quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat Kaneel niet bij iemand thuis afspreekt!!
Laterquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je direct.
Maar de mensen die ik ken van die groep vind ik allemaal erg aardig.
Zie er zaterdag nog een paar. En staat een meet met nog 2 anderen op de planning.
[..]
Vertel me er alles over morgen. Ik moet nu vertrekken
quote:
Hebben ze je losgelaten uit DEF?quote:
Haha, ik kom gewoon even kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze je losgelaten uit DEF?
Welkomquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, ik kom gewoon even kijken
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEFquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DankjeOok lang geleden dat jij op FOK! bent geweest?
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit gewetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEF![]()
Al was ik daar vannacht wel nog even om C4 te feliciteren
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit geweten
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!
Schandalig !!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoor
Wanneer is AJ jarig dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig !!
Tsjaa, zo erg is 't dan nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dan ook helemaal geen contact met hem
Smurfquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Nja ik wil geen saaie zwarte, maar pimpelpaars oid hoeft nou ook weer niet. Ik vond deze wel mooi, en m'n maten zijn precies goed voor de laatste die ze nog op voorraad haddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Dat zijn de betere binnenkomersquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Ow hallo daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Poison Ivyquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Stuur je die dan privé naar LoLa?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Wil jij 'm ook zien?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur je die dan privé naar LoLa?
Nee, gewoon nee!quote:
Blijf vooral dat soort plaatjes postenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Fetishquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Kurkdroog!!quote:
Mooie vrouw, mooi kostuum.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Vind dat hoofd wel lelijk.quote:
Ik twijfel stiekem een beetje of het misschien een man is/wasquote:
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er geen kurk in stoppen gekkie
Je hebt Y. toch al om dat te regelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkeren
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkeren
Die is as weekend gewoon weer van vrijdag tot zondag opgerot hequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt Y. toch al om dat te regelen?
Mijn liefde, wat doe je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik daar geen last van hebquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is as weekend gewoon weer van vrijdag tot zondag opgerot he![]()
Kutkind
Auw m'n hartjequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik daar geen last van heb
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
/carequote:
Niet leukquote:
Waarom moet ik dood?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.
Omdat faxie eerder niet opgeeft?quote:
Bohquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.
Goed punt jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat faxie eerder niet opgeeft?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat faxie eerder niet opgeeft?
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?quote:
Euh je verward Faxie met mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?
Gezocht: vrouw. Hartslag geen vereiste.
En ik maar denken dat die ad van een andere FOK!ker wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?
Gezocht: vrouw. Hartslag geen vereiste.
Welnee. Ik kan jullie beiden goed waarderen om jullie bijdrage hier. En ik zie de verschillen.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan jullie beiden goed waarderen om jullie bijdrage hier. En ik zie de verschillen.
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar denken dat die ad van een andere FOK!ker was
Mag ik u bedanken voor deze geweldige MIquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik u bedanken voor deze geweldige MI
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.
Ook hallo!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.
En al zóu het zo zijn... Zij merkt er toch niets van
Klachten dat ie niet gaat staan, of 't niet doet heeft ze dan ook niet, lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.
En al zóu het zo zijn... Zij merkt er toch niets van
I do like the way you think my dearquote:
Dát is geen nieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
I do like the way you think my dear
True truequote:
Jawel, anaalridderquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]BB opbokken mits je nog wil kunnen posten in de toekomst[/info]
De regel dat je maar lekker verder per pm/dm gaat en stopt met privé info/laster te verspreiden waar een permban op staatquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, anaalridder![]()
Zeg me eens, welke regels overtreed ik?
Wat een privé info ook, maar is goed hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De regel dat je maar lekker verder per pm/dm gaat en stopt met privé info/laster te verspreiden waar een permban op staat
Ik heb ook nog een droogpak hihahoquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is jouw pakje heul niet geschikt voor
Ik klaag toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja jij wilde dat iedereen hallo zei
Vergeleken bij jou is iedereen toch oud?quote:
Je hebt oud en oudquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou is iedereen toch oud?
Cobra4 is pas oudquote:
quote:
Nee hoor, in DEF kon ik gewoon niet mezelf zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook wel veranderd hoorOf ik?
Altijd zo vijandigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, in DEF kon ik gewoon niet mezelf zijn
quote:
Jij vergelijkt het nu met DEF, daar zitten voornamelijk van die autoritaire figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest.quote:
Ik zeg maar niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het nu met DEF, daar zitten voornamelijk van die autoritaire figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest.
Jij post liever alleen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
En toen was er ineens weer leven. Mijn timing is ook altijd beroerd.
Ik typ niet met meerdere mensen tegelijk, nee.quote:
Meerdere persoonlijkheden wel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik typ niet met meerdere mensen tegelijk, nee.
Oh maak je geen illusies, je bent nog steeds niet een van mijn favorietenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks
maar volgens mij was jij toch echt de geen die altijd een pesthekel aan mij had
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
En Hups, ik heb dinsdag een tweede gesprek. Misschien ook @fera
.
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meerdere persoonlijkheden wel?
Die smiley in je post maakt het afquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maak je geen illusies, je bent nog steeds niet een van mijn favorieten
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hintsquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.
Aha.. er komt een kleine D of F?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.
Haha, dat zal best, waarschijnlijk te lang geleden om te herinnerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verteld, sufkop
Spannendquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik ben zelf in afwachting van een telefoontje met de uitslag.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hints
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aha.. er komt een kleine D of F?
Grmmmbblllquote:
42 is oud!!quote:
Iedereen boven de 33 is oud.quote:
Joof.quote:
Klootzakquote:
Gelukkig niet zeg. Damn ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hints
quote:
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spannend, ik had het wel verwacht, maar ik ga me toch maar meer voorbereiden op dit gesprek dan op het eerste, daar had ik me niet op voorbereid en ik vond het mwah, maar een van de mensen waar ik het mee had vond het goed.
Ik haat solliciteren en een tweede ronde vind ik eigelijk alleen maar erger. Maar ik word wel aangenomen in die functie gok ik
.
Al jaren.quote:
Das wel mooi!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.
Leugens dit!!quote:
Nice, hoop dat dat zo isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.
Wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Ik moet misschien nog 1 of 2 weken extra wachten :/
Ach, ouderdom komt met gebreken.quote:
Jij bent ook bezig met sollicitaties ed ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Ik moet misschien nog 1 of 2 weken extra wachten :/
Zou deze week zijn, maar nog geen telefoon gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nice, hoop dat dat zo is, wanneer hoor je het ?
Ik moet dinsdag op gesprek bij degene waarvan het eerste mailtje dat ik kreeg iets was in de trant van "goedzo ga zo door" . Zij is sinds 1 jan mijn baas.
Whahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ouderdom komt met gebreken.
Nee, nouja.. Ik zou per 1 maart terug kunnen naar m'n oude werkgever.. Maar het is nog te rustig..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent ook bezig met sollicitaties ed ?
Je hebt de vrijdag nog hequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou deze week zijn, maar nog geen telefoon gehad.Doesn't look to good.
Ik zou het morgen pas horen, maar kreeg vandaag al mailquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou deze week zijn, maar nog geen telefoon gehad.Doesn't look to good.
Oh joy...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wachten.
En nee, geen kleine Fera's. Ik wil denk ik niet eens kinderen.Maar ik ben gestopt met anticonceptie omdat ik iets anders ga proberen. Iets zonder toegevoegde hormonen. Maar dan moet ik eerst wachten, ideale moment van plaatsing is de laatste dag van de menstruatie.
Ik hoop het voor je en anders snel iets andersquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nouja.. Ik zou per 1 maart terug kunnen naar m'n oude werkgever.. Maar het is nog te rustig..
quote:
Ja, maar daar krijg ik langzamerhand zo'n "slecht nieuws"-gevoel bij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het morgen pas horen, maar kreeg vandaag al mail, het kan nog
.
Ik heb een dilemma.. ik heb afgelopen nacht te vast geslapen dus opgestaan met dikke koppijn, ws komt het door laat nog een biertje te drinken (na maanden geen druppel..).. En ik wil nu eigenlijk toch wel een biertje pakken..quote:
1897 ja.quote:
Mjah, DAT is dus het hele probleem.. Dat heb ik 3 maanden geprobeert.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je en anders snel iets anders.
Nooit last vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een dilemma.. ik heb afgelopen nacht te vast geslapen dus opgestaan met dikke koppijn, ws komt het door laat nog een biertje te drinken (na maanden geen druppel..).. En ik wil nu eigenlijk toch wel een biertje pakken..
Welkom bij de club, jammer genoeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, DAT is dus het hele probleem.. Dat heb ik 3 maanden geprobeert.
Ik weet zo ook niet echt iets voor touringcar chauffeurs en ik weet niet waar je woont, dus helaas kan ik je ook geen suggesties doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, DAT is dus het hele probleem.. Dat heb ik 3 maanden geprobeert.
quote:
Ach, ik heb 1 klein voordeeltje.. Er zijn klanten die mij bellen, omdat ze me missen.. Collega's die op de WA, FB of Tel hangen om te vragen of ik al terug mag.. En mijn vader werkt er ook..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Welkom bij de club, jammer genoeg.
Ik voel me ineens gelukkig en of ik nou aangenomen word (promotie) of niet, ik heb sowieso werk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Welkom bij de club, jammer genoeg.
Awww.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik heb 1 klein voordeeltje.. Er zijn klanten die mij bellen, omdat ze me missen.. Collega's die op de WA, FB of Tel hangen om te vragen of ik al terug mag.. En mijn vader werkt er ook..
Ja lach maarquote:
Ik heb ook nog nooit zo lang zonder werk gezeten. Vond het ook wel lastige vragen op deze sollicitatie, zeker voor zo'n simpel baantje. Ze zochten zeker wel een hoger niveau dan ik dacht, volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voel me ineens gelukkig en of ik nou aangenomen word (promotie) of niet, ik heb sowieso werk.
KNOR!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja lach maar, 5 minuten bezig geweest om mijn blikje open te krijgen
. Had geen zin om om te staan om hulpmiddelen te pakken
.
Uhuh, ik ook, thuiszitten is niks voor mij..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Je wordt in ieder geval gewaardeerd. Hopelijk mag je snel terug.
Mjah, bij een nieuw bedrijf is ook anders dan bij je huidige werkgever denk ik. Ik ga de gesprekken echt in van, ze weten wat ik kan, daar moet zo'n gesprek weinig aan doen. Al wil ik nu bij het tweede gesprek toch wel wat extra punten scorenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo lang zonder werk gezeten. Vond het ook wel lastige vragen op deze sollicitatie, zeker voor zo'n simpel baantje. Ze zochten zeker wel een hoger niveau dan ik dacht, volgens mij.
Ik moet geen nagels meer bijtenquote:
*proest* Draaidop jonguh!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja lach maar, 5 minuten bezig geweest om mijn blikje open te krijgen
. Had geen zin om om te staan om hulpmiddelen te pakken
.
Ik ken maar weinig mensen die dat trekken. En die mensen zijn lui.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, ik ook, thuiszitten is niks voor mij..
Klopt. Maar ik was bij een sollicitatie naar supermarktmedewerker niet voorbereid op een vraag die je aan een aankomend manager zou stellen. Een situatie over jij als leidinggevende met drie man onder je en hoe je dan een bepaald probleem zou aanpakken. Gelukkig woog die vraag niet heel zwaar, maar er zaten nog meer van die ''diepe'' vragen tussen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah, bij een nieuw bedrijf is ook anders dan bij je huidige werkgever denk ik. Ik ga de gesprekken echt in van, ze weten wat ik kan, daar moet zo'n gesprek weinig aan doen. Al wil ik nu bij het tweede gesprek toch wel wat extra punten scoren.
Blikjes hebben die niet!!quote:
Thuiszittenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, ik ook, thuiszitten is niks voor mij..
Ik heb blikjes en blijkbaar wisselt mijn werkgever weleens van type lipjesquote:
Nooit een sleutel in de buurt liggen ofzo? Of een bril? Sommige pennen lukt het ook wel meequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb blikjes en blijkbaar wisselt mijn werkgever weleens van type lipjes.
Ik heb nu zoveel bier in huis dat ik gewoon moeite heb om het op te drinkenquote:
Ze vroegen mij naar mijn grootste prestatie afgelopen jaar, ik had meteen in mijn hoofd "the game" winnen, maar dat is meer een ploeg iets dacht ik. Hun zagen dat dus wel als iets groots voor mij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die dat trekken. En die mensen zijn lui.
[..]
Klopt. Maar ik was bij een sollicitatie naar supermarktmedewerker niet voorbereid op een vraag die je aan een aankomend manager zou stellen. Een situatie over jij als leidinggevende met drie man onder je en hoe je dan een bepaald probleem zou aanpakken. Gelukkig woog die vraag niet heel zwaar, maar er zaten nog meer van die ''diepe'' vragen tussen.
Meestal kan mijn aansteker het wel aan, maar ik heb een reserve in gebruik die dat blijkbaar niet kanquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit een sleutel in de buurt liggen ofzo? Of een bril? Sommige pennen lukt het ook wel mee
You've lostquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze vroegen mij naar mijn grootste prestatie afgelopen jaar, ik had meteen in mijn hoofd "the game" winnen, maar dat is meer een ploeg iets dacht ik. Hun zagen dat dus wel als iets groots voor mij.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel bier in huis dat ik gewoon moeite heb om het op te drinken
Ik kom je nog een keer een kratje brengen, maar god weet hoelang dat duurt, dus doen maar rustig aan met wat je hebtquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel bier in huis dat ik gewoon moeite heb om het op te drinken
En je kunt The Game helemaal niet winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze vroegen mij naar mijn grootste prestatie afgelopen jaar, ik had meteen in mijn hoofd "the game" winnen, maar dat is meer een ploeg iets dacht ik. Zij zagen dat dus wel als iets groots voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik mag nog een keer komenquote:
Ik heb die schultenbrau vandaag naar mn moeder gebrachtquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
En je kunt The Game helemaal niet winnen.Jawel kan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 850 euro bruto bonus gehad
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Whaha, slim..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die schultenbrau vandaag naar mn moeder gebracht![]()
De HJ hou ik mooi zelf
Schijnbaar een andere The Game dan julliequote:
Ik heb de mannen elk 1 pilsje beloofd voor het sjouwenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, slim..
Zet 'm wel weg zaterdag....
Truste.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de mannen elk 1 pilsje beloofd voor het sjouwen![]()
Sukkels![]()
Ik ga slapen liefjes
Trustequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de mannen elk 1 pilsje beloofd voor het sjouwen![]()
Sukkels![]()
Ik ga slapen liefjes
Trustequote:
Slaap lekker.quote:
Zet je adblock uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg jij weet vast wel waarom die quote knop enzo niet meer werken :S
Jij baalt dat het weekend vandaag begint?quote:
Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al weekend, alleen zometeen een examen.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja het gaat wel redelijk. Lig nog in bed dus zo er maar eens uit
Das vroeg. Lekker op tijd naar huis?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh lekker
Ik was zowaar vroeg op en om 7:15 @ work
Succes!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al weekend, alleen zometeen een examen.
Zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das vroeg. Lekker op tijd naar huis?
Nog leuke plannen voor dit weekend?
Ahja same here.... weinig plannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Uh niet echt. Morgen op pad om te orienteren voor spullen voor m'n zus' huis. Echter krijgt ze die pas over een half jaar en ik word geacht om mee te gaan
Naja toch niks beters te doen.
Mehquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja same here.... weinig plannen
Ik wil al heel lang weer gaan sporten, dus maar eens kijken of kickboksen iets voor mij isquote:
Gaat de meet vanavond nog door?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Uh niet echt. Morgen op pad om te orienteren voor spullen voor m'n zus' huis. Echter krijgt ze die pas over een half jaar en ik word geacht om mee te gaan
Naja toch niks beters te doen.
Ik denk het niet, krijg er geen reactie op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat de meet vanavond nog door?
Oh en waarom word je geacht om mee te gaan? Het is toch haar huis?
Dan gaat het over, komt ook wel goed uit, zit nu in Zwolle de hele dag en morgen ook weer druk. Moet mn huis ook eens schoonmaken en opruimenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet, krijg er geen reactie op.
Ja klopt, maar ik heb zogenaamd verstand van zakenHeb ik ook wel, maar goed
![]()
Verder toch niks te doen en kom ik ook nog eens ergens.
Gheghe herkenbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gaat het over, komt ook wel goed uit, zit nu in Zwolle de hele dag en morgen ook weer druk. Moet mn huis ook eens schoonmaken en opruimen
De mensen die er warenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vin, de meet gisteren was erg gezellig.
Wat ging er mis toen bij die JNG-meet dat het zo saai was dan?
Kutzooi. En dan niet bellen zoals beloofd maar lafjes een mail sturen. Een standaard mail met "sluit niet aan bij ons profiel". Ik had meer verdiend.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kutzooi. En dan niet bellen zoals beloofd maar lafjes een mail sturen. Een standaard mail met "sluit niet aan bij ons profiel". Ik had meer verdiend.
Wat een slap genuil weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Kutzooi. En dan niet bellen zoals beloofd maar lafjes een mail sturen. Een standaard mail met "sluit niet aan bij ons profiel". Ik had meer verdiend.
Klote, sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag wel lache, zit de hele dag in een dierenkliniekquote:
Die holle woorden altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Na een gesprek verwacht ik wel een beter argument.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was bij iemand thuis, de gasten wilden echt letterlijk film kijken, halve avond zaten ze te FOK!ken en op TC, mensen die extreem vroeg al gingen slapen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat levert mij niets op, dus nee. Daar krijg ik niet sneller een baan door.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer
Even bellen en de waarheid vertellen? ...
De mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh dat lijkt me ook wel tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, sterkte
[..]
Vandaag wel lache, zit de hele dag in een dierenkliniekLeuk om eens alles van de andere kant mee te maken
Mja het was een uurtje of 1/2 of zo. Laatste trein was helaas al wegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was bij iemand thuis, de gasten wilden echt letterlijk film kijken, halve avond zaten ze te FOK!ken en op TC, mensen die extreem vroeg al gingen slapen.
Ik had zo'n medelijden met Vin toen
Deze man weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef PeuRac het volgende:
waarom de Slavische regio zo interessant is:
Jij appte 's nachts, je was gewoon aan het aftellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja het was een uurtje of 1/2 of zo. Laatste trein was helaas al weg
Maar die dag erna wel even ingehaald
Echt? Oh dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte 's nachts, je was gewoon aan het aftellen![]()
Het was toch in eerste instantie ook een meerdaagse meet?![]()
Dat was wel gezellig he
De SP aflevering "Backdoorsluts 9" nu weer op tv.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte 's nachts, je was gewoon aan het aftellen![]()
Het was toch in eerste instantie ook een meerdaagse meet?![]()
Dat was wel gezellig he
Er was nog serieuze twijfel of je de eerste of de tweede trein zou pakken zo erg vond je hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt? Oh dat weet ik niet meer.
Ja, een weekend
Pakte zo snel mogelijk de trein 's ochtends
Ja, die meet wel
Kan hem al dromen johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De SP aflevering "Backdoorsluts 9" nu weer op tv.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan hem al dromen joh![]()
Grappig detail, pas toen ik die WiFi-naam al een jaar had zag ik die aflevering voor het eerst
Ja, ga zodadelijk alleen een telefonisch sollicitatiegesprek voeren terwijl ik hier zitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mensen.
Wie waren er allemaal?
[..]
Oh dat lijkt me ook wel tof
Hoe ging je examen?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima, weer een certificaat rijker.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja een van de weinige keren dat ik me zo kapot verveeldequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was nog serieuze twijfel of je de eerste of de tweede trein zou pakken zo erg vond je het
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ga zodadelijk alleen een telefonisch sollicitatiegesprek voeren terwijl ik hier zitgelukkig heb ik mn eigen kantoor, gewoon de deur dicht doen en 'bezet' lamp aan
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hmm je UI doet vermoeden dat ik je kenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
ah. jullie leven nog steeds ziet mijn oog.
ja huppel, ik mag toch hopen dat jullie me niet vergeten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm je UI doet vermoeden dat ik je ken
Liefjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ja huppel, ik mag toch hopen dat jullie me niet vergeten zijn.
met een kleine d.
Ben je stout geweest lieverd?quote:
niet meegekregen destijds? laten we het dan niet oprakelen. hou het er maar op dat ik ruzie had. anders dan ik wel vaker had.quote:
Filmmeetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was bij iemand thuis, de gasten wilden echt letterlijk film kijken, halve avond zaten ze te FOK!ken en op TC, mensen die extreem vroeg al gingen slapen.
Ik had zo'n medelijden met Vin toen
We waren met zijn 3'en. Heppie, Fokkie en ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De mensen.
Wie waren er allemaal?
Okay, kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
niet meegekregen destijds? laten we het dan niet oprakelen. hou het er maar op dat ik ruzie had. anders dan ik wel vaker had.
Nee, het was eigenlijk een zuipmeet geloof ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Filmmeet
[..]
We waren met zijn 3'en. Heppie, Fokkie en ik.
Het zou een zuipmeet moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Filmmeet
[..]
We waren met zijn 3'en. Heppie, Fokkie en ik.
Sowieso zijn mijn zuipmeets beterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zou een zuipmeet moeten zijn![]()
Hmm die ken ik allemaal niet.
Vriend Mu. Jammer dat ik je morgen niet zie maat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Nieuw toetsenbord werkt helemaal niet in games.
Oke, terug ermee dan maar.
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend Mu. Jammer dat ik je morgen niet zie maat.
Heb allemaal lekker gehaald.
Appelcider, perencider en 3 verschillende soorten gemberbier.quote:
R.A.T.9?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Koop ik een draadloos toetsenbord, worden de verkeerde drivers meegeleverd. Ga ik op de website van de fabrikant kijken, kom ik dit model echt nergens tegen.
Nu kan ik niet zien of mijn caps/num/scroll lock aan staan.
Verder wel een superchill ding.
Nieuw muisje ernaast gelegd.
Zo zo heel wat van plan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Appelcider, perencider en 3 verschillende soorten gemberbier.
Nee, een Rapooquote:
Die heb ik ook, maar in de taakbalk komt dat gewoon te voorschijn. Kan alleen niet bekijken nu welke drivers ik heb, aangezien het op mn mediaPC zit en ik nu op locatie ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo heel wat van plan.
[..]
Nee, een Rapoo
Voor normaal gebruik werkt hij wel alleen in games dus niet. Knop ingedrukt houden accepteert hij niet en dat rijdt/loopt zo verrekte lastig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar in de taakbalk komt dat gewoon te voorschijn. Kan alleen niet bekijken nu welke drivers ik heb, aangezien het op mn mediaPC zit en ik nu op locatie ben.
Neuh. Gewoon lekker wat fris drinken met twitje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo heel wat van plan.
[..]
Nee, een Rapoo
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon lekker wat fris drinken met twitje.
Ja. Alleen niet te veel drinken, anders ga je stinken.quote:
Uit je bek stinken of ga je het uitzweten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet te veel drinken, anders ga je stinken.
En het is tantoeduur.
Ik denk ruften ...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit je bek stinken of ga je het uitzweten?
Zweten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit je bek stinken of ga je het uitzweten?
Sta je de volgende dag trouw in de sportschool ...quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Sta je de volgende dag trouw in de sportschool ...
Ach ja, meer gewichten voor jezelf.
Vertelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Fera en ik hebben nog een leuk idee voor een meet.
Vertelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Fera en ik hebben nog een leuk idee voor een meet.
Met z'n allen in een knoflooksausbad baden en daarbij stukjes vlees en/of vis in het bad dippen en verorberen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met z'n allen in een knoflooksausbad baden en daarbij stukjes vlees en/of vis in het bad dippen en verorberen.
Stinken doe je toch wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:08 schreef muhahaha het volgende:
Met of zonder het drinken van gemberbier een dag vantevoren?
Ga maar naar The Stairway dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |