Koopwoningen zijn wel relatief goedkoper dan in de andere steden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrije sector huren in Rotterdam is een drama.
Karina komt zo hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
Amsterdam, dat interesseert echt niemand.
Die kijken Hart Van Nederland.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Henk en Ingrid begrijpen het niet meer.
Benno L.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef Baszh het volgende:
Wie is die krullenbol achter Samsom ook alweer
Ohw ik weet het al, paar jaar geleden werkgroep van gehad op de uva..quote:
Klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Koopwoningen zijn wel relatief goedkoper dan in de andere steden.
Hij doet niet anders, je zou toch zeggen dat het op een gegeven moment gaan wennenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij vindt het wel vervelend om te zeggen
Volgens mij geldt dit voor praktisch iedereen onder de 35 die de staatsloterij niet gewonnen heeft. Ik snap nooit hoe Pechthold dat rechtgebreid krijgt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zit straks ook met het probleem dat ik teveel verdien voor de sociale huursector, maar geen vast contract heb. Dan zit je zo aan 700 euro huur voor 2 kamers. Met een magere keuze. Koopwoningen zijn er heel veel en voor een goede prijs. Met hetzelfde bedrag aan hypotheek heb je mooi huis op mooie plek.
Maar als starter is het zonder garantstelling of veel spaargeld haast onmogelijk een huis te kopen.
Vind Femke ook een verschrikkelijk links typje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Femke Halsema heeft ook ooit uit principe haar kind op een zwarte school gedaan, die moest ze na 3 weken weer evacueren.
Daar kun je niet goed mee slaanqquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
Mag een krijtje niet meer van D66?
In rotterdam is het makkelijker op te lossen door minder moeilijk te doen om koopwoningen tijdelijk te verhuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor praktisch iedereen onder de 35. Ik snap nooit hoe Pechthold dat rechtgebreid krijgt.
Dat is inderdaad het grootste probleem. De banken zitten met een krappe anus om een lening te geven omdat ze aan allemaal regelgeving vastzitten. Hele vervelende situatie, aangezien de particuliere huurmarkt ook inderdaad een drama is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zit straks ook met het probleem dat ik teveel verdien voor de sociale huursector, maar geen vast contract heb. Dan zit je zo aan 700 euro huur voor 2 kamers. Met een magere keuze. Koopwoningen zijn er heel veel en voor een goede prijs. Met hetzelfde bedrag aan hypotheek heb je mooi huis op mooie plek.
Maar als starter is het zonder garantstelling of veel spaargeld haast onmogelijk een huis te kopen.
Zonder subsidies en al die regelgeving hadden we waarschijnlijk een gezondere markt gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grootste probleem. De banken zitten met een krappe anus om een lening te geven omdat ze aan allemaal regelgeving vastzitten. Hele vervelende situatie, aangezien de particuliere huurmarkt ook inderdaad een drama is.
idd, je kunt altijd nog naar de apenheulquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef superniger het volgende:
Je kind naar een zwarte school sturen
Tania Kross gaat niet meer mee naar zijn boot nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
Jeroen noemt nu zwarte mensen paupers.
Nee dan was het nog duurder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder subsidies en al die regelgeving hadden we waarschijnlijk een gezondere markt gehad.
... en in de sociale huurmarkt niets gebouwd mag worden omdat dat niet volgens de regels van de markt gaat (en mensen aantrekt die niet rijk zijn). Een vicieuze cirkel waar de politiek geen antwoord op wil geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grootste probleem. De banken zitten met een krappe anus om een lening te geven omdat ze aan allemaal regelgeving vastzitten. Hele vervelende situatie, aangezien de particuliere huurmarkt ook inderdaad een drama is.
Dat zal de redding van die boot zijn danquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tania Kross gaat niet meer mee naar zijn boot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |