SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Wie doen er ook al weer mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Melleyn het volgende:
Het is gofferdomme zo lang geleden dat ik even niet meer wist hoe laat WIDM begint
Neuh, WIDM topicquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Blijven we hier?![]()
Ik heb dan 3 schermen..
1tje voor hier, 1tje met 1dk en mijn tv met WIDM
gefeliciteerdquote:
Ik blijf wel hier ja, in het WIDMtopic zitten allemaal enge mensenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Blijven we hier?![]()
Ik heb dan 3 schermen..
Maar als ik daar ben is het toch niet eng?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier ja, in het WIDMtopic zitten allemaal enge mensen
Wel een beetje waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Je behoort nu officieel tot de FOK! huntploeg.
Alle leden dienen te slapen op Cinderella kussens
Lol hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik blijf hier, ik kijk zaterdagochtend de herhaling wel tijdens het afwassen ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Blijven we hier?![]()
Ik heb dan 3 schermen..
Vanwaar deze eer?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Goedzo, krijg je geen spijt van. Tevens:
Baas
Dank jequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Ik ben gedoemd tot eeuwig aspirantquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Nu komen er allemaal veren uit je kont?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Ik denk toch echt dat ik toen genaaid ben met die Cinderella OEM kussens, ze liggen wel redelijk maar niet bijzonder.
Kut Ibood
Hadjij die rare vierkante dingen ofzo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Ik denk toch echt dat ik toen genaaid ben met die Cinderella OEM kussens, ze liggen wel redelijk maar niet bijzonder.
Kut Ibood
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ben een beetje autistisch, hou niet van nieuwe mensen
Oh je post daar verder nooit? Ik snap hetquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ben een beetje autistisch, hou niet van nieuwe mensen
Zoiets, maar ik lig lekker op een Tempur kussen nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu komen er allemaal veren uit je kont?
Voor nekklachten gelden uiteraard uitzonderingenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben gedoemd tot eeuwig aspirant
Ooooooh...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iedereen die wat koopt is een baas
Nee, zonder Cinderella label.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hadjij die rare vierkante dingen ofzo?
Heb ik ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik lig lekker op een Tempur kussen nu
19 euro voor een cocktailquote:
Tofquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iedereen die wat koopt is een baas
Ach je kunt niet te veel kussen hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik lig lekker op een Tempur kussen nu
Dan zal jij wel andere kussens hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, zonder Cinderella label.
Volgens Ibood waren het gewoon Cinderella kussens maar ik geloof er geen reet van.
Klopt, daar was toen een hele rel over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zal jij wel andere kussens hebbenBij mij hingen er enorme plakkaten aan die ik moest afknippen met heel groot cinderella erop
die heb ik niet er af gekniptquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zal jij wel andere kussens hebbenBij mij hingen er enorme plakkaten aan die ik moest afknippen met heel groot cinderella erop
ohwquote:
Jij hebt nepkussensquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, daar was toen een hele rel over.
Ik welquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik niet er af geknipt
[..]
ohw
ook even met laptop richting tv verhuizen
Wordt toch wel eerder...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
Verwachte verzenddatum 14 maart... dat wordt een gevalletje 'huh, had ik iets besteld?'
Inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
Verwachte verzenddatum 14 maart... dat wordt een gevalletje 'huh, had ik iets besteld?'
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef gianni61 het volgende:
keuringsdienst van waarde maar kijken
Ik heb zelfs wel eens gehad dat producten die ik op huntdag 1 had besteld op huntdag 2 al werden verzonden en de dag daarna binnen warenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets bestelde werd het 3 weken uitgesteld, dus dat geloof ik niet zo snel
Ja preciesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
InderdaadHad ik wel een paar jaar geleden, toen tijdens een hunt een Maglite 4D besteld. Kwam 2 maanden later en ik moest eerst echt even nadenken wanneer ik dat ding had besteld.
Aii die zonnebril wou ik ook, maar was te laat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tof
Vanochtend de Polaroid zonnebril gekocht, voor als lenzen mij wel bevallen.
Nicequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens gehad dat producten die ik op huntdag 1 had besteld op huntdag 2 al werden verzonden en de dag daarna binnen waren
maar het gaat over chipsquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
Kan een of andere zuipschuit die cocktails niet even opdrinken?
Die aflevering over haar wat gebruikt wordt voor broodverbeteraarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef gianni61 het volgende:
keuringsdienst van waarde maar kijken
Ik wou net zeggenquote:
Ik twijfel nog steedsquote:
mijn ikea bakjes fungeren nog steeds primaquote:
Ik haal zulke bakjes wel bij de ikeaquote:
Ik heb bakjes van de Chineesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ikea bakjes fungeren nog steeds prima
ohwquote:
Ben je ongeveer evenveel kwijtquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik haal zulke bakjes wel bij de ikea
quote:
Ditquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef Melleyn het volgende:
Ja heel leuk dit overzicht maar het gaat wel van de tijd af ja
We gaan gewoon tot kwart voor 10 doorquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef Melleyn het volgende:
Ja heel leuk dit overzicht maar het gaat wel van de tijd af ja
Is goed hoor, wij bewaken de boel hier welquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu trouwens ook in RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 27 februari #1![]()
Maar ook hier een beetje
Overloperquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu trouwens ook in RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 27 februari #1![]()
Maar ook hier een beetje
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed hoor, wij bewaken de boel hier wel
Angsthaasquote:
Mijn mol was vanaf voor afl 1 JWquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
Oh de prono vergeten...nouja mijn mol is er toch al uit
Die kan het gewoon niet zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mol was vanaf voor afl 1 JW
Nee, hij is de winnaarquote:
Als het de box is ben je toch te laatquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:38 schreef gianni61 het volgende:
ik sprintte terug naar de laptop toen ik de bel hoorde
dat altijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het de box is ben je toch te laat
Je weet niet wat er in zit en het is altijd meer waard dan je er voor betaald hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die box?
ALS je er 1 scoortquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in zit en het is altijd meer waard dan je er voor betaald hebt.
Ja, dat is wel een voorwaardequote:
Ah, okequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in zit en het is altijd meer waard dan je er voor betaald hebt.
Ik dacht,huh fietskabelsquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
hja deze dingen, waarvan ik in eerste instantie dacht dat het taartvormen waren
en besteld?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
Neequote:
Lijkt meer op dropquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven?quote:
Nu even niks hequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk in je dagelijks leven?
verkeerde quotequote:
Toch zijn ze steeds zo weg...of ze hebben er maar 4quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
Die iPad mini is nou niet echt heel veel afgeprijsd.
Ohja kan wel inderdaadquote:
Omdat Suus de mol isquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
Wat doet JW met die 2000 netjes in de pot
Er komt vast een gelduitfgeefopdracht
verkeerde topicquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
Duh, komt wel weer op hoor. Nu heeft ie weer lekker al het vertrouwenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
Niet hoorquote:
Heul niet, ik zou af ent oe hier blijvenquote:
oke: bij genante lijven gaan ze zometeen balzak cystes uitknijpenquote:
* Vinniiee tv aanzet...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke: bij genante lijven gaan ze zometeen balzak cystes uitknijpen
Dat je het plaatsvervangend mag voelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke: bij genante lijven gaan ze zometeen balzak cystes uitknijpen
okequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het plaatsvervangend mag voelen
Altijd succes!quote:
Ik snap het weer eens niet...maar hey..porto'squote:
Oh je maakte geen grapjequote:
nee.quote:
Gatver, zap eventueel naar de EO, maar dit doe je jezelf toch niet aan om te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
maar dit was weer een andere. met mozaiekwratten
als zoiets had zou ik mn voeten amputeren
nu ook afgezet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gatver, zap eventueel naar de EO, maar dit doe je jezelf toch niet aan om te kijken
bah bah bahquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ook afgezet.
al vind ik het pus topic wel lachen
Gemol in een opdrachtquote:
Porto's = gemolquote:
Uiteraardquote:
Zijn er misschien maar 5 ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Woods het volgende:
Verbaasd me dat die SSD nog zo snel gaat terwijl hij helemaal niet zo goedkoop is.
laats bij marktplaat dagdeal 8 gekocht voor alleen de verzendkostenquote:
Oh ik ken al die aanbiedingsites enzo nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laats bij marktplaat dagdeal 8 gekocht voor alleen de verzendkosten
Oh jij bent zo iemand die dat gelooft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laats bij marktplaat dagdeal 8 gekocht voor alleen de verzendkosten
ik werd er op geattendeerd op fokquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik ken al die aanbiedingsites enzo niet
?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh jij bent zo iemand die dat gelooft.
"gratis voor alleen verzendkosten"quote:
ja oke. 8 borstels voor 5 euro danquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
"gratis voor alleen verzendkosten"
En dan vervolgens 5 euro betalen voor verzendkosten, zij doen op een artikel van 1 euro een postzegel van 50 cent, tel uit je winst.
Zou mij ook wel lukkenquote:
quote:
quote:
zal ook maar eens kijkenquote:
Ik ook niet. Alleen eerste seizoen ooit geloof ik. Met die Dolly Dot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik later achter, ik kijk dat niet.
Ik heb alleen die met niet-BN'ers gekeken. Daarna nooit meer alles afgekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen eerste seizoen ooit geloof ik. Met die Dolly Dot.
Meeste stemmen geldenquote:
Yeah right, een weegschaal die piept als je naar de kapper moet.quote:
Ik las dat vorige keerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yeah right, een weegschaal die piept als je naar de kapper moet.
Hmm, die moet ik morgen even bellen. Thanks voor de reminderquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yeah right, een weegschaal die piept als je naar de kapper moet.
zijn dit bn'ers dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen die met niet-BN'ers gekeken. Daarna nooit meer alles afgekeken.
ja, 1 komt me bekend voorquote:
De enige BN'ers die ik ken zijn de BN'ers die eerder mee hebben gedaan met WIDMquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was de laatste die ik heb gezien die met mol George.
Sjorsquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was de laatste die ik heb gezien die met mol George.
Sofie?quote:
is best fijn tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Melleyn het volgende:
Oh ik heb wel een stofzuiger nodig maar ik wil geen zakloze
Spannondquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
Maar Sofie gaat er nu uit, want JW verdenkt haar
Lijkt mij juist wel handigquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, moet je dat ding steeds leeggooien en schoonmaken.
Dat vind ik nou weer lekker gemakkelijk. Een soort plastic theepot lostrekken, leegkieperen, terugplaatsen en verder zuigen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Melleyn het volgende:
Oh ik heb wel een stofzuiger nodig maar ik wil geen zakloze
Ja die heb ik ook en dat vind ik al lastig als je hem leeggooit dan vliegt het stof in de rondtequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel handigheb ook een zakloze kruimeldief en ik vind het zó praktisch
Ik doe dat altijd gewoon met de vuilniszak eromheenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook en dat vind ik al lastig als je hem leeggooit dan vliegt het stof in de rondte
ik doe dat gewoon buitn in de containerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook en dat vind ik al lastig als je hem leeggooit dan vliegt het stof in de rondte
*kuch* moet je buiten doen, straight in de kliko.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik hem met mijn normale stofzuiger leeggezogenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd gewoon met de vuilniszak eromheen
ik heb er nooit last van
Ik heb geen kliko schatquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
*kuch* moet je buiten doen, straight in de kliko.
Ditquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kliko schatEn geen buiten
Susan is de molquote:
Vanaf je balkonnetje leegschudden dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik hem met mijn normale stofzuiger leeggezogen
Ik ook niet hoorquote:
Ja wel een balkon maar dat moet ik mijn vuilnisbak eerst op het balkon zetten en dat is niet zo handigquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vanaf je balkonnetje leegschudden dan?
Of, eeh, heb je ook geen....
ja, ik dacht even dat heel nederland een kliko had, maar je hebt natuurlijk ook gemeentes waar ze zakken ophalenquote:
Jup, gezamenlijke containers die geleegd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik dacht even dat heel nederland een kliko had, maar je hebt natuurlijk ook gemeentes waar ze zakken ophalen
Oh ja dat had ik de vorige hunt ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest 2 keer kijken wat dít nou weer is?
Oordopjes om in te bakkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest 2 keer kijken wat dít nou weer is?
Twee keer in de week wordt het vuilnis opgehaald. Binnenkort krijgen we hier wel van die bakken in de straat dan kun je het weggooien wanneer je wil.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik dacht even dat heel nederland een kliko had, maar je hebt natuurlijk ook gemeentes waar ze zakken ophalen
Ja hier hebben ze van die ondergrondse container dingenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee keer in de week wordt het vuilnis opgehaald. Binnenkort krijgen we hier wel van die bakken in de straat dan kun je het weggooien wanneer je wil.
heb ook een groen kliko. nooit gebruikt, behalve door mn burenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup, gezamenlijke containers die geleegd worden.
Mag zo wel 2 vuilniszakken voor de deur zetten op de gallerij, is service 1x per week
Voor 200 ¤. In geen 200 jaar.quote:
Veel handiger want soms heb ik een halve zak vol en dan zet ik die toch maar buiten. Maar dat hoeft dan niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier hebben ze van die ondergrondse container dingen
Ik ookquote:
Ja ik vind het ookw el handiger.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel handiger want soms heb ik een halve zak vol en dan zet ik die toch maar buiten. Maar dat hoeft dan niet meer.
Oh daar heb ik geen last van, ik woon op 1 hoog, dus of ik nou die zak bij de stoep zet of in een bak moet gaan gooien, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik vind het ookw el handiger.
Ik moet alleen nog steeds wennen aan het met de vuilniszak de lift in naar beneden enzo..
Bij mijn ouders gewoon een kliko bij de achterdeur
Ik woon op 4 hoogquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van, ik woon op 1 hoog, dus of ik nou die zak bij de stoep zet of in een bak moet gaan gooien, dat maakt niet zoveel uit.
Terug naar boven doe ik dat wel altijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon lopen, goed voor de conditie
Gelukkig heb ik iig al iets gekochtquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu gewoon echt zin om iets te kopen.
ik op 0, 1 en 2 ( en -1)quote:
quote:
Ja ik ook wel iets leuksquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
kelder volgestort?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat woonde ik bij mijn ouders niet eens
Want kelder is volgestort met beton en zolder bestaat niet bij ons huis
Nee, het is een beetje een tegenvaller.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook wel iets leuksMaar er is niks leuks
Jaquote:
Ik ook, maar geen speakers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
van 670 euroquote:
En toch gewoon uitverkocht!quote:
ik vind het best handig zo als opslagquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaVoordat mijn ouders er gingen wonen slecht onderhouden en dus vol met water waardoor er schimmel in kwam..
Dus kelder sowieso nooit gebruikt. En dat mn vader het huis ging verbouwen en een hoop puin overhad (en er toch al een betonwagen stond) het puin de kelder ingegooid en volgestort met beton
is het ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het best handig zo als opslag
dan moet ik toch eerst een huis kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
is het ookmaarja, op zo'n manier
Maar goed, m'n vader heeft maar een grote schuur gebouwd en later ook nog een carport. En sowieso het huis uitgebreid. Wat eerst het volledige huis was is nu de woonkamer
Ah, jullie zien als die-hard hunters natuurlijk steeds dezelfde spulletjes voorbij komen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
Daar is ie weerAlle warmtebronnen +inductie!
Uiteraardquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, jullie zien als die-hard hunters natuurlijk steeds dezelfde spulletjes voorbij komen?
Elke keer weer zelfs. Van vorige huntsquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, jullie zien als die-hard hunters natuurlijk steeds dezelfde spulletjes voorbij komen?
Op zich wel handigquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet ik toch eerst een huis kopen
Doradvdspelerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke keer weer zelfs. Van vorige huntsBehalve dingen die ik wil, zoals het spongebobtostiijzer.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef Melleyn het volgende:
Star Wars Pokerset
Kolonisten van Catan theedoos
Bezorgd voor Kerstmis
Of die ja! Er was volgens mij wel iets anders van Dora voorbijgekomen maar ik weet niet meer wat.quote:
Mp3 speler!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ja! Er was volgens mij wel iets anders van Dora voorbijgekomen maar ik weet niet meer wat.
Wat, vandaag?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ja! Er was volgens mij wel iets anders van Dora voorbijgekomen maar ik weet niet meer wat.
Ja, minstens 2 keerquote:
Hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja, ik zat met een usbstick in m'n hoofd. Lijkt erop.
heb je je tosti ijzer al?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het in dat lijstje zag staan. Iets met Dora. Weet niet zeker.
Minstens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er ook weer....zeker 4 boxen gemist
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Da's me te moeilijk typen hoor.
nee 5.1 wel 2xquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er ook weer....zeker 4 boxen gemist
Het leken wel lipsticksquote:
quote:
Altijd handigquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe lipsticks! Kun je 1,8 keer je lippen mee doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |