Alleen van naamquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:12 schreef ß het volgende:
Ja die. De andere twee uit mijn top 3 zijn Pine Barrens van de Soprano's en That's My Dog uit Six feet under, ken je die?
Je hebt gelijkquote:
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"quote:
Ninja-edit gespot. Je hebt geen ene biet aan een biet dan denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef ß het volgende:
[..]
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"
Nee, dank u, ik ben geen bierliefhebber.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef ß het volgende:
[..]
"Goedemiddag meneer, ik zie dat u met een rotklus bezig bent, lust u daar een biertje bij?"
Ik vrees van wel, die pensloten zijn behoorlijk taai.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Het zal deze keer ook wel bier uur duren denk ik?
Vandaar ook je dievenklauwen vraag wellicht?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, die pensloten zijn behoorlijk taai.
Vorige keer heeft het me zes zaagjes en anderhalf uur gekost.
Gelukkig sta ik binnen en kan ik met een decoupeerzaag net tussen het kozijn en het raam komen...
Precies!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vandaar ook je dievenklauwen vraag wellicht?
Je hebt toch niet op onze auto geoefend vanavond hoop ik?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Morgen inbreken in ons eigen huis.
Dat, ja. daar wordt je toch wel even stil van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS wat een enorm indrukwekkende foto's zijn dat!
Watskeburt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je hebt toch niet op onze auto geoefend vanavond hoop ik?![]()
Nu nog een Nokia N8, maar ik overweeg een overstap naar een Androidquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef lubje25 het volgende:
Ik mot die Apple meuk niet. Hier een samsung.
Heb ooit een iPod gehad maar wat een ellende is dat iTunes zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu nog een Nokia N8, maar ik overweeg een overstap naar een Android
Ik heb ook niks met Apple-producten. Nokia bevalt an sich wel omdat die best degelijke spullen maken, maar het nadeel van nu weer een Nokia kiezen is dat ik dan nog steeds niet mee kan met apps en dergelijke. Niet dat ik verwacht die constant te gaan gebruiken, maar het is wel fijn als het in elk geval kanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ooit een iPod gehad maar wat een ellende is dat iTunes zeg![]()
![]()
Bovendien kan zo'n ding niet eens in de wasmachine meedraaien zonder stuk te gaan
in het echt had ik ook een dikke brok in mijn keel. Wel blij dat we nu een "leuke" foto samen hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat, ja. daar wordt je toch wel even stil van.
Indrukwekkend en schrijnend tegelijk PSquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in het echt had ik ook een dikke brok in mijn keel. Wel blij dat we nu een "leuke" foto samen hebben
je raakt er op een zekere manier toch wel gewend aan, bizar genoeg. En ik kies er natuurlijk zelf voor om dit zo te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Indrukwekkend en schrijnend tegelijk PS
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo zie ik dat helemaal niet...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
ergens tussen half 4 en 4 vanmiddag begint het weekend inderdaad
(omdat we nu op zo'n kutlocatie zitten dat je wel op tijd weg moet omdat je anders een uur in de file staat....
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.
jij hebt dat niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Etcie zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou ik niet doen zo in de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je zou de mensen die afhaken de kost moeten geven.
jij hebt dat niet gedaan.
Nou, die onder heb ik weer terug (met start erin). Weet je dan hoe dat is gebeurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Puala het volgende:
Balken? Taakbalk? Balk met het adres in IE? Of welke balk?
Zo uit mijn hoofd niet, maar je kan hem inderdaad vastzetten of laten verdwijnen als je m niet oproept.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, die onder heb ik weer terug (met start erin). Weet je dan hoe dat is gebeurd?
Goed, ik weet dus niet hoe die balken heten.Bovenin heb ik nu firefox en die balk staat ook weer vast (heb zo'n beetje M. nagedaan en dat werkte
). Heb nog wel het idee dat ik er wat mis in m'n balk boven, maar weet het niet zeker. Zie nu alleen de tabbladen met daaronder de balk om een adres in te tikken. verder niks. Mist er dan iets?
![]()
Anders vraag ik het zo wel even aan Wiebel.
F11?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef Soempie het volgende:
F*ck, M. heeft zitten typen op m'n laptop en nu ben ik al m'n balken kwijt. Iemand enig idee welke sneltoets hij gebruikt heeft? Onderin en bovenin zijn m'n balken weg (die bovenin verschijnt wel als ik er met m'n cursor overheen ga, maar die onderin is foetsie).
't Leek wel een leuk idee.
Dat is F11.quote:
Dat is hem!quote:
Uiteraardquote:
Dat is altijd m'n laatste optie. Het duurt een eeuw om dat ding opnieuw op te starten namelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, misschien werkt het niet of heb je het al gedaan, maar heb je al een reboot van je laptop geprobeerd?
Had het op zich ook wel verholpen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is altijd m'n laatste optie. Het duurt een eeuw om dat ding opnieuw op te starten namelijk.
En spelende vrouw, wat hebben we nu geleerd?quote:
Er heeft iemand succesvol geoefend op onze auto. Alleen werkgerelateerd spul weg gelukkig maar wel een paar ruitjes armer.quote:
Een paar nog wel, kost vaak meer dan het vervangen van de gejatte spullen. Kut volk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er heeft iemand succesvol geoefend op onze auto. Alleen werkgerelateerd spul weg gelukkig maar wel een paar ruitjes armer.
160 bruto erbij niet genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Weekend - maar niet met een relaxed gevoel naar huis gegaanvanochtend met m'n leidinggevende gezeten over salaris; basically was het verhaal zo: de 5 beoordeling levert je twee periodieken op, ongeveer 160 bruto per maand. En daar zul je het mee moeten doen.
Maandagmiddag zit ik met de kantoordirecteur, heb haar een mail gestuurd dat ik bijzonder teleurgesteld ben en het niet eens ben met dit "aanbod". Benieuwd waar het naartoe zal gaan
Dat komt neer op 1 euro per uur meer. Het zet niet echt zoden aan de dijkquote:
bijna 100 euro per maand netto erbij. Ik zou er geen nee tegen zeggen, en met mij miljoenen Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat komt neer op 1 euro per uur meer. Het zet niet echt zoden aan de dijk
Ik ook niet, maar kan me voorstellen dat Red op meer had gehooptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Bart het volgende:
[..]
bijna 100 euro per maand netto erbij. Ik zou er geen nee tegen zeggen, en met mij miljoenen Nederlanders.
Heb je dan promotie gemaakt of zo? Meeste bedrijven die ik ken geven elk jaar een periodiek erbij aan het personeel, dus als je er dan twee krijgt in een jaar, dan is dat toch al heel goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat mij niet zozeer alleen om hoeveel, maar ook om de verhouding. Ik kan een waslijst met argumenten aandragen waarom ik vindt dat meer gerechtvaardigd is. En afgelopen jaar heb ik voldoende laten zien wat ik waard ben. Alles bij elkaar opgeteld ben ik dus verdrietig en teleurgesteld.
Meh, kan er zelfs niet van slapen
gaat z'n gangetje, niet fantastisch vandaar ook mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd lang geleden. Hoe is het met jou?
mijn heftige vermoeidheid, het gaat me steeds meer beperken en anderen snappen het niet. Maar komt allemaal wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |