Dit is echt niet te vergelijken met Scooch en Josh, deze sound is best hip tegenwoordig en ik vind het behoorlijk eigentijdsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef aarontje112 het volgende:
Oei wat is dit slecht, dacht even dat UK weer op de goede weg zat, maar dit is teruggaan naar kansloze kandidaten als Josh en dat Flying the Flag
Het spijt me zeer maar ik vind dit in de verste verte niet op Caro Emerald lijken. Ik vind dit echt Eurovisie kermis die we in 2007 zagen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is echt niet te vergelijken met Scooch en Josh, deze sound is best hip tegenwoordig en ik vind het behoorlijk eigentijds
Trol toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:14 schreef KoningPils het volgende:
Goed nummer, leuk duo. Beste nummer van 2015 tot nu toe. De kans op Londen 2016 is met dit nummer zeer groot!
Yup, als ze dit goed weten te presenteren is dit in mijn ogen zelfs potentieel top 5 materiaal, maar ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het eigenlijk best leuk
Hoewel dit live ongetwijfeld volledig verknald gaat worden en dan 21e wordt ofzo.
Mee eens. Ik moet zeggen dat ik Caro's nummers echt goed vind en er bijna altijd iets verrassends in zit, maar bij deze inzending mis ik dat. Ik vind het dan ook best eentonig. Beste gedeelte? Het intro.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar ik vind dit in de verste verte niet op Caro Emerald lijken.
Beide vind ik leuker dan dit liedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef aarontje112 het volgende:
Oei wat is dit slecht, dacht even dat UK weer op de goede weg zat, maar dit is teruggaan naar kansloze kandidaten als Josh en dat Flying the Flag
Hij heeft niet zo'n fijne luisterstem.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hmmm...in het begin vond ik het wel aardig, maar hoe verder in het nummer hoe irritanter ik het vond. Vooralsnog niet op mijn lijstje van leuke nummers.
Eens, heerlijke guilty pleasure maar ook een potentiele carcrash op het podiumquote:Op zondag 8 maart 2015 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geef even wat tegengas; dit nummer vind ik nou echt heerlijk! Het beste nummer tot nu toe, wat mij betreft. Ik heb het net nu al twaalf keer achter elkaar geluisterd. Het heeft zo'n heerlijk ongecompliceerd vrolijk sfeertje!
Wel vind ik inderdaad dat deze inzending staat of valt met het optreden. Ik zie dit makkelijk helemaal niets worden op het podium. Zo'n soort nummer vergt goed doordachte camera, belichting, choreografie, podium-presentatie en zang - en vooral een combinatie van dit alles - om live echt goed uit de verf te komen. Er hoeft maar iets mis te gaan en BAM, weg effect. Dus in dat geval vrees ik er wel voor... zeker aangezien de Britten niet zo'n goede geschiedenis hebben met techniek en podium.
Zonder die electrosound had ik het véél toffer (en meer Caro E.) gevonden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Godver ik vind dit echt tof
Het doet me enorm aan Caro Emerald denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |