Zal toch wel? In Europese wedstrijden mag er geen reclame op dus kost het nog geld voor de club ook, het zijn dus niet alleen commercieel aantrekkelijke papiertjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef FRseezu het volgende:
Zijn er geen irritante klappertjes?
Hopelijk weten zij wel de nederlandse eer hoog te houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week was er geen reet aan, hopelijk is dat vandaag anders...
AZ wintquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:28 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Een ouderwetse NL vs. BE krachtmeting dus
We hebben al meer punten gehaald dan vorig seizoenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
AZ redt de UEFA coëfficiënt van Nederland, tenminste wat er nog van te redden valt
Nog even en het winnen van de eredevisie geeft geen recht meer op Champions Leaguequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
AZ redt de UEFA coëfficiënt van Nederland, tenminste wat er nog van te redden valt
Omdat AZ, geen Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom een aprt topic pikken?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel is red boel - ajaks geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dikke bultquote:
quote:
Ga een andere God tegenspreken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Oekraïne Sierd, niet de Oekraïne.
Jou?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga een andere God tegenspreken.
Ik zou Allah doen. Die houdt er van als mensen hem tegenspreken.quote:
Wat zei hij? Verstond het even nietquote:
Kortom: PSV heeft een wereldprestatie neergezet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sierd vergeet PSV, de lul.
Loedogorets won ook even uit van Lazio namelijk.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
De club van koek en kaas, blijft op het veld de baas.
Ja en?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, dat Ludogorets heeft Lazio gewoon uitgeschakeld![]()
![]()
Nou, de samenvattingen worden al weer minder spannend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Spoilers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nou, de samenvattingen worden al weer minder spannend.
Lazio hoort gewoon van Ludogorets te winnen man.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Wat een treurig gebeuren is die EL toch ook... :JuveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Niet met een B/C team. Die sparen zowat alles.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lazio hoort gewoon van Ludogorets te winnen man.
Nou, ik en minstens 5.000 anderen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend die samenvattingen. Alsof iemand daar naar kijkt
JD gaat jou bestraffend toespreken voor deze spoiler.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Die keurige leraar uit Nijmegen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD gaat jou bestraffend toespreken voor deze spoiler.
Nee, dat is -JD-, die verzaakt zijn taken de laatste tijd als voorzitter van de fanclub.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die keurige leraar uit Nijmegen?
Ik denk dat hij het een beetje gehad heeft met die onvolwassen blagen hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is -JD-, die verzaakt zijn taken de laatste tijd als voorzitter van de fanclub.
Dat dacht ik ook even, maar volgens mij refereerde Sierd aan nummers daarvoor.quote:
Jij wel Johannes?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij snapt Sierd gewoon even niet.
Toch wel een buik die gevuld is met een marisco van la barca de salamanca mag ik aannemen ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd en ik zijn twee handen op één buik.
Ik heb gisteren nog een Menu Degustación achter de kiezen met Vino tinto.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch wel een buik die gevuld is met een marisco van la barca de salamanca mag ik aannemen ?
er komt er wel 1 vol toch?quote:
Keurigquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een Menu Degustación achter de kiezen met Vino tinto.
[ afbeelding ]
deze
Dit lijkt me een fantastische wijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een Menu Degustación achter de kiezen met Vino tinto.
[ afbeelding ]
deze
Alsnog. Al zou je Ortiz zo uitspreken....quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Wilfried geen Spaans kan betekent niet dat Sierd het fout moet uitspreken
Sierd heeft ook wel een bagger accent ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsnog. Al zou je Ortiz zo uitspreken....
De manier hoe Sierd dat uitspreekt is gewoon niet om aan te horen. Echt ergelijk.
Zouden ze van Ajax kunnen winnen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Dat Liberec kan er ook geen fluit van.
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ze van Ajax kunnen winnen?
Ik sluit het niet uit. Beetje zelfde niveau.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ze van Ajax kunnen winnen?
Ga jij lekker een lego-raket bouwen als het je niet aanstaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
AUB SIERDDDD.... Spreek de naam van Ortiz nooit meer uit.
Dan is er nog niks aan de handquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef bianconeri het volgende:
Az mag het ook wel eens gaan afmaken eigenlijk. Je zult maar eens raar 1 goal tegen krijgen nog.
Zeg nou zelf.. Die uitspraak klinkt echt nergens aan. Een slissend beugelbekkie ofzo (en dan nog slechter)quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ga jij lekker een lego-raket bouwen als het je niet aanstaat.
Spreek anders zijn twitter eens aan, dan kan je een belediging terug verwachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
AUB SIERDDDD.... Spreek de naam van Ortiz nooit meer uit.
I know, maar bedoel als je eens 1 tegen krijgt kan het wel eens gaan stormen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan is er nog niks aan de hand
En dat weet je omdat Ajax tegen elke club van de EL heeft gespeeld en kansloos heeft verloren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, zoals gebleken kan elke ploeg Ajax wel aan.
#vernedering #Salzburg
En jij weet dat ze geen kans tegen Ajax hebben omdat Ajax tegen elke club van de EL heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Shreyas het volgende:
En dat weet je omdat Ajax tegen elke club van de EL heeft gespeeld en kansloos heeft verloren?
Of baseer je je stelling enkel op de wedstrijd tegen Redbull Salzburg?
Nou, we gaan het zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
I know, maar bedoel als je eens 1 tegen krijgt kan het wel eens gaan stormen.
Het is wel de Spaanse uitspraak.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.. Die uitspraak klinkt echt nergens aan. Een slissend beugelbekkie ofzo (en dan nog slechter)
Kenner.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
I know, maar bedoel als je eens 1 tegen krijgt kan het wel eens gaan stormen.
Als Slovan speelt zoals tegen AZ, dan wint Ajax er makkelijk van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij weet dat ze geen kans tegen Ajax hebben omdat Ajax tegen elke club van de EL heeft gespeeld?
Als je al zo vernedert wordt door een ploeg uit Oostenrijk.
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Geen verlenging aub, dat trek ik echt niet
Da ken helemaal niequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Dat kan ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Ben er bang voor.... Typisch Nederlands om het weer te gaan verknallen.quote:
Alsof ze allemaal een beugel hebben daar. Het wordt echt niet zo uitgesproken. Mss anders dan op zijn NL maar nooit zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is wel de Spaanse uitspraak.
Overigens niet in Latijns-Amerika, waar meneer Ortiz vandaan komt.
Wat een god.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Zei hij nou, viergever, tweemaker?
Typisch Nederlandsquote:
Het is je bij dezen vergeven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er sloop even een momentje van onoplettendheid in
Dat doet me goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is je bij dezen vergeven.
Mooi, iemand die ook werkelijk 'bij dezen' zegtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is je bij dezen vergeven.
Juist ja,quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Als Slovan speelt zoals tegen AZ, dan wint Ajax er makkelijk van.
Wat denkt hij wel nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd lijkt zich niks aan te trekken van de dreigementen op het FOK! forum.
Vind het altijd een treurige bedoeling als iemand 'bij deze' zegt ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooi, iemand die ook werkelijk 'bij dezen' zegt.
Misschien moet jij z'n wijnen gaan boycottenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu verpest je het weer met je 'bedoeling'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vind het altijd een treurige bedoeling als iemand 'bij deze' zegt ja.
Ik ga Sierd helemaal niet boycotten. Ik sta helemaal achter zijn uitspraak.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet jij z'n wijnen gaan boycotten
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vind het altijd een treurige bedoeling als iemand 'bij deze' zegt ja.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nu verpest je het weer met je 'bedoeling'.
Formeel gesproken is dat minachting van de user, maar ik vind het best.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is referentie humor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nu verpest je het weer met je 'bedoeling'.
quote:
Ja, die had ik moeten zien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is referentie humor.
Ik had het kunnen weten, aangezien ik net nog op het SdVfan youtubekanaal terecht kwam.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Sierd helemaal niet boycotten. Ik sta helemaal achter zijn uitspraak.
Slecht spelenquote:
Ajax speelde nog slechterquote:
Een Ajaxje...quote:
Sjanante pot dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Bloedstollend spannend dit zeg, man man man
Wat stream?quote:
Dickie ook...quote:
Zet je TV aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Stream van de wedstrijd?Aangezien het toch nog spannend word.
http://www.rtlxl.nl/#!/ue(...)e8-97d1-17617940d7ffquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Rtl 7 op je tv.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Zeker een zwartequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
TV werkt niet op het moment.
Ja ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
TV werkt niet op het moment.
Heinz is het hiermee eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
De beste back van Europa maakt zijn entree.
Anti Grunn haters!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dick, Robben hater
Groningen hater![]()
Ja, maar eerst maar eens volgende rondequote:
het kan nogquote:
Derby van het Noorden jajajajajaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Zondag weer naar een kraker in de Nederlandse Eredivisie
FC Groningen - Cambuur Leeuwarden
Ik spreek gelukkig geen Groningsquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Grunn 4 life![]()
Moi eem
Maar je komt toch uit Stadskanaal?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig geen Gronings
Is je vriend thuis?quote:
Wat was die slecht hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |