quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat Kaneel niet bij iemand thuis afspreekt!!
Laterquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je direct.
Maar de mensen die ik ken van die groep vind ik allemaal erg aardig.
Zie er zaterdag nog een paar. En staat een meet met nog 2 anderen op de planning.
[..]
Vertel me er alles over morgen. Ik moet nu vertrekken
quote:
Hebben ze je losgelaten uit DEF?quote:
Haha, ik kom gewoon even kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze je losgelaten uit DEF?
Welkomquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, ik kom gewoon even kijken
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEFquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DankjeOok lang geleden dat jij op FOK! bent geweest?
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit gewetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEF![]()
Al was ik daar vannacht wel nog even om C4 te feliciteren
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit geweten
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!
Schandalig !!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoor
Wanneer is AJ jarig dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig !!
Tsjaa, zo erg is 't dan nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dan ook helemaal geen contact met hem
Smurfquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Nja ik wil geen saaie zwarte, maar pimpelpaars oid hoeft nou ook weer niet. Ik vond deze wel mooi, en m'n maten zijn precies goed voor de laatste die ze nog op voorraad haddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Dat zijn de betere binnenkomersquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Ow hallo daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Poison Ivyquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Stuur je die dan privé naar LoLa?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Wil jij 'm ook zien?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur je die dan privé naar LoLa?
Nee, gewoon nee!quote:
Blijf vooral dat soort plaatjes postenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Fetishquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Kurkdroog!!quote:
Mooie vrouw, mooi kostuum.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Vind dat hoofd wel lelijk.quote:
Ik twijfel stiekem een beetje of het misschien een man is/wasquote:
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er geen kurk in stoppen gekkie
Je hebt Y. toch al om dat te regelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkeren
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkeren
Die is as weekend gewoon weer van vrijdag tot zondag opgerot hequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt Y. toch al om dat te regelen?
Mijn liefde, wat doe je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik daar geen last van hebquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is as weekend gewoon weer van vrijdag tot zondag opgerot he![]()
Kutkind
Auw m'n hartjequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik daar geen last van heb
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
/carequote:
Niet leukquote:
Waarom moet ik dood?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.
Omdat faxie eerder niet opgeeft?quote:
Bohquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een granaat met de pin eruit is dan waarschijnlijk het meest effectief. Al sluit ik niet uit dat hij dan de vleselijke overblijfselen swaffelt terwijl hij uitroept 'oeh, lekker nat'.
Goed punt jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat faxie eerder niet opgeeft?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat faxie eerder niet opgeeft?
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?quote:
Euh je verward Faxie met mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?
Gezocht: vrouw. Hartslag geen vereiste.
En ik maar denken dat die ad van een andere FOK!ker wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent zijn Relatieplanet advertentie toch wel?
Gezocht: vrouw. Hartslag geen vereiste.
Welnee. Ik kan jullie beiden goed waarderen om jullie bijdrage hier. En ik zie de verschillen.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Ik kan jullie beiden goed waarderen om jullie bijdrage hier. En ik zie de verschillen.
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik maar denken dat die ad van een andere FOK!ker was
Mag ik u bedanken voor deze geweldige MIquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik u bedanken voor deze geweldige MI
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af of je bij zo'n koud lijf geen last krijgt van 'shrinkage'.
Ook hallo!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.
En al zóu het zo zijn... Zij merkt er toch niets van
Klachten dat ie niet gaat staan, of 't niet doet heeft ze dan ook niet, lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je daar op geilt, zal dat niet zoveel uitmaken.
En al zóu het zo zijn... Zij merkt er toch niets van
I do like the way you think my dearquote:
Dát is geen nieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
I do like the way you think my dear
True truequote:
Jawel, anaalridderquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]BB opbokken mits je nog wil kunnen posten in de toekomst[/info]
De regel dat je maar lekker verder per pm/dm gaat en stopt met privé info/laster te verspreiden waar een permban op staatquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, anaalridder![]()
Zeg me eens, welke regels overtreed ik?
Wat een privé info ook, maar is goed hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De regel dat je maar lekker verder per pm/dm gaat en stopt met privé info/laster te verspreiden waar een permban op staat
Ik heb ook nog een droogpak hihahoquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is jouw pakje heul niet geschikt voor
Ik klaag toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja jij wilde dat iedereen hallo zei
Vergeleken bij jou is iedereen toch oud?quote:
Je hebt oud en oudquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou is iedereen toch oud?
Cobra4 is pas oudquote:
quote:
Nee hoor, in DEF kon ik gewoon niet mezelf zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook wel veranderd hoorOf ik?
Altijd zo vijandigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, in DEF kon ik gewoon niet mezelf zijn
quote:
Jij vergelijkt het nu met DEF, daar zitten voornamelijk van die autoritaire figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest.quote:
Ik zeg maar niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het nu met DEF, daar zitten voornamelijk van die autoritaire figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest.
Jij post liever alleen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
En toen was er ineens weer leven. Mijn timing is ook altijd beroerd.
Ik typ niet met meerdere mensen tegelijk, nee.quote:
Meerdere persoonlijkheden wel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik typ niet met meerdere mensen tegelijk, nee.
Oh maak je geen illusies, je bent nog steeds niet een van mijn favorietenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks
maar volgens mij was jij toch echt de geen die altijd een pesthekel aan mij had
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
En Hups, ik heb dinsdag een tweede gesprek. Misschien ook @fera
.
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meerdere persoonlijkheden wel?
Die smiley in je post maakt het afquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maak je geen illusies, je bent nog steeds niet een van mijn favorieten
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hintsquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.
Aha.. er komt een kleine D of F?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Hormones everywhere.
Haha, dat zal best, waarschijnlijk te lang geleden om te herinnerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verteld, sufkop
Spannendquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik ben zelf in afwachting van een telefoontje met de uitslag.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hints
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aha.. er komt een kleine D of F?
Grmmmbblllquote:
42 is oud!!quote:
Iedereen boven de 33 is oud.quote:
Joof.quote:
Klootzakquote:
Gelukkig niet zeg. Damn ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zwanger ben en hou op met die zogenaamd stille hints
quote:
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spannend, ik had het wel verwacht, maar ik ga me toch maar meer voorbereiden op dit gesprek dan op het eerste, daar had ik me niet op voorbereid en ik vond het mwah, maar een van de mensen waar ik het mee had vond het goed.
Ik haat solliciteren en een tweede ronde vind ik eigelijk alleen maar erger. Maar ik word wel aangenomen in die functie gok ik
.
Al jaren.quote:
Das wel mooi!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.
Leugens dit!!quote:
Nice, hoop dat dat zo isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn tweede ronde bestaat simpelweg uit het ondertekenen van het contract, werd me verteld. Dus als ik door ben, ben ik ook echt door.
Wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Ik moet misschien nog 1 of 2 weken extra wachten :/
Ach, ouderdom komt met gebreken.quote:
Jij bent ook bezig met sollicitaties ed ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Ik moet misschien nog 1 of 2 weken extra wachten :/
Zou deze week zijn, maar nog geen telefoon gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nice, hoop dat dat zo is, wanneer hoor je het ?
Ik moet dinsdag op gesprek bij degene waarvan het eerste mailtje dat ik kreeg iets was in de trant van "goedzo ga zo door" . Zij is sinds 1 jan mijn baas.
Whahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ouderdom komt met gebreken.
Nee, nouja.. Ik zou per 1 maart terug kunnen naar m'n oude werkgever.. Maar het is nog te rustig..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent ook bezig met sollicitaties ed ?
Je hebt de vrijdag nog hequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou deze week zijn, maar nog geen telefoon gehad.Doesn't look to good.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |