17. Hou erg van het lezen over stijl, etiquette etc.quote:
Oke, ja zelf vind ik het ook interessant dus ik ben benieuwd wat voor resultaten hieruit komenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
17. Hou erg van het lezen over stijl, etiquette etc.
Zie het als een soort hobby. Naar school ga ik overigens niet vaak in colbert, meestal gewoon hemd met chino en pullover.
Valt je nog vies tegen hoeveel 15-20 jarige deze smaak hebben, heb er ook al een paar zien rondlopen in oa Amsterdamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha een 17-jarige met de smaak van Jort KelderVind het niet lelijk overigens.
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef aequus het volgende:
[..]
Valt je nog vies tegen hoeveel 15-20 jarige deze smaak hebben, heb er ook al een paar zien rondlopen in oa Amsterdam
Ik heb ze natuurlijk niet aangesprokenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.
Hehe. Een "gewoon" pak kan iedereen dragen natuurlijk, maar met "de smaak van Jort Kelder" doelde ik op die groene pakken uit de OP; daar zie ik zelden een jonge man in rondlopenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:25 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb ze natuurlijk niet aangesproken![]()
Maar ik bedoelde ook formele/nette 2/3 delige pakken in hun algemeen.
Al moet ik zeggen dat geruit pak ook mooi is mits het goed gedragen word, anders lijk je net alsof je iemand bent zoals highlander die al 300 jaar leeft ofzo
Het enige wat in dat geval nog mist is een bretelsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe. Een "gewoon" pak kan iedereen dragen natuurlijk, maar met "de smaak van Jort Kelder" doelde ik op die groene pakken uit de OP; daar zie ik zelden een jonge man in rondlopenNooit, beter gezegd.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Mylene het volgende:
Wil je ook nog een bolhoed, wandelstok en leren handschoenen?
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.quote:
Ja, op je 17de met ts zijn babyface. De foto's uit de OP zo denkt ts er uit te zien met zo'n pak, in werkelijkheid zal het eruit zien als een puber die van zijn moeder een pak aan moet naar school. Niet gaan huilen als je gepest gaat worden ts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.
Lekker hipster met instragram!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja, op je 17de met ts zijn babyface. De foto's uit de OP zo denkt ts er uit te zien met zo'n pak, in werkelijkheid zal het eruit zien als een puber die van zijn moeder een pak aan moet naar school. Niet gaan huilen als je gepest gaat worden ts.
Inb4 ts selfie shitstormquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker hipster met instragram!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |