quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Dat is waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat Kaneel niet bij iemand thuis afspreekt!!
Laterquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je direct.
Maar de mensen die ik ken van die groep vind ik allemaal erg aardig.
Zie er zaterdag nog een paar. En staat een meet met nog 2 anderen op de planning.
[..]
Vertel me er alles over morgen. Ik moet nu vertrekken
quote:
Hebben ze je losgelaten uit DEF?quote:
Haha, ik kom gewoon even kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze je losgelaten uit DEF?
Welkomquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, ik kom gewoon even kijken
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEFquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
DankjeOok lang geleden dat jij op FOK! bent geweest?
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit gewetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf gewoon weg uit DEF![]()
Al was ik daar vannacht wel nog even om C4 te feliciteren
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zag het, het is dat jij ermee kwam anders had ik 't nooit geweten
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!! Je moet wel respect tonen voor de veteranen!
Schandalig !!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hey ik weet niet alle tig geboortedatums hoor
Wanneer is AJ jarig dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig !!
Tsjaa, zo erg is 't dan nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dan ook helemaal geen contact met hem
Smurfquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Nja ik wil geen saaie zwarte, maar pimpelpaars oid hoeft nou ook weer niet. Ik vond deze wel mooi, en m'n maten zijn precies goed voor de laatste die ze nog op voorraad haddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Green Lantern denken
Dat zijn de betere binnenkomersquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Ow hallo daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Poison Ivyquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Stuur je die dan privé naar LoLa?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een pic maken als ik 'm aanheb
Wil jij 'm ook zien?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur je die dan privé naar LoLa?
Nee, gewoon nee!quote:
Blijf vooral dat soort plaatjes postenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Fetishquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar daar moest ik dus aan denken bij dat wetsuit
Kurkdroog!!quote:
Mooie vrouw, mooi kostuum.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*Hallo*![]()
![]()
enzo
[ afbeelding ]
Vind dat hoofd wel lelijk.quote:
Ik twijfel stiekem een beetje of het misschien een man is/wasquote:
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er geen kurk in stoppen gekkie
Je hebt Y. toch al om dat te regelen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om jou gaat stop ik er alles in dat nodig is om de weg voor jou te blokkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |