoop ik?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Morgen inbreken in ons eigen huis.
Dat, ja. daar wordt je toch wel even stil van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS wat een enorm indrukwekkende foto's zijn dat!
Watskeburt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt toch niet op onze auto geoefend vanavond hoop ik?![]()
Nu nog een Nokia N8, maar ik overweeg een overstap naar een Androidquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef lubje25 het volgende:
Ik mot die Apple meuk niet. Hier een samsung.
Heb ooit een iPod gehad maar wat een ellende is dat iTunes zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu nog een Nokia N8, maar ik overweeg een overstap naar een Android
Ik heb ook niks met Apple-producten. Nokia bevalt an sich wel omdat die best degelijke spullen maken, maar het nadeel van nu weer een Nokia kiezen is dat ik dan nog steeds niet mee kan met apps en dergelijke. Niet dat ik verwacht die constant te gaan gebruiken, maar het is wel fijn als het in elk geval kanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ooit een iPod gehad maar wat een ellende is dat iTunes zeg![]()
![]()
Bovendien kan zo'n ding niet eens in de wasmachine meedraaien zonder stuk te gaan
in het echt had ik ook een dikke brok in mijn keel. Wel blij dat we nu een "leuke" foto samen hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat, ja. daar wordt je toch wel even stil van.
Indrukwekkend en schrijnend tegelijk PSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in het echt had ik ook een dikke brok in mijn keel. Wel blij dat we nu een "leuke" foto samen hebben
je raakt er op een zekere manier toch wel gewend aan, bizar genoeg. En ik kies er natuurlijk zelf voor om dit zo te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Indrukwekkend en schrijnend tegelijk PS
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo zie ik dat helemaal niet...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
ergens tussen half 4 en 4 vanmiddag begint het weekend inderdaad
(omdat we nu op zo'n kutlocatie zitten dat je wel op tijd weg moet omdat je anders een uur in de file staat....
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.
jij hebt dat niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Etcie zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou ik niet doen zo in de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.
jij hebt dat niet gedaan.
Nou, die onder heb ik weer terug (met start erin). Weet je dan hoe dat is gebeurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
Balken? Taakbalk? Balk met het adres in IE? Of welke balk?
Zo uit mijn hoofd niet, maar je kan hem inderdaad vastzetten of laten verdwijnen als je m niet oproept.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, die onder heb ik weer terug (met start erin). Weet je dan hoe dat is gebeurd?
Goed, ik weet dus niet hoe die balken heten.Bovenin heb ik nu firefox en die balk staat ook weer vast (heb zo'n beetje M. nagedaan en dat werkte
). Heb nog wel het idee dat ik er wat mis in m'n balk boven, maar weet het niet zeker. Zie nu alleen de tabbladen met daaronder de balk om een adres in te tikken. verder niks. Mist er dan iets?
![]()
Anders vraag ik het zo wel even aan Wiebel.
F11?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef Soempie het volgende:
F*ck, M. heeft zitten typen op m'n laptop en nu ben ik al m'n balken kwijt. Iemand enig idee welke sneltoets hij gebruikt heeft? Onderin en bovenin zijn m'n balken weg (die bovenin verschijnt wel als ik er met m'n cursor overheen ga, maar die onderin is foetsie).
't Leek wel een leuk idee.
Dat is F11.quote:
Dat is hem!quote:
Uiteraardquote:
Dat is altijd m'n laatste optie. Het duurt een eeuw om dat ding opnieuw op te starten namelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, misschien werkt het niet of heb je het al gedaan, maar heb je al een reboot van je laptop geprobeerd?
Had het op zich ook wel verholpen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is altijd m'n laatste optie. Het duurt een eeuw om dat ding opnieuw op te starten namelijk.
En spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?quote:
Er heeft iemand succesvol geoefend op onze auto. Alleen werkgerelateerd spul weg gelukkig maar wel een paar ruitjes armer.quote:
Een paar nog wel, kost vaak meer dan het vervangen van de gejatte spullen. Kut volk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er heeft iemand succesvol geoefend op onze auto. Alleen werkgerelateerd spul weg gelukkig maar wel een paar ruitjes armer.
160 bruto erbij niet genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Weekend - maar niet met een relaxed gevoel naar huis gegaanvanochtend met m'n leidinggevende gezeten over salaris; basically was het verhaal zo: de 5 beoordeling levert je twee periodieken op, ongeveer 160 bruto per maand. En daar zul je het mee moeten doen.
Maandagmiddag zit ik met de kantoordirecteur, heb haar een mail gestuurd dat ik bijzonder teleurgesteld ben en het niet eens ben met dit "aanbod". Benieuwd waar het naartoe zal gaan
Dat komt neer op 1 euro per uur meer. Het zet niet echt zoden aan de dijkquote:
bijna 100 euro per maand netto erbij. Ik zou er geen nee tegen zeggen, en met mij miljoenen Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat komt neer op 1 euro per uur meer. Het zet niet echt zoden aan de dijk
Ik ook niet, maar kan me voorstellen dat Red op meer had gehooptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Bart het volgende:
[..]
bijna 100 euro per maand netto erbij. Ik zou er geen nee tegen zeggen, en met mij miljoenen Nederlanders.
Heb je dan promotie gemaakt of zo? Meeste bedrijven die ik ken geven elk jaar een periodiek erbij aan het personeel, dus als je er dan twee krijgt in een jaar, dan is dat toch al heel goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat mij niet zozeer alleen om hoeveel, maar ook om de verhouding. Ik kan een waslijst met argumenten aandragen waarom ik vindt dat meer gerechtvaardigd is. En afgelopen jaar heb ik voldoende laten zien wat ik waard ben. Alles bij elkaar opgeteld ben ik dus verdrietig en teleurgesteld.
Meh, kan er zelfs niet van slapen
gaat z'n gangetje, niet fantastisch vandaar ook mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd lang geleden. Hoe is het met jou?
mijn heftige vermoeidheid, het gaat me steeds meer beperken en anderen snappen het niet. Maar komt allemaal wel goedquote:
Merci.quote:
Ja echt een flinke klus. Maar het is gigantisch opgeknaptquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef iamredleader het volgende:
Zag de foto net, Puala - flinke klus inderdaad
Ik hoop dat het snel naar je zin isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt een flinke klus. Maar het is gigantisch opgeknaptMisschien dat ik nu die andere 2 muren ook wel wil doen
Hopelijk kan je vriend de rechtzaak met z'n eigen munten betalen...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Etcetera het volgende:
En een kennis van me wordt aangeklaagd door Kanye West vanwege zijn verbondenheid/samenwerking met het team achter de 'Coinye-munt' http://tweakers.net/nieuw(...)-om-coinye-munt.html
Welke website en door welke energieleverancier werd die gesponsord?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Etcetera het volgende:
En vanavond overgestapt naar andere Energieleverancier. Zou goedkoper moeten zijn, en dat zou best wel fijn zijngewoon even bij zo'n energie-vergelijkings-site gegevens ingevuld en toen de goedkoopste gekozen
Energiewereld.nl en de nieuwe energieleverancier wordt energiedirect.nlquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke website en door welke energieleverancier werd die gesponsord?
Ik hoop het voor je, vaak blijkt de werkelijkheid toch net even anders te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Energiewereld.nl en de nieuwe energieleverancier wordt energiedirect.nlen gesponsord of niet, we gaan erop vooruit
![]()
Als het duurder wordt dan dat het nu is zou het knap zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, vaak blijkt de werkelijkheid toch net even anders te zijn.
Ik spreek helaas uit ervaring...
Hoor je in bed geen andere dingen te doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Lotusss het volgende:
Net de oude tv aangesloten op een oude laptop in de slaapkamer... Kunnen we lekker in bed films kijken
Ook. Maar "films" kijken in bed helpt ook weleensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoor je in bed geen andere dingen te doen?
lastig lijkt me dat, hopelijk wordt beter, blijft het stabiel en wordt het niet slechterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
mijn heftige vermoeidheid, het gaat me steeds meer beperken en anderen snappen het niet. Maar komt allemaal wel goed
Hoe is het met jou? Nog helemaal in luv?
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
moe. Misschien moet ik vrijdag nachten maar thuis doorbrengen
Drukke tijd achter de rug dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moest voor mijn werk op een conferentie in de stad werken, vandaag. Een vriendin en zooitje gozers van mijn universiteit waren naar die conferentie, dus gisteravond in het hotel waar dat was een drankje gaan doen, tot het zo laat werd dat ik maar beter daar kon blijven slapenGezellig hoor
's ochtends en in de vroege middag de hele tijd bij Z geweest, en degenen die naar de conferentie gingen zitten bij hetzelfde dispuut en die kwamen dus ook langs. Het ziekenhuis waar Z ligt was vlak bij het hotel waar de conferentie was, en daar vanaf drie uur tot half acht nog weer gewerkt. Nu dus kapot, op drie uurtjes slaap
Goed plan.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar wil ook niet te vroeg gaan slapen (tis nu negen uur) en moet ook nog eten
Lekker.quote:
Ja, lekker kluiven.quote:
Het is net als fietsen...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:00 schreef Lotusss het volgende:
Kijk aan, mijn talent als topickiller ben ik nog niet verleerd
Je bent pas een echte autist als je online ook een heel gesprek kan killenquote:
Er zat natuurlijk nog weinig leven in, voor je naast je schoenen gaat lopen hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 13:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent pas een echte autist als je online ook een heel gesprek kan killen
Dan heb ik ook nog eens het talent om in comateuze topics te posten en het non-talent om comateuze topics niet tot leven weten te wekken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk nog weinig leven in, voor je naast je schoenen gaat lopen haha
Want het is een uur rijden naar je tuin en je moet heel veel tol betalen?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Was ook al buiten eerder, heerlijkzou heel graag een week vrij willen zijn met wat centjes op zak en de auto tot m'n beschikking, zou lekker in de tuin gaan klussen
om de een of andere reden heb ik vaak dat als ik jou posts over je avond eten lees iets van: hey nou wil ik dat ook. 9 van de 10 keer ben ik te laat, echterquote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik kook helemaal niet lekker. Soms bij toeval.
Wel was ik van plan een van deze twee te gaan maken: http://damndelicious.net/2014/01/22/easy-lemon-chicken/
http://lilluna.com/honey-sesame-chicken-recipe/
Moet ik alleen wel kip gaan halen.
dat ken ikquote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin om kip te gaan halen.
Het wordt iets met choi sam (chinese groente uit de toko), ijsbergsla en rijst. Geen vlees in huis, maar ik ben lui.
Ben benieuwd hoe jouw kookkunsten dan zijn...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
om de een of andere reden heb ik vaak dat als ik jou posts over je avond eten lees iets van: hey nou wil ik dat ook. 9 van de 10 keer ben ik te laat, echter
volgens mij heb ik het al wel een paar keer gegeten maar was het niet inzonderheid genoeg om te onthouden wat het is.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En qua eten vind ik het ook helemaal niks...
ik kan best goed koken, eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jouw kookkunsten dan zijn...
als ik zin en tijd heb jaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ja, het valt me juist op dat je wel eens iets chiques voor de lunch in elkaar flanst.
Bara's zijn ook gemaakt van erwten(meel) en die vind ik wel lekker...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef wyccie het volgende:
Falafel zijn gefrituurde balletjes van kikkererwten. Vind ik ook erg lekker, met salade erbij.
Toch maar noedelsoep gemaakt. Had toch vlees in huis, had namelijk net wontons gehaald en ik had nog surimisticks.
Ik neem het van je aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan best goed koken, eigenlijk
Lekker vanuit een uitgehold kaiserbrotchen...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@PS als je nog inspiratie nodig hebt: ik ben nu knoflooksoep aan het maken
Dat kloptquote:Op zondag 2 maart 2014 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan.
Controle is wat lastig...
Nondeju, dat ziet er goed uit. Heb alleen geen zin om de sneeuw te trotseren en boodschappen te doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@PS als je nog inspiratie nodig hebt: ik ben nu knoflooksoep aan het maken
Die heb ik niet in huis. Ik zal het dus met een soepkom moeten doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker vanuit een uitgehold kaiserbrotchen...
Was ook geen directe aanbeveling, meer een middellange termijn tip...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis. Ik zal het dus met een soepkom moeten doen
De smaak is nu wel heel erg inderdaad. Volgende keer wat minder gebruiken, of iets langer in de pan laten voor ik de bouillon erbij doequote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef wyccie het volgende:
Holy fuck, hoe lang ga je daarvan stinken?
Als je daarna gaat sporten zul je knoflook zweten.
Dankquote:Op zondag 2 maart 2014 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ook geen directe aanbeveling, meer een middellange termijn tip...
Na een diner bij de Garlic Queen in Amsterdam ben je 3 dagen niet aanspreekbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef wyccie het volgende:
Holy fuck, hoe lang ga je daarvan stinken?
Als je daarna gaat sporten zul je knoflook zweten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef wyccie het volgende:
Want het is een uur rijden naar je tuin en je moet heel veel tol betalen?
Jij eerst...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
Als je je adres pm't, krijg je een kortingsbon.
Hup Lotusss!quote:
Voor mij was het al helemaal eenvoudig. Ik hoefde alleen gegevens van jaaropgave over te nemen. Geen eigen huis, geen kinderen, geen aftrekposten whatsoeverquote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Net in nog geen 30 minuten de belastingaangifte zo goed als volledig ingevuld, morgen nog een paar zaken checken.
Dat stelt dus echt geen reet meer voor tegenwoordig...
Het 'lastigste' was nog, zoals elk jaar, de aftrekposten voor lijfrenten van mw. MM.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor mij was het al helemaal eenvoudig. Ik hoefde alleen gegevens van jaaropgave over te nemen. Geen eigen huis, geen kinderen, geen aftrekposten whatsoever
quote:
Ik weet nooit hoe ik het moet uitsprekenquote:
99 waar je 80 magquote:Op maandag 3 maart 2014 08:40 schreef Puala het volgende:
130 euroDan heb je ook wel best redelijk te hard gereden toch? Maar wel zonde van je geld
![]()
Jij weet ook niet goed voor wie de boete is die bij je thuis wordt gebracht?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb ooit een maandsalaris aan boetes gereden in 1 week. Toen stonden ze in de ochtend en in de middag op een plek waar ik standaard te hard reed![]()
En op NU.nl heb ik 'm ook zien staanquote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die kennis van jou die aangeklaagd wordt door K. West staat met naam e.d. in de Telegraaf
dus je werkte voor de schatkist die maand, respect!quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb ooit een maandsalaris aan boetes gereden in 1 week. Toen stonden ze in de ochtend en in de middag op een plek waar ik standaard te hard reed![]()
wat is je alternatief? Zijn er banen die leuker zijn en ook nog beter betalen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef iamredleader het volgende:
Dat heb ik me voorgenomen. Gewoon open het gesprek ingaan, vragen om wat wel kan en niet wat er niet mogelijk is. Maar ook in mijn achterhoofd heel duidelijk: nog een jaar zo doorgaan is geen optie. Als er echt helemaal niks kan, dan trek ik daar mijn conclusies uit.
Ja sociaal he?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
dus je werkte voor de schatkist die maand, respect!
Au.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Puala het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 08:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
99 waar je 80 magMet correctie op 96 gezet
Je kunt er ook rustig 100 trouwens, maar dat zal het flitskastje een tyfuszorg zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Sorry, ik had een plaatje in m'n hoofd van flitskasten die zich zorgen maken, zelf nadenken, commentaar leveren, enz.
Ik dacht eerst 'huh, enveloppen achterover drukken, waarom heb je die nodig' maar vanwege je ouders zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja sociaal he?Ze vallen ook zo mooi na elkaar op de mat. Mijn zusje heeft 8 dagen enveloppen achterover gedrukt voor me
Zelfs nu ik niet meer thuis woon krijg ik een preek als ik vertel dat ik een boete heb. Zonde van je geld blablablaquote:Op maandag 3 maart 2014 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'huh, enveloppen achterover drukken, waarom heb je die nodig' maar vanwege je ouders zeker
500 euro op 1 dagquote:Mijn schoonbroertje had 2 jaar zijn rijbewijs en heeft op 1 dag 500 euro aan boetes geredenzelfde plek, heen- en terugweg
hij twijfelde aan wie hij dat eerst ging vertellen, zijn vader of zijn moeder. Hij koos voor zijn moeder.
Wrong choicedie was pissig en heeft hem uitgefoeterd
Die preek verwacht ik ook welquote:Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zelfs nu ik niet meer thuis woon krijg ik een preek als ik vertel dat ik een boete heb. Zonde van je geld blablabla
Jup. En mijn vriend mocht hem er niet mee pesten, terwijl toen hij zijn eerste boetes had, zijn broertje hem wel pesttequote:500 euro op 1 dagWow
E.'s auto heeft cruise control, ik had stomweg haastquote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Cruise control helpt me veel boetes voorkomen denk ikHeb er al jaren geen meer gehad, maar dat zal ik niet te hard roepen, want dan ligt er vanmiddag eentje op me te wachten waarschijnlijk
Gewoon even checken met de gps op je telefoon hoe hard je werkelijk gaatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam er gister achter dat m'n teller wel een heel grote afwijking heeft. Ik reed achter Wiebel aan en waar we 80 mochten reed ik op m'n teller 90 (of hoger) en op de snelweg ging het al richting de 140 waar 120 toegestaan is.
En niet onbelangrijk: Wiebel heeft me verzekerd dat hij niet te hard ging.
Hoezo pissig? Is toch zijn eigen probleem? Als mijn mogelijk toekomstige zoon 500 euro aan boetes zou krijgen, zou ik hem uitlachen en veel succes wensen met betalenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'huh, enveloppen achterover drukken, waarom heb je die nodig' maar vanwege je ouders zeker
Mijn schoonbroertje had 2 jaar zijn rijbewijs en heeft op 1 dag 500 euro aan boetes geredenzelfde plek, heen- en terugweg
hij twijfelde aan wie hij dat eerst ging vertellen, zijn vader of zijn moeder. Hij koos voor zijn moeder.
Wrong choicedie was pissig en heeft hem uitgefoeterd
Sommige ouders zitten iets anders in elkaar denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo pissig? Is toch zijn eigen probleem? Als mijn mogelijk toekomstige zoon 500 euro aan boetes zou krijgen, zou ik hem uitlachen en veel succes wensen met betalen.
Ja dat blijktquote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sommige ouders zitten iets anders in elkaar denk ik
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo pissig? Is toch zijn eigen probleem? Als mijn mogelijk toekomstige zoon 500 euro aan boetes zou krijgen, zou ik hem uitlachen en veel succes wensen met betalen.
same herequote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou hem niet uitlachen, denk ik, maar verder helemaal eens met wat je schrijft. Kom zeg, hij is al volwassen dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Maar wordt vanzelf 16:30...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_boekhandel__.html
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een mooie actie!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ik las doodgeslagen.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:27 schreef Lotusss het volgende:
Gaat niet goed in de Krim/Oekraïne
Heb het idee dat Poetin is doorgeslagen...
Als mijn wekker om 6u morgenochtend gaat, zet ik meteen een livestream aan om te kijken of de pleuris is uitgebroken...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las doodgeslagen.
Vroeger werd je naar de Krim verbannen, nu strijden ze er om...
En dan als dat inderdaad zo is?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als mijn wekker om 6u morgenochtend gaat, zet ik meteen een livestream aan om te kijken of de pleuris is uitgebroken...
Zou je wel willen zeker...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan als dat inderdaad zo is?
Guerilla outfit aan en op pad richting de Krim?
Ze zoeken het maar uit daar...
Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zou je wel willen zeker...
Ik vind wereldpolitiek gewoon rete-interessant. Ook omdat het de wereld kan veranderen op politiek en economisch vlak. Ook de relatie van Nederland / Europa tov andere landen / grootmachten in de wereld.
Ik kijk gewoon iets verder dan de Nederlandse landsgrenzen.
Ben je met 20 euro extra per maand dan wel tevreden? Of moet het 50 euro zijn of 100? Hoe bepaal je dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef iamredleader het volgende:
En een goed gesprek met de kantoordirecteur gehadze begreep mijn standpunt, vindt het ook niet helemaal passend dat op basis van mijn inzet de loonsverhoging nauwelijks de inflatie bijhoudt, en dat ze met HR in de rebound zal gaan voor ietsje meer
hebben jullie geen cao-verhoging voor de inflatiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef iamredleader het volgende:
En een goed gesprek met de kantoordirecteur gehadze begreep mijn standpunt, vindt het ook niet helemaal passend dat op basis van mijn inzet de loonsverhoging nauwelijks de inflatie bijhoudt, en dat ze met HR in de rebound zal gaan voor ietsje meer
En die telde ook dubbel zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef iamredleader het volgende:
En leuke verhalen hier over boetes![]()
![]()
Mijn ergste was na correctie 59 in een 30 zone. Normaliter 80, maar werkzaamheden. Op een zondagmiddag, niemand in de buurt, buiten de stad, ik dus gewoon goed optrekken. Tot ik de flits zag en dacht....
Ik hoop het voor je red, je verdient het wel volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef iamredleader het volgende:
Dat allereerstquote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze geeft dus aan dat je een gewaardeerd medewerker bent
Niet alleen in centjes, maar dat voor uitzonderlijk presteren (niet mijn woorden!) ook iets meer dan de standaard mag worden gegeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je met 20 euro extra per maand dan wel tevreden? Of moet het 50 euro zijn of 100? Hoe bepaal je dat?
Bank-cao is al een aantal jaren heel beperkt geweest, en wij zijn er eind vorig jaar zelfs uitgestapt. Mede daarom en met het oog op mogelijke versobering van het arbeidscontract voor iedereen wil ik wel goed voor mijzelf opkomenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef Bart het volgende:
[..]
hebben jullie geen cao-verhoging voor de inflatie
Dubbel want de boete was hoog genoeg dat ik een weekendje Berlijn (Tinu bezoeken) erbij inschootquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die telde ook dubbel zeker![]()
[..]
Ik hoop het voor je red, je verdient het wel volgens mij
autsjquote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dubbel want de boete was hoog genoeg dat ik een weekendje Berlijn (Tinu bezoeken) erbij inschoot![]()
Ik ga ook gemiddeld eens per maand naar de masseur, ook voor mijn rug- schouder- en nekspieren. Is die 40 euro meer dan waardquote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Etcetera het volgende:
Morgen ga ik naar de masseur (lees je mee MaJo) want mijn nek zit al wéken behoorlijk vast, inclusief bijna standaard hoofdpijn waar pijnstillers niet echt meer tegen helpen
Is dat nog te declareren eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga ook gemiddeld eens per maand naar de masseur, ook voor mijn rug- schouder- en nekspieren. Is die 40 euro meer dan waard
Vaak niet. Heel misschien als je een überhoge aanvullende verzekering hebt en een verwijsbrief van een huisarts of medisch specialist.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat nog te declareren eigenlijk![]()
Ik zoek wel even in m'n zorgverzekering
nah heb ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vaak niet. Heel misschien als je een überhoge aanvullende verzekering hebt en een verwijsbrief van een huisarts of medisch specialist.
En als ik het niet heb geef ik niks op. Ach, als mijn nek en hoofd er beter door worden wil ik het wel betalen want die hoofdpijn ben ik echt zat van.quote:En het moet sowieso niet als "ontspanningsmassage" te boek staan.
Zoek een masseur die niet "te zacht" is. Voor mij is de beste massage dat de volgende dag mijn rug, nek en schouders licht beurs zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah heb ik niet.
[..]
En als ik het niet heb geef ik niks op. Ach, als mijn nek en hoofd er beter door worden wil ik het wel betalen want die hoofdpijn ben ik echt zat van.
Mijn schoonfamilie (serieus, E., zijn vader, zijn pake en beppe, iedereen geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoek een masseur die niet "te zacht" is. Voor mij is de beste massage dat de volgende dag mijn rug, nek en schouders licht beurs zijn.
Het is heerlijk als je je weer gewoon kunt bewegen zonder hoofdpijn of pijn in je nek.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie (serieus, E., zijn vader, zijn pake en beppe, iedereen geloof ik) roepen dat ik naar deze gast moet. Dus dat ga ik doen. E. gniffelde al iets over 'het betere hak en breekwerk'. Mijn schoonmoeder meldde dat ze blauwe plekken bij hem heeft na afloop.
I'm seriously scared(maar god wat zal het daarna lekker zijn)
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 3 maart 2014 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is heerlijk als je je weer gewoon kunt bewegen zonder hoofdpijn of pijn in je nek.
Vlees marineren in zuur kan helpen het vlees malser te makenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef wyccie het volgende:
Voor PS: vandaag de Easy Lemon Chicken gemaakt. Met limoen ipv citroen. Is makkelijk om te maken en smaakt goed.
De mijne was iets te mals en sappig, ik hoop dat ik geen Salmonellavergiftiging heb opgelopen.
gaat hard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Meen je dat nou?![]()
Ik zit steeds op die Crowdfundingsite te kijken. Nu al 100.000 euro, binnen 3 dagen. Ik vind het zo mooi, die steun vanuit de klanten, de Nijmegenaren.
Daar voor je, Piet Hein!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ja, we hebben Donner in Rotterdam zelfs ingehaald.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:12 schreef wyccie het volgende:
Ja, we hebben Donner in Rotterdam zelfs ingehaald.
Absoluut prachtig! Ik hoop dat er met Broese in Utrecht ook zoiets gebeurt. En de andere winkels ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ik zit steeds op die Crowdfundingsite te kijken. Nu al 100.000 euro, binnen 3 dagen. Ik vind het zo mooi, die steun vanuit de klanten, de Nijmegenaren.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Absoluut prachtig! Ik hoop dat er met Broese in Utrecht ook zoiets gebeurt. En de andere winkels ook, natuurlijk.
Nachtdienst.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bezig met de nachtdienst of vroeg op?
Moge ze rusten in vrede.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:55 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh.
Oma is gisteravond overleden. Pap en mam vliegen over een paar uur naar de States voor de begrafenis.
Geen condoleances graag, dit is voor haar het beste. Nu heeft ze rust en vrede
Ach. Ik hoop dat de begrafenis vrediger verloopt dan de crematie van mijn oma. En dat ze een fantastisch mooi leven gehad heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 05:55 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh.
Oma is gisteravond overleden. Pap en mam vliegen over een paar uur naar de States voor de begrafenis.
Geen condoleances graag, dit is voor haar het beste. Nu heeft ze rust en vrede
Isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:22 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ben benieuwd hoe je massage was etcieik heb veel minder hoofdpijn nu ik neusspray heb gekregen, een behoorlijk deel van de pijn kwam dus uit mijn neus
deze week hoor ik of ik geopereerd ga worden.
ah twijfelde alquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Isik mag vanmiddag heen
ik ben ook wel benieuwd
dat gaat blauwe plekken worden vermoedelijk
Wat doet die neusspray precies
Ah, net zo'n gevalletje dus als na de Garlic Queen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede dag na de knoflooksoep en opnieuw ruikt een collega een knoflookwalm. Ik heb eerlijk gezegd dat ik vandaag en gisteren geen knoflook heb gegeten
Ik heb zelf nergens last vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, net zo'n gevalletje dus als na de Garlic Queen.
Ik werd toen ook misselijk van mezelf...
93 bijna 94. Ouderdom en we hebben er allemaal vrede mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, dan niet
Was ze ziek of "gewoon" ouderdom?
Morgen is de begrafenis, ik denk dat het vrij rustig/vredig zal zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Ach. Ik hoop dat de begrafenis vrediger verloopt dan de crematie van mijn oma. En dat ze een fantastisch mooi leven gehad heeft
Nee, het was in de logistiek niet te doen voor mij. Ook niet heel erg, nu kan ik samen met mijn broers alles aan deze kant regelen voor wanneer mijn ouders terugkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:22 schreef MaJo het volgende:
Sterkte redje gaat zelf niet naar de begrafenis begrijp ik? Dat is ook wel het lastige van familie zo ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |