SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
En deze
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 00:43:30 ]
Fatboy Slimquote:
BLquote:
LP'squote:
Ik heb dit gemist.quote:
Koop jij het voor me?quote:Op donderdag 27 februari 2014 02:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik meen het, RoS komt volgende maand uit en er is net een bazenupdate geweest.
Mooi zoquote:
Wat?quote:
LittleBrowniequote:
Tong, heb je last.fm?quote:
Doei Tongquote:
Sex gehad?quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk ga er straks ook wel weer in hoor haha
Ik heb nog toets morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:41 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig vrijdag vrij, nog maar eeen dagje dus.
quote:
Omg hsquote:
Kapot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Aero werkt opeens niet meer, wat is dezen.
Ik heb 2 maand lang gedacht 'ik neem ook een iPhone' maar heb op het laatste moment toch weer een Samsung besteldquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Geef mij maar de iPhone, vind ik toch wat fijner werken imho.
Ik loop te strijden in dat KLB topic waar homo's worden zwartgemaakt, waar blijf jij?quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:41 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig vrijdag vrij, nog maar eeen dagje dus.
Kan hem geen flikker boeien blijkbaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik loop te strijden in dat KLB topic waar homo's worden zwartgemaakt, waar blijf jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
College aan het volgen, zoals het hoort. Maar Fushia is een debiel, altijd al geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik loop te strijden in dat KLB topic waar homo's worden zwartgemaakt, waar blijf jij?
Hij zegt dat als homo's mogen trouwen, we ook mogen trouwen met een dier of een plantquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
College aan het volgen, zoals het hoort. Maar Fushia is een debiel, altijd al geweest.
Als je verliefd kan worden op een dier of plant, mag het wel van mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zegt dat als homo's mogen trouwen, we ook mogen trouwen met een dier of een plant![]()
Ik zou best met mn kat willen trouwenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je verliefd kan worden op een dier of plant, mag het wel van mij
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou best met mn kat willen trouwenWat een schatje is het ook.
kquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zegt dat als homo's mogen trouwen, we ook mogen trouwen met een dier of een plant![]()
Van mijn part trouw je een watermeloen, boeie.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van mijn part trouw je een watermeloen, boeie.
Okéquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef d4v1d het volgende:
Bel ik zo naar een school (vanaf mn mobiel) voor een intakegesprek.. Die persoon die ik moest spreken was in gesprek, dus ik geef mn mobiele nummer door aan de baliemedewerkster zodat ze die persoon kan mailen. Dan word ik later teruggebeld..
2 minuten nadat ik heb opgehangen belt de gene die daar achter de balie zit terug. "Hallo meneer, ik ben nu de mail aan het opstellen maar ik twijfelde over één cijfertje in uw telefoonnummer. Klopt dit?: 06 XXXXXXXX"
Ja, je belt me nu toch?![]()
HEE GOED VERHAALquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef d4v1d het volgende:
Bel ik zo naar een school (vanaf mn mobiel) voor een intakegesprek.. Die persoon die ik moest spreken was in gesprek, dus ik geef mn mobiele nummer door aan de baliemedewerkster zodat ze die persoon kan mailen. Dan word ik later teruggebeld..
2 minuten nadat ik heb opgehangen belt de gene die daar achter de balie zit terug. "Hallo meneer, ik ben nu de mail aan het opstellen maar ik twijfelde over één cijfertje in uw telefoonnummer. Klopt dit?: 06 XXXXXXXX"
Ja, je belt me nu toch?![]()
Verslaafde snowquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef Snowbells het volgende:
Kom.
Fok! - room, wachtwoord tong80.
http://curvefever.com/play2.php
zelfde aangemaakt
JOIN MEEEEEEE
Die moet nog ngemaakt worden hauahauajaquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem ben ik allang opzoek naar de room
ik zit nu in een FOK! roomquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die moet nog ngemaakt worden hauahauaja
Hehe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Kart voor negen en al half zat
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Kart voor negen en al half zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Paulquote:
Je haalt namen door de warquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je haalt namen door de warmaar bedankt voor je adoratie gr gr
waar zijn de leuke mensen?quote:
Zullen we dit heugelijke feit vieren met drugs en hoerenquote:
Kanaleneilandquote:
Jep, best goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Italiamo pizza's van Lidl?![]()
Maar eens eentje halen vandaag danquote:
Zelfgemaakte blijft toch t lekkurstquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
Dr oetker casa di mama zijn de echte bazen pizza's
Eensch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zelfgemaakte blijft toch t lekkurst![]()
*krijgt honger*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eensch.
Maar bij gebrek aan tijd voor de Casa di mamma gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat random dingen op gegooid toen die in de koelkast lagenUltra dunne bodem, was konjo lekker
Heeft al hongerquote:
Ah dat is kadig. Ik heb gelukkig nog wat broodquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik nu ookEn er is hier geeneens brood meer,
Tijd om brood te gaan eten?quote:
Ik wacht op mijn moedertje, die is naar de winkelquote:
quote:
Nederlandse rapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil dit ook bij Neerlandsche maatschappijen
Ik ook niet dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de KFC geweest
Nu heb ik zin in een McKroketquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik stond gister in Utrecht voor de KFC te twijfelen of ik naar binnen zou gaan.Uiteindelijk bij de mac 2 cheeseburgers gehaald
In het Engels jaquote:
Je bent toch al dikker dan een snorlax, dus het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hou op jullie, ik heb nu meer honger als een snorlax![]()
En de andere helft?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond ga ik halve kip eten bij mn moeder
Ja ik hou dus niet zo van hotdogs, vooral niet zoals op die fotoquote:
Ehrm, idk. Gold zit ik sws op 8quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel keer heb je Pokémon al uitgespeeld surge?
Pokémon TVquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb na vanavond een smartphone waar meer dan 5 apps op kunnen (en nieuwe apps). Wat zijn leuke apps?
Flappy bird. Als je geen .apk kan vinden stuur ik er wel eenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb na vanavond een smartphone waar meer dan 5 apps op kunnen (en nieuwe apps). Wat zijn leuke apps?
Wel in het Engels mag ik hopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw vanaf 1 maart Pokémon op Netflix![]()
Flappy Bird heb ik. Had ik Zaterdag met mn dronken hoofd verwijderd *want moest ruimte maken voor FB*. Maar mijn vriend heeft het Zondag meteen weer op mijn telefoon gezet haha. Ben nu wel mijn highscore kwijtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Flappy bird. Als je geen .apk kan vinden stuur ik er wel een![]()
En snapchat is wel leuk.
Wat was je highscore?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flappy Bird heb ik. Had ik Zaterdag met mn dronken hoofd verwijderd *want moest ruimte maken voor FB*. Maar mijn vriend heeft het Zondag meteen weer op mijn telefoon gezet haha. Ben nu wel mijn highscore kwijt
Ik verkoop die van mij nooit, ondanks dat ik er al anderhalf jaar niet echt wat mee doe. Maar heb hem ook nieuw voor mijn verjaardag gekregen in 2012, dat vond ik zo tof van mijn moederquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb ik ooit mijn DS verkochtIk krijg weer Pokémon koorts.
Ik had eerst na 100x proberen ofzo level 8 gehaald. Toen 11 en toen ineens 21. Maar verder dan dat kom ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
26 hier op telefoon, 32 op tablet
Ik ga steeds dood op 25 of 26
of op 0, 1 of 2
Die staan voor 30 ekko's op MP brah.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb ik ooit mijn DS verkochtIk krijg weer Pokémon koorts.
Ja maar dat kost geld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die staan voor 30 ekko's op MP brah.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat kost geld.Ik heb mijn DS toen voor minder dan 30 verkocht. Dat geld mocht ik wel houden ookal hadden mijn ouders de DS betaald
Meestal ben ik er al uren uit nu, maar ja, driedaags weekend.quote:
Minder dan 30 euro? Mijn DSi is me wel meer waard dan 30 euro of minderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat kost geld.Ik heb mijn DS toen voor minder dan 30 verkocht. Dat geld mocht ik wel houden ookal hadden mijn ouders de DS betaald
Als ik niet uit bed was gebeld door mn werk lag ik er wss nog in thoughquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal ben ik er al uren uit nu, maar ja, driedaags weekend.
Misschien kun je mijn vriend zijn 2ds wel overkopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Waarschuw me ene keer als er een DS in V&A staat misschien.. Het gedoe met marktplaats heb ik geen zin in
Ik had geen DSi. Volgensmij had ik de eerstequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Minder dan 30 euro? Mijn DSi is me wel meer waard dan 30 euro of minder
ok.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Waarschuw me ene keer als er een DS in V&A staat misschien.. Het gedoe met marktplaats heb ik geen zin in
Dude, je hebt zo'n XL ding voor 130 euro.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
ok 2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
okquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Surge, waarschuw mij ook even als er wat leuks voor mij staat in V&A!
130, jezus. Zoveel ga ik niet betalenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je hebt zo'n XL ding voor 130 euro.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ok.
V&A / [TK]3DS XL + Pokemon Y + meer.
Ik wou de eerste maar waren toen slecht nieuw te krijgen. Toen moest ik kiezen tussen de 3DS en DSi en heb ik de DSi genomen, was iets goedkoper *moest toch aan mn moeders portemonnee denken* en ik hou niet van 3D beeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had geen DSi. Volgensmij had ik de eerste
Godverdommequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ok
V&A / [TK] 2x Victoria Secret BH, NIEUW en ongebruikt
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ok
V&A / [TK] 2x Victoria Secret BH, NIEUW en ongebruikt
Maar wel 500 dokken voor een smartphone natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
130, jezus. Zoveel ga ik niet betalen
Dat probleem hadden wij ook al thuisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GodverdommeMaarre.. zijn veel te klein voor mij
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
130, jezus. Zoveel ga ik niet betalen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kun je mijn vriend zijn 2ds wel overkopen
Hahahahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat probleem hadden wij ook al thuis
Gaat m'n leuke avond
Bij een abo dok je geen 500quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel 500 dokken voor een smartphone natuurlijk.
Maar die waren nieuw best wel cheap en als mijn vriend al aangeeft niks meer ermee te gaan doen dan mag die misschien voor heel weinig geld wel weg?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar tbh, ik vond die 2 niet zo boeiend.
Ik had het over de geheimen van Victoriaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die waren nieuw best wel cheap en als mijn vriend al aangeeft niks meer ermee te gaan doen dan mag die misschien voor heel weinig geld wel weg?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had het over de geheimen van Victoria
Maar jij bent al meerderjarig.. Ik denk dat ik volgend jaar ook pech hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? No way dat mijn ouders dat voor me zouden betalen
Ja maar ik ben wel je FOK! mattiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Hij wilt hem niet verkopen omdat je niet iemand bent die ik persoonlijk ken.
Toen moest ik mijn eigen telefoonkosten ook gewoon betalenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar jij bent al meerderjarig.. Ik denk dat ik volgend jaar ook pech hem
Hoeveel zakgeld kreeg je, en hoe duur was je abo?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen moest ik mijn eigen telefoonkosten ook gewoon betalen
10tje per week maar had een prepaid telefoon. Had een hele goedkope jongeren providerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel zakgeld kreeg je, en hoe duur was je abo?
zoveel krijg ik ook ongeveerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10tje per week maar had een prepaid telefoon. Had een hele goedkope jongeren provider
Ik kreeg wel anderhalf jaar lang elke dag een pakje sigarettenquote:
Jezus, dat zou ik ouder (Ik als ouder, zie je het al voor je?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg wel anderhalf jaar lang elke dag een pakje sigaretten
Sorry, mijn pener past niet op een snapchat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens mensen die sedgyfergo nog niet op snapchat hebben. Ff toevoegen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, mijn pener past niet op een snapchat.
Tja roken deed ik anders toch welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jezus, dat zou ik ouder (Ik als ouder, zie je het al voor je?Nee dankje.) nooit doen, niet direct kopen iig. Wat je van je eigen geld koopt is prima, maar ik ga niet leverancier spelen.
Kan wel een fax van 50 papiertjes sturen.quote:
Ja, dat zal wel en dat is dan zo.. maar je gaat toch niet als ouder je kind direct pakjes sigaretten gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja roken deed ik anders toch wel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan wel een fax van 50 papiertjes sturen.
Laat me raden, je weet niet wat een fax is?quote:
Jawel. Maar we leven niet meer in het jaar 0quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, je weet niet wat een fax is?
Carnaval sowieso.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Konko carnavals wagen met hun takke herrie
Bel die wiet ambulancequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kuuuuuuuuuuut, ik wil wiet.
Maar ik wil niet er om lopen
Geen dealer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kuuuuuuuuuuut, ik wil wiet.
Maar ik wil niet er om lopen
Tof.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ball so hard, motherfuckers wanna fine me"
Ja.quote:
Dan drink je.quote:
Bedankt voor deze eye-opener LBquote:
No problem.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt voor deze eye-opener LB
I know right.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |