SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Poulsen, Sigthorsson en de Jong mogen iig gaan aankomende zomer. Heeft Frank ook niet meer de mogelijkheid om het allemaal tegelijk erin te gooien.![]()
Dat is ook misplaatste arrogantie nog vanuit de tijd dat we echt de beste waren en dat zijn al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.![]()
1-8. 7 keer Serero en 1 assist.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Beste? Met 3 miljoen fans, een stadion met 50.000 capaciteit en zo'n prijzenkast. Een begroting van 65 mio en bovendien top 30 van de 180+ teams op de uefa ranking ben je gewoon europese subtop. Dan is eruit gaan tegen Salzburg gewoon pover. Daar hoef je je ogen niet voor te sluiten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook misplaatste arrogantie nog vanuit de tijd dat we echt de beste waren en dat zijn al een hele tijd niet meerCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gewoon objectiefquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:27 schreef Vasion het volgende:
We zijn nu opeens bescheiden.
Verstandig.![]()
Ik vind dat meer middenmoot, wat is de begroting van Salzburg?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beste? Met 3 miljoen fans, een stadion met 50.000 capaciteit en zo'n prijzenkast. Een begroting van 65 mio en bovendien top 30 van de 180+ teams op de uefa ranking ben je gewoon europese subtop. Dan is eruit gaan tegen Salzburg gewoon pover. Daar hoef je je ogen niet voor te sluiten.![]()
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Een beetje hetzelfde gevoel nu als bij Real Madrid - Ajax. Alle drie de keren.![]()
Met het verschil dat ik het toen wel verwachttequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Een beetje hetzelfde gevoel nu als bij Real Madrid - Ajax. Alle drie de keren.![]()
58 mio ofzo. Waarvan 20 vrijblijvend erin gepompt wordt. Ik vind bij de eerste 20% van een ranglijst horen gewoon subtop. Wij scharen onze nummer 6 ook onder subtop. Je kan verliezen tegen Salzburg maar niet zo ontluisterend als donderdag jl.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat meer middenmoot, wat is de begroting van Salzburg?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
OK subtop dan, ik had het ook totaal niet verwacht en vind het ook een afgang maar denken dat je met deze ploeg tegen die ploeg een 0-3 goed kan maken is ook wat teveel van het goeiequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
58 mio ofzo. Waarvan 20 vrijblijvend erin gepompt wordt. Ik vind bij de eerste 20% van een ranglijst horen gewoon subtop. Wij scharen onze nummer 6 ook onder subtop. Je kan verliezen tegen Salzburg maar niet zo ontluisterend als donderdag jl.![]()
Mooie 5-0-5 opstelling maar dan zonder de lange bal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook gewoon allebei de wedstrijden Sigthorsson spits met de Jong en Klaassen erachter.![]()
Daar ben ik het met je eens natuurlijk. Die 3-0 wordt hem niet meer, helaas. Weer de deksel op de neus, diep teleurstellend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK subtop dan, ik had het ook totaal niet verwacht en vind het ook een afgang maar denken dat je met deze ploeg tegen die ploeg een 0-3 goed kan maken is ook wat teveel van het goeieCharlie: How's it going in there?
Als we weer afgaan kunnen we in ieder geval Frank de schuld geven met zo'n opstelling. Al begrijp ik het ook wel dat hij er niet vol voor gaat.![]()
haha. Ik zie de Boer ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blind in het publiek.![]()
VBL / Red Bull Salzburg - Ajax #1: Op naar de treblequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef IbanMayo het volgende:
Een verspreking van Wilfred, dat is zeldzaam. Meestal is het andersom![]()
verkeerde topic iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
VBL / Red Bull Salzburg - Ajax #1: Op naar de treble![]()
![]()
De Boer vindt Hoorn en Denswil in goede vorm verkeren, en dus verdienen zij de kans op dit niveau. Ook rekening houdend met zondag.
Uiteindelijk is zondag belangrijker volgens Frankie. Gelooft niet in zomaar even 0-4 overwinning. Goh.![]()
"ik hoop dat we nu meer aan het voetballen komen" hopen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Heeinz het volgende:
We zijn gewaarschuwd? Wat een understatement
Charlie: How's it going in there?
Ja, en dan alsnog met Sigthórsson en De Jong+Klaassen op het middenveld beginnen. Begrijp ik geen reet van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"ik hoop dat we nu meer aan het voetballen komen" hopen...![]()
Ik snap er ook geen flikker van. Waar gaat dit eigenlijk heen? als schietschijf fungeren voor RBS pas ik voor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en dan alsnog met Sigthórsson en De Jong+Klaassen op het middenveld beginnen. Begrijp ik geen reet van.Charlie: How's it going in there?
Tja je hebt kans dat Duarte nog op het middenveld komt, De Jong in de spits en Sigi op links, dan valt het nog enigszins te begrijpen. De enige die je dan rust geeft is het centrale duo en Kishna.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen flikker van. Waar gaat dit eigenlijk heen? als schietschijf fungeren voor RBS pas ik voor.![]()
Dat is mijns inziens dan ook de enig verdedigbare opstelling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je hebt kans dat Duarte nog op het middenveld komt, De Jong in de spits en Sigi op links, dan valt het nog enigszins te begrijpen. De enige die je dan rust geeft is het centrale duo en Kishna.Charlie: How's it going in there?
Salzburg is een pakbare ploeg als Ajax een hele goede dag heeft en Salzburg een mindere. Die hebben werkelijk op elke positie een betere speler dan Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een tyfus onzin, sorry hoor.City, Barça en Real zijn beter. Salzburg is gewoon een pakbare ploeg...
Als je een of andere kut club is uit Bulgarije ofzo dan zou ik me schamen. Salzburg is gewoon een goede clubquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Salzburg is een pakbare ploeg als Ajax een hele goede dag heeft en Salzburg een mindere. Die hebben werkelijk op elke positie een betere speler dan Ajax.
[..]
Als je een of andere kut club is uit Bulgarije ofzo dan zou ik me schamen. Salzburg is gewoon een goede club
We gaan het zien hoe we het tegen topclub Salzburg gaan doen. Hopen op een minimale 5-0quote:Charlie: How's it going in there?
Topclub Salzburg? Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We gaan het zien hoe we het tegen topclub Salzburg gaan doen. Hopen op een minimale 5-0![]()
![]()
Ja hebben 3-0 van Bayern gewonnen en op iedere positie een klassespeler. Zou meedoen om het kampioenschap in alle competitiesquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Topclub Salzburg? Waar heb jij het nou weer overCharlie: How's it going in there?
Nee, ze hebben op elke positie een speler die beter is dan die van Ajax dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hebben 3-0 van Bayern gewonnen en op iedere positie een klassespeler. Zou meedoen om het kampioenschap in alle competities![]()
Ja en god bestaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ze hebben op elke positie een speler die beter is dan die van Ajax dat is heel wat anders.Charlie: How's it going in there?
Wat een onzin. Aanval is drie klasse beter maar hun middenveld en verdediging is matigquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ze hebben op elke positie een speler die beter is dan die van Ajax dat is heel wat anders.![]()
Kan toch een andere kant opvallen, al was het extreem. Over 2 wedstrijden was Ajax beter dan Lyon, City en werd er gewonnen van Barca.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hebben 3-0 van Bayern gewonnen en op iedere positie een klassespeler. Zou meedoen om het kampioenschap in alle competities
Vorig jaar tegen die Roemenen was een schande, Salzburg is gewoon beter.![]()
Wauwquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Aanval is drie klasse beter maar hun middenveld en verdediging is matig
Gelukkig loopt ons middenveld over van kwaliteit![]()
![]()
, verdediging is minimaal gelijkwaardig alleen keeper vind ik niet speciaal
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We praten wel verder als je iets realistischer bentnee we moeten alles wat niet Ajax is nu niet beter maken dan het is. 10 marathonlopers en een goede spits. Chapeau.
Oke manquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]nee we moeten alles wat niet Ajax is nu niet beter maken dan het is. 10 marathonlopers en een goede spits. Chapeau.
![]()
![]()
![]()
Van Rhijn is echt dramatisch
Lekker buitenspel opgehevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Van Rhijn is echt dramatisch![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: