SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat zijn van die onzin vergelijkingenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..![]()
misschien, zie ze ver komen in de ELquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..![]()
Ja leuk .quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..RED ONS HENNIEGOD![]()
Salzburg heeft ook van Bayern gewonnen, niet het sterkste elftal maar nog steeds gewonnen."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman kan nog wel doorgroeien. Zelfde met Denswil, Fischer en Andersen.![]()
Zul je zien dat ze de volgende ronde er meteen uitgegooid wordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien, zie ze ver komen in de EL![]()
![]()
Basel is niet slecht iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze de volgende ronde er meteen uitgegooid wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Telt niet want Bayern speelde in een andere formatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Myph. het volgende:
Salzburg heeft ook van Bayern gewonnen, niet het sterkste elftal maar nog steeds gewonnen.
Groetjes iemand uit dit topic![]()
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn van die onzin vergelijkingen
Geeft aan hoe waardeloos Ajax tegen Salzburg is.![]()
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburgquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee.
dit salzburg is het ultieme wapen tegen ajax inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburg![]()
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Telt niet want Bayern speelde in een andere formatie.
Groetjes iemand uit dit topic
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee.
Is vandaag natuurlijk ook een motivatie probleem maar dan nog![]()
Klopt, en dat heb ik tot op heden alleen Real zien doen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburg![]()
![]()
Yup en clubs in de Eredivisie kunnen dit niet daarom gaan we ook weer kampioen worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit salzburg is het ultieme wapen tegen ajax inderdaad![]()
waarom denk je dat de helft niet opgesteld of snel gewisseld isquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax helemaal weggespeeld.. opnieuw. Zal zondag heel lastig worden, spelers allemaal moe.![]()
ook clubs zoals manchester city zie ik dit niet zo goed doen, is gewoon een kwaleit van salzburg, heeft die coach er goed ingesleeptquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup en clubs in de Eredivisie kunnen dit niet daarom gaan we ook weer kampioen worden.![]()
Koeman gaat toch weer de bitch spelen en vanuit eigen helft ruimtes klein maken. Krijgt Ajax gewoon weer alle tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax helemaal weggespeeld.. opnieuw. Zal zondag heel lastig worden, spelers allemaal moe.![]()
Harde waarheid met een prettige bijkomstigheidquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup en clubs in de Eredivisie kunnen dit niet daarom gaan we ook weer kampioen worden.![]()
Mwah. Bojan, Kishna, Veltman, Moisander, De Jong weinig/niet gespeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Moe van wat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax helemaal weggespeeld.. opnieuw. Zal zondag heel lastig worden, spelers allemaal moe.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
bojan noemtie hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah. Bojan, Kishna, Veltman, Moisander, De Jong weinig/niet gespeeld.![]()
Dat we net zoals Rosenborg en Dinamo worden uiteindelijk ? neequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Harde waarheid met een prettige bijkomstigheidRED ONS HENNIEGOD![]()
Maakt niet uit of Bojan fit of moe is die kan er toch niets vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah. Bojan, Kishna, Veltman, Moisander, De Jong weinig/niet gespeeld.![]()
daar heb je wel een punt idd....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, en dat heb ik tot op heden alleen Real zien doen de afgelopen jaren.
maar Salzburg speelde erg scherp, en Ajax absoluut niet. Deze return hebben ze denk ik laten lopen ivm zondag,maar geen schijn van kans over 2 wedstrijden.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Waren misschien 3 spelers die af en toe achter aan bal liepen, de rest stond gewoon stil.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat we net zoals Rosenborg en Dinamo worden uiteindelijk ? nee![]()
Maar jongens, dit is toch niet zo'n rare uitslag met deze basisopstelling? Frankie had het van tevoren al opgegeven.Amen.![]()
Nee natuurlijk niet, maar dat maakt het nog niet leuk ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef Jivis het volgende:
Maar jongens, dit is toch niet zo'n rare uitslag met deze basisopstelling? Frankie had het van tevoren al opgegeven.![]()
Dat onze competitie op dat niveau gaat terechtkomen als deze neergang zich doorzet . Kan je wel steeds kampioen worden , maar dan wel van iets heel slechts .quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, klopt. Maar al die ADHD-mannetjes van Red Bull tegen die slome duikelaars die Frank op het middenveld heeft gezet, ik snap eigenlijk niet waarom ik überhaupt ben gaan kijken naar deze veredelde oefenpartij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat maakt het nog niet leuk ofzo.Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: