SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat zijn van die onzin vergelijkingenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..![]()
misschien, zie ze ver komen in de ELquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..![]()
Ja leuk .quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Zouden hun van City en Barcelona winnen? Ik denk het niet he. ..RED ONS HENNIEGOD![]()
Salzburg heeft ook van Bayern gewonnen, niet het sterkste elftal maar nog steeds gewonnen."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman kan nog wel doorgroeien. Zelfde met Denswil, Fischer en Andersen.![]()
Zul je zien dat ze de volgende ronde er meteen uitgegooid wordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien, zie ze ver komen in de EL![]()
![]()
Basel is niet slecht iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze de volgende ronde er meteen uitgegooid wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Telt niet want Bayern speelde in een andere formatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Myph. het volgende:
Salzburg heeft ook van Bayern gewonnen, niet het sterkste elftal maar nog steeds gewonnen.
Groetjes iemand uit dit topic![]()
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn van die onzin vergelijkingen
Geeft aan hoe waardeloos Ajax tegen Salzburg is.![]()
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburgquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee.
dit salzburg is het ultieme wapen tegen ajax inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburg![]()
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Telt niet want Bayern speelde in een andere formatie.
Groetjes iemand uit dit topic
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee.
Is vandaag natuurlijk ook een motivatie probleem maar dan nog![]()
Klopt, en dat heb ik tot op heden alleen Real zien doen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen Ajax gewoon kapot is gewoon een kwaliteit van Salzburg![]()
![]()
Yup en clubs in de Eredivisie kunnen dit niet daarom gaan we ook weer kampioen worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit salzburg is het ultieme wapen tegen ajax inderdaad![]()
waarom denk je dat de helft niet opgesteld of snel gewisseld isquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax helemaal weggespeeld.. opnieuw. Zal zondag heel lastig worden, spelers allemaal moe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: