Rare deur.... met asbestpapier?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef over_hedge het volgende:
8 persoonsbed kamer
[ afbeelding ]
Is wel meer raar aan deze hotel kamer dan alleen die deurquote:
Ah met ontluchtingsroosterquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is wel meer raar aan deze hotel kamer dan alleen die deurDie deur die je ziet is de deur naar de badkamer.
Okquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een warming up en cooling down hoeft echt niet langer dan 20 min te duren, en meer dan 2 uur krachttraining daarna is niet echt wat je noemt ideaal.
Ik krijg al buikpijn als ik er aan denk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
350g pasta + 300g gehakt met saus en kaas, anderhalve pizza, bak kwark en ik heb nog steeds honger.
Zo maar eens wat shoarma uit de koelkast trekken.
Klinkt als een soort kannibalismequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen avond taart want schoonmoeders is jarig.
Ik ken het gevoel...quote:
Ligt er aan bij lekkere trek meestal een stuk fruit om de zoete trek wat te stille. Bij echt een hongerig gevoel flans ik of snel iets in elkaar van groentes. En onderweg of druk iets van een snelle Jelle ofzo. Het is echt niet erg om af en toe wat nootjes of chips te eten maar probeer het wat te beperken ik expert dat vooral naar het weekend toe. Dan gewoon lekker doen waar ik zin in heb en door de Weens gewoon opletten. Heb een tijd niet opgelet en dat moet ik nu bezuren helaas. Maargoed mijn broertje heeft dan ook de genen geërfd van slank blijven en lang zijn enzo ^^quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat doen jullie tegen trek en zin in wat lekkers? Ik eet overdag 6 of 7 sneetjes brood, maar krijg zo ergens tussen 2 en 3 toch weer trek. De afgelopen dagen al meermaals een zak pinda's gekocht, maar die vreet ik in een tijd van 2 dagen leeg, als ik rustig doe. Doe ik niet rustig, dan eet ik zo'n halve pond in een dag weg. En meer brood meenemen werkt niet, ook met 9 of 10 stuks heb ik er last van. Ook na het avondeten heb ik er last van, regelmatig dat ik 's avonds, terwijl ik met de hond loop, nog een klein zakje chips weg werk.
Over mijn gewicht heb ik geen klagen, ben goed op gewicht (exacte gewicht weet ik niet), maar mijn BMI lijkt zich de afgelopen jaren wel langzaamaan te hebben verschoven van de onderkant van het spectrum richting de bovenkant van het gezonde spectrum.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef over_hedge het volgende:
8 persoonsbed kamer
[ afbeelding ]
Die heb ik dus ook. Ik vraag mij ook wel eens af of mijn BMI wel relevant is, gezien de hoeveelheid lichaamsbeweging die ik pak (alhoewel dat momenteel wat minder is).quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maargoed mijn broertje heeft dan ook de genen geërfd van slank blijven en lang zijn enzo ^^
Mon chou gaat vast een bloederige zooi worden ^^quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt als een soort kannibalisme
Ik zou vooral kijken naar hoe je lijf er aan toe is. BMI is heel fijn maar spieren hebben nou een maal ook gewicht enzo. Dus ik ben zelf niet zo'n van van het BMIquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook. Ik vraag mij ook wel eens af of mijn BMI wel relevant is, gezien de hoeveelheid lichaamsbeweging die ik pak (alhoewel dat momenteel wat minder is).
Maar ik zit wel tegen 50 kg de meter lichaam aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou vooral kijken naar hoe je lijf er aan toe is. BMI is heel fijn maar spieren hebben nou een maal ook gewicht enzo. Dus ik ben zelf niet zo'n van van het BMI
Tja maar als een groot gedeelte van die 50 kg spier is zegt het nog niks :p dus het is maar met hoe je lichaam in elkaar steekt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar ik zit wel tegen 50 kg de meter lichaam aan.
Als je het goed laat meten dan houdt BMI daar gewoon rekening meequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou vooral kijken naar hoe je lijf er aan toe is. BMI is heel fijn maar spieren hebben nou een maal ook gewicht enzo. Dus ik ben zelf niet zo'n van van het BMI
Laat meten, maar als je het op internet invult?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je het goed laat meten dan houdt BMI daar gewoon rekening mee
bmi houdt geen rekening met spieren volgens mij..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja maar ik ging er even vanuit dat hij het op internet doet. En die houden geen rekening met spier en vetweefsel ^^quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je goed laat meten weet je ook spier en vetmassaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
bmi houdt geen rekening met spieren volgens mij..
Jij was toch een lange lat? Of tenminste, gewoon slank? Probeer eens iets van groente ofzo te eten. Ik heb nu zo'n tros met dunne wortels (peentjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat doen jullie tegen trek en zin in wat lekkers? Ik eet overdag 6 of 7 sneetjes brood, maar krijg zo ergens tussen 2 en 3 toch weer trek. De afgelopen dagen al meermaals een zak pinda's gekocht, maar die vreet ik in een tijd van 2 dagen leeg, als ik rustig doe. Doe ik niet rustig, dan eet ik zo'n halve pond in een dag weg. En meer brood meenemen werkt niet, ook met 9 of 10 stuks heb ik er last van. Ook na het avondeten heb ik er last van, regelmatig dat ik 's avonds, terwijl ik met de hond loop, nog een klein zakje chips weg werk.
Over mijn gewicht heb ik geen klagen, ben goed op gewicht (exacte gewicht weet ik niet), maar mijn BMI lijkt zich de afgelopen jaren wel langzaamaan te hebben verschoven van de onderkant van het spectrum richting de bovenkant van het gezonde spectrum.
Oh een vriendin van me doet ook iets in een warmte cabine ofzoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef xuryah het volgende:
Mijn schoonmoeder kwam weer met allerlei lekkere dingen aan. Gelukkig was ik zo sterk om nee te zeggen :p
Morgen ga ik trouwens voor t eerst aan Yoga doen! Bikram Yoga. Das in een ruimte van 40 gradenben erg benieuwd...
BMI is een indicatie.... Een bodybuilder heeft een hoog BMi maar is waarschijnlijk gezonder dan een vetgemest persoon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Liggen hier ook standaard in de koelkast iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij was toch een lange lat? Of tenminste, gewoon slank? Probeer eens iets van groente ofzo te eten. Ik heb nu zo'n tros met dunne wortels (peentjes) liggen en als ik er daar 1 of 2 van opeet is het hongergevoel al aardig weg. En anders fruit. appels/bananen oid.
Ja dat was ongeveer wat ik probeerde te zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BMI is een indicatie.... Een bodybuilder heeft een hoog BMi maar is waarschijnlijk gezonder dan een vetgemest persoon.
Denk het, maar dat constante gevoel van trek/honger is gewoonweg fucked.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Jij was toch een lange lat? Of tenminste, gewoon slank?
Ik houd niet zo van gezond...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Probeer eens iets van groente ofzo te eten. Ik heb nu zo'n tros met dunne wortels (peentjes) liggen en als ik er daar 1 of 2 van opeet is het hongergevoel al aardig weg. En anders fruit. appels/bananen oid.
Je bent langer waker je eten is op een gegeven moment dan weer gezakt en dan komt dat honger gevoel weer ^^ en anders je maaltijden in meer stukken verdelen. Dus vaker een beetje eten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Denk het, maar dat constante gevoel van trek/honger is gewoonweg fucked.
[..]
Ik houd niet zo van gezond...
Wellicht zit het hem ook in mijn leefpatroon momenteel. Ik slaap aardig aan de korte kant, ga je daarvan meer eten?
Krijg ik alleen nog maar meer honger van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Timmos het volgende:
Flink glas water kan ook nog wel eens vullen
Heb ik ook. Daarom eet ik een hoop appels en bananen. Gezonder dan snelle jelle's, sultana's en dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Denk het, maar dat constante gevoel van trek/honger is gewoonweg fucked.
Moet je ook niet zeiken als je dik wordt.quote:[..]
Ik houd niet zo van gezond...
Wellicht. Sowieso is het niet gezond. Waarom slaap je zo kort dan?quote:Wellicht zit het hem ook in mijn leefpatroon momenteel. Ik slaap aardig aan de korte kant, ga je daarvan meer eten?
Ik eet mijn brood continue door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je bent langer waker je eten is op een gegeven moment dan weer gezakt en dan komt dat honger gevoel weer ^^ en anders je maaltijden in meer stukken verdelen. Dus vaker een beetje eten.
En als je er eens twee achter houdt voor dat punt waarin je smiddags honger krijgt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik eet mijn brood continue door.
's Ochtends helpt het me wel, heb ik niet zo'n honger. Mja, dat komt iets later wel weer terug.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:21 schreef Timmos het volgende:
Flink glas water kan ook nog wel eens vullen
En dan blijven ze achter in mijn tas en is dat een grote teringzooi... Ken mezelfquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook. Daarom eet ik een hoop appels en bananen. Gezonder dan snelle jelle's, sultana's en dat soort dingen.
Dat doe ik dus wel. Ik ben nooit dik geweest, wil ik graag zo houden.quote:Moet je ook niet zeiken als je dik wordt.
Sowieso omdat ik een nachtmens ben. Mijn biologische klok zegt pas slapen gaan zo ergens na half 2. Maarja, wel gewoon 's ochtends op tijd eruit.quote:Wellicht. Sowieso is het niet gezond. Waarom slaap je zo kort dan?
Dan komt dat punt gewoon eerder...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En als je er eens twee achter houdt voor dat punt waarin je smiddags honger krijgt?
discipline.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
's Ochtends helpt het me wel, heb ik niet zo'n honger. Mja, dat komt iets later wel weer terug.
[..]
En dan blijven ze achter in mijn tas en is dat een grote teringzooi... Ken mezelf
Dan moet je er wat aan doenquote:[..]
Dat doe ik dus wel. Ik ben nooit dik geweest, wil ik graag zo houden.
ik ben ook wel van de nachten. Maja, ik moet er morgen 6 uur uit dus ik ga er nu ook maar weer eens in. Soms lig ik nog een tijd wakker maar dan ben je iig al aan het rusten.quote:[..]
Sowieso omdat ik een nachtmens ben. Mijn biologische klok zegt pas slapen gaan zo ergens na half 2. Maarja, wel gewoon 's ochtends op tijd eruit.
Herkenbaar, behalve dat bier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was tot mijn 30ste ongeveer 56-58 kilo met mijn 1.80
Kon vreten als een dokwerker en dan nog wat, en dronk liters bier en melk. Kwam geen gram aan.
Je verzamelt verhuisdozenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk wel even.
Wisten jullie trouwens dat een mens ontzettend veel rotzooi kan verzamelen? Ik ben bezig met verhuizen en blijf met verhuisdozen aankomen.
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk wel even.
Wisten jullie trouwens dat een mens ontzettend veel rotzooi kan verzamelen? Ik ben bezig met verhuizen en blijf met verhuisdozen aankomen.
500 meter verder op.quote:
Momenteel lijkt het wel zo ja.quote:
Dat eten lukte me daarna ook primaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zei dan ook tot mijn 30ste, daarna lukte het niet meer
Dankje! Ik weet niet precies hoe dit gaat, maar ze hebben een leuke studenten actie nu dus leuk om eens te proberen toch!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh een vriendin van me doet ook iets in een warmte cabine ofzoiets.
Succesen onthoud dat je af en toe echt wel iets lekkers mag. Op je lijf letten moet geen straf zijn
Oke tof succes! En zeker proberen kan altijd. Lichaamszuivering enzo geloof ik dan weer niet zo. Maar ieder zijn dingquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dankje! Ik weet niet precies hoe dit gaat, maar ze hebben een leuke studenten actie nu dus leuk om eens te proberen toch!
En ja natuurlijk mag je af en toe iets lekkersmaar dan wil ik wel iets wat ik ECHT lekker vind! Patatje ofzo
Binnenkort, als ik t boek heb, ga ik ook een lichaamszuivering doen. Heb daar goede verhalen over gehoord
Lichaamszuivering houd gewoon in om bepaalde tijd geen zout en andere bepaaldr voeding te eten volgens mij. Weet het ook nog niet zo goed :p maar mag een boek lenen van een vriendin. Aangezien ik vaak last heb van mijn buik en weinig energie heb, leek het me het proberen waard iig! Of ik er in geloof zie ik na het proberen welquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof succes! En zeker proberen kan altijd. Lichaamszuivering enzo geloof ik dan weer niet zo. Maar ieder zijn ding
Gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lichaamszuivering houd gewoon in om bepaalde tijd geen zout en andere bepaaldr voeding te eten volgens mij. Weet het ook nog niet zo goed :p maar mag een boek lenen van een vriendin. Aangezien ik vaak last heb van mijn buik en weinig energie heb, leek het me het proberen waard iig! Of ik er in geloof zie ik na het proberen wel
Ik zou serieus eerst even naar intermittend fasting kijken. Veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, ook goeie docu's over zoals bij Horizon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lichaamszuivering houd gewoon in om bepaalde tijd geen zout en andere bepaaldr voeding te eten volgens mij. Weet het ook nog niet zo goed :p maar mag een boek lenen van een vriendin. Aangezien ik vaak last heb van mijn buik en weinig energie heb, leek het me het proberen waard iig! Of ik er in geloof zie ik na het proberen wel
vandaag weinig tijd gehad, en al op werk en heb dus die nieuwe belvita ofzoiets crackers ben benieuwd of ze te eten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen! Wat ontbijten jullie vandaag?
Hier op het menu Franse magere kwark met müsli en noten. Bon appetit!
Nog een afwachten of het wat is dan^^quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:58 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
vandaag weinig tijd gehad, en al op werk en heb dus die nieuwe belvita ofzoiets crackers ben benieuwd of ze te eten zijnzo maar aan beginnen
Valt mij ook op helaas. Lijkt het het dieet topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen fotovriendjes.
Het valt me op dat het hier vaak over afvallen/gewicht/eten gaat.
Ze smaken prima! Nu afwachten of het doet wat de reclame beweert (de koolhydraten vrij laten in etappes de komende 4 uur, dus tot lunchtijd vol energiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog een afwachten of het wat is dan^^
Druk je wel uit zoals het isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier gaat het nog steeds goed, begin 1 december 89,2kg en vanmorgen 81,4 kg
Kom al in de buurt van mijn streven, de 80!
Van het weekend weer een stuk fietsen, dit keer met schoonvaders
Gezond en gevarieerd eten, af en toe wat lekkers en wat bewegen werkt prima!
K L O T E N, dat je gezondheid geen sporten toelaat Puala
Meestal als je lekker gesport heb, vind je het ook zonde om wat lekkers (chips bijv) te pakken.
Sport je niet, lig je onderuit gezakt op de bank en pak je juist sneller wat
Oh wacht zijn dat die dingen. Ik zat me gisteren nog af te vragen hoe ze dat willen doen ^^ (zag er reclame van op tv)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:35 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ze smaken prima! Nu afwachten of het doet wat de reclame beweert (de koolhydraten vrij laten in etappes de komende 4 uur, dus tot lunchtijd vol energie) Zou mooi zijn
Wat houdt je tegen om het over iets anders te hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mij ook op helaas. Lijkt het het dieet topic.
Julliequote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het over iets anders te hebben?
Nee dat is onzin. Je kunt zelf ook over iets anders beginnen namelijk.quote:
Ja, heeft weinig zin als er dan niemand op reageert omdat 90% het alleen over sapjes bmi en sporten heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Je kunt zelf ook over iets anders beginnen namelijk.
ontbijten is juist goed, al is het maar een crackertje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Druk je wel uit zoals het isMaar het gaat wel komen dit jaar als het goed is
![]()
Maar dat pakken valt wel mee. Ik ben geen snoep/koek liefhebber. De enige zwakke plek is eigenlijk paprika chips, maar ik zorg gewoon dat ik dat bijna niet in huis heb. Dus dan valt het relatief mee wat er gesnoept word. Maar ik ontbijt bijv. niet en mijn lunches zijn ook niet altijd heel gezond. Maar dat komt wel met behulp van de revalidatie
Ik heb me niet zo met de sapjes bemoeit want m'n blender heeft het begeven. En tja er reageert ook weleens niemand op mij. Dan zal de interesse wel even ergens anders liggenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, heeft weinig zin als er dan niemand op reageert omdat 90% het alleen over sapjes bmi en sporten heeft.Zoals gister dus.
Leuk babykamerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ontbijten is juist goed, al is het maar een crackertje.
Het zet je spijsvertering op gang
Heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt bij je
en om ff van het dieet gebeuren af te wijken!
Vanavond 2 verjaardagen, morgen de babykamer ophalen en zondag weer ff lekker sporten.
Maandag de kleine erkennen bij het gemeentehuis en de achternaam van mijn vriendin laten aanpassen aan de mijne (geregistreerd partners)
Misschien dat ik nog ergens een x het fototoestel tevoorschijn haal, dus toch nog een beetje foto gerelateerd
Vuur foto wedstrijd 4de geworden. Volgende maand weer beter mijn best doen!
Leugenaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:36 schreef Puala het volgende:
De enige zwakke plek is eigenlijk paprika chips, maar ik zorg gewoon dat ik dat bijna niet in huis heb.
Ja, alleen die interesse ligt dit moment echt alleen maar op dieet gezeur. Valt mij gewoon op, en blijkbaar niet alleen mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb me niet zo met de sapjes bemoeit want m'n blender heeft het begeven. En tja er reageert ook weleens niemand op mij. Dan zal de interesse wel even ergens anders liggen
roep dat in Fb, zien ze t snel genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Oh kan een foto mod trouwens eens in het discussie gedeelte van de fot wedstrijd reageren?
Kan ik wel maar wat heb je er aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Oh kan een foto mod trouwens eens in het discussie gedeelte van de fot wedstrijd reageren?
Beter dan voortaan gewoon even op het gele driehoekje met het uitroepteken drukkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb geen idee ik doe namelijk niet aan diëten. Maar wat voor jou gezeur is vind een ander misschien wel heel interessant. En ik heb nog steeds niks anders dan gemok over dat er alleen over sapjes en gezeur gepraat wordtgelezen. In tegenstelling tot flipmoehoe die wel een poging doet een ander gespreksonderwerp aan te snijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen die interesse ligt dit moment echt alleen maar op dieet gezeur. Valt mij gewoon op, en blijkbaar niet alleen mij.
You go girl!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:51 schreef Ynske het volgende:
Bed uit dondert, kleren en schoenen aan, en zo maar wat lopen
Jij voldoet niet aan zijn criteriaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik wel maar wat heb je er aan?
You go girl!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:51 schreef Ynske het volgende:
Nou, ik wordt weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt zo vroeg in de ochtendquote:
GMTAquote:
^^quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik doe namelijk niet aan diëten. Maar wat voor jou gezeur is vind een ander misschien wel heel interessant. En ik heb nog steeds niks anders dan gemok over dat er alleen over sapjes en gezeur gepraat wordtgelezen. In tegenstelling tot flipmoehoe die wel een poging doet een ander gespreksonderwerp aan te snijden
Ciderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Vrijdag! Vanavond Cider en bier drinken![]()
Rustweekend
Kun je er weer een dag tegenaan dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik wordt weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt zo vroeg in de ochtend
Spaanse ciderquote:
Ja, een dag vol niets qua werkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:53 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kun je er weer een dag tegenaan dus
Ben bij een whiskystokerij geweest. nu jij weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens whisky drinken vriend.
Ik bij een whiskystokerij in Japanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben bij een whiskystokerij geweest. nu jij weer.
van de fotoclubquote:
Inhoud coca cola (coca cola) :quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en?Per 250 ml wel 0,5 kcal. Dat zet echt de zoden aan de dijk ja
Inhoud in colaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inhoud coca cola (coca cola) :
Calorieen in 100 ml
42.4
Energie (Joule) in 100 ml
178.08
Eiwit
0.0
Koolhydraten
10.6
Vet
0.0
So fucking what? Mijn lichaam, mijn keuze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso iets drinken wat je uitstekend kan gebruiken om roest van je ketting te verwijderen![]()
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Inhoud in cola
Voedingswaarde per 100 ml
Energie: 0,2 kcal
Eiwit: 0,04 g
Koolhydragen - g
Waarvan suikers 0 g
Vet 0g
Natrium 0,05 g
Aldus de fles op mijn bureau.
Loop dan ook niet te klagen over je gewicht/niet gezonde levensstijlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
So fucking what? Mijn lichaam, mijn keuze.
Brr. Nee ik zou het wel weten, zeker als je niet kan sporten vanwege je gezondheid.quote:De ongezonde effecten van cola.
Dat cola niet gezond is, is wel algemeen bekend. Maar hoe slecht is cola nou eigenlijk?
Fosforzuur
Het drinken van twee glazen cola per dag geeft twee keer zoveel kans op nierinsufficiëntie (onvoldoende nierwerking). De gevaren van cola liggen dus niet alleen in het hoge suikergehalte, maar ook in de hoeveelheid fosforzuur die het bevat. Een hoge hoeveelheid fosforzuur zou de werking van de nieren aantasten en het ontstaan van nierstenen bevorderen. Om dit fenomeen te illustreren hebben Amerikaanse onderzoekers 500 mensen gezocht bij wie recent nierinsufficiëntie was ontdekt. Er werd gevraagd naar hun eetgewoonten en hun drankgebruik. Deze gegevens werden vervolgens vergeleken met die van een controlegroep. De onderzoekers stelden vast dat het risico op nierinsufficiëntie vanaf twee glazen cola verdubbelt, iets wat overigens ook geldt voor cola light. Bij de andere frisdranken werd geen enkele aanwijzing gevonden, wat het vermoeden versterkt dat de klachten wel degelijk worden veroorzaakt door fosforzuur.
Botten
Coca-cola is ook een ramp voor het skelet en bovendien weinig aan te raden tijdens inspanningen. Dat blijkt uit de studie van een onderzoeksteam uit Massachusetts. De auteurs toonden via een zeer grondige retrospectieve voedingsenquęte aan dat er een zeer duidelijk verband bestaat tussen de consumptie van cola en de kans op botbreuken. De “hoofdschuldige” zou het fosforzuur zijn dat wordt toegevoegd om cola zijn typische pittige smaak te geven. Fosfor bevordert echter sterk het calciumverlies in de urine. Dat maakt dat, wie één blikje cola nuttigt per dag, drie keer meer risico loopt op een breuk.
Suiker
Cola staat er vooral bekend om dat er veel suiker in zou zitten, wat diabetes veroorzaakt en mensen dik maakt. In 1 blikje cola (0,33l) zit ongeveer 35 gram suiker.
Calorieën
Coca-Cola bevat 42 kilocalorieën (175,6 kJ) per 100 mL. Dat is ongeveer 95 kcal voor een groot glas (225 mL) en 63 kcal voor een klein glas (150 mL). Per 100 mL bevat Coca-Cola 10,6 g suiker.
Coca-Cola Light bevat 0.2 kcal per 100 mL.
pH-waarde
Coca-Cola is zeer zuur, met een pH-waarde van ongeveer 2,8. Door de toevoeging van veel suiker wordt dit voor de menselijke smaak gemaskeerd. Bij diarree wordt in ontwikkelingslanden soms cola gegeven zonder koolzuur. De cola bevat alle noodzakelijke elektrolyten en suikers om de patiënt te behandelen. Normaal gesproken wordt hiervoor een oplossing ORS gegeven, maar in arme landen is dit minder beschikbaar dan cola. ORS heeft bijna dezelfde samenstelling als cola zonder koolzuur.
Coca-Cola Light
Voor alle mensen die gezond willen doen is er Coca-Cola Light (Coca-Cola Zero, Pepsi Max etc.). Wat is het verschil hieraan? De suikers zijn vervangen door aspartaam: een zoetstof. De andere slechte effecten van cola blijven echter wel. Er is ook veel op internet te lezen dat aspartaam erg ongezond is, echter is dit nog nooit bewezen, behalve als er heel erg grote hoeveelheden worden ingenomen (4 liter cola of 133 zoetjes).
Recentelijk zijn er veel onderzoeken naar gedaan en sommige geven toch aan dat aspartaam erg ongezond is. Lees hier meer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
[..]
Loop dan ook niet te klagen over je gewicht/niet gezonde levensstijl
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
[..]
Loop dan ook niet te klagen over je gewicht/niet gezonde levensstijl
Daar ben je dan ook een ijsbeer voorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Water uit de koelkast met extra ijs
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou serieus eerst even naar intermittend fasting kijken. Veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, ook goeie docu's over zoals bij Horizon.
Ik had me ook voorgenomen om vandaag weer te gaan,maar mijn enkel denkt daar anders overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:51 schreef Ynske het volgende:
Zo dat is wel een flink bedrag ja...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef Merlijn het volgende:
Moggul...
Volgens mij is er iets fout gegaan bij de belastingdienst... Of ik even EUR 47.000 wil overboeken voor 31 maart![]()
Zometeen maar eens de boekhouder aan tafel hebben om dat uit te zoeken.
[..]
Ik had me ook voorgenomen om vandaag weer te gaan,maar mijn enkel denkt daar anders over
zoveel geld?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef Merlijn het volgende:
Moggul...
Volgens mij is er iets fout gegaan bij de belastingdienst... Of ik even EUR 47.000 wil overboeken voor 31 maart![]()
Zometeen maar eens de boekhouder aan tafel hebben om dat uit te zoeken.
[..]
Ik had me ook voorgenomen om vandaag weer te gaan,maar mijn enkel denkt daar anders over
Hier boerenkool en draadjesvleesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
zoveel geld?![]()
Ja ik ga vanmiddag weer een rondje doen, als het goed is ben ik 2,5 uur eerder vrijen dan eens bedenken waarmee (eten en drinken) ik het weekend in ga luiden...
Zal wel iets verkeerd zijn gegaan met de VT2014. Heb hier ook 3 verschillende brieven liggen met dezelfde datum, maar verschillende bedragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:41 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
zoveel geld?![]()
Ja ik ga vanmiddag weer een rondje doen, als het goed is ben ik 2,5 uur eerder vrijen dan eens bedenken waarmee (eten en drinken) ik het weekend in ga luiden...
Het is prima weer voor februariquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef xuryah het volgende:
Respect voor alle mensen die gaan hardlopen met dit weer! Ik wil nog niet eens naar buiten kijken...
Maakt mij niet uit. Het is nat en donker.. Persoonlijk heb ik dan echt geen zin om te gaa hardlopen. Dus laat mij lekker respect hebben!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is prima weer voor februari![]()
Als je veel moet betalen dan ben je dus gewoon heel rijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:38 schreef Merlijn het volgende:
Moggul...
Volgens mij is er iets fout gegaan bij de belastingdienst... Of ik even EUR 47.000 wil overboeken
Ja die rekeningen zijn altijd rot! Ik heb besloten die dit jaar maar in 1 keer te betalen , doet even pijn maar dan ben ik er maar weer vanaf..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je veel moet betalen dan ben je dus gewoon heel rijk![]()
Gelukkig was de gemeentebelasting + afvalstoffenheffing + ozb ook maar net onder de 1000 euro dit jaarEn daar komt de waterschapsbelasting ook nog bij
Stelletje ratten zijn het...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Gelukkig was de gemeentebelasting + afvalstoffenheffing + ozb ook maar net onder de 1000 euro dit jaarEn daar komt de waterschapsbelasting ook nog bij
Of je woont in Rotterdam en de gemeente heeft nieuwe parkeerplaatsen nodig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
en zo is het , ieder zijn ding toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Het is nat en donker.. Persoonlijk heb ik dan echt geen zin om te gaa hardlopen. Dus laat mij lekker respect hebben!
Dan kan je gaan Carnavallenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stelletje ratten zijn het...
Hmm. Maandag een public holiday in Australie... Dan wordt het een rustig dagje voor mij...
brrrr.... Waarom denk je dat ik 200km verderop ben gaan wonen....quote:
Om terug te gaan in deze periode van het jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
brrrr.... Waarom denk je dat ik 200km verderop ben gaan wonen....
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Om terug te gaan in deze periode van het jaar
Ik zou ook wel een keer weer naar carnaval willenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Om terug te gaan in deze periode van het jaar
Fotograafquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]Hoe zou Susteren gekleed gaan trouwens?
quote:
Ja wow. 3 uur lang!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
en zo is het , ieder zijn ding toch?ik vind wat iemand hier doet (halve dag op de sportschool) ook echt respect.. Dat zou ik niet volhouden hoor
ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja wow. 3 uur lang!
Of de mensen die zoveel km fietsen op een dag.
Ik doe het ze niet na
Record is 188quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja wow. 3 uur lang!
Of de mensen die zoveel km fietsen op een dag.
Ik doe het ze niet na
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Record is 188Ga eind maart een 200 doen. Dag ervoor 175
als gearquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef Merlijn het volgende:
Mijn god. Heftig hoor. Hoe lang doe je dan over zoiets?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]damn.... Ik heb geeneens een fiets...
Euh, ik denk dat je dan op gemiddeld 25 uit gaat komen. Of langzamer. Dus over 200 km 8 uur. En over die 188 iets van 7 uur.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn god. Heftig hoor. Hoe lang doe je dan over zoiets?
Dat is wel heel wat inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
Tis wel wat extreem moet ik zeggen zoiets, maar van stilzitten wordt je ook maar dik. En daarvan heb ik in mijn omgeving meerdere voorbeelden van en de gevolgen daarvan zijn niet heel fijn.
Op het laatst is het niet meer leuk hoor. Heb een keer een rondje Markermeer gedaan. Ben toen 7 uur onderweg geweest waarvan 6:45 trappend (rest van de tijd is vooral wachten op stoplichten/kruispunten).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:20 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Dat is wel heel wat inderdaadMaar als je het leuk vindt
ik vind het super knapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
egenwind over de dijk vanaf Enkhuizen tot de Hollandse brug. Ik heb me zelden zo slecht gevoeld. In lelystad stond ik op het punt om op te geven en met de trein naar huis te gaan. Ik dacht, ik rij nog wel een stukkie door en pak in het volgende dorp de trein wel.
Het is ook niet iets wat je zonder training kan doen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ik vind het super knapZou het graag ook eens doen, maar mijn spieren zullen enorm gaan branden en ik kan denk ik een paar dagen niet meer bewegen als ik dat ga doen
Echt knap. En dat gevoel ken ik wel. Alleen ik voel me al zo na 40 km fietsenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het laatst is het niet meer leuk hoor. Heb een keer een rondje Markermeer gedaan. Ben toen 7 uur onderweg geweest waarvan 6:45 trappend (rest van de tijd is vooral wachten op stoplichten/kruispunten).
Was op mijn MTB omdat mijn racefiets toen in de ziekenboeg stond. Gemiddelde van 23. Tegenwind over de dijk vanaf Enkhuizen tot de Hollandse brug. Ik heb me zelden zo slecht gevoeld. In lelystad stond ik op het punt om op te geven en met de trein naar huis te gaan. Ik dacht, ik rij nog wel een stukkie door en pak in het volgende dorp de trein wel.
Oepsie, die was pas in AlmereToen maar het rondje uitgereden.
Leuk? Nee. Maar je wordt er wel hard van en verlegt grenzen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs een opa kan op een opoefiets 200 km fietsen
Watjes hier.
Het is leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
en zo is het , ieder zijn ding toch?ik vind wat iemand hier doet (halve dag op de sportschool) ook echt respect.. Dat zou ik niet volhouden hoor
Zeg ik, ekte held.quote:
au, kun je nog wel bewegen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het is leuk![]()
.. Alleen de spierpijn van mijn eerste echte zware legday zit er nog goed in dus vrees dat het er niet in zit om morgen weer te gaan
Pussyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het is leuk![]()
.. Alleen de spierpijn van mijn eerste echte zware legday zit er nog goed in dus vrees dat het er niet in zit om morgen weer te gaan
Dagje van de legquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het is leuk![]()
Ik kan op de fiets ook lekker wat wegtrappen als het moet daar heb ik geen laat van. Maar met gewichten is toch wat andersquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Jahoor, en lopen en alles gewoon maar nog niet verstandig om t dan morgen weer te doen..
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef Merlijn het volgende:
In een LIF / 3-delig geruit pakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef Merlijn het volgende:
27 minuten. 2'L 2'W 2'L 2'W 4'L 3W' 3L' 3'W 3'L 3'Wquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:01 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
en hoeveel ren je bij les 9? of welke afstand?
Nice!quote:
Ik ben gewoon met Google maps een rondje uit gaan zetten in de wijk ^^quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice!
Ik vroeg me af hoe je eigenlijk een route uitstippelt :p want stel je loopt 5 km, loop je dan 2,5 km heen en dan precies dezelfde weg 2,5 km terug? Want hoe weet je dat een rondje 5 km is? Straks is het rondje 7 km en moet je toch nog 2 km extra terug lopen? Niet fat dat erg is ofzo, maar vroeg ik me gewoon af omdat ik er volgende week mee ga beginnen
Runkeeper.com, afstandmeten.nl, looptijden.nlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice!
Ik vroeg me af hoe je eigenlijk een route uitstippelt :p want stel je loopt 5 km, loop je dan 2,5 km heen en dan precies dezelfde weg 2,5 km terug? Want hoe weet je dat een rondje 5 km is? Straks is het rondje 7 km en moet je toch nog 2 km extra terug lopen? Niet fat dat erg is ofzo, maar vroeg ik me gewoon af omdat ik er volgende week mee ga beginnen
Thuis ren ik rondjes om de vijverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice!
Endomundoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Runkeeper.com, afstandmeten.nl, looptijden.nl
yep, ze vertelt je ook wanneer je op 1 km zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die heb ik! Daar mee kun je dus zien hoeveel km je loopt enzo?
Sportypal. Gebruik het ook met fluiten, krijg je keurig je looplijnen te zien op het veld. Altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Runkeeper.com, afstandmeten.nl, looptijden.nl
Het ligt eraan wat je gaat doen, ga je vaker rennen dan moet je wel goede schoenen kopen en uiteraard is het belangrijk om te weten of je zwakke plekken hebt (knie, enkel, heup) als je dat hebt kun je beter langs de hardloopwinkel die kunnen dan precies zien welke schoenen je nodig hebt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
En wat voor schoenen gebruiken jullie?
Ik heb wel soort van hardloopschoenen geloof ik van een sportmerk, maar die waren niet zo duur. Ik kan echt geen schoenen betalen van 90 + euro :/
Ik ga het gewoon eens proberen met deze, dan zie ik t welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:58 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je gaat doen, ga je vaker rennen dan moet je wel goede schoenen kopen en uiteraard is het belangrijk om te weten of je zwakke plekken hebt (knie, enkel, heup) als je dat hebt kun je beter langs de hardloopwinkel die kunnen dan precies zien welke schoenen je nodig hebt...
Ik heb hardloopschoenen gehad van nike en reebok (ofzoiets) (niet tevreden, last van gewrichten) nu heb ik schoenen van 130 euro van de hardloopwinkel en geen enkele pijn meerMaar ik ben ook geen fanatieke loper (ik ren 1 en soms 2 keer per week , afhankelijk van het weer)
Merkschoenen zeggen dus niet altijd dat ze ook goed zijn (helaas)
inderdaad als je het niet te vaak doet is het ook geen probleem, zou alleen wel uitkijken aangezien je pas die zweepslag hebt gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon eens proberen met deze, dan zie ik t welHeb gewoon geen geld om zulke dure schoenen te kopen, ook al zijn ze hartstikke goed enzo.
Ben ook niet van plan om het elke dag te gaan doen en wie weet vind ik het toch niks na 4 lesjes, zit ik dan met dure schoenen
Ja daarom ga ik ook volgende week beginnen. Dan zijn die 2 weken sowieso al tijdje voorbij en ik les 1 van evy is niet heel zwaar gelukkigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:07 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
inderdaad als je het niet te vaak doet is het ook geen probleem, zou alleen wel uitkijken aangezien je pas die zweepslag hebt gehad
niet zo zwaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook volgende week beginnen. Dan zijn die 2 weken sowieso al tijdje voorbij en ik les 1 van evy is niet heel zwaar gelukkig
En ik heb nu wel geleerd om eerst warming up te doen enzo
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb nu endomundo om tijd en afstand bij te houden. En verder de podcast van Evi.
Ik had gisteren alweer het idee dat ik dood ging..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zo zwaark vind les 9 makkelijker dan de eerste keer les 1
Serieus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zo zwaark vind les 9 makkelijker dan de eerste keer les 1
Ik ook niet denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef Mironda90 het volgende:
zo , hebben jullie nog fotografie plannen het weekend (ik niet)?
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Serieus?
Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat je er nu aan gewend bent.
[..]
Ik ook niet denk ik
Morgen drukke dag, naar de Haagse Markt om fruit en groente in te slaanen nog even fitnessen. En ook nog naar Heemstede voor die ene winkel waar ik het over had en in de avond misschien weer een keertje uit
Ik heb helemaal niets met die virtuele ranglijstjes... Eigenlijk al vanaf het begin dat je op de training iedereen uit het wiel fietst op, blijkbaar, een segment en dat ze dan toch achteraf pronken met een KOM-metje.quote:
Sowieso, KOM's halen in een groep en daar trots op zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die virtuele ranglijstjes... Eigenlijk al vanaf het begin dat je op de training iedereen uit het wiel fietst op, blijkbaar, een segment en dat ze dan toch achteraf pronken met een KOM-metje.
Koers is koers, daar is geen computer voor nodig
en het verpest je trainingschema's omdat een extensieve training ineens toch intensief wordt omdat je dat KOM-metje terug moet pakken dat je net kwijt bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso, KOM's halen in een groep en daar trots op zijn
Ik doe het vooral voor de motivatie, challenges en het bijhouden van mijn kilometers.
Tsja, als je je niet in kan houden....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Uncle het volgende:
[..]
en het verpest je trainingschema's omdat een extensieve training ineens toch intensief wordt omdat je dat KOM-metje terug moet pakken dat je net kwijt bent
En snelheid is geen graadmeter voor vorm als de weersomstandigheden niet bekend zijn!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ja als je niet ken fietsen zou ik dat ook zeggen
Ik dacht dat jij alleen op je skeelers/schaatsen stond? Maar je fietst ook nog een beetje dus?quote:
Neuh, ik ga eigenlijk nooit uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:24 schreef Mironda90 het volgende:
[..]ga je naar een speciaal feest of een vast cafe waar je altijd komt?
Voor de echte duurritten moet je niet op skeelers gaan staan dus is fietsen wel een verplicht nummertje...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen op je skeelers/schaatsen stond? Maar je fietst ook nog een beetje dus?
klinkt leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Neuh, ik ga eigenlijk nooit uit.
Vroeger ging ik vaak naar de SuperMarkt in Den Haag. Altijd gezellig. Komen dan bandjes optreden of een DJ. Laatste tijd kom ik amper de deur nog uitMaar wil ik wel verandering in brengen
Ik weet nog niet waar ik heen ga
Dat wist ik niet. Je zou verwachten dat dat wel gewoon kan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Voor de echte duurritten moet je niet op skeelers gaan staan dus is fietsen wel een verplicht nummertje...
Zit op de Grote Marktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:51 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
klinkt leukKom wel eens in Den Haag maar dat ken ik niet (geloof ik) ?
alles kan. Maar 3 of 4 uur skeeleren is een veel grotere belasting voor je hele lichaam dan fietsen. Dan krijg je veel sneller last van benen en rug.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Je zou verwachten dat dat wel gewoon kan.
Dus mensen die de elfstedentocht schaatsen kunnen er eigenlijk helemaal niks van? Technisch gezien dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
alles kan. Maar 3 of 4 uur skeeleren is een veel grotere belasting voor je hele lichaam dan fietsen. Dan krijg je veel sneller last van benen en rug.
Daarnaast wil je sportspecifieke trainingen vooral kwalitatief goed doen. Dus vooral op techniek. Dat mogen ook langere ritten zijn maar als je serieus lang gaat rijden dan gaat altijd je techniek naar de knoppen om de belasting te verminderen.![]()
In het seizoen rijdt ik eigenlijk nooit langer dan 40km aan een stuk op de kleine wielen.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zit op de Grote Markt
http://www.supermarktdenhaag.nl/
Duidelijk. Wat is de langste rit die je ooit op je skeelers gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Uncle het volgende:
[..]
alles kan. Maar 3 of 4 uur skeeleren is een veel grotere belasting voor je hele lichaam dan fietsen. Dan krijg je veel sneller last van benen en rug.
Daarnaast wil je sportspecifieke trainingen vooral kwalitatief goed doen. Dus vooral op techniek. Dat mogen ook langere ritten zijn maar als je serieus lang gaat rijden dan gaat altijd je techniek naar de knoppen om de belasting te verminderen.![]()
In het seizoen rijdt ik eigenlijk nooit langer dan 40km aan een stuk op de kleine wielen.
Beetje kort door de bochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus mensen die de elfstedentocht schaatsen kunnen er eigenlijk helemaal niks van? Technisch gezien dan.
Dat zeg ik niet. Dat is het verschil tussen trainen en wedstrijden rijden. Marathonrijders rijden op kunstijs 125 rondjes elke week. Denk je dat ze doordeweeks 125 rondjes rijden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus mensen die de elfstedentocht schaatsen kunnen er eigenlijk helemaal niks van? Technisch gezien dan.
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zit op de Grote Markt
http://www.supermarktdenhaag.nl/
In Nederland of ergens anders?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Mironda90 het volgende:
Ik ben op zoek naar een weekend weg (of paar dagen) met mijn vriend.. Iemand een leuk idee, voor een leuke plek?
Maastricht, Valkenburg, Genk, Gent, Antwerpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Mironda90 het volgende:
Ik ben op zoek naar een weekend weg (of paar dagen) met mijn vriend.. Iemand een leuk idee, voor een leuke plek?
Budget heb ik niet echtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef xuryah het volgende:
Rond de Veluwe is ook leuk.
Duitsland ook altijd leuk. Keulen, Düsseldorf, of meer landelijk.
Ik ga me klaar maken voor de Yoga! Ben zo benieuwd en zelfs een beetje zenuwachtig
yoga kan ook in meer dan alleen ondergoedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Budget heb ik niet echtMaar ik wil een leuk plekje in Europa (mag dus ook in Nederland)
Spannendga je ook in je ondergoed (dat zag ik een keer bij een filmpje.. of zit ik nu met verkeerde yoga in mijn hoofd) ?
Ik zal voor je nadenkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Budget heb ik niet echtMaar ik wil een leuk plekje in Europa (mag dus ook in Nederland)
Spannendga je ook in je ondergoed (dat zag ik een keer bij een filmpje.. of zit ik nu met verkeerde yoga in mijn hoofd) ?
ja zie je wel...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zal voor je nadenken
Nee in een topje en korte broek/legging. Je hebt idd ook naakt of in ondergoed las ik ja. Maar dat doe ik liever niet
Nee, daar krijg je hoofdluis vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me er helemaal geen voorstelling van maken van wat jullie bedoelen met yoga. Hebben jullie geen selfies als voorbeeld
Inclusief benen in de knoop in de nekquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me er helemaal geen voorstelling van maken van wat jullie bedoelen met yoga. Hebben jullie geen selfies als voorbeeld
ja misschien kan xuryah een selfie maken ervan..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Inclusief benen in de knoop in de nek
SELFIE!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
SELFIE!
Ik kan dat nog altijd met 1 been ook al ben ik de 30 gepasseerd. Daarna is er wel het 1 en ander opgerekt want zo makkelijk als vroeger gaat het nou ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
SELFIE!
Zien!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan dat nog altijd met 1 been ook al ben ik de 30 gepasseerd. Daarna is er wel het 1 en ander opgerekt want zo makkelijk als vroeger gaat het nou ook niet meer.
Slap excuusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb net gel in mijn haar gedaan. Goed excuus
Picsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan dat nog altijd met 1 been ook al ben ik de 30 gepasseerd. Daarna is er wel het 1 en ander opgerekt want zo makkelijk als vroeger gaat het nou ook niet meer.
200 is makkelijk te doen. Morgen weer eentje. T=200 op het moment. En dat wordt nog hoger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog 24 uurswedstrijden schaatste reed ik wel eens een training van dik 100 rondes. Maar ook niet al te vaak. In de zomer op de fiets, daar leg je je basis (maar probeer dat maar eens aan lange baan rijders uit te leggen).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dat is het verschil tussen trainen en wedstrijden rijden. Marathonrijders rijden op kunstijs 125 rondjes elke week. Denk je dat ze doordeweeks 125 rondjes rijden?
Nee dus. Maar ze fietsen dan wel flinke stukken. Op het ijs doen ze snelheid, of duurblokjes, maar nooit zo lang als een wedstrijd.
Nog 30 minuten en dan gaan we bier drinken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 45 minuten en we gaan bier drinken.
Wat zij zegt.... Alleen mag ik niet lopenquote:
Haha heb net bier gehaald maar is nog niet koud dus moet nog even wachten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 30 minuten en dan gaan we bier drinken.
Redelijkerwijs gesproken zou je nu al een minuut of zes aan het bierdrinken moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 30 minuten en dan gaan we bier drinken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Redelijkerwijs gesproken zou je nu al een minuut of zes aan het bierdrinken moeten zijn
dan maar andere gymnastiek doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat zij zegt.... Alleen mag ik niet lopen
Jupquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
A dirty mind is a joy forever?
Ja schat?quote:
Ik zat echt met een ontzettende grijns op mijn bakkes te gniffelenquote:
Verbaast me nou niksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zat echt met een ontzettende grijns op mijn bakkes te gniffelen
Never said that was a bad thingquote:
Nou.... Even wachten, moet zo nog pizza halen voor erbijquote:
Gewoon laten komen :pquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou.... Even wachten, moet zo nog pizza halen voor erbij
Is goedkoper om zelf te halen en zit drie straten verderop.quote:
Dat sowieso. Binnenkort weer eens zelf maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is goedkoper om zelf te halen en zit drie straten verderop.
Fourier-series en -transformaties, partiële differentiaalvergelijkingen (golfvergelijkingen enz).. wiskunde dus.quote:
Same here. Niet voor te stellen abstracte meukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fourier-series en -transformaties, partiële differentiaalvergelijkingen (golfvergelijkingen enz).. wiskunde dus.
Heb spijt dat ik het vak gekozen heb, ik haat wiskunde.
Si! Alleen al de tijd waarop jij uit je bed moet is bier waard!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind dat ik die wel verdiend heb na deze laatste paar dagen
In dat geval proost jongen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef J03llV het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6587059/cc7e37e1/top_gear_the_chernobyl_challenge.html
Top gear Chernobyl challenge, geniaal!
Proostquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |