Ik heb echt te veel series gekekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees net dit na een google search op ''series like battlestar galactica''
[..]
Ik denk dat ik het wel tof kan vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef Smoofie het volgende:
Star trek vind ik persoonlijk wel oke, maar het is niet voor de meesten weggelegd.
dat is een spin-off van doctor who en ben nog niet klaar met doctor whoquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurige google search hit.
Torchwood
Nee, oudste is wel kut, al kun je er wel wat films van kijken. NExt generation is wel goed begin, vervolgens Deep space nine en Voyager om het qua tijdlijn een beetje chronologisch te hebben. Deep space nine is het "donkerst".quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel tof kan vinden.
Waar zou ik moeten beginnen? Helemaal bij de oudste?
[..]
dat is een spin-off van doctor who en ben nog niet klaar met doctor who
Voyager nog wel gekeken aangezien het 30 jaar is uitgezonden op de Nederlandse tvquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, oudste is wel kut, al kun je er wel wat films van kijken. NExt generation is wel goed begin, vervolgens Deep space nine en Voyager om het qua tijdlijn een beetje chronologisch te hebben. Deep space nine is het "donkerst".
Dit is een spel mag ik hopen?quote:
Een betere serie dan Sopranos en Breaking Badquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voyager nog wel gekeken aangezien het 30 jaar is uitgezonden op de Nederlandse tv
Ik MOET mijzelf echt een keer gaan dwingen Netflix te gebruiken.
Battlestar Galactica staat door jullie nu in ieder geval op één. Nog voor Sopranos, Breaking Bad etc. etc.
Jaren '90 man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voyager nog wel gekeken aangezien het 30 jaar is uitgezonden op de Nederlandse tv
Battlestar Galactica staat door jullie nu in ieder geval op één. Nog voor Sopranos, Breaking Bad etc. etc.
[..]
Dit is een spel mag ik hopen?
Ah gewoon erg oud.
Ik geloof niet dat ik dat ergens heb gezegd. Nu ga ik douchen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een betere serie dan Sopranos en Breaking Bad
BSG is echt heel goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is een spel mag ik hopen?
Ah gewoon erg oud.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ergens heb gezegd. Nu ga ik douchen.
Vroeg opstaan
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin met The Sopranosquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
BSG is echt heel goed.
Verder kan ik Fringe ook van harte aanraden, bepaalde rollen zijn daar zo gigantisch tof gespeeld.
Ik moet The Sopranos, Oz en The Wire ook nog steeds kijken.
Dat ga ik afkijken als alle afleveringen zijn geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
ik ga wel even seizoen 4 van the walking dead verder kijken, vind het niet top maar is wel makkelijk te behappen
later hooligans
Breaking Bad nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik doelde op het als eerst kijken.
Hoi Mansjesterquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:35 schreef Mansjester het volgende:
Wat gingen die topics hard vanavond
Ik hoop niet dat die cachet hier elke dag komt, dan worden we een tweede Grtd
Lekker hoor.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nee geen vakantie.Volgende week alleen pas weer college.Kom net terug van chillen en voetbal kijken.
Maar ik ga pitten, slaap lekker straks.Geniet van je matras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |