abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137241182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef J.Pistone het volgende:

@2;10 heeft Koeman het over de fitheid/conditie van de spelers.
Nja, als de tests allemaal uitwijzen dat ze "superfit" zijn en het nov-dec-argument van Koeman meenemende dan zou je toch haast denken dat het alleen maar angst is, wat misschien nog wel kwalijker is dan fysieke tekortkomingen :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137241340
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, als de tests allemaal uitwijzen dat ze "superfit" zijn en het nov-dec-argument van Koeman meenemende dan zou je toch haast denken dat het alleen maar angst is, wat misschien nog wel kwalijker is dan fysieke tekortkomingen :{
Hij kan natuurlijk moeilijk toegeven dat z'n spelers fysiek niet fit zouden zijn, indien hij die mening zou zijn toegedaan, gezien de verontwaardiging die er dan zou ontstaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137242341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk moeilijk toegeven dat z'n spelers fysiek niet fit zouden zijn, indien hij die mening zou zijn toegedaan, gezien de verontwaardiging die er dan zou ontstaan.
Nee, snap ik, maar als je naar zijn argumenten luistert, zou het hooguit kunnen dat ze te weinig getraind hebben ipv te veel, maar dat wordt niet beweerd.

Zijn argumenten van anders meer blessures gehad hebben en in nov-dec een slechte fase terwijl dat eigenlijk de beste periode was totnogtoe vind ik wel sterk, en als ze ook nog tests doen waar volledige fitheid uit blijkt, tsja, dan zal t wel kloppen zou je zeggen....
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137247062
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Happel het volgende:

[..]

En daar kan op getraind worden. Verheijen is geen koekenbakker op dat gebied.
Dit bedoel ik nou:L

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
pi_137247146
Ik denk echt dat jullie kans maken hoor zondag. Moet fantastisch voor de spelers zijn en het publiek. Natuurlijk was de voorbereiding van Ajax ook niet top. Dus ik denk dat jullie voor een fantastische overwinning kunnen gaan.
Groot fan van User Wotte
pi_137247245
Ik snap niet dat de media altijd zoveel aandacht heeft voor die Verheijen, volgens mij heeft die man al tijden geen vast contract meer gehad bij een gerenommeerde club. :{
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:23:05 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137247464
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef J.Pistone het volgende:
Ik snap niet dat de media altijd zoveel aandacht heeft voor die Verheijen, volgens mij heeft die man al tijden geen vast contract meer gehad bij een gerenommeerde club. :{
Hij is ook meer een consultant dan iemand die bij clubs te werk gaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137247572
raymondverheije twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 17:18:09 Koeman kan beter antwoord geven op de vraag waarom hij na 2 succesvolle jaren ineens het roer heeft omgegooid met alle gevolgen van dien. reageer retweet
pi_137247877
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is ook meer een consultant dan iemand die bij clubs te werk gaat.
Volgens mij eerder een gevolg van zijn eigen persoontje.
Zal in de basis best een prima fysiek trainer zijn maar blijkbaar te dominant/betweterig dat coaches hem er niet dagelijks bij willen hebben. Want hij heeft wel degelijk ambities (gehad) in het trainers vak.
pi_137247988
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
raymondverheije twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 17:18:09 Koeman kan beter antwoord geven op de vraag waarom hij na 2 succesvolle jaren ineens het roer heeft omgegooid met alle gevolgen van dien. reageer retweet
Jammer dat hij zelf ook altijd zo weinig info geeft, altijd maar oneliners. Wat is er dan omgegooid etc.
En daarbij hoe moet hij dat weten, staat hij bij de trainingen of krijgt hij die info via via ? Of kijkt hij alleen op de Feyenoord site wat de trainingstijden zijn ? :')
pi_137249380
quote:
De arrogantie druipt er van af!
pi_137249484
Op de social media kruipen alle (teletekst)neuzen ook weer uit alle hoeken en gaten. Man man man, wat een volk.
pi_137249666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Jammer dat hij zelf ook altijd zo weinig info geeft, altijd maar oneliners. Wat is er dan omgegooid etc.
En daarbij hoe moet hij dat weten, staat hij bij de trainingen of krijgt hij die info via via ? Of kijkt hij alleen op de Feyenoord site wat de trainingstijden zijn ? :')
iemand in het wereldje kan wel genoeg informatie krijgen
pi_137249730
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:17 schreef Adames het volgende:

[..]

iemand in het wereldje kan wel genoeg informatie krijgen
En hij heeft regelmatig contact met Van Gastel volgens Rijnmond.
pi_137249816
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

En hij heeft regelmatig contact met Van Gastel volgens Rijnmond.
Datzelfde rijnmond dat zei dat er al 4 à 5 gesprekken met Louis hadden plaatsgevonden. :{
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:46:33 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137250642
Van Gastel gewoon trainer maken. En die gespreken klopt ook wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137250994
Achja we zien het wel tijd voor het weekend, tot maandag. :W
pi_137255498
quote:
Belachelijk. Ook gewoon 3 dagen voor de wedstrijd :')
pi_137255550
Waarom dan wel eerst goedkeuren, tyfuslui.
pi_137256075
Ligt er natuurlijk volledig aan waarom Feyenoord het heeft verboden. Kan zomaar zijn dat ze iets met vuurwerk wilden doen en dat Feyenoord geen toestemming heeft kunnen krijgen van KNVB en/of gemeente. Jammer dat er niet wordt vermeld waarom het niet doorgaat.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 00:50:31 #223
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137261276
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
Waarom dan wel eerst goedkeuren, tyfuslui.
Dus dit.
  Moderator zaterdag 1 maart 2014 @ 08:16:59 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137263808
quote:
Open brief aan de Feyenoordselectie

Heren,

In mijn hele leven huilde ik welgeteld drie keer in een bioscoop. En dat in een tijdsbestek van twaalf maanden. De laatste twaalf maanden welteverstaan.

De eerste keer was bij De Marathon. Een overdosis keiharde Rotterdamse humor en tragiek. Ik herbeleefde de pijn van de stad en van mijn eerste en enige marathon. Over de finish, op alle voorstelbare manieren als gebroken man.

De tweede keer was een goede maand geleden. Bruce Springsteen & The E-Street Band Live in Hyde Park. Het verleden kwam als een horde paarden op me af gestormd. Er was geen houden aan.

De derde keer was twee weken geleden. The Other Side Of The Heart Is White. Waarom ga je naar zo’n film? Om bevestigd te krijgen wat je allemaal al wist. Blijdschap met een rouwrandje. Leed met altijd een sprankje hoop. Rode draad: trots. Van graniet.

Die zeperd tegen FC Twente van vorige week vormde de aanleiding voor deze open brief. De oorzaak ligt, natuurlijk, zoals altijd, vele lagen dieper en gaat bovendien verder terug in de tijd.

Om iets van Feyenoord te kunnen begrijpen, zou ik bij mijn vader kunnen beginnen. En daarmee alle vaders van mijn leeftijdsgenoten. In je beleving zijn ze nog altijd vijftig, maar dat is natuurlijk gelul. Zoals meer van mijn beleving m’n reinste zelfoplichterij is.

De waarheid is dat ze stammen uit de tijd van het Polygoon journaal. Hun vaders en grootvaders wuifden met zwarte hoeden als Feyenoord scoorde. Zij hebben de gouden tijden meegemaakt en hebben geen The Other Side Of The Heart Is White nodig om het Feyenoordgevoel te kunnen begrijpen. Kwestie van het paplepeltje.

Ga een avondje met mijn pa bomen over Feyenoord en je verlaat De Kuip nooit meer, hoe hard je zaakwaarnemer ook aan je jas staat te trekken.

Hij gaat de laatste tijd, net als zovele pensionado’s, naar jullie trainingen kijken. Van Hanegem is dan de norm. Tikkie onrealistisch, maar geef ze eens ongelijk. Ze weten niet beter. Ooit legde mijn pa een balletje, dat hoog over de goal van Erwin Mulder waaide, dood. Hopla. Zo maar dood. Applaus van Ronald Koeman. Alleszeggend beeld. Nu moet mijn pa toezien hoe lamlendige rondootjes door jullie worden afgelegd. Rondootjes. Het is zelfs zo erg dat mijn moeder geen rondo’s voor bij de koffie meer mag kopen.

De waarheid is dat al die vaders langs de lijn geen vijftig meer zijn. De waarheid is ook dat ze al vijftien jaar wachten op een kampioenschap. En de waarheid is ook dat ze niet nog eens vijftien jaar kunnen wachten. De waarheid is dat velen dat niet zullen halen.

De waarheid is dat mijn vader het nog graag één keer mee wil maken. Eén keer. Feyenoord kampioen.

Om iets van Feyenoord te kunnen begrijpen, moet je het eerst willen begrijpen. Zonder kennis van het verleden valt het heden niet te begrijpen. Uit psychologisch onderzoek blijkt dat leven in (of genieten van) “het nu” zelfs onmogelijk is. Aangetoond is dat ons brein altijd het verleden erbij haalt.

Dit principe gaat voor iedereen, maar dan ook echt voor iedereen op, behalve voor jullie, heren van de Feyenoord selectie. (Er klopt wel meer niet. Een wedstrijd waarin je vóór staat gewoon een keertje kalm en professioneel uitspelen waardoor je thuis niet met gierende hartkleppen het behang van de muren zit te schreeuwen bijvoorbeeld…)

Nu las ik in de krant dat jullie ook naar die film zijn gegaan. Met zijn allen. Gezellig. The Other Side of the Heart is White.

Kijken is zien. Zien is geloven. Horen is luisteren. Beleven is voelen.

“Fantastisch”. “Indrukwekkend”. “Extra boost”. Dat waren zo wat sleutelwoorden die vielen op te tekenen uit jullie monden. Ik nam daarvan akte.

Vaak wordt mij verweten zaken te letterlijk te nemen en deze voor waar aan te nemen. Is dan ook mijn probleem. Zoals Bob Dylan’s tip voor een gelukkig leven (“Keep a good head and always carry a light bulb”, jarenlang voor Jan Lul met een gloeilamp rondgelopen). Mozes wandelend over de Rode Zee. Clapton is God. De Beste Club van Nederland da’s Fe-ye-noord, ja Fe-ye-noord.

Ik nam jullie kwalificaties ook nu letterlijk. “Fantastisch”. “Indrukwekkend”. “Extra boost”.

Tijdens NAC-Feyenoord, de wedstrijd van die middag na mijn huilpartij in Pathé De Kuip, heb ik geprobeerd The Other Side of the Heart is White door jullie ogen te bekijken, maar het lukte me niet. Zelfs de empathie, mijn grootste medestrijder in tijden van crises, had me in de steek gelaten.

Waar was het geloof dat ons was beloofd? Ik keek naar NAC-Feyenoord met het onmachtige gevoel van een boer die moet toezien hoe zijn favoriete koe langzaam maar zeker leeg bloedt.

Jullie hebben echt geen idee. Van die martelgang naar het koffieapparaat op maandagmorgen waar je collega’s hun kans schoon zien om hun cynische voetbalgrappen op jou los te laten. Hoe het moet voelen om als Rotterdammer in Eindhoven te mogen werken na een 10-0 nederlaag. Hoe je een week later de tranen over je wangen voelde lopen toen thuis tegen VVV werd gewonnen en jullie geen seconde werden uitgefloten.

Geen notie hebben jullie van die duizenden die tegen wil en dank de vakken van het stadion vullen. Ze durven het woord ‘hoop’ niet eens meer hardop uit te spreken. Murw geslagen zijn ze. Ze zijn er omdat het leven van een Feyenoorder geen enkel alternatief biedt.

Als jullie vertrokken zijn dadelijk, getransfereerd naar Trabzonspor of Guimares, zijn wij de achterblijvers. Want ondertussen gaat de strijd aan de Linker Maasoever natuurlijk gewoon verder. Wij blijven. Feyenoord till I die, je weet wel. Voor een supporter passeert geen trein die maar één keer in je leven voorbij komt. Wij kennen slechts één trein, één station.

Een èchte Feyenoorder is geen pseudovedette die als een malloot door een microfoon te schreeuwen als van Ajax is gewonnen om een jaar later een contract te ondertekenen bij het nietszeggende Aston Villa.

Feyenoorders trouwen in De Kuip en nemen er afscheid van het leven. Verdedigen de eer van de club in de kroeg, op de camping, op TV, in de kerk. Van de containerterminals van de ECT tot aan congressen in luxe hotels in verre landen. Ik spreek uit ervaring.

Vorige week tegen FC Twente was de druppel. OK, het zat niet mee. Tegen een Turkse ijdeltuit die meer oog heeft voor zijn spiegelbeeld is het ook moeilijk voetballen.

Die laatste minuut.

Mijn moeder, vrouw en kinderen waren ontroostbaar. Mijn vader versteende. Voor een tel werd hij het standbeeld van Coen dat hij samen met zijn zoon op 4 januari 2011 bezocht om zijn held de laatste eer te bewijzen.

Het gebeurde allemaal die laatste minuut in Enschede. Die allerlaatste seconde.

The Other Side of the Heart is White had toen moeten echoën. Toen Lex Immers die “extra boost” eventjes vergat. In plaats van de bal richting onze Lieve Heer te trappen, gaf hij een corner weg.

Ik zocht The Other Side of the Heart is White in de blik van Lex na afloop maar ik kreeg tunnelvrees.

Lex Immers

Rest ons de wedstrijd van aanstaande zondag. Tegen onze vrienden uit de hoofdstad. Ik voel het bloed alweer borrelen. Het moet dit keer. Niet meer om het kampioenschap. Helaas. Maar om de trots en de eer.

Ik vraag het niet langer. Ik eis het. Van jullie. Niet voor mij want ik ben al jaren een Eredivisie-Live supporter maar voor al die mensen die met met bloed doorlopen ogen hun weg zoeken in de catacomben van het stadion, hun thuis.

The Other Side Of My Paper Is White. Die is voor jullie, heren van Feyenoord 1.

Dat wordt jullie testament.

Ik wil dat jullie dit blanco vel gebruiken om een open brief terug te schrijven. Aan ons. Daarin verklaren jullie dat jullie volgend jaar kampioen zullen worden met welke trainer dan ook voor de groep. Jullie betuigen dat jullie het Feyenoordmuseum zullen bezoeken zodat jullie bekend raken met jullie voetballende voorvaderen. Op momenten van twijfel zullen jullie wéér The Other Side of the Heart is White bekijken. En weer. En weer. We zullen het Feyenoordgevoel in jullie kloten proppen. De haven laten proeven. De fabriekslucht van Pernis laten snuiven. Feyenoord-ondergoed laten kopen.

Ons reveil begint zondag. Tegen Ajax. Maak ons trots. Betaal ons geloof uit met geloofwaardige passie. Voel ons verlangen. Wees ons verdriet waard. Speel met vuur.

En volgend jaar worden jullie kampioen. Nu kan het nog. Want mijn vader wordt volgend jaar vijfenzeventig. Da’s een mooi rond getal want hij is gek op ronde getallen, die vader van me.

The Other Side Of My Paper Is White. Vul hem in. Dit keer ligt niet de bal maar de pen bij jullie. Daden in woorden willen we.

Namens alle Feyenoorders verblijf ik,

Hunkerend,

Marco
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137263859
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Geweldig _O_
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:44:05 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137263933
Wauw. De nieuwe Harry Mulisch is bekend.

Wat wordt ik toch altijd moe van die pseudo-literaire 'hoogstandjes'.
Dit, dus.
pi_137264064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef Buitendam het volgende:

*word
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:08:03 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137264136
quote:

Net zo als ik moe word van mensen die een mening menen te moeten geven over iets wat ze toch nooit gaan snappen. Pleurt op.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:10:51 #229
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137264154
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Net zo als ik moe word van mensen die een mening menen te moeten geven over iets wat ze toch nooit gaan snappen. Pleurt op.
Je lijkt wel een wijf man. Met je 'snappen'.Als je niet voor Feyenoord bent kún je het niet snappen :')
Dit, dus.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:26:27 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137264304
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf man. Met je 'snappen'.Als je niet voor Feyenoord bent kún je het niet snappen :')
Het heeft helemaal niks met Feyenoord te maken. Gaat gewoon om de algehele voetbalbeleving.
Elite
Tegen TTIP
pi_137264552
Van Bronckhorst waarschijnlijk assistent Hiddink bij Oranje. Ben benieuwd of hij dat gaat combineren.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:12:10 #232
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137264862
Erg mooi stukkie ^O^
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:09:59 #233
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137267619
Net terug van laatste training voor Klassieker, prima vuurwerkshowtje.

Hoop niet dat Caland aanwezig was, die zal anders spontaan gestorven zijn bij het onderdeel waar Ruben Schaken voorzetten moest geven. Tering, ik heb zelden zo iets wanstaltig slechts gezien.

In beeld:

pi_137267688
quote:

bedankt voor deze nuttige bijdrage
maar echt
pi_137267699
Alvast succes morgen en dat de beste mogen winnen! :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 maart 2014 @ 12:23:03 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_137267941
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_137267949
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je voor een zielloos provincieclubje bent die vernoemt is naar de hoofdsponsor dan snap je inderdaad niks over clubliefde nee.
pi_137269134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:13 schreef Tyron het volgende:
Alvast succes morgen en dat de beste mogen winnen! :)
pi_137269193
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Geweldig _O_
Zo'n lap tekst gaan die spelers echt niet lezen
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:18:55 #240
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137269195
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je voor een zielloos provincieclubje bent die vernoemt is naar de hoofdsponsor dan snap je inderdaad niks over clubliefde nee.
Ah, oke. Maar de plaatsvervangende schaamte voel ik dan weer wel.
Dit, dus.
pi_137269430
Nog even over die lap tekst.. qua inhoud heeft hij wel gelijk, maar de schrijver maakt het iets te pathetisch allemaal.. en op een gegeven moment denk je dan.. wat is dit voor gelul.
pi_137269584
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ah, oke. Maar de plaatsvervangende schaamte voel ik dan weer wel.
goed zo, ga je nu maar weer richten op carnaval :W
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:36:53 #243
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137269639
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

goed zo, ga je nu maar weer richten op carnaval :W
Geen tijd noch de zin om het te vieren, maar da's een ander verhaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog even over die lap tekst.. qua inhoud heeft hij wel gelijk, maar de schrijver maakt het iets te pathetisch allemaal.. en op een gegeven moment denk je dan.. wat is dit voor gelul.
Wat dat betreft leek van Gaal mij een prima optie voor Feyenoord. Die man past in mijn ogen prima bij een club die zich op dezelfde manier profileert als Louis.
Dit, dus.
pi_137269719
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:36 schreef Buitendam het volgende:

Wat dat betreft leek van Gaal mij een prima optie voor Feyenoord. Die man past in mijn ogen prima bij een club die zich op dezelfde manier profileert als Louis.
Mij niet.. het respect dat ik voor de trainer Van Gaal heb is minder dan de afkeer van zijn persoon. Veel mensen vergeten de jaren '90 of zijn te jong om die bewust te hebben meegemaakt.. maar die kerel past niet bij Feyenoord, ben blij dat hij niet komt.
pi_137269897
Jezus Schöne doet niet mee. Nu zijn er kansen.
pi_137269924
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo'n lap tekst gaan die spelers echt niet lezen
Joh :')
pi_137271915
Ik snap de bedoeling van die hele lap tekst niet helemaal. Alsof Schaken beter gaat voetballen van een plots verkregen Feyenoord-gevoel.

Ook even Aston Villa een nietszeggend clubje noemen. :')
pi_137272064
quote:
Dan zou Van Gaal een minderwaardigheidscomplex hebben, maar bij hem begint het bijna zielig te worden. Houd je toch lekker met die rugbyers bezig, in plaats van die oneliners op Twitter, tot aan de baan claimen van iemand die net in zijn graf ligt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_137277613
Leuk stukkie, maar het gaat wel van de verkeerde veronderstelling uit dat het aan een gebrek aan mentaliteit en instelling zou liggen bij de spelers. Terwijl het gewoon een gebrek aan kwaliteit en fysiek is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137288444
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk stukkie, maar het gaat wel van de verkeerde veronderstelling uit dat het aan een gebrek aan mentaliteit en instelling zou liggen bij de spelers. Terwijl het gewoon een gebrek aan kwaliteit en fysiek is.
Ook wel mentaliteit, anders geef je het niet elke keer weg als je concurrenten punten hebben verloren. En van die zwakke broeders had je gewoon moeten winnen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:50:45 #251
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137289599
Hup Feijenoord
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:59:34 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137289624
Super Feyenoord.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137291244
quote:
Ik moest lachen _O-
  zondag 2 maart 2014 @ 00:35:21 #255
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137293033
quote:
Pure aids.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137293060
Matchday, heb er godverredomme zin in _O_
pi_137293145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Je bedoelt dat we niet genoeg kwaliteit hebben om van RKC, PEC, GAE, NEC, ADO, Heracles en NAC te winnen?
  zondag 2 maart 2014 @ 00:49:17 #258
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137293421
quote:
6s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Matchday, heb er godverredomme zin in _O_
Joden gaan eraan ole ole
pi_137293622
Feyenoord duidelijk favoriet bij Betfair, dat verbaast me wel, ik had verwacht dat het 50/50 zou zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 2 maart 2014 @ 01:10:14 #260
88831 Shreyas
De beste
pi_137293916
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef exile79 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat we niet genoeg kwaliteit hebben om van RKC, PEC, GAE, NEC, ADO, Heracles en NAC te winnen?
Er zijn Feyenoorders die durven te beweren dat die wedstrijden niet gewonnen zijn vanwege gebrek aan kwaliteit ja.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 2 maart 2014 @ 01:28:06 #261
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137294234
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat dat Rotterdamse publiek eens een ouderwetse vernedering krijgt te zien. Dat volk moet janken, agressief worden en al. 0-4 lijkt me een mooie uitslag.

Kapot moet dat kutFeyenoord _O_ _O_ _O_
:D
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137294236
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 01:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Er zijn Feyenoorders die durven te beweren dat die wedstrijden niet gewonnen zijn vanwege gebrek aan kwaliteit ja.
Ik denk toch dat die wedstrijden met mentaliteit hebben te maken. Als je daar op kwaliteit niet van kan winnen, de onderste regionen van de eredivisie, wat doe je hier dan nog?
pi_137296644
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 01:28 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik denk toch dat die wedstrijden met mentaliteit hebben te maken. Als je daar op kwaliteit niet van kan winnen, de onderste regionen van de eredivisie, wat doe je hier dan nog?
Mentaliteit is ook een kwaliteit.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_137296864
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef exile79 het volgende:

[..]

Het is niet de kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen, maar om dit soort wedstrijden continue te winnen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_137297311
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 07:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Het is niet de kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen, maar om dit soort wedstrijden continue te winnen.
Ze structureel níet winnen is ook een kwaliteit trouwens.
  zondag 2 maart 2014 @ 08:56:24 #266
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137297484
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 2 maart 2014 @ 08:57:41 #267
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137297502
Yessssssss het is zo ver!
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 09:08:26 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137297665
Matchday _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 2 maart 2014 @ 09:17:38 #269
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137297790
Zin in w/ motor staat even stil, voor het eerst met de trein naar het stadion vandaag.

Ben al met al benieuwd.
pi_137297822
Heeft Gudde een sfeeractie verboden?
  zondag 2 maart 2014 @ 09:21:07 #271
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137297835
4-1!
  zondag 2 maart 2014 @ 09:21:13 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137297836
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2014 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Gudde een sfeeractie verboden?
Goedgekeurd.

En deze week verboden.
pi_137297851
quote:
8s.gif Op zondag 2 maart 2014 09:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Goedgekeurd.

En deze week verboden.
Iets met confettilinten lees ik. Waar is 'ie dan bang voor?

Oh, heeft te maken met brandveiligheid :')
pi_137297877
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

brandgevaar?
pi_137297922
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat dat Rotterdamse publiek eens een ouderwetse vernedering krijgt te zien. Dat volk moet janken, agressief worden en al. 0-4 lijkt me een mooie uitslag.

Kapot moet dat kutFeyenoord _O_ _O_ _O_
nou nou
pi_137297941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Luni het volgende:

[..]

De arrogantie druipt er van af!
Geen fijne man nee, denk ik. Maar volgens mij heeft hij wel een punt(je)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137297950
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh, heeft te maken met brandveiligheid :')
Volgens mij ook bang ivm de boete die ADO kreeg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 2 maart 2014 @ 09:33:04 #278
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137298011
Succes jongens. Maar niet te veel.
pi_137298727
Feyenoord O+ O+

Veel plezier heren.
pi_137299527
Op naar Varkenoord, vandaag moet het gebeuren ^O^
pi_137300159
_O_ Come on!
Feyenoord Rotterdam
pi_137300417
Wij gaan winnen _O_
  zondag 2 maart 2014 @ 11:35:15 #283
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137300488
Boetius gaat onze man worden vandaag ^O^
pi_137300561
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
Boetius gaat onze man worden vandaag ^O^
Van Rhijn gaat geschud worden :Y
  zondag 2 maart 2014 @ 13:17:19 #285
269692 Divje
brr brr patapim
pi_137303247
O+ Feyenoord! _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_137303391
VI_nl twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:22:31 De 11 van Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Boëtius #feyaja reageer retweet
pi_137303413
Feyenoord twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:22:32 Wisselspelers: Lamprou, Van Beek, Mathijsen, Vormer, Goossens, Verhoek en Te Vrede. #FEYaja reageer retweet
pi_137303582
Uurtje tot de aftrap :+
pi_137304446
Zouden de spelers al tot op het bot gemotiveerd zijn door de twitterwall?
pi_137304466
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zouden de spelers al tot op het bot gemotiveerd zijn door de twitterwall?
Vertel
pi_137304756
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Feyenoord twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:22:32 Wisselspelers: Lamprou, Van Beek, Mathijsen, Vormer, Goossens, Verhoek en Te Vrede. #FEYaja reageer retweet
:')_!

goede bank
Groot fan van User Wotte
pi_137304765
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:')_!

goede bank
Je kan echt helemaal niks forceren...
pi_137304786
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Daar heeft Feyenoord überhaupt de selectie niet voor.
pi_137304801
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

gewoon 90 minuten lang er op knallen, zelfs salzburg lukte dat
  zondag 2 maart 2014 @ 14:07:16 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_137304892
Vormer terug ^O^
I love my mispoken words.
pi_137304970
Iemand een goeie klassiekerstream :?
pi_137305256
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Armenteros en Bakkal disciplinair gestraft _O_ _O_
Koeman is niet tevreden over hun.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137305588
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:17 schreef eight het volgende:

[..]

Armenteros en Bakkal disciplinair gestraft _O_ _O_
Koeman is niet tevreden over hun.
Goh, hoe vreemd O-)
pi_137306128
Wat is het hier rustig in dit topic
pi_137306180
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Maver24 het volgende: